Chill dudequote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:22 schreef super-muffin het volgende:
DarcMarc je bent wel goed in de layout verneuken.
Zet eens maximaal 2 plaatjes naast elkaar.
En Speth verneukt niet de layout ? [Centraal] Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien deel 15quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:22 schreef super-muffin het volgende:
DarcMarc je bent wel goed in de layout verneuken.
Zet eens maximaal 2 plaatjes naast elkaar.
Voor een layout verneuken kan je toch ook een ban krijgenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:22 schreef Speth het volgende:
De layout herstelt zichzelf als het goed is nadat alle plaatjes geladen zijn
Ik hoop voor je dat het zal helpen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:15 schreef Speth het volgende:
Ik laat het dus even gelijkknippen, en ga heel nadrukkelijk zeggen dat het NIET korter mag dan nodig
Die arme jongen zit op dit moment al bij de kapper. Je cynische, doch ongetwijfeld aardig bedoelde waarschuwing komt te laatquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:10 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het zal helpen.![]()
kan niet wachten tot speth weer zegt dat ie er spijt van heeftquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:12 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Die arme jongen zit op dit moment al bij de kapper. Je cynische, doch ongetwijfeld aardig bedoelde waarschuwing komt te laat
komt wel goed, en zo niet:tondeuse, heeft ie gelijk geen rechts-links probleem meerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:29 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
kan niet wachten tot speth weer zegt dat ie er spijt van heeft
Dat had ik allang gedaan als ik niet zo'n grote schedel had, waardoor ik er kaal uitzie als een soort Stewie uit Family Guy: http://www.severecci.net/(...)wie_itsaboy_1024.jpg .Kans bestaat wel dat het dan normaal teruggroeit...quote:komt wel goed, en zo niet:tondeuse, heeft ie gelijk geen rechts-links probleem meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |