abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22709355
Ik heb maar voor langer gekozen omdat veel mensen het niet [half lang]
willen hebben op een paar mensen na,en de rest hier die gaan dan toch voor het echte lange haar
Langzamerhand komt er toch wel een einde aan dit topic

De fokkers:,205 Lacoste,Madguy,DJ-Maurits,Myster-E,Roellie80,DarcMarc,Beestje
rOOd,DiSiLLUSiON,ssebass,Lucske,ElWulfo,Speth,super-muffin

gel voor langer haar
vorig deel [Centraal] Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien deel 16

[ Bericht 6% gewijzigd door DarcMarc op 20-10-2004 13:06:28 ]
pi_22709536
hehe, de 1e reactie....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  maandag 18 oktober 2004 @ 21:05:35 #3
33206 MrReaL
Mooi weer, mooi werk
pi_22709567
Ik wil juist geen lang haar en moet gvd iedere twee weken weer kortwieken, zijn er geen haarremmers, voor welk haar dan ook btw...
pi_22710093
O **** ik was dit topic al bijna vergeten.... sorry .... was druk bezig met andere zaken.... websites maken onzo.... ik haat het als ik in een creative dip zit.... schiet niet op >.<

maarja haar.... wat zal ik zeggen..... het groeit...... langzaam >.<

emigste wat ik nu kan zeggen is dat het langer is dan me geodriehoek...+/- 15 cm..... en ik heb nogsteed geen webcam of camera.... echt crap >.<
pi_22710163
Er zijn wel laserbehandelingen. Alleen dan heb je niets meer volgens mij. Het zelfde kun je behalen door ff een stralingstherapie te ondergaan....

Opt moment ben ik ook lekker bezig met mijn haar te laten groeien. Zit nu net over mijn oren. Maar heb heftig problemen om het beetje netjes te laten zitten. Met alleen wax gaat het precies op de verkeerde plekken krullen als de neten. Heb mie stug haar das echt ongelovelijk namelijk.

Heb nog wel ff vraagje, wie van jullie font jullie haar eigenlijk? Heb het nog nooit gedaan, ent lijkt me dna ook niet echt denderend om met zo'n ding mijn haar te gaan doen, maar zijn er wel mensne die dit doen?

En nog ff vraagje. Volg dan wel beetje de topics, maar kan er nog niet echt een lijn in ontdekken wat betreft haar minder stug maken, zodat het beter valt (doet het nu dus helemaal niet, gaat liever 15 cm in de lucht staan, a la einstein). Tis bij mij oveirgens vooral de uiteinden en voorop mijn hoofd dat het gaat kroesen... Heel irritant.
Is het niet een idee dat er een kleine samenvatting gemaakt wordt bij iedere openingspost? Hoe berwerk je dit haar, dat haar etc. Zie dat jullie erg fanatiek zijn dus misschien is dat wel te doen? Zelf heb gewoon nog te veel slechte ervaringen met lang haar om goede hints te geven.
pi_22710342
Yep ik föhn m'n haar wel af en toe, ondanks dat ik dun (en soms pluizig) haar heb. De truc is om je haar niet compleet droog te blazen, maar nét een klein beetje vochtig. Als je dan je haar af laat koelen kan je prima wat gel indoen en dan zit 't prima. Te heet föhnen is trouwens niet aan te raden

Fantiek, wij?
pi_22710660
Misschien een soort FAQ?

En hoe convenient. Net naar de kapper geweest en er is maar zeer weinig af wederom. Bovendien wist ze me het heugelijke nieuws te vertellen dat mijn haar weer bij aan het komen was. De plukjes achter bij mijn kruin zijn weer langer en ook voor krijg ik allemaal 'nieuw' haar. Een haarmasker en voedende shampoo was inderdaad aan te raden volgens haar.

Rock on!
pi_22710849
gaat snel zeg...
Azwethinkweiz
pi_22711639
Ah hier is het gebleven. Gaat inderdaad snel. Ik ga denk ik toch weer een stuk van mijn haar afhalen. Het wordt namelijk wel weer erg lang nu. Even laten modelleren. Ik heb eigenlijk bijna altijd lang haar gehad zelden kort. Ik overweeg steeds om het een keer kort te doen maar ik durf het steeds niet, omdat ik toch weet dat ik er spijt van krijg. Nou ja als ik kaal begin te worden gaat het er wel af
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:30:06 #10
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_22711772

TVP
pi_22716185
waar is de kapster?????????????????? ahaahahaha
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 09:04:43 #12
87381 r00d
Welke Letter?
pi_22718035
Verstoppertje aan het doen?
pi_22733494
meh

tvp
pi_22734450

Dit vind ik een geweldig kapsel. Helaas is m'n haar hier te dik voor en zit er een slag in. Nu is de achterkant van m'n kapsel is langer (matje :') ) dan de bovenkant (m'n haar valt dan net op m'n wenkbrauwen). Zou niet weten hoe m'n kapper m'n haar in zo'n stijl kan knippen
pi_22743728
DarcMarc je bent wel goed in de layout verneuken.
Zet eens maximaal 2 plaatjes naast elkaar.
pi_22744295
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:22 schreef super-muffin het volgende:
Chill dude

Nog 2 weken en dan heb ik m'n tentamens gehad, heb ik weer tijd om een OP in elkaar te zetten
pi_22746070
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:22 schreef super-muffin het volgende:
En Speth verneukt niet de layout ? [Centraal] Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien deel 15
pi_22746326
De layout herstelt zichzelf als het goed is nadat alle plaatjes geladen zijn
pi_22746426
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:22 schreef Speth het volgende:
De layout herstelt zichzelf als het goed is nadat alle plaatjes geladen zijn
Voor een layout verneuken kan je toch ook een ban krijgen
pi_22747530
Om 3 uur naar de kapper... het groeit nog steeds assymmetrisch; de rechterzijde is klote, de linkerzijde is cool, maar staat belachelijk tov van links

Ik laat het dus even gelijkknippen, en ga heel nadrukkelijk zeggen dat het NIET korter mag dan nodig
  woensdag 20 oktober 2004 @ 15:10:13 #21
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_22748673
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 14:15 schreef Speth het volgende:

Ik laat het dus even gelijkknippen, en ga heel nadrukkelijk zeggen dat het NIET korter mag dan nodig
Ik hoop voor je dat het zal helpen.
pi_22748709
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 15:10 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat het zal helpen.
Die arme jongen zit op dit moment al bij de kapper. Je cynische, doch ongetwijfeld aardig bedoelde waarschuwing komt te laat

Enne, Speth kan inderdaad geen OP's maken
pi_22749100
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 15:12 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Die arme jongen zit op dit moment al bij de kapper. Je cynische, doch ongetwijfeld aardig bedoelde waarschuwing komt te laat
kan niet wachten tot speth weer zegt dat ie er spijt van heeft
pi_22749144
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 15:29 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

kan niet wachten tot speth weer zegt dat ie er spijt van heeft
komt wel goed, en zo niet:tondeuse, heeft ie gelijk geen rechts-links probleem meer
pi_22749779
het zit naar omstandigheden nog wel redelijk, maar aan de achterkant zie je exact door het midden een streep lopen, waarvan de linkerkant donker is, en de rechterkant licht en schraal. Op deze lengte zie je verder op het eerste gezicht niets, maar als ik het langer laat groeien komt het ongetwijfeld terug.... Ga er nog wel mee naar een andere huisarts.
quote:
komt wel goed, en zo niet:tondeuse, heeft ie gelijk geen rechts-links probleem meer
Dat had ik allang gedaan als ik niet zo'n grote schedel had, waardoor ik er kaal uitzie als een soort Stewie uit Family Guy: http://www.severecci.net/(...)wie_itsaboy_1024.jpg .Kans bestaat wel dat het dan normaal teruggroeit...

[ Bericht 7% gewijzigd door Speth op 20-10-2004 16:05:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')