heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:43 schreef Myster_E het volgende:
Ik ben er trouwens nog steeds voor om een soort kerst-special te doen zoals in het vorige deel werd geopperd. Met een voor-en-na foto.![]()
Nee, was nog helemaal niks concreets. Leek mij alleen wel leuk om eens te kijken hoever iedereen is opgeschoten in die maanden.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:55 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
heb ik wat gemist?
gaanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:44 schreef El.Wulfo het volgende:
oewz alweer een nieuw deeltje![]()
ik was van plan om morge naar de kapper te gaan om t bij te laten punte n btje voordat t helemaal gespleten is... heeft de fokkapster misschien ook adviezen voor mij?![]()
beetje wax , echt heel klein beetje hoor en alleen op puntenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:50 schreef ssebass het volgende:
Mijn haar piekt de laatste tijd allemaal kanten uit. Heel vervelend is dat en dan ga je automatisch de hele tijd met je hand door je haar en is het dus aan het eind van de dag weer vet
Komen je stemmingswisselingen weer boven.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:40 schreef tonks het volgende:
pff weer een nieuw deel van dit homo topic
"oeeh me haar zit zo bad"
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:40 schreef tonks het volgende:
Mooi tshirt draag je man! Waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:40 schreef tonks het volgende:
wahahahahaaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:52 schreef Stoutmeisje het volgende:
[..]
[afbeelding]wat een nichterig kapsel
![]()
Meen je dat nou Spethquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:00 schreef Speth het volgende:
[..]
Mooi tshirt draag je man! Waar heb je die vandaan?
Stoutmeisjequote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:52 schreef Stoutmeisje het volgende:
[..]
[afbeelding] :') wat een nichterig kapsel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |