SPETH FOR PRESIDENT!quote:Op maandag 20 september 2004 23:40 schreef Speth het volgende:
Nee, niet per se... Meiden mogen ook meedoen, graag zelfs... hoe minder meiden met kort haar, hoe beter
nix tegen 17-jarige kotersquote:Op dinsdag 21 september 2004 08:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
Moest ik verdorie nog zoeken naar het nieuwe topic ook! Leuke foto Speth, op deze manier krijg ik ook wel zin in vakantie eigenlijk
Het valt me trouwens op dat er heel veel van die 14-17 jarige koters () rondlopen met halflang haar, en om cool te zijn dit het liefst met een belachelijke hoeveelheid naar achter doen. Niet helemaal zo heel plat maar wel heel stijf. Meestal zie je de grote gelklodder zitten, echt goor.
En voor Donkere Marc, dat handtasje zie ik ook niet maar het is een beetje nichterige foto met al die makeup waardoor ik gelijk aan een cross-dresser moest denken. Tevens is het een standaard grap dat een nicht met z'n handtasje slaat
Geduld is een schone zaak. Als je je haar wilt laten groeien zal je toch een periode doormoeten van enkele maanden waarin je haar mogelijk fucked up zit. Bij de kapper nadrukkelijk vermelden dat je je haar wilt laten groeien, neem ook gewoon een plaatje mee van het uiteindelijke doel. Hij/zij kan je wel vertellen of het mogelijk is en houdt hier dan dan rekening mee bij het knippen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:01 schreef koffiejunk het volgende:
verhaal
Ok das duidelijk. Is er trouwens een website met bepaald soorten kapsels? dus dat je kan bekijken wat jou het meest aanspreekt?quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Als je je haar wilt laten groeien zal je toch een periode doormoeten van enkele maanden waarin je haar mogelijk fucked up zit. Bij de kapper nadrukkelijk vermelden dat je je haar wilt laten groeien, neem ook gewoon een plaatje mee van het uiteindelijke doel. Hij/zij kan je wel vertellen of het mogelijk is en houdt hier dan dan rekening mee bij het knippen.
Verder niets te melden?quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:00 schreef super-muffin het volgende:
tvp
Verder niet te melden.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Verder niets te melden?
[afbeelding]
Good hairday dacht ik wel, al wacht ik nog op wat extra centimeters
Goed idee om mouse te gebruikenquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:30 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Wella Mousse, work's for me. Geen restjes en het valt soepel. Je moet er alleen niet in de regen mee lopen, want dan begint je hele gezicht te plakken.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
En voor Donkere Marc, dat handtasje zie ik ook niet maar het is een beetje nichterige foto met al die makeup waardoor ik gelijk aan een cross-dresser moest denken. Tevens is het een standaard grap dat een nicht met z'n handtasje slaat
Dit is twee a drie jaar terug. Toen was het wat korter. Ik heb het bijna nooit korter gehad dan dat. Ja in mijn fotoboek eentje, maar dat is een grote foto van allemaal onduidelijke kleinere.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:05 schreef koffiejunk het volgende:
Kunnen de mensen met fotos van lang haar ook niet fotos van zichzelf posten met KORT haar? Hoe je het vroeger had en hoe je het nu hebt. Is mischien leuk voor de mede-fokkers die ook van plan zijn hun haren te laten groeien, om zo een idee te krijgen hoe een kapsel uitvalt of uit kan vallen. Mischien dat sommigen van de langharigen altijd al lang haar hebben gehad, maar toch, heb je nog fotos van een tijdje terug waarbij je nog kort haar had, post ze!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |