Sneller reageren, heet zoiets!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:34 schreef DJ-Maurits het volgende:
Voor niks een prachtige OP in elkaar gedraaid....
Verkapte tvp
Ik tel voor vier...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:19 schreef Ontopic het volgende:
11 namen 8 foto's?
Samson heeft hier nog steeds geen pics gepost vandaarquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:19 schreef Ontopic het volgende:
11 namen 8 foto's?
ik ben nog niet ver genoeg voor een goeie pic, geduld.... ik ben nu 2 weken met vakantie, hoop dat het in Italie supersnel gaat groeien! Jammer dat Rogue het af heeft laten knippen trouwens, het leuke van langer haar vind ik dat t eens wat anders is dan waar (nu iig nog) de meesten mee rondlopen, en wat ik al meer zeg, kort kan altijd nog...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:04 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Samson heeft hier nog steeds geen pics gepost vandaar
madguy z,n haar klopt niet meer vanwege z,n vorige foto waar je alleen z,n achterkant van z,n haar ziet en daar is het veel langer
en bij roeli80 krijg ik een foutmelding van de foto hetzelfde geld voor timobasso
myster- e heeft z,n haar eigenlijk al lang![]()
Prettige vakantie Samsonquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:15 schreef Samson het volgende:
[..]
ik ben nog niet ver genoeg voor een goeie pic, geduld.... ik ben nu 2 weken met vakantie, hoop dat het in Italie supersnel gaat groeien! het leuke van langer haar vind ik dat t eens wat anders is dan waar (nu iig nog) de meesten mee rondlopen, en wat ik al meer zeg, kort kan altijd nog...
Ja, daar zit ik ook nog steeds over na te denken, what ifquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het korte staat uiteindelijk misschien wel beter bij Rogue, eerlijk is eerlijk. Je hebt wel gelijk een iets jonger hoofd daardoor, het staat dan ook net wat vlotterMaar goed, wie weet wat het had kunnen worden
Toch vind ik het wel meevallen met je haar zo kort is het eigenlijk nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:13 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik ook nog steeds over na te denken, what if
Dat jongere hoofd ben ik iets minder blij mee
Hey mannen succes nog, kom wel weer een keertje langs
Alle kutperiodes qua haarlengtes heb ik idd al achter de rug.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:04 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
myster- e heeft z,n haar eigenlijk al lang![]()
Je bent ook wel erg lang niet geweest pretzel-boyquote:Op woensdag 1 september 2004 14:54 schreef Pretzel het volgende:
Ik sta er weer niet bij!!!![]()
heren svp!!!
[afbeelding]
[[url=http://fotoboek.fok.nl/userpics/39264_fransmns.JPG/img]
How dare you to interfere!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 15:09 schreef schatje het volgende:
Pretzel staat nu ook in de OP.
Ik ben oppermachtig.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:10 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
How dare you to interfere!!!Hele layout naar de knoppen.
true true.... ik zal er op lettenquote:Op woensdag 1 september 2004 14:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je bent ook wel erg lang niet geweest ook pretzel-boy
ja zo nu en dan wel, anders ziet het er niet uit, maar wel duidelijk zeggen dat je geen korte coupe wil, want ze halen er zo teveel af!!quote:Op woensdag 1 september 2004 19:51 schreef vinge het volgende:
vraagje he, ik wil dus m'n haar lang laten groeien, en ben geloof ik ook al aardig op weg (zo'n 3/4 maanden) Maar nu vroeg ik mij zo af, moet je in de tussentijd ook naar de kapper, om het alvast 'in model' te laten knippen? Of de dooie eindjes eraf enzo?
Inderdaadquote:Op woensdag 1 september 2004 15:10 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
How dare you to interfere!!!Hele layout naar de knoppen.
Muffin hier lijkt het weer een stuk korterquote:Op woensdag 1 september 2004 20:49 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
In de auto, ik was toen bijna Duitsland uit (Nederland in) en we reden van uit Denemarken.
Het zat dus niet helemaal op z'n best, maar jullie zien de achterkant een beetje
Oke! mijn haar is deze week helemaal niks het is net een pluizenbolquote:Op woensdag 1 september 2004 21:27 schreef super-muffin het volgende:
het lijkt wat korter omdat het achter mn oren zit denk ik?
Dat hebt natuurlijk geen stijl...quote:Op woensdag 1 september 2004 21:29 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Oke! mijn haar is deze week helemaal niks het is net een pluizenbolmaar het komt ook dat m,n broer me kam hebt gejat
Hee DJ-M ik heb je net per ongeluk uit mijn MSN gewist..quote:Op woensdag 1 september 2004 21:33 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dat hebt natuurlijk geen stijl...
yeah....I want too....quote:Op woensdag 1 september 2004 21:26 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Muffin hier lijkt het weer een stuk korter
@ schatje als je toch Pretzel in de opening,s post plaatsdie hier 2 keer gereageerd hebt
waarom dan ook niet paultje! de layout is toch al verknald![]()
wat eem wrang allemaal!!! Did I do that :Squote:Op woensdag 1 september 2004 21:26 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Muffin hier lijkt het weer een stuk korter
@ schatje als je toch Pretzel in de opening,s post plaatsdie hier 2 keer gereageerd hebt
waarom dan ook niet paultje! de layout is toch al verknald![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |