je bent super-muffin vergetenquote:Op maandag 24 mei 2004 11:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
Naarmate de topics voorbij trekken vordert de haargroei flink. Menigeen mag zichzelf al gelukkig prijzen met het (half)lange haar
Vorig topic
Styling tips
Haar wassen
[afbeelding]
grapjasquote:Op maandag 24 mei 2004 11:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Helemaal niet, kijk maar
Het was al aangepast hoor, misschien moet je je internet files even wissen zodat hij de hele pagina opnieuw laadt. Die kerel met de shawl heeft plaats moeten maken voor super-muffinquote:Op maandag 24 mei 2004 11:32 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
grapjasik zie er maar 8 oh ja joran-joran is super-muffin
wat een lol weer
goed gedaan lacostequote:Op maandag 24 mei 2004 11:32 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
grapjasik zie er maar 8 oh ja joran-joran is super-muffin
wat een lol weer
okequote:Op maandag 24 mei 2004 11:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het was al aangepast hoor, misschien moet je je internet files even wissen zodat hij de hele pagina opnieuw laadt. Die kerel met de shawl heeft plaats moeten maken voor super-muffin
erg kortquote:Op maandag 24 mei 2004 11:58 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ok.. hier mijn kop.. let even niet op mijn brakke clownsmodus.. de nacht was kort... te kort...
[afbeelding]
Ik voel me kaal...
Dat ligt dan hoogst waarschijnlijk aan jou...quote:Op maandag 24 mei 2004 12:03 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
ik zie en kruisje![]()
kloptquote:Op maandag 24 mei 2004 12:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dat ligt dan hoogst waarschijnlijk aan jou....
Evengoed vind ik het wel een cool kapsel hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 11:58 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ok.. hier mijn kop.. let even niet op mijn brakke clownsmodus.. de nacht was kort... te kort...
[afbeelding]
Ik voel me kaal...
Jij bent inderdaad het verst, maar ik denk ook dat je een van de weinige uit de openingspost bent die het zo lang wilt. Door die foto overweeg ik het om het ook misschien nog iets langer te laten groeien.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:42 schreef super-muffin het volgende:
ik ben het verst van iedereen die in de openingspost staat
maar ben ook al 10 á 11 maanden bezig er moet er minstens nog 4 :'(
trouwens de ] staat als een } even veranderen
Joehoe, dat zien we dan idd dan wel weerquote:Op maandag 24 mei 2004 12:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
r00d, volgens mij moet dat wel lukken gezien je haar op vorige foto's. En ik deel mijn ongepeperde mening ook nog even door te zeggen dat het soms een beetje nichterig kan staan, afhankelijk van bij wie het zo zit.
Ben dus benieuwd hoe het uiteindelijk wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |