Hij begint iig lekker vroeg, jouw GHDquote:Op donderdag 8 juli 2004 06:39 schreef DarcMarc het volgende:
good -hair -daygood-hair-day
kloptquote:Op donderdag 8 juli 2004 08:05 schreef 205_Lacoste het volgende:
Je bent jezelf vergeten Mark![]()
ik wel bij mn Active Topicsquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:42 schreef Ontopic het volgende:
En deel 10?
Kan niet echt iets vinden met zoek functie.
Als je het niet wast krijg je zoiets als linksboven in de OPquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:16 schreef Ontopic het volgende:
Heb nu ook babyshampoo van Zwitsal, heeft m'n moeder zojuist bij appie gehaald.
Ga vanavond eens proberen.
Wat is beter niet wassen of wassen met babyshampoo?
ik was het niet met babyshampoo.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:49 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als je het niet wast krijg je zoiets als linksboven in de OP
wat begon met goodquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:25 schreef _Alone het volgende:
Hoi ben er ook weer en ik meld me BHD....... alweer >.<
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:41 schreef Speth het volgende:
plain
je staat er weer bij hoor maar het word tijd voor een nieuwe foto!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:02 schreef DJ-Maurits het volgende:
DarcMarc, lul... waar ben ik?.
hij staat er bij! leuke fotoquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
Na een lang gevecht met photobucket (die vond me te dun en rekte fijn mijn foto op, om hem vervolgens voor de helft te vullen met een wit vlak): ter vervanging van die bleke foto in de OP:me
Lekker geposeerd, shoot me
iddquote:hij staat er bij! leuke foto
Tja, dat is meestal na een kappersbezoek, het nonchalante is er dan meestal wel af helaas, hopelijk hebben ze het niet te kort geknipt zodat je niet lang hoeft te wachten tot het weer wat is..quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:58 schreef Speth het volgende:
Plain = gewoontjesHet ziet er wel netjes uit nu, maar niet echt cool ofzo....
[..]
idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |