Thnx, maar er is weinig veranderdquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:45 schreef DJ-Maurits het volgende:
Prachtige OP weer Lacoste!.
Ik loop graag op de zaken vooruit...
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:56 schreef cosmick het volgende"
Wat doe je er dan in, wax?
I-R-O-N-I-E...?!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:04 schreef Suphafly het volgende:
Ik ben mijn haar ook aan het laten groeien. Maar ik vind deze overdreven ijdelheid helemaal niks.. Maar ja wat is overdreven.. zal wel aan mij liggen
Als je dat maar laat, hond!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Thnx, maar er is weinig veranderd
Als je echt op de zaken vooruit zou lopen had je inmiddels al wel een nieuwe pic gepost. Ik kan natuurlijk ook die foto uit januari even posten![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:45 schreef MadGuy het volgende:
"Hey Mr. DJ, laat dat matje zien!" [op Madonna's Music]
Ik zal beloven ook snel een nieuwe foto te posten, al zit het brak...
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:42 schreef super-muffin het volgende:
zo staat deze ook weer bij mn AT
Dat maak ik uiteraard zelf wel uit...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:22 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
maar het is het wachten waard...
Pfoe, nou zeg, wat een ongelofelijk lang haarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:29 schreef Pretzel het volgende:
pff ik sta nog niet met een foto hierin[afbeelding]
ik heb het dus al
maar zeker in de richting..... ik heb haar wat jullie ook wel zouden willen hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:33 schreef Credence het volgende:
[..]
Pfoe, nou zeg, wat een ongelofelijk lang haar
maar zeker in de richting..... ik heb haar wat jullie ook wel zouden willen hebben (half lang toch )quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:33 schreef Credence het volgende:
[..]
Pfoe, nou zeg, wat een ongelofelijk lang haar
Man.. mijn haar is minstens de helft langer.. en dan ben ik net naar de kapper geweest..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:42 schreef Pretzel het volgende:
[..]
maar zeker in de richting..... ik heb haar wat jullie ook wel zouden willen hebben
Mijn haar is zo'n 3/4 keer zo lang schat ikquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:42 schreef Pretzel het volgende:
[..]
maar zeker in de richting..... ik heb haar wat jullie ook wel zouden willen hebben (half lang toch )
Dát is nou lang haarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:55 schreef -Beestje- het volgende:
het schiet al op bij mij :p
[afbeelding][afbeelding]
Nu alleen nog in modelquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:55 schreef -Beestje- het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
En raak!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:16 schreef Speth het volgende:
[..]
Nu alleen nog in model
Wat voor model zou je in zulk haar willen hebben dan? Tis gewoon goed zo manquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:16 schreef Speth het volgende:
[..]
Nu alleen nog in model
Ik zou gewoon niet zulk haar willen hebben...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:21 schreef Credence het volgende:
[..]
Wat voor model zou je in zulk haar willen hebben dan? Tis gewoon goed zo man
huh modelquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:16 schreef Speth het volgende:
[..]
Nu alleen nog in model
ik ook niet het is nog iets te kort :pquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:23 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet zulk haar willen hebben....
Ach, het is wel handig bij gebrek aan toiletpapier...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:24 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
ik ook niet het is nog iets te kort :p
Ik had 't toch ook niet tegen jou?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:23 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. sorry voor de interruptie..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:29 schreef Credence het volgende:
[..]
Ik had 't toch ook niet tegen jou?Maar Speth begint over model, terwijl dat nauwelijks kan
Tsss, wat maakt een model nou uit?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:35 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. sorry voor de interruptie...
En daarom moet je ook je haar niet zo buitensporig lang laten worden.. dan kan er geen model meer in....
Erg fijn als je net je reet ermee hebt afgeveegdquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:39 schreef -Beestje- het volgende:
maar in de winter kan ik het dan weer wel als sjaal gebruiken![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:21 schreef Credence het volgende:
[..]
Wat voor model zou je in zulk haar willen hebben dan? Tis gewoon goed zo man
nee dat vind ik ook te lang!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:23 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
DEALquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
mijn haar is minstens anderhalf keer zo lang als dat van jou
ik schiet binnenkort ook wel een foto, afgesproken?
maar kijk maar uit dat het niet onverzorgd eruit gaat zien!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
mijn haar is minstens anderhalf keer zo lang als dat van jou
ik schiet binnenkort ook wel een foto, afgesproken?
ik had het hierover:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:48 schreef -Beestje- het volgende:
reet afvegen![]()
ik kweek natuurlijke dreads in mn kont haar
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:25 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ach, het is wel handig bij gebrek aan toiletpapier...
Dan moet je dat zeggenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:51 schreef Pretzel het volgende:
[..]
nee dat vind ik ook te lang!!
Kuch, beter zoeken in 't oude topic!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
Inmiddels zijn er natuurlijk alweer wat veranderingen geweest alleen echt nieuwe foto's zijn uitgebleven, dat vraagt om nieuwe inbreng
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
nmiddels zijn er natuurlijk alweer wat veranderingen geweest alleen echt nieuwe foto's zijn uitgebleven, dat vraagt om nieuwe inbreng
kijk, das nou coolquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:55 schreef -Beestje- het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |