Ik wou dat ik het zo stijl kon krijgenquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:28 schreef kaspah het volgende:
Ik ben ook bezig om mn haar wat langer te laten groeien, geen id alleen hoe lang ik het precies wil hebben![]()
fotow: [afbeelding]
Bijna 5 maanden niet naar de kapper geweest, laatste keer kapper was ik kort (5cm ofzo)
Ik vind het heel cool staan. Hoe staat het zonder muts? Zo'n lok voor mijn ogen krijg ik dus denk ik niet voor elkaar LOL.quote:Op donderdag 3 februari 2005 01:07 schreef -Will- het volgende:
[afbeelding]
Het mijne wordt ook steeds langer.
*edit* al echt iets van 7 maanden niet naar de kapper geweest.
Communicatie = lang haar?quote:Op donderdag 3 februari 2005 08:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wel grappig dat het bij z'n studie past (als z'n profiel klopt). Zo zie je maar weer, mensen zijn in hokjes te stoppen
langharig persoon met uitgroei meldt zichzelfquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:09 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Says who?
Het is geen "[Centraal] ik wil een studentenkapsel" topic.
Er zijn sowieso al 3 personen die het lang willen/hebben.
Constructief!quote:Op donderdag 3 februari 2005 07:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, ik krijg hier toch echt een Abba-gevoel bij....
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:34 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
langharig persoon met uitgroei meldt zichzelf
[afbeelding][afbeelding]
Hetzelfde. Ik smeer er een héél klein beetje haargel in van de DA...omdat ik het al zo'n anderhalf jaar hetzelfde draag gaat het vanzelf in model zittenquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:48 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik vind het heel cool staan. Hoe staat het zonder muts? Zo'n lok voor mijn ogen krijg ik dus denk ik niet voor elkaar LOL.
Jij bent idd één van die drie.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:34 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
langharig persoon met uitgroei meldt zichzelf
[afbeelding][afbeelding]
Als ik rondkijk hier op de universiteit, dan zie je precies welke kerel Toegepaste Communicatiewetenschappen studeert. Beetje 'hip', anders zou ik het ook niet weten te omschrijven.quote:
Hij lijkt inderdaad een beetje op een oud klasgenoot van mij die dat is gaan studeren.quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als ik rondkijk hier op de universiteit, dan zie je precies welke kerel Toegepaste Communicatiewetenschappen studeert. Beetje 'hip', anders zou ik het ook niet weten te omschrijven.
Dat geeft hoop!quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:37 schreef -Will- het volgende:
[..]
Hetzelfde. Ik smeer er een héél klein beetje haargel in van de DA...omdat ik het al zo'n anderhalf jaar hetzelfde draag gaat het vanzelf in model zitten
Ik ben ook echt 10 seconden per dag ermee bezig tegenwoordig.
Er lijkt sowieso wel een verband te zijn tussen de mode-uitingen van studenten en de doorslag naar de alpha- of bèta-kant van een opleidingquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als ik rondkijk hier op de universiteit, dan zie je precies welke kerel Toegepaste Communicatiewetenschappen studeert. Beetje 'hip', anders zou ik het ook niet weten te omschrijven.
Ik doe een redelijke bèta studie, wellicht ben ik de uitzondering die de regel bevestigt? Met studies als wiskunde en natuurkunde begint er echter al aardig wat duidelijk te wordenquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:54 schreef Lucske het volgende:
[..]
Er lijkt sowieso wel een verband te zijn tussen de mode-uitingen van studenten en de doorslag naar de alpha- of bèta-kant van een opleiding.
Hoe meer richting de alphastudies, en dan met name de flauwekul als vrijetijdswetenschappen en die onzin, hoe artistieker men zich meent te moeten presenteren. Geldt overigens ook voor alle andere "kunststudies". Lees: hoe meer men meent zich te moeten optuigen, als ware het een goedkope kerstboom.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:38 schreef MadGuy het volgende:
En hoe zie jij dat verband dan?
Vind het makkelijker te zien aan het haar wat men naast de studie doet dan wat men studeert. Like stekels is voor thuiswoners. Qua kleding is te hip de nicht die zich heel volwassen voelt nu hij studeert. Draagt de persoon overdreven bootschoenen en polo's is het een knor, etc etc.quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
De wereld is best simpel voor jou he?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:26 schreef TYP het volgende:
[..]
Vind het makkelijker te zien aan het haar wat men naast de studie doet dan wat men studeert. Like stekels is voor thuiswoners. Qua kleding is te hip de nicht die zich heel volwassen voelt nu hij studeert. Draagt de persoon overdreven bootschoenen en polo's is het een knor, etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |