abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24561747
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:13 schreef MadGuy het volgende:
Hm ik ga toch eens kijken naar dat brylcreem. Voordeel is volgens mij dat je het ook op wat natter haar kunt gebruiken toch? Met wax moet je haar in ieder geval handdoekdroog zijn...
Je kunt het op iets natter haar gebruiken, maar ik heb laatst wel gemerkt dat het beter is als je haar een beetje vochtig is. Dan pakt de brylcreem beter.

Wax moet je inderdaad op haast kurkdroog haar gebruiken, omdat je anders allerlei rare witte kwakjes in je haar achter laat, staat ook zo raar
pi_24565794
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 09:14 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

volgesn mij is dat normaal
als ik nu mijn har niet zwart zou verfen is het ook een stukje donkerder dan jaren geleden toen ik echt licht blond was.
en ik zie de laatste jaren ook dat mijn haar gaat krullen
Volgens
Haar
Verven
pi_24566770
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 16:57 schreef Speth het volgende:

[..]

Volgens
Haar
Verven
Fatsoenlijk Nederlands is inderdaad een pré, maar begin daar dan over als je ook nog wat nuttigs post. Dat geëmmer daarover zonder dat je ook maar iets on-topics in je post verwerkt begint nu wel te vervelen.
pi_24567296
het gaat de goede kant op heren
lang(er) haar bij jongens vind ik over het algemeen erg mooi! en het ziet er hier goed uit!
pi_24567382
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 17:58 schreef Lucske het volgende:

[..]

Fatsoenlijk Nederlands is inderdaad een pré, maar begin daar dan over als je ook nog wat nuttigs post. Dat geëmmer daarover zonder dat je ook maar iets on-topics in je post verwerkt begint nu wel te vervelen.
Goed taalgebruik is iets nuttigs en relevants.
pi_24567544
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 18:37 schreef Speth het volgende:

[..]

Goed taalgebruik is iets nuttigs en relevants.
Goeie manieren zijn ook nuttig en relevant, idd nogal flauw om hiermee in een haargroeitopic naar voren te komen, post dan zulke opmerkingen in een topic dat daar over gaat. Hij levert gewoon zn bijdrage aan dit topic en niet iedereen is blijkbaar zo goed in correct Nederlands als jij, maar dan hoef je toch niet direct van die betweterige opmerkingen te posten..... verbeter de wereld en begin bij jezelf
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_24567726
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 18:50 schreef Samson het volgende:

[..]

Goeie manieren zijn ook nuttig en relevant, idd nogal flauw om hiermee in een haargroeitopic naar voren te komen, post dan zulke opmerkingen in een topic dat daar over gaat. Hij levert gewoon zn bijdrage aan dit topic en niet iedereen is blijkbaar zo goed in correct Nederlands als jij, maar dan hoef je toch niet direct van die betweterige opmerkingen te posten..... verbeter de wereld en begin bij jezelf
Let's agree to disagree.
pi_24568230
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:04 schreef Speth het volgende:

[..]

Let's agree to disagree.
je zou wat relaxter in het leven moeten staan, dan komt het met je haar ook wel weer goed
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_24568968
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:36 schreef Samson het volgende:

[..]

je zou wat relaxter in het leven moeten staan, dan komt het met je haar ook wel weer goed
Ik sta relaxed in het leven, ik heb alleen een godsgruwelijke hekel aan domheid en ordinaire moderniteit en alles wat ik daarmee associeer... Dat wil zeggen: onder andere ringtones, voetbal, SBS6 en.... belabberde spelling. Overigens is 3 van dat soort fouten in een zin maken geen kwestie van iets per ongeluk over het hoofd zien (dat doe ik zelf ook wel), maar van luiheid.

Ik heb het overigens nog niet eens over interpunctie en hoofdlettergebruik gehad.
pi_24570179
Geen haar op mijn hoofd die daarvan _niet_ wakkerligt, redelijk offtopic, dat wel
pi_24579395
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:24 schreef Speth het volgende:

[..]

Ik sta relaxed in het leven, ik heb alleen een godsgruwelijke hekel aan domheid en ordinaire moderniteit en alles wat ik daarmee associeer... Dat wil zeggen: onder andere ringtones, voetbal, SBS6 en.... belabberde spelling. Overigens is 3 van dat soort fouten in een zin maken geen kwestie van iets per ongeluk over het hoofd zien (dat doe ik zelf ook wel), maar van luiheid.

Ik heb het overigens nog niet eens over interpunctie en hoofdlettergebruik gehad.
who cares...( behalve jij/jezelf)
Azwethinkweiz
pi_24579553
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:24 schreef Speth het volgende:

[..]

ik heb een belabberde spelling ik weet het.
maar aan de andere 3 punten heb ik ook een hekel dus 1 van de 4 is niet zo erg
wat is trouwens interpunctie
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_24579569
Mij irriteert dat niveauloze geklooi ook, maar daar hoef je niet over te blijven zaniken in een topic.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 13:11:49 #89
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_24579574
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:10 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

ik heb een belabberde spelling
En een tof kapsel.
pi_24579674
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:11 schreef Myster_E het volgende:

[..]

En een tof kapsel.
en stinkend aangezien ik mn haar niet kan (mag) wassen
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_24579734
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:17 schreef -Beestje- het volgende:

Ik had al zo'n vermoeden...
pi_24580882
Heb mn haar nu in mn ogen hangen

ff tvp'tje
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_24580906
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:53 schreef DarcMarc het volgende:
Gisteren Half lang na het wassen met conditioner
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding] Vandaag zit er weer een hoop slag in
Ik heb ook zo'n soort slag..
Maar nog wel een stuk korter dan jou..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_24580949
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:17 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

waarom niet?
pi_24583358
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 19:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
Die pratende kut kan alleen écht niet

Je hebt trouwens wel wat weg van Dave Rensmaag (gitarist van Van Dik Hout) op die 1e foto in je post. Helaas kon ik zo gauw geen betere van Dave vinden.

[afbeelding]
Lekker duidelijk ja
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 19:57 schreef Samson het volgende:

[..]

jeez, je bent echt een heel stuk opgeschoten! Je haar ziet er ook nog gezond uit, je onderstreept hiermee dus het feit dat het niet nodig hoeft te zijn om het bij de kapper bij te laten knippen, hoe lang ben je nu niet geweest?
6 augustus 2004 voor het laatst
pi_24584927
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 14:47 schreef super-muffin het volgende:

[..]

waarom niet?
omdat ik donderdag aan mn hals geopereerd ben en die wond niet nat mag worden tot zondag
pi_24585688
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:11 schreef Lucske het volgende:
Mij irriteert dat niveauloze geklooi ook, maar daar hoef je niet over te blijven zaniken in een topic.
Ik heb het misschien 1x eerder gezegd.
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:01 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

who cares...( behalve jij/jezelf)
Als je het zelf doet zal je er wel niets om geven nee, dat is het erge juist.

Maar goed, om een stoep te leggen zal je wel geen taalwonder hoeven zijn.

[ Bericht 22% gewijzigd door Speth op 15-01-2005 19:57:57 ]
pi_24585959
leg je stoepen dan?

----
ontopic

allemaal bekende van mij beginnen ineens te zeggen dat me haar donkerder wordt, iemand enig id waardoor dat kan komen?
Azwethinkweiz
  zaterdag 15 januari 2005 @ 20:12:58 #99
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_24586059
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 20:05 schreef El.Wulfo het volgende:

allemaal bekende van mij beginnen ineens te zeggen dat me haar donkerder wordt, iemand enig id waardoor dat kan komen?
Dankzij hetzelfde gegeven waardoor het in de zomer weer blonder wordt.

pi_24587346
Ik werd vandaag voor het eerst door twee verschillende mensen aangesproken met 'mevrouw'...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')