Je kunt het op iets natter haar gebruiken, maar ik heb laatst wel gemerkt dat het beter is als je haar een beetje vochtig is. Dan pakt de brylcreem beter.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:13 schreef MadGuy het volgende:
Hm ik ga toch eens kijken naar dat brylcreem. Voordeel is volgens mij dat je het ook op wat natter haar kunt gebruiken toch? Met wax moet je haar in ieder geval handdoekdroog zijn...
Volgensquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:14 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
volgesn mij is dat normaal
als ik nu mijn har niet zwart zou verfen is het ook een stukje donkerder dan jaren geleden toen ik echt licht blond was.
en ik zie de laatste jaren ook dat mijn haar gaat krullen
Fatsoenlijk Nederlands is inderdaad een pré, maar begin daar dan over als je ook nog wat nuttigs post. Dat geëmmer daarover zonder dat je ook maar iets on-topics in je post verwerkt begint nu wel te vervelen.quote:
Goed taalgebruik is iets nuttigs en relevants.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:58 schreef Lucske het volgende:
[..]
Fatsoenlijk Nederlands is inderdaad een pré, maar begin daar dan over als je ook nog wat nuttigs post. Dat geëmmer daarover zonder dat je ook maar iets on-topics in je post verwerkt begint nu wel te vervelen.
Goeie manieren zijn ook nuttig en relevant, idd nogal flauw om hiermee in een haargroeitopic naar voren te komen, post dan zulke opmerkingen in een topic dat daar over gaat. Hij levert gewoon zn bijdrage aan dit topic en niet iedereen is blijkbaar zo goed in correct Nederlands als jij, maar dan hoef je toch niet direct van die betweterige opmerkingen te posten..... verbeter de wereld en begin bij jezelfquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:37 schreef Speth het volgende:
[..]
Goed taalgebruik is iets nuttigs en relevants.
Let's agree to disagree.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:50 schreef Samson het volgende:
[..]
Goeie manieren zijn ook nuttig en relevant, idd nogal flauw om hiermee in een haargroeitopic naar voren te komen, post dan zulke opmerkingen in een topic dat daar over gaat. Hij levert gewoon zn bijdrage aan dit topic en niet iedereen is blijkbaar zo goed in correct Nederlands als jij, maar dan hoef je toch niet direct van die betweterige opmerkingen te posten..... verbeter de wereld en begin bij jezelf
je zou wat relaxter in het leven moeten staan, dan komt het met je haar ook wel weer goedquote:
Ik sta relaxed in het leven, ik heb alleen een godsgruwelijke hekel aan domheid en ordinaire moderniteit en alles wat ik daarmee associeer... Dat wil zeggen: onder andere ringtones, voetbal, SBS6 en.... belabberde spelling. Overigens is 3 van dat soort fouten in een zin maken geen kwestie van iets per ongeluk over het hoofd zien (dat doe ik zelf ook wel), maar van luiheid.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:36 schreef Samson het volgende:
[..]
je zou wat relaxter in het leven moeten staan, dan komt het met je haar ook wel weer goed![]()
who cares...( behalve jij/jezelf)quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:24 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik sta relaxed in het leven, ik heb alleen een godsgruwelijke hekel aan domheid en ordinaire moderniteit en alles wat ik daarmee associeer... Dat wil zeggen: onder andere ringtones, voetbal, SBS6 en.... belabberde spelling. Overigens is 3 van dat soort fouten in een zin maken geen kwestie van iets per ongeluk over het hoofd zien (dat doe ik zelf ook wel), maar van luiheid.
Ik heb het overigens nog niet eens over interpunctie en hoofdlettergebruik gehad.
ik heb een belabberde spelling ik weet het.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:24 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik sta relaxed in het leven, ik heb alleen een godsgruwelijke hekel aan domheid en ordinaire moderniteit en alles wat ik daarmee associeer... Dat wil zeggen: onder andere ringtones, voetbal, SBS6 en.... belabberde spelling. Overigens is 3 van dat soort fouten in een zin maken geen kwestie van iets per ongeluk over het hoofd zien (dat doe ik zelf ook wel), maar van luiheid.
Ik heb het overigens nog niet eens over interpunctie en hoofdlettergebruik gehad.
en stinkend aangezien ik mn haar niet kan (mag) wassenquote:
Ik had al zo'n vermoeden...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:17 schreef -Beestje- het volgende:
en stinkend aangezien ik mn haar niet kan (mag) wassen
Ik heb ook zo'n soort slag..quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:53 schreef DarcMarc het volgende:
Gisteren Half lang na het wassen met conditioner
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding] Vandaag zit er weer een hoop slag in
waarom niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:17 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
en stinkend aangezien ik mn haar niet kan (mag) wassen
Lekker duidelijk jaquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
Die pratende kut kan alleen écht niet
Je hebt trouwens wel wat weg van Dave Rensmaag (gitarist van Van Dik Hout) op die 1e foto in je post. Helaas kon ik zo gauw geen betere van Dave vinden.
[afbeelding]
6 augustus 2004 voor het laatstquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:57 schreef Samson het volgende:
[..]
jeez, je bent echt een heel stuk opgeschoten! Je haar ziet er ook nog gezond uit, je onderstreept hiermee dus het feit dat het niet nodig hoeft te zijn om het bij de kapper bij te laten knippen, hoe lang ben je nu niet geweest?
omdat ik donderdag aan mn hals geopereerd ben en die wond niet nat mag worden tot zondagquote:
Ik heb het misschien 1x eerder gezegd.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:11 schreef Lucske het volgende:
Mij irriteert dat niveauloze geklooi ook, maar daar hoef je niet over te blijven zaniken in een topic.
Als je het zelf doet zal je er wel niets om geven nee, dat is het erge juist.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:01 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
who cares...( behalve jij/jezelf)![]()
Dankzij hetzelfde gegeven waardoor het in de zomer weer blonder wordt.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:05 schreef El.Wulfo het volgende:
allemaal bekende van mij beginnen ineens te zeggen dat me haar donkerder wordt, iemand enig id waardoor dat kan komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |