abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24870324
Ben weer naar de kapper geweest het is nu weer een stuk korter. Ik houd het een beetje tussen die twee lengtes. Zal wel een keer weer foto's plaatsen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_24871842
Ik kom er nu pas achter, dat ik die krulletjes van vroeger eigenlijk nog steeds heb.
Pas zichtbaar als mn haar wat langer is
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:13:55 #253
87381 r00d
Welke Letter?
pi_24883240
Is het tegenwoordig hip om gare foto's te posten van jezelf ofzo???

Laat ik dan weer eens een update posten...

Ik ga voor de lengten van mn vriendin
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:19:19 #254
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_24883358
Mag ik even een vraag stellen? Vast wel.

Waarom willen jullie eigenlijk je haar laten groeien? Lang haar wordt over het algemeen toch gezien als iets voor vrouwen. Wat vinden jullie er nou eigenlijk mooi aan?

Ik vind het persoonlijk alleen leuk staan als je een "kakker" imago hebt en blond haar hebt. Beetje Daan Schuurman. Voor de rest, doe mij lekker wat korter
pi_24883464
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 14:19 schreef Silmarwen het volgende:

Waarom willen jullie eigenlijk je haar laten groeien? Lang haar wordt over het algemeen toch gezien als iets voor vrouwen. Wat vinden jullie er nou eigenlijk mooi aan?

Ik vind het persoonlijk alleen leuk staan als je een "kakker" imago hebt en blond haar hebt. Beetje Daan Schuurman. Voor de rest, doe mij lekker wat korter
Ik heb nooit echt kort haar gehad (tot kort geleden, toen ik naar de kapper ging en die er eigenlijk zonder dat ik dat wilde een heel stuk afhaalde, maar standaard stekeltjes lengte heb ik nooit gehad). Kort haar staat mij ook niet, ik heb een nogal grote schedel en voorhoofd, en als ik kort haar heb krijg ik al gauw een soort Willie Wortel effect.

Staat toch niet vrouwelijk ofzo?
(die linker, niet die rechter, dat is m'n moeder )
pi_24883553
quote:

Laat ik nu het donkere equivalent van Daan zijn...
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:32:08 #257
91306 GF
Kingwood
pi_24883602
Lang haar staat mij ook beter dan kort. Ik heb het nu voor het eerst langer en krijg niets dan complimenten van vooral het andere geslacht

Vorige week ofzo. Meestal zit het een stuk wilder in de loop van de dag
Unspoken words were understood
pi_24883650
Ik hou het half-lang niet zo lang .
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:45:31 #259
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_24883825
Ik moet zeggen dat bij de meeste van jullie ik het wel leuk vind staan hoor. Ik vond het alleen wel grappig om te lezen, al die mannen die lang haar willen hebben. Ik heb jaren lang enorm lang haar gehad en werd er gillend gek van. Nu is het nog wel lang maar niet meer zo enorm lang. Lang haar is zoveel werk, maar met kort haar zie ik er niet uit.

Maar zijn jullie mannen dan ook bezig met haarmaskers etc of is dat toch een vrouwen ding

Ow en Speth, nee hoor staat niet vrouwelijk, maar jij bent ook het type waarbij ik het juist wel leuk vind staan.
pi_24883976
mijn voornaamste reden was omdat ik te veel werk had met mijn korte haar.
elke dag weer klote met gel enzow, en naarmate het langer werd en tijd voor de kapper was het helemaal een ramp, en het duurde bij mij altijd heel lang totdat ik eindelijk eens naar de kapper ging.
dan is het nu makkelijker, ik haal er smorgens n kam door en hoef de kapper bijna nooit te bellen
en ik vind het leuker staan; net zoals veel mense uit mn buurt. en het was eens iets anders na bijna 17 jaar kort stekelig haar
Azwethinkweiz
pi_24884093
quote:

De reden waarom ik ben begonnen om mijn haar lang te laten groeien is, omdat ik iedere 6 weken bij de kapper zat om het weer kort te laten knippen, vanwege mijn haar dat snel groeit.
De mensen uit mijn omgeving vinden ook dat het me goed staat,zelf ben ik er ook wel tevreden over als het gewoon goed blijft zitten
pi_24884131
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 14:45 schreef Silmarwen het volgende:
Maar zijn jullie mannen dan ook bezig met haarmaskers etc of is dat toch een vrouwen ding
Bij mij alleen conditioner
pi_24884230
quote:
Ik moet zeggen dat bij de meeste van jullie ik het wel leuk vind staan hoor. Ik vond het alleen wel grappig om te lezen, al die mannen die lang haar willen hebben. Ik heb jaren lang enorm lang haar gehad en werd er gillend gek van. Nu is het nog wel lang maar niet meer zo enorm lang. Lang haar is zoveel werk, maar met kort haar zie ik er niet uit.
Kort haar moet je als vrouw zijnde ook nooit doen
quote:
Neuh, doe ik ook.
quote:
Ow en Speth, nee hoor staat niet vrouwelijk, maar jij bent ook het type waarbij ik het juist wel leuk vind staan.
Thanks
  woensdag 2 februari 2005 @ 15:33:52 #264
91306 GF
Kingwood
pi_24884668
Dat brylcream is trouwens wel fijn spul. Heb het er nu inzitten. Wax vond ik toch ook niet helemaal geweldig.
Unspoken words were understood
pi_24886881
quote:

Niemand in dit topic wil lang haar hebben. Dit topic is nml voor de mensen welke hun haar weer richting half-lang willen laten groeien, dus niet voor doorgewinterde metalfans

Ook voor mij is de reden dat ik het langer wil laten groeien, dat t gewoon veel makkelijker is. Inderdaad niet iedere ochtend gezeik met smerige gel en gemierenneuk over een plukje haar. Hop, douchen, afdrogen, brylcreem erin, klaar
Ook geen problemen meer met een onplofte-mollen kapsel wanneer ik bij een of andere meid wakker wordt sochtends of gezwommen heb

En haarmasker? Geen idee waar je het over hebt
pi_24886945
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:41 schreef Meneer_Storm het volgende:

Ook voor mij is de reden dat ik het langer wil laten groeien, dat t gewoon veel makkelijker is. Inderdaad niet iedere ochtend gezeik met smerige gel en gemierenneuk over een plukje haar. Hop, douchen, afdrogen, brylcreem erin, klaar
Ook geen problemen meer met een onplofte-mollen kapsel wanneer ik bij een of andere meid wakker wordt sochtends of gezwommen heb
Mijn haar is nu zo'n 17cm maar het gaat echt wel alle kanten opstaan ....
pi_24887942
quote:

Ik heb eigenlijk heel mijn leven wat korter haar gehad en ik was eens benieuwd hoe langer bij mij stond. Het maakt mijn gezicht wat minder 'hard' vind ik. Ik vind het ook wel tof staan bij andere jongens. Het is trouwens grappig dat je het hebt over blond haar omdat ik het bij donker haar weer heel erg goed vind staan, maar dat zal wel iets zijn dat voorkomt uit 'het gras is altijd groener aan de andere kant van de heuvel' verhaal...

Ik gebruik ook haarmasker btw.
  woensdag 2 februari 2005 @ 20:23:34 #268
82589 S-Two
barba macacu
pi_24888814
Dat heb ik dus ook MadGuy . Eigenlijk altijd kort haar gehad, en ik wil nu wel eens zien hoe langer haar me staat .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_24888888
Same for me, S-Two
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 2 februari 2005 @ 22:09:13 #270
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_24890847
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:41 schreef Meneer_Storm het volgende:

[..]

Niemand in dit topic wil lang haar hebben. Dit topic is nml voor de mensen welke hun haar weer richting half-lang willen laten groeien, dus niet voor doorgewinterde metalfans
Says who?

Het is geen "[Centraal] ik wil een studentenkapsel" topic.
Er zijn sowieso al 3 personen die het lang willen/hebben.
pi_24892444
Ik laat mijn haar groeien, omdat ik kort vervelend vind en mensen vinden dat ik een blokhoofd heb dan 8) En mijn vriendin vind het mooier. Daarbij is het gewoon makkelijker, alhoewel het soms ook klote kan zitten.
pi_24893793
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 22:09 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Says who?

Het is geen "[Centraal] ik wil een studentenkapsel" topic.
Er zijn sowieso al 3 personen die het lang willen/hebben.
Jawel hoor, middels peilingen is bepaald dat het juist wél een dergelijk topic is
  donderdag 3 februari 2005 @ 01:07:51 #273
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_24894512

Het mijne wordt ook steeds langer.

*edit* al echt iets van 7 maanden niet naar de kapper geweest.
pi_24896385
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 01:07 schreef -Will- het volgende:

[afbeelding]

Het mijne wordt ook steeds langer.

*edit* al echt iets van 7 maanden niet naar de kapper geweest.
Hmm, ik krijg hier toch echt een Abba-gevoel bij... .
pi_24896824
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 07:29 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, ik krijg hier toch echt een Abba-gevoel bij... .

Wel grappig dat het bij z'n studie past (als z'n profiel klopt). Zo zie je maar weer, mensen zijn in hokjes te stoppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')