Ik heb nooit echt kort haar gehad (tot kort geleden, toen ik naar de kapper ging en die er eigenlijk zonder dat ik dat wilde een heel stuk afhaalde, maar standaard stekeltjes lengte heb ik nooit gehad). Kort haar staat mij ook niet, ik heb een nogal grote schedel en voorhoofd, en als ik kort haar heb krijg ik al gauw een soort Willie Wortel effect.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:19 schreef Silmarwen het volgende:
Mag ik even een vraag stellen? Vast wel.
Waarom willen jullie eigenlijk je haar laten groeien? Lang haar wordt over het algemeen toch gezien als iets voor vrouwen. Wat vinden jullie er nou eigenlijk mooi aan?
Ik vind het persoonlijk alleen leuk staan als je een "kakker" imago hebt en blond haar hebt. Beetje Daan Schuurman. Voor de rest, doe mij lekker wat korter
Laat ik nu het donkere equivalent van Daan zijn...quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:19 schreef Silmarwen het volgende:
Waarom willen jullie eigenlijk je haar laten groeien? Lang haar wordt over het algemeen toch gezien als iets voor vrouwen. Wat vinden jullie er nou eigenlijk mooi aan?
Ik vind het persoonlijk alleen leuk staan als je een "kakker" imago hebt en blond haar hebt. Beetje Daan Schuurman. Voor de rest, doe mij lekker wat korter
De reden waarom ik ben begonnen om mijn haar lang te laten groeien is, omdat ik iedere 6 weken bij de kapper zat om het weer kort te laten knippen, vanwege mijn haar dat snel groeit.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:19 schreef Silmarwen het volgende:
Bij mij alleen conditionerquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:45 schreef Silmarwen het volgende:
Maar zijn jullie mannen dan ook bezig met haarmaskers etc of is dat toch een vrouwen ding
Kort haar moet je als vrouw zijnde ook nooit doenquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:45 schreef Silmarwen het volgende:
Ik moet zeggen dat bij de meeste van jullie ik het wel leuk vind staan hoor. Ik vond het alleen wel grappig om te lezen, al die mannen die lang haar willen hebben. Ik heb jaren lang enorm lang haar gehad en werd er gillend gek van. Nu is het nog wel lang maar niet meer zo enorm lang. Lang haar is zoveel werk, maar met kort haar zie ik er niet uit.
Neuh, doe ik ook.quote:Maar zijn jullie mannen dan ook bezig met haarmaskers etc of is dat toch een vrouwen ding
Thanksquote:Ow en Speth, nee hoor staat niet vrouwelijk, maar jij bent ook het type waarbij ik het juist wel leuk vind staan.
Niemand in dit topic wil lang haar hebben. Dit topic is nml voor de mensen welke hun haar weer richting half-lang willen laten groeien, dus niet voor doorgewinterde metalfansquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:45 schreef Silmarwen het volgende:
Ik moet zeggen dat bij de meeste van jullie ik het wel leuk vind staan hoor. Ik vond het alleen wel grappig om te lezen, al die mannen die lang haar willen hebben. Ik heb jaren lang enorm lang haar gehad en werd er gillend gek van. Nu is het nog wel lang maar niet meer zo enorm lang. Lang haar is zoveel werk, maar met kort haar zie ik er niet uit.
Maar zijn jullie mannen dan ook bezig met haarmaskers etc of is dat toch een vrouwen ding
Ow en Speth, nee hoor staat niet vrouwelijk, maar jij bent ook het type waarbij ik het juist wel leuk vind staan.
Mijn haar is nu zo'n 17cm maar het gaat echt wel alle kanten opstaanquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:41 schreef Meneer_Storm het volgende:
Ook voor mij is de reden dat ik het langer wil laten groeien, dat t gewoon veel makkelijker is. Inderdaad niet iedere ochtend gezeik met smerige gel en gemierenneuk over een plukje haar. Hop, douchen, afdrogen, brylcreem erin, klaar
Ook geen problemen meer met een onplofte-mollen kapsel wanneer ik bij een of andere meid wakker wordt sochtends of gezwommen heb
Ik heb eigenlijk heel mijn leven wat korter haar gehad en ik was eens benieuwd hoe langer bij mij stond. Het maakt mijn gezicht wat minder 'hard' vind ik. Ik vind het ook wel tof staan bij andere jongens. Het is trouwens grappig dat je het hebt over blond haar omdat ik het bij donker haar weer heel erg goed vind staan, maar dat zal wel iets zijn dat voorkomt uit 'het gras is altijd groener aan de andere kant van de heuvel' verhaal...quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:19 schreef Silmarwen het volgende:
Says who?quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:41 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Niemand in dit topic wil lang haar hebben. Dit topic is nml voor de mensen welke hun haar weer richting half-lang willen laten groeien, dus niet voor doorgewinterde metalfans
Jawel hoor, middels peilingen is bepaald dat het juist wél een dergelijk topic isquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:09 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Says who?
Het is geen "[Centraal] ik wil een studentenkapsel" topic.
Er zijn sowieso al 3 personen die het lang willen/hebben.
Hmm, ik krijg hier toch echt een Abba-gevoel bij...quote:Op donderdag 3 februari 2005 01:07 schreef -Will- het volgende:
[afbeelding]
Het mijne wordt ook steeds langer.
*edit* al echt iets van 7 maanden niet naar de kapper geweest.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 07:29 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, ik krijg hier toch echt een Abba-gevoel bij....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |