Je haar zit echt super !!! ik wou dat ik het van achter zo stijl kon krijgenquote:Op maandag 10 januari 2005 12:22 schreef Lucske het volgende:
[afbeelding]
Achter vind ik niet mooi zo, steekt raar af t.o.v. voor....
voor tzelfde effect had je afgelopen dagen door die storm kunnen lopen, hehequote:Op maandag 10 januari 2005 09:57 schreef r00d het volgende:
Ik was dus even op een verjaardag afgelopen zaterdag en toen kregen een paar meiden het lumineuze idee om haar te gaan touperenzo zag het eruit
[afbeelding]
t ziet er wel heel gezond uit en staat je ook goedquote:Op maandag 10 januari 2005 12:22 schreef Lucske het volgende:
[afbeelding]
Achter vind ik niet mooi zo, steekt raar af t.o.v. voor....
Sjaak afhaak hoorquote:Op maandag 10 januari 2005 18:33 schreef Speth het volgende:
Kapper geweest, weer net zo kort als eerst.
Ik geef 't op... min of meer. Ik laat 't nog wel iets doorgroeien, maar als het echt langer wordt wil het gewoon niet meer goed zitten.
Jij bent de eerste,wie volgtquote:Op maandag 10 januari 2005 18:33 schreef Speth het volgende:
Kapper geweest, weer net zo kort als eerst.
Ik geef 't op... min of meer. Ik laat 't nog wel iets doorgroeien, maar als het echt langer wordt wil het gewoon niet meer goed zitten.
Ik niet, dit wordt het jaar van doorzetten!quote:
Ik vind je haar op die foto [van dat feest] die je een tijdje geleden had geplaatst het beste zittenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:15 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Nou ja, dit is beter dan lang verneukt haar... ik laat het zoals gezegd wel een beetje doorgroeien (tot het weer iets over m'n oren hangt), aangezien ik het zo te boers vind, maar niet langer... Tenzij m'n haar zich op den duur weer herstelt.
Voor mij ook m,n haar valt nu op mijn schouders, maar ik laat het nog een stuk langer groeienquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:13 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik niet, dit wordt het jaar van doorzetten!![]()
Ja.. maar daar zie je ook m'n linkerkant vooralquote:Ik vind je haar op die foto [van dat feest] die je een tijdje geleden had geplaatst het beste zitten
en daar zie je er ook ouder uit, met dat korte haar vind ik je er jonger uitzien
jeez, je bent echt een heel stuk opgeschoten! Je haar ziet er ook nog gezond uit, je onderstreept hiermee dus het feit dat het niet nodig hoeft te zijn om het bij de kapper bij te laten knippen, hoe lang ben je nu niet geweest?quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:53 schreef DarcMarc het volgende:
Gisteren Half lang na het wassen met conditioner
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding] Vandaag zit er weer een hoop slag in
Brylcreemquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:58 schreef _Alone het volgende:
weet iemand hoe je pluizig haar onder controle kan houden.....
Me haar is ongeveer even langs als op de laatste foto's van DarcMarc maar mijn haar zet zekeer 2 keer zoveel uit......... ziet zo stom uit >.<
Dat is juist een voordeel vind ikquote:Is goedkoop (zijn rode potjes, 3 euro bij de supermarkt) en minder smerig dan wax van bijvoorbeeld loreal. Enige nadeel is dat je haar er wel wat vettig en dus donkerder uit gaat zien.
volgesn mij is dat normaalquote:Op vrijdag 14 januari 2005 04:42 schreef Meneer_Storm het volgende:
* Meneer_Storm vindt het raar dat hij steeds donkerder haar krijgt, van lichtblond naar donkerblondKomt dat door te weinig zon in zomer 2004? Heb nml veel gewerkt in de zomervakantie
(en ondanks dat kleine feit kan ik geen kapper betalen om m'n mat bij de laten werken, dat terzijde
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |