Vaaaaaaaaagquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
staat er bij tussen haakjes...
Valt wel mee, in de Kickstart staat ook een recensie van de M1. Maakt het niet minder tof natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb iets voor mijn vriendjuhsHeb de test van Rossi's YZR-M1 (Ja, de echte, geen 2e testmotor ofzo! ) ingescanned voor jullie..... dit is echt uniek, Joost Overzee van het motorblad Motor mocht dus een paar rondjes op Valencia sturen met Rossi's M1
Lees en huiver...
Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3
Pagina 4
Pagina 5
Pagina 6
Pagina 7
Hadden die gasten van dat blad daar dus ook zelf mee gereden?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Valt wel mee, in de Kickstart staat ook een recensie van de M1. Maakt het niet minder tof natuurlijk
Yep, en met de desmoduc van vorig seizoen en ook op de kawa van vorig seizoen, die gozer had een aardig referentie kader. Vooral ook omdat ie de link terug legt naar de Yama van vorig jaar. Leuk om te lezen enzoquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hadden die gasten van dat blad daar dus ook zelf mee gereden?
Het unieke valt wel mee....quote:
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Het leek mij anders aardig uniek dat ze dat ding ff uitlenen aan een prutsertje van een motorblad
Maar goed........
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond die tip van Plo wel goed...... als ik op de kleding afdeling kom, moet ik natuurlijk wel iets van kleding weten.
Op ZX12R Assen op en elk rondje nieuwe kleding, testen welke het beste bij 300km/h zitten
Voel je je niet lekker ofzoquote:
U bent vergeven, je hebt tenminste de juiste merkkeus gemaaktquote:
quote:Morgenoverdag is het wisselend bewolkt. Naast felle opklaringen
komen vooral in het noorden van het land enkele winterse buien
voor waarbij het kan onweren. De middagtemperatuur ligt rond de
6 graden, maar tijdens een flinke bui is het met een graad of 2-
3 een stuk kouder. Het waait nog steeds stevig, aan de kust
hard tot stormachtig (7-8 bft), landinwaarts (vrij) krachtig
5-6 bft.
hier is t nog rustig...zal me benieuwen hoe lang t duurt voordat het hier is...quote:
winter bedoel jequote:ECHT gewoon net herfst......Ach ja nog 2 maandjes..... is het weer voorjaar
Komt morgen welquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hier is t nog rustig...zal me benieuwen hoe lang t duurt voordat het hier is...
[..]
winter bedoel jeidd, duurt niet lang meer
![]()
@Makster: pics??
Het is winter, maar het lijkt herfst..... zo nat en stormachtig. Of bedoel je dat de winters tegenwoordig in NL gewoon net herfst zijn, dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
winter bedoel jeidd, duurt niet lang meer
![]()
Geen idee, gewoon ff online komen als we wakker zijn ofzo? Gaan we ff kijken wat we kunnen slopen aan dat barrel van mequote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus wat spreken we af voor morgen![]()
Idd, dakpannen liggen hier te rammelen en straat staat hier ook blank![]()
Maare, wat ik gehoord was juist overdag redelijk droog weer en s avonds juist veel regen en storm.......Dat klopt iig
quote:Bij een Bandit zitten er ringen met een kleinere doorlaat in de rubbers waarmee de carburators tegen de cilinderkop vasthangen. Als je die eruithalt, dan heb je een normale Bandit zonder begrenzing
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik lag net op bed en had ineens een briljante ingeving, vind eigenlijk wel dat die ringen er eens uit mogen![]()
Ik vind het best hee, als jij dat wilt kunnen we dat best doenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik lag net op bed en had ineens een briljante ingeving, vind eigenlijk wel dat die ringen er eens uit mogen![]()
Hij is toch 25kw op kenteken..... iemand van MF had een ZX6R alleen 25kw op kenteken, kreeg een zwaar ongeval en politie ging geen technisch onderzoek doen omdat ie 25kw op kenteken was.... dusse ja, dat ene laatste seizoen![]()
Zijn gewoon 4 ringen tussen de carbs en cilinders.... tank eraf, luchttfilter eraf en carbs....
Zin in
Tjah volgens mij had je best wat circuit ervaring...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik lag net op bed en had ineens een briljante ingeving, vind eigenlijk wel dat die ringen er eens uit mogen![]()
Hij is toch 25kw op kenteken..... iemand van MF had een ZX6R alleen 25kw op kenteken, kreeg een zwaar ongeval en politie ging geen technisch onderzoek doen omdat ie 25kw op kenteken was.... dusse ja, dat ene laatste seizoen![]()
Hij heeft nu ook 39pk ipv 34... dus zit sowieso boven de 25kw...
Zijn gewoon 4 ringen tussen de carbs en cilinders.... tank eraf, luchttfilter eraf en carbs....
Zin in
Heb er zin anquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik vind het best hee, als jij dat wilt kunnen we dat best doen
Moeten dan alleen wel ff een ZXR750 uit '90 aan de kant tillen, staat op slot in de garage maar strategisch staat ie niet sterk als je wilt klussen
Owja, we kunnen de boel ook ophogen natuurlijk
Ok okquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:34 schreef yup het volgende:
[..]
Tjah volgens mij had je best wat circuit ervaring...
Maar dan mag je geen Bandit meer kopen(OOK GEEN NIEUWE), alleen iets snellers
Al kuttend leert menquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb er zin an
Zal toch niet zo moeilijk zijn.... naja zien we dan welDesnoods ga ik lopend naar huis
Partytent kopen hup sleutelen maarquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:42 schreef Patrick281 het volgende:
Het zijn vast gewoon ringen, nog geen kwartiertje werk dat demonteren/monteren.
Zelfs ik zou het kunnen in mijn uppie.![]()
Maak je wel wat pics van de voortgang, en van de wheelie die je maakt als ze eruit zijn.
Dan is mijn auto in orde maken een heel ander verhaal.Dat vereist wat meer inzicht en motivatie.
![]()
En morgen is het ook nog eens heel nat, dus voor mij geen optie om te gaan sleutelen in de open lucht.
Dan maar weer hopen op droog weer volgend weekend.![]()
Neuh, niks geen verwarmingquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Schijnt opzich een dag te worden met felle opklaringen dus
Eey Mark, je hebt toch wel verwarming in die schuur he![]()
Heb het gedeelte ''Fuel and exhaust systems'' er tussenuit gehaald uit het werkplaatshandboek, dus moet lukken
Hij staat nu al kaploos in de garage dus dat scheelt alweerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Ophangen met touw aan het plafond?
Hmm zonder verwarming is wel koud chef
Tegels werkt prima opzich... onder je bochten wringen... o wacht, je hebt geen nakedZien we morgen wel joh..
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe staat het er nu met de Fiero voor Pepijn?
quote:
Daar heb ik geen geld voor over.quote:
Jawel, heel simpel. En dat is inderdaad voor achter. Voor voor moet ik iets anders verzinnenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga helemaal niks optillen hee
Owja, gaat het om je achterwiel.... dacht je voorwiel
Uhhh dat ideetje met die ladder vat ik niet helemaal geloof ik
Ah, nou ja, hopen dat het ooit weer komt..... met de Fiero dan, voor die kleine is er geen hoop meerquote:Op zondag 2 januari 2005 00:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wegens omstandigheden nog niks aan gedaan.
Ik moest om 10:00 de kleine ophalen, ben direct weer mijn bed in gedoken (hij ook) om er pas om half 1 weer uit te komen.
Daarna hebben we ontbeten, monopolie gespeeld en toen moesten we aan het eind van de middag bij mijn ouders zijn.
Pas om kwart voor 10 net kwamen we weer thuis.![]()
Morgenochtend beetje uitslapen, dan gaan we zwemmen en s'middags zal het wel pestweer zijn.![]()
+ ik heb nog geen idee wat precies te doen aan de auto.![]()
[..]
Ik ken het gevoel.
![]()
Als ik een andere motor in mijn kop heb dan kan ik ook niet slapen.
Met dit soort simpele klusjes is het precies hetzelfde ..
.. zeker als het resultaat zo simpel te bereiken is.
Kee dannnnnnnnnquote:Op zondag 2 januari 2005 00:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Jawel, heel simpel. En dat is inderdaad voor achter. Voor voor moet ik iets anders verzinnen
En mijn pa snapt nog net hoe hij een auto moet starten dus wees daar maar niet bang voor
ben geen moraalridder ofzo, sterker ik zou het (denk ik) ook allang gedaan hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik lag net op bed en had ineens een briljante ingeving, vind eigenlijk wel dat die ringen er eens uit mogen![]()
Huh, was jij niet degene die het me afraadde?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik lag net op bed en had ineens een briljante ingeving, vind eigenlijk wel dat die ringen er eens uit mogen![]()
Hij is toch 25kw op kenteken..... iemand van MF had een ZX6R alleen 25kw op kenteken, kreeg een zwaar ongeval en politie ging geen technisch onderzoek doen omdat ie 25kw op kenteken was.... dusse ja, dat ene laatste seizoen![]()
Hij heeft nu ook 39pk ipv 34... dus zit sowieso boven de 25kw...
Zijn gewoon 4 ringen tussen de carbs en cilinders.... tank eraf, luchttfilter eraf en carbs....
Zin in
GMTAquote:Op zondag 2 januari 2005 00:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben geen moraalridder ofzo, sterker ik zou het (denk ik) ook allang gedaan hebbenmaar was jij niet degene die altijd met het verzekerings-argument kwam
??
De verzekering gaat het om het kentekenbewijs.... als ie 25kw op kentekenbewijs is er niks aan de hand.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat controleren ze echt wel hoor...het is namelijk het verschil voor de verzekering of ze moeten uitkeren of niet, en dat kan behoorlijk oplopen als het tegenzit
Ik weet het niet meerquote:Op zondag 2 januari 2005 01:08 schreef yup het volgende:
Hoe testen ze vermogen? Niet elke vermogensbank is hetzelfde!
quote:de ringen is inderdaad op zijn duits
de gasschuiven wordt in nederland gedaan
Je moet er gewoon vanuit gaan dat je niet valt. Daarom koop ik ook geen helm en pak. Ga toch niet op me bek, en in de VS stunten ze ook gewoon in T-Shirt, korte broek, zonnebril, en petje. Lijkt me bescherming genoeg.quote:Op zondag 2 januari 2005 06:26 schreef ploderus het volgende:
Wow een onbegrenste bandit![]()
Maar of dat opweegt tegen het risico van rijden zonder rijbewijs..![]()
Maar aan de andere kant, het enige wanneer er iets zou kunnen gebeuren is als jij bij een ongeluk betrokken raakt en ze dan een technische controle uit voeren. Dus als je gaat moet je zorgen dat er niets van je blok overblijftLoop je ook geen risico
(als je zelf maar heel blijft
)
Hahahahahahhahahah, zeer goede beredenatiequote:Op zondag 2 januari 2005 06:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je moet er gewoon vanuit gaan dat je niet valt. Daarom koop ik ook geen helm en pak. Ga toch niet op me bek, en in de VS stunten ze ook gewoon in T-Shirt, korte broek, zonnebril, en petje. Lijkt me bescherming genoeg.
een risico wat jij bereid bent om te lopen dusquote:Op zondag 2 januari 2005 00:54 schreef Rietvaerder het volgende:
De verzekering gaat het om het kentekenbewijs.... als ie 25kw op kentekenbewijs is er niks aan de hand.
En dan nog, er zijn verschillende kitjes, van de RDW, Belgische en Duitse en weet ik wat nog meer.... denk niet dat de Technische Dienst zoveel verstand er van heeft
Ach, tis een idd een risico
appels en peren zijn datquote:maar wist je dat jij in principe ook niet verzekerd bent een niet-goedgekeurde demper.......Je mag volgens de wet namelijk niks wijzigen aan je blok.
eyy...zie ik nu pas...quote:Maar ik weet nu niet meer of het ik wel zou doenMisschien was het meer een opwelling
Ik ben net wakker, effe eten en douchen..... zie je me wel rond 11:30 ?quote:Op zondag 2 januari 2005 10:39 schreef Makster het volgende:
ik ook,
wat denk je ervan.? Ik ben wel in voor wat sleutelplezier cq irritatie
Al een besluit genomen over je carbs?
omdat die blinde koekblikken een ander koekblik niet over het hoofd zienquote:Op zondag 2 januari 2005 10:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo is een risico anders als je onverzekerd in een auto rond rijd
850 euro is niks natuurlijk...daar gaan ze geen manuren a 75-100 euro aan besteden. het wordt anders als ze 85.000 euro moeten uitkeren...quote:Tja, ben al keer onderuit gegaan hee..... toen betaalde de verzekering ook effe 850 euro uit, zonder ook maar iets te zoeken..... en ben ook niet meer premie gaan betalen.
Ik moet ook nog ff douchen en mijn vriendin ff naar huis rijden en weer terug. Ik kom zo wel ff op msn, misschien makkelijkerquote:Op zondag 2 januari 2005 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, effe eten en douchen..... zie je me wel rond 11:30 ?
Echt geen idee meer over carbs nu..... aan de ene kant wil ik er zo graag vanaf maar aan de andere kant al dat verzekeringsgezeikMisschien gewoon effe kijken hoe het rijd zonder
Maar ik ben bang dat dat te leuk is en ze er dan niet meer terug wilt in zetten....
hij doet het nietquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:11 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM......
Zwart
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/141834
Ja... ok....quote:Op zondag 2 januari 2005 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
omdat die blinde koekblikken een ander koekblik niet over het hoofd zien
[..]
850 euro is niks natuurlijk...daar gaan ze geen manuren a 75-100 euro aan besteden. het wordt anders als ze 85.000 euro moeten uitkeren...
hey, begrijp me niet verkeerdquote:
ik zou ook de resterende tijd meenemen in je keuze: als je nu aan het begin stond van je 2 jaar zou ik het eerder doen dan nu je nog een paar maanden te gaan hebt...quote:Op zondag 2 januari 2005 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
het zijn wel hele grote risico's....
dat zeg ikquote:
dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 2 januari 2005 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar aan de andere kant.... die paar maandjes ongeknepen Bandit rijden maakt dan ook niet meer zoveel uitMoet toch ff weten hoe ie dan rijd he
quote:Op zondag 2 januari 2005 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Die ZX6R moet er sowieso van het voorjaar/zomer komen als er geen financiele tegenslagen zijnen als ik de mijne kan verkopen
Jij let wel beter op dan een zondags/chopperrijder, en bij een zebrapad helemaal.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat zijn onschuldige dingen die je daar opnoemt..... maar denk eens aan een meisje doodrijden omdat je een zebrapad over het hoofd ziet..... dan komt er gewoon dus een reconstructie he, ik kan het weten.... pa is zat betrokken bij verkeersongevallen.
Laatst met een chopper. Had geen voorrang gekregen van koekblik, maar die vrouw in die auto zei dat de motor erg hard reed...... is dus helemaal nagespeeld he, zelfde chopper, zelfs dezelfde banden.... bleek dat ie ws. uit schrik met alleen de achterrem geremd had.
Dus als er een reconstructie komt zal er ook heus wel gechecken worden of ie 25kw is of niet
quote:Op zaterdag 01 januari 2005 20:54 schreef bulleke het volgende:
ik heb nu op mijn bmw 1100s hypro opzitten, chip ingebouwt, catvervanger erop gezet, heb hem nu bij de tunner staan om hem wat sneller te maken, er komen hete nokkenassen in, koppen worden geflowt, groter kleppen, 1150 cc cilinders, enz. ik ben zeer benieuwt wat voor een pk's en koppel op mijn achterwiel heb,heeft hier al iemand ervaring mee? graag reactie.
quote:Op zondag 02 januari 2005 08:39 schreef boedhaman het volgende:
he bulletje
welkom hiero op dit topic.
hoop dat je beemer snel klaar is en dat het weer wat mee gaat zitten dan kunnen we weer een keer gaan gassen.
enne het was niet echt nodig om dat ding van jou te laten opvoeren hè,de meeste hielden je toch al niet bij.zou die gooser met z'n r1 op slicks z'n ego al uit hebben laten deuken??maar je speelde ook vals in die wedstrijd want je ging heb aan de verkeerde kant in de bocht voorbij.(andere kant ging ook).
oh was het maar weer mooi weer dan is het jappenplaag seizoen ook weer geopend.
sieya
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:43 schreef Makster het volgende:
Zo, klussen met kijkers wsa er niks bij vandaag![]()
Wat hebben we geleerd? Een goede voorbereding is het halve werk, dus niet er eachterkomen dat je geen goede inbussleutel heb voor je voorwielnaaf als de motor eindelijk op blokken hout staat
En NIET erachter komen dat je geen goede ringen heb om de motor op te hogen als je hee lde motor uit elkaar heb
MAar goed, het was weer lachen. Mijn remklauwen ga ik zo met de dremel bewerken en dan hebben we toch nog wat winst geboekt vandaag
Owja, ringen uit een bandit halen is MEER kut dan ze in de manual zeggen
Maar das niet zo goed voor de keerringenquote:Op zondag 2 januari 2005 17:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar is geen Arai
Gewoon controleren op (droogte)scheurtjes en poreusheid....
Je moet ze eigenlijk eerst helemaal ontvetten in de ontvetter-bak bij de brw..
quote:
Geen vermelding bij de politie -niet alles wordt gemeld toch.. of niet bij de verzekeringsmaatschappijen ..quote:Op zondag 2 januari 2005 17:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Vandaag motor nagetrokken (welke bronnen laat ik effe achterwege) en motor is clean..... 1e eigenaar en geen vermeldingen van ongevallen...
Geen toegangquote:Op zondag 2 januari 2005 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit is is een vette Bandit1200
http://www.banditclub.nl/album_pic.php?pic_id=11
http://www.banditclub.nl/album_pic.php?pic_id=7
http://www.banditclub.nl/album_pic.php?pic_id=54
En jij maar zeggen dat het zooooo makkelijk isquote:Op zondag 2 januari 2005 17:56 schreef Patrick281 het volgende:
Jammer dat het niet gelukt is met de ringen.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 17:56 schreef Patrick281 het volgende:
Geen vermelding bij de politie -niet alles wordt gemeld toch..
quote:Op zondag 2 januari 2005 17:47 schreef Rietvaerder het volgende:
(welke bronnen laat ik effe achterwege)
De politie komt al jaren alleen nog maar als er persoonlijk letsel is.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Klopt, ik had ook niks gemeld met mn schuiverMaar goed, als je een klapper maakt waardoor bijv. je voorvork krom komt..... dan lijkt me wel wat er politie bij komt
Aanrijding met auto bijv...
Vaag dingetje.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb weer eens een nieuwe avatar gebakken
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:10 schreef Rietvaerder het volgende:
En jij maar zeggen dat het zooooo makkelijk isDie carbs zaten echt muurvast in de adapters.....
[..]
Tja... ik heb nog nooit mn carbs uit elkaar geslooptquote:Op zondag 2 januari 2005 19:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De politie komt al jaren alleen nog maar als er persoonlijk letsel is.
Je kan dus een aanrijding hebben, beide totall loss zijn maar zonder gewonden geen pliesie.
Schaderaportje opmaken, sleepdiensten bellen, de hand drukken en afscheid nemen.
Sla je de ander voor zijn bek dan komt er wel weer politie.Mits de tegenpartij nog kan bellen.
[..]
Vaag dingetje.![]()
[..]
Harder trekken .. slappelingen.. zijn jullie toch ebst ervaren in.
(beetje wrikken en trekken tegelijk enzo in dit geval)
Ik heb een paar keer de buurman ingeroepen voor een klusje.
Als ik ergens mee vast zat, of iets leek onmogelijk te passen dan kreeg hij het in een mum van tijd voor mekaar.![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel vage avatar idd..... iemand tips voor een mooie?
Hua, 3 minuten na je post is ie verkocht.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
Je mag deze van mij kopen, klein prijsje ......
[afbeelding]
En nu ben ik maffen, morgen is het weer vroeg op.![]()
Is spiderman gay? Dat was me in die films nog niet opgevallenquote:Op zondag 2 januari 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
Je mag deze van mij kopen, klein prijsje ......
[afbeelding]
En nu ben ik maffen, morgen is het weer vroeg op.![]()
Ik vind het wel prijzig, Hfl 4.958,35 voor een instapmotor van 9 ~ 10 jaar oud.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:08 schreef hicham het volgende:
Suzuki GS500 25 KW, bouwjaar 1995.
37724 KM gereden en staat te koop in MotoPort Almere voor ¤2.250,-
quote:Op maandag 3 januari 2005 05:57 schreef ploderus het volgende:
[..]
Is spiderman gay? Dat was me in die films nog niet opgevallen
quote:
Cool, leer je ook een hoop van.quote:Kut remklauwen, ZEEER kutschoon te maken. Misschiend at ik ze gelijk ga reviceren. Dus andere stof en keerringen erin. Toch niet onbelangrijk je remmen als ik er over nadenk
Geeft me ook meer mogelijkheid om die sletten meer schoon te krijgen en vooral beter schoon
Die GSF avatar was zo slecht nog niet, beetje vaag dat wel.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel vage avatar idd..... iemand tips voor een mooie?
Dit is nog wel 1 van de goedkoperequote:Op maandag 3 januari 2005 08:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vind het wel prijzig, Hfl 4.958,35 voor een instapmotor van 9 ~ 10 jaar oud.![]()
Maar het is helaas wel marktconform de huidige (euro) prijzen.![]()
Wat zal de GS-500 gekost hebben in 1995? Hfl. 7.990,00?
Dat heb je bij het kopen via een motorzaak, een prijsklasse lager en ze kunnen de zaak niet draaiende houden.quote:
Nou ik moet wel zeggen dat als hij met dit soort bewegingen mee zou doen aan dat nieuwe tv-spelletej 'Zoek de homo' dat hij niet al te lang mee zou doen..quote:Op maandag 3 januari 2005 08:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vind het wel prijzig, Hfl 4.958,35 voor een instapmotor van 9 ~ 10 jaar oud.![]()
Maar het is helaas wel marktconform de huidige (euro) prijzen.![]()
Wat zal de GS-500 gekost hebben in 1995? Hfl. 7.990,00?
[..]
Kom je daar helemaal uit jezelf op? Of heb je het ergens anders gelezen ..
![]()
![]()
Heh een post van Plo overdag?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:13 schreef ploderus het volgende:
Nou ik moet wel zeggen dat als hij met dit soort bewegingen mee zou doen aan dat nieuwe tv-spelletej 'Zoek de homo' dat hij niet al te lang mee zou doen..![]()
En dat pak verraad ook al wel wat
Ken je trouwens de ringtone king?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:23 schreef Rietvaerder het volgende:
...
Over Avatars gesproken namelijk.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:26 schreef Rietvaerder het volgende:
?!
Groeipijnquote:
Maar ja, aan de andere kant, altijd beter dan arienood natuurlijkquote:De pijn zit meestal aan beide benen, aan de voorzijde van de bovenbenen, in de kuiten en soms in de lies. Het is een onschuldige aandoening, een warm waterzak op de pijnlijke plek is vaak voldoende.
Hahahaha idd Arienood is iets wat je duidelijk NIET moet krijgen.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:06 schreef Rietvaerder het volgende:Ben eigenlijk pas 16 hee
Nee maar had t vroeger ook vaak.... en voelt nu hetzelfde, dus ik denk dat ik nog groei ja
[..]
Maar ja, aan de andere kant, altijd beter dan arienood natuurlijk
Mijn oom is ook nog gegroeid na zijn 20'ste. Ik geloof zelfs iets van 15 centimeter.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:00 schreef Makster het volgende:
Je bent bijna 20 toch ?!? En dan nog groeipijnen? Misschien in je pens van de feestdagen maar ga je ons vertellen dat je nog aan het groeien bent
een nieuwe GS kost geloof ik ook al rond de ¤6000,-quote:Op maandag 3 januari 2005 09:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heb je bij het kopen via een motorzaak, een prijsklasse lager en ze kunnen de zaak niet draaiende houden.
Een GS-500 moet je voor ¤1.000 wel partikulier kunnen scoren.
Maar daar wil je niet kopen zei je al.
Ik rijd al 10 jaar dus kijk iets anders tegen deze prijzen aan, voor de euro lag het duidelijk lager.
Een GS-500 koste zoals ik al zei ongeveer Hfl 8.000 in 1995, dus slechts ¤ 3.630,00 nieuw.![]()
Dat scheelt wel heel wat jaquote:Op maandag 3 januari 2005 09:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heb je bij het kopen via een motorzaak, een prijsklasse lager en ze kunnen de zaak niet draaiende houden.
Een GS-500 moet je voor ¤1.000 wel partikulier kunnen scoren.
Maar daar wil je niet kopen zei je al.
Ik rijd al 10 jaar dus kijk iets anders tegen deze prijzen aan, voor de euro lag het duidelijk lager.
Een GS-500 koste zoals ik al zei ongeveer Hfl 8.000 in 1995, dus slechts ¤ 3.630,00 nieuw.![]()
Dus de inflatie werkt ook door op de materiele waarde van de motor.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:31 schreef super_honda het volgende:
Een nieuwe GS kost geloof ik ook al rond de ¤6000,-
Maar wat vind jij als bezitter zelf een redelijk prijs voor die motor?quote:Op maandag 3 januari 2005 11:52 schreef super_honda het volgende:
[...]
quote:Op maandag 3 januari 2005 11:31 schreef super_honda het volgende:
een nieuwe GS kost geloof ik ook al rond de ¤6000,-
Mocht er iets met het blok zijn dan ken ik wel iemand die met het reviseren is van zo'n ding voor weing.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:59 schreef super_honda het volgende:
Owja, er staat een Zwarte GS op marktplaats voor het belachelijk lage bedrag van ¤500.
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand wel es in Denemarken geweest?
Ik vind een CB-500 wel een vet(ter) ding. Deze uitvoering is ook erg mooi met dat stuurkuipje.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:19 schreef super_honda het volgende:
als ik mocht kiezen tussen een GS en een CB, dan koos ik zonder twijfel de GS.
die honda mag dan wel watergekoeld zijn, en een stuk moderner de GS rijd een stuk beter en wil platter en sneller de bocht om. zo'n CB is een lomp zwabberding(vind ik), en ze zijn DUUR.
Is dit geen import? Amerikaans wel te verstaan, volgens mij wel. Volgens mij is de CBR in deze kleur setting niet in europa geleverd, kan er ook naast zitten natuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2005 13:22 schreef Youssef het volgende:
De Honda CBR600 f2 vind ik wel een van de mooiere sport motoren. Van veel motoren vind ik de voorkant, combinatie van voorwiel, voorlicht en de voorste kuipen vaak lelijk, maar bij deze motoren valt dat erg mooi.
Zojuist lees ik dat het mogelijk is deze op kenteken 25 kW te zetten. Door het topic van BasE te M-F wil ik het risico niet nemen om hem niet 25 kW op kenteken te zetten, terwijl een groot deel volgens mij toch zo rijdt![]()
Ik ga verder zoeken naar CBR600 f2
[afbeelding]
quote:
Als de motor 4 weken stilstaat in de regen helemaal niet ongewoon..quote:Op maandag 3 januari 2005 12:17 schreef Youssef het volgende:
Cliquez. Gewoon lekker raggen? Check roest op achterste remschijf.
Ik heb het nog even nagezocht, en volgens de Unive website is de Oorspronkelijke consumentenprijs ¤ 4.991,-. Of klopt dat gewoon helemaal niet ?quote:Op maandag 3 januari 2005 09:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heb je bij het kopen via een motorzaak, een prijsklasse lager en ze kunnen de zaak niet draaiende houden.
Een GS-500 moet je voor ¤1.000 wel partikulier kunnen scoren.
Maar daar wil je niet kopen zei je al.
Ik rijd al 10 jaar dus kijk iets anders tegen deze prijzen aan, voor de euro lag het duidelijk lager.
Een GS-500 koste zoals ik al zei ongeveer Hfl 8.000 in 1995, dus slechts ¤ 3.630,00 nieuw.![]()
Jep, er staat 18.000 opquote:Op maandag 3 januari 2005 13:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Is dit geen import? Amerikaans wel te verstaan, volgens mij wel. Volgens mij is de CBR in deze kleur setting niet in europa geleverd, kan er ook naast zitten natuurlijk
Reflector op de voorste vorkpoten is ook iets typisch amerikaans
Hmm, onderhoud? Wat is datquote:Op maandag 3 januari 2005 13:38 schreef Patrick281 het volgende:
Reken er wel op dat het onderhoud ingewikkelder is en dus duurder, meer kans op achterstallig onderhoud.. duurdere banden en ik denk ook ketting.
Dus houd ook wat meer geld achter de hand voor verwachte en onverwachte zaken.
Nadeel van een klasse hoger kijken is dat alle overige prijzen dus ook gelijk stijgen.![]()
Ik zal vanavond eens in mijn motorboekjes kijken thuis.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:55 schreef hicham het volgende:
Ik heb het nog even nagezocht, en volgens de Unive website is de Oorspronkelijke consumentenprijs ¤ 4.991,-. Of klopt dat gewoon helemaal niet ?![]()
Je bedoelt bij dit tweedehands exemplaar?quote:Overigens komen er volgens mij nog iets van 200 euro rijklaar maken kosten bij
Dat is iets waar je aan denkt op het moment dat je CBR-600 in de vernieling loopt doordat de nokkenasketting niet op tijd vervangen is, de kleppen krom draaien omdat die niet gesteld zijn, en je zuiger loslaat of zich in de cylinder invreet door het drooglopen van de olie.quote:
Een naked geeft inderdaad een wat lager schadebedrag bij raggen en stuntelen.quote:Ik begin mezelf wel op te vreten zeg. Wat je zegt, het is een prijsklasse duurder, alles is wat duurder maar ik kan het me opzich permitteren. Ik zit nog te tubben tussen een lekker mooie fiets en een beetje duur of Aldi stijl gaan en lekker kunnen raggen en stunt(elen).
Als je met ons wilt rijden wel een pimp bike graag.quote:De vraag is dus wíl ik me geld aan een motor besteden, en wíl ik een pimp of een pekel.![]()
* Youssef vreet zichzelf verder op![]()
Ja hoor, Youssef zit zich op te vreten en jij rijdt even naar Portugalquote:Op maandag 3 januari 2005 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben terug van een rondje rijden....... 144km
Dijkje Barendrecht > Heerjansdam > Rhoon > Poortugaal > Hoogvliet > Brielle > Stellendam > Middelharnis < BOSWEG> Willemstad > Klundert > Dordrecht
Schaamrandjes van mn nieuwe zijn weer wegWas best goed te doen met 9 graden en droog asfalt....... maar natuurlijk nog wel voorzichtig gedaan, het is nog lang geen plakasfalt zoals Youssef dacht
Mwoah, bij alle motoren hequote:Op maandag 3 januari 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
Je bedoelt bij dit tweedehands exemplaar?
Sterker nog, hij staat NU te koop......quote:Op maandag 3 januari 2005 14:14 schreef hicham het volgende:
Wanneer ben jij van je Bandit te verkopen? Of ben je dat helemaal niet van plan ?
Als je dat wel van plan bent, PICS, SPECS !![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Enige schade is een deukje in de tank en een krasje op t frame, alles is gewoon recht want hij heeft maar ongeveer een metertje of 20 gegleden op zn zij
Nope.... niet 1e eigenaar, de 2e. Ik heb hem gekocht van een handelaar die motoren uit Duitsland importeert, heb het serviceboekje nog waarin je kan zien wie de 1e eigenaar was en waar de motor in onderhoud is geweestquote:Op maandag 3 januari 2005 14:32 schreef hicham het volgende:
Ziet er mooi uit!Welk bouwjaar is het, en hoeveel km kan ie nog minstens mee nu hij al 53k heeft gereden? (ben jij trouwens de eerste eigenaar?) Overigens mag er wel 20 euro per meter glijden af, plus nog 50 euro omdat ik in dit topic post
Hehe, ik hou het even in de gaten, hij ziet er mooi uit op de foto's!
quote:Hi. This is the qmail-send program at lsh001.lshosting.net.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<....l@rietva..rder.nl>:
This address no longer accepts mail.
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Euhm, waar ik woon. Kom je het geld opeisen met knuppels ofzo?![]()
Ik woon in Amsterdam
En ik vind hem heel mooi, dus ik heb nu een nieuwe motor bij m'n wishlist
![]()
(Bovendien praat het hier makkelijker enzo, dus jij bent in het voordeel tegenover andere potentiele motorverkopers
)
Had je trouwens niet een keer uitgezocht waar Youssef naar school ging, zo ja, dan weet je toch al waar ik woon?![]()
Wake up dude, onder welke steen heb jij gelegenquote:Op maandag 3 januari 2005 15:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oh, vriendje van Youssef?![]()
Als je wilt kan ik je nog meer foto's verzenden over MSN ofzoJe zegt het maar
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:32 schreef hicham het volgende:
Ziet er mooi uit!Welk bouwjaar is het, en hoeveel km kan ie nog minstens mee nu hij al 53k heeft gereden? (ben jij trouwens de eerste eigenaar?) Overigens mag er wel 20 euro per meter glijden af, plus nog 50 euro omdat ik in dit topic post
Hehe, ik hou het even in de gaten, hij ziet er mooi uit op de foto's!
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Euhm, waar ik woon. Kom je het geld opeisen met knuppels ofzo?![]()
Ik woon in Amsterdam
Had je trouwens niet een keer uitgezocht waar Youssef naar school ging, zo ja, dan weet je toch al waar ik woon?![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Je ondertitel komt door je post-vlak heen Pepijn
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar dan krijg ik dus straks 2 Marokkanen in me huis die naar mn motor komen kijken?
Zal alvast een knuppel aanschaffen![]()
Ok, mailen kan hierheen: whihihi@gmail.comquote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Al net zo gestoord als Youssef.
quote:
En we weten elkaar altijd nog te vinden, handig als de motor het na 50 km begeeftquote:Op maandag 3 januari 2005 15:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Weetje, ik vind het persoonlijk veel leuker om je motor te verkopen aan een bekende, zoals hier binnen de motorclub, dan kan je altijd nog eens vragen hoe het gaat met je ex-motor of als er problemen zijn ondersteuning bieden e.d.
Blijft toch een liefde he
Moi, als iemand er wat mee krijg is het altijd jouw schuld.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Weetje, ik vind het persoonlijk veel leuker om je motor te verkopen aan een bekende, zoals hier binnen de motorclub, dan kan je altijd nog eens vragen hoe het gaat met je ex-motor of als er problemen zijn ondersteuning bieden e.d.
Blijft toch een liefde he
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:58 schreef hicham het volgende:
[..]
En we weten elkaar altijd nog te vinden, handig als de motor het na 50 km begeeft![]()
![]()
Juist nohquote:Op maandag 3 januari 2005 15:58 schreef hicham het volgende:
[..]
En we weten elkaar altijd nog te vinden, handig als de motor het na 50 km begeeft![]()
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Juist noh
Tja, kan het altijd begeven, ik rijd er nu al 40.000km probleemloos mee... echt nog nooit iets kapot gegaan of storing gehad motorischMeer garantie kan ik je natuurlijk ook niet geven he
Ik denk 10.5 meter ..quote:Op maandag 3 januari 2005 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn hoeveel meter denk jij dat mijn motor toen daar gegleden had? 20 meter of toch eerder 10 he?
Yup... Dordrechtquote:Op maandag 3 januari 2005 16:29 schreef hicham het volgende:
Geen flauw idee, Dordrecht?
Das verIk wil een motor dicht bij huis kopen
Nodig hem uit voor een gratizz Big Tasty bij Mac Donalds Schiphol. Kan hij gelijk vliegtuigen spotten.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:29 schreef hicham het volgende:
Geen flauw idee, Dordrecht?
Das verIk wil een motor dicht bij huis kopen
M.a.w. ik lieg?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De Fiero was ook van een liefhebber geweest, was altijd heel betrouwbaar geweest bij de eigenaar, de garage herkende de auto zelfs nog van vroeger als een goed verzorgde auto..
.. maar nu heb ik toch de ene spontane storing na de andere.
Na aankoop zei ik nog tegen de eigenaar dat ik hoopte dat'ie heeel betrouwbaar was.(de auto
)
Hij knikte direkt ja.......
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 16:00 schreef Patrick281 het volgende:
Het blijft een mechanische sport he dat motorrijden.![]()
Je bedoelt die lelijke blauwe scooter op de eerste foto ?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb wat foto's gestuurd.....
Note: Let niet op die scooter
Van de naked's sowiezo het mooiste model die Bandit.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:52 schreef hicham het volgende:
Moet eigenlijk ook ff een bandit in het echt zien, dus even langs wat winkels modellen kijken
quote:Op maandag 3 januari 2005 16:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Van de naked's sowiezo het mooiste model die Bandit.![]()
Tuurlijk wel, heb er hier ook al eentje klaarliggen en m'n broertje ookquote:Op maandag 3 januari 2005 18:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb geen MF sticker meerHad er wel 1, mag dat niet ofzo
En 2 reservequote:Op maandag 3 januari 2005 19:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, heb er hier ook al eentje klaarliggen en m'n broertje ook
quote:Op maandag 3 januari 2005 19:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Reserve? Je zei dat ze voor de kentekenplaten aan de voorkant waren?
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:08 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Duidelijk toch, welke mooier is?
Verhaaltje over de stang is tegen mij .. voor meer grondspeling.quote:Op maandag 03 januari 2005 21:12 schreef bulleke het volgende:[/b][/url]
op mijn 1998 bmw lagen bt010 bevielen zeer goed eenmaal kapotte achterband gehad hadden ze geen 010 op voorraad en heb toen de dunlopps 207 sportiefste band van dunlop daar heb ik 700km gereden en er zo snel mogenlijk er weer afgehaald en zo ver mogenlijk weggegooit nu heb ik op mijn bmw 2004 boxercup britstones 014 erop liggen zeer tevreden erover, als je een andere stang wilt proberen mag je gerust een keer de mijne erop zetten.
Nou inderdaad ja, was het Continental verhaal (ondanks mijn ondertitel) alweer bijna vergeten. Wat een onmogelijke banden waren dat zegquote:Op maandag 3 januari 2005 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn oude bike .. alweer 4 jaar geleden.
[afbeelding]
Leuke post in het R1100S forum. Over die Dunlop banden.Beetje alla Makster en Continental.
[..]
Verhaaltje over de stang is tegen mij .. voor meer grondspeling.![]()
(komt de motor hoger te staan vanaf de achterkant .. dus ook sneller insturen bij trage bochten)
KTM is voor de massa, ik durf me te onderscheiden en daarom rij ik een Kawa (en een Bee-eM-Wee natuurlijk)quote:
Ja, met file rijden uit R'dam gebeurd. Wsa een ongeluk gebeurd met veel gals op de weg, daar reed ze doorheen en dacht dat ze lekke band had. Zij daarop concentreren en toen moest een auto voor haar noodstop maken en ja dan ben je dus te laatquote:Op maandag 3 januari 2005 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Ongeluk gehad je vriendinKomt natuurlijk omdat jij zei ''naar je toe trekken'' voor de ruitewisshit
Pakte ze de handrem?
Beterquote:Op maandag 3 januari 2005 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Hele relaxte gozer die kerel van die Bandit... net half uur aan de lijn gezeten over alles en nog wat![]()
Foto's van schade stuurt ie zo over MSN want waren te groot voor Hotmail
Gaat gewoon alles regelen voor me, schaderapporten en al
Das Gaylord Fackerquote:Op maandag 3 januari 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie is die brede gast die op die motor zit.
quote:Op maandag 3 januari 2005 21:37 schreef Didiot het volgende:
[..]
KTM is voor de massa, ik durf me te onderscheiden en daarom rij ik een Kawa (en een Bee-eM-Wee natuurlijk)![]()
![]()
Niet zo raar van die Dunlops trouwens, ik krijg net een foto te zien van hoe die gozer rijdt!quote:Op maandag 3 januari 2005 21:33 schreef Makster het volgende:
Nou inderdaad ja, was het Continental verhaal (ondanks mijn ondertitel) alweer bijna vergeten.
Wat een onmogelijke banden waren dat zeg
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op maandag 03 januari 2005 22:04 schreef boedhaman het volgende:
had je live bij moeten zijn,dan had je de rest ook verbaasd zien kijken want zo hard en plat gingen hun daar niet met hun jappanertjes.oja die mille ook niet.
Wat is er gebeurt?quote:En om de auto van mijn vriendin te bekijken die net schade heeft gereden. Waarschijnlijk kan ik hee lde zaterdag besteden aan het vervangen van een radiateur, bumper en koplampAltijd lachen om in een auto met een trekhaak te rijden >P
Over dingen..........quote:Op maandag 3 januari 2005 22:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Wsa, gals, veradering, odrachtWaar hebbie t nou allemaal over beste Mark
Beste schuin iddquote:Op maandag 3 januari 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
KTM voor de massa en die andere(n) niet.
![]()
![]()
[..]
Niet zo raar van die Dunlops trouwens, ik krijg net een foto te zien van hoe die gozer rijdt!
[afbeelding]
En dit post een maat van hem daarna.
[..]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[..]
Wat is er gebeurt?
Btw: woont ze niet meer in Curacao? Niet dat ik niet gelezen had dat ze bij je was het weekend en andere keren.
Pic? Of is de flits niet krachtig genoeg en valt het erg donker uit?![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:22 schreef Makster het volgende:
Pics gaat niet lukken, auto staat nu al bij de alfa garage, maar de voorkant zit dus in elkaar, gelukkig is de peugeot 205 de beste vriend van de sloop dus voor een eurotje of 100 gaat ie wel weer werken hoop ik![]()
Idd mijn oude waggiequote:Op maandag 3 januari 2005 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat jouw oude auto .. heb je die aan haar cadeau gegeven?
![]()
![]()
En pic .. bedoelde meer iets anders donkers.![]()
[afbeelding]
Dat ze rechts naast dit meisje staat.. nog tussen die gozer..![]()
![]()
Dit is ook best lastig te volgenquote:Op maandag 3 januari 2005 22:44 schreef Makster het volgende:
Af en toe moet ik zelfs toegeven dat het moeilijk ik je te volgen![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 23:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie heeft er een donkere vriendin dan
Zoiets dus.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
Wat is er gebeurt?
Btw: woont ze niet meer in Curacao?
Niet dat ik niet gelezen had dat ze bij je was het weekend en andere keren.
Pic? Of is de flits niet krachtig genoeg en valt het erg donker uit?![]()
en hoezo is dat gelul? je was er al die keren dat ik samen met die bandit op tjalleberd gereden heb bij, en kunt dus ook zeggen hoeveel schaamrand ik over had en hoeveel die bandit over had?quote:Op maandag 3 januari 2005 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Das gelul super_hondaOver die schaamranden..
Schaamranden heb ik na 50km er al af, ZONDER stepje aan de grond te rijden..... stepjes komen op kl. blad Gorinchem rond de 90 aan de grond toen ik nog met originele schokdemper reedNu weet ik het nog niet..
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:58 schreef Youssef het volgende:
Next target:
[afbeelding]
40.200
en deze hou ik achter de hand![]()
[afbeelding]
48.000![]()
![]()
quote:1100s toertocht nog nooit van gehoort maar kunnen van de zomer altijt wat afspreken gewoon een gezellige dag van maken ik doe wel mee mits er gewoon wort gereden pak de bochten zo hart als je wil maar op rechte stukken weg rond de maxima snelheid wil wel mijn rijbewijs houden
quote:]Op maandag 03 januari 2005 23:20 schreef Rubberfreter het volgende:
Hmm… ik ben gisteren ook voor het eerst onderuit gegaan met m’n apparaat. Ik was van plan om een rotonde 450 graden te nemen, maar ik ben niet verder gekomen dan 180 graden……;(
Ik had laatst mijn koppeling nagekeken en dan het koppelingsdeksel weer met een nieuwe pakking gemonteerd, echter de pakking zat blijkbaar niet helemaal goed. Gevolg: straal olie uit m’n blok en zo op m’n achterband, gigantisch uitbreken van de achterkant bij het insturen, deze drift eindigde in een high-sider. Gelukkig was ik al veel snelheid verloren tijdens die drift, zodat de klap wel meeviel.
En wie schreef dat ?quote:Op maandag 3 januari 2005 23:42 schreef Patrick281 het volgende:
En dan zaten jullie over mijn D'tjes en T'tjes te zeiken.
[..]
Daar heb je het al, rare jongen die Friezenquote:Op maandag 3 januari 2005 23:18 schreef super_honda het volgende:
met die bandit op tjalleberd
quote:Op maandag 03 januari 2005 20:15 schreef Sigma het volgende:
Ik kan nu wel trots zeggen dat ik de stepjes aan de grond gereden heb
Helaas zat ik er toen al niet meer opO-)
quote:Op dinsdag 04 januari 2005 00:12 schreef Sigma het volgende:
[...]
Nope, ben eigenlijk gewoon afgestapt, de motor is dan onderuit gegleden
best lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |