De verzekering gaat het om het kentekenbewijs.... als ie 25kw op kentekenbewijs is er niks aan de hand.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat controleren ze echt wel hoor...het is namelijk het verschil voor de verzekering of ze moeten uitkeren of niet, en dat kan behoorlijk oplopen als het tegenzit
Ik weet het niet meerquote:Op zondag 2 januari 2005 01:08 schreef yup het volgende:
Hoe testen ze vermogen? Niet elke vermogensbank is hetzelfde!
quote:de ringen is inderdaad op zijn duits
de gasschuiven wordt in nederland gedaan
Je moet er gewoon vanuit gaan dat je niet valt. Daarom koop ik ook geen helm en pak. Ga toch niet op me bek, en in de VS stunten ze ook gewoon in T-Shirt, korte broek, zonnebril, en petje. Lijkt me bescherming genoeg.quote:Op zondag 2 januari 2005 06:26 schreef ploderus het volgende:
Wow een onbegrenste bandit![]()
Maar of dat opweegt tegen het risico van rijden zonder rijbewijs..![]()
Maar aan de andere kant, het enige wanneer er iets zou kunnen gebeuren is als jij bij een ongeluk betrokken raakt en ze dan een technische controle uit voeren. Dus als je gaat moet je zorgen dat er niets van je blok overblijftLoop je ook geen risico
(als je zelf maar heel blijft
)
Hahahahahahhahahah, zeer goede beredenatiequote:Op zondag 2 januari 2005 06:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je moet er gewoon vanuit gaan dat je niet valt. Daarom koop ik ook geen helm en pak. Ga toch niet op me bek, en in de VS stunten ze ook gewoon in T-Shirt, korte broek, zonnebril, en petje. Lijkt me bescherming genoeg.
een risico wat jij bereid bent om te lopen dusquote:Op zondag 2 januari 2005 00:54 schreef Rietvaerder het volgende:
De verzekering gaat het om het kentekenbewijs.... als ie 25kw op kentekenbewijs is er niks aan de hand.
En dan nog, er zijn verschillende kitjes, van de RDW, Belgische en Duitse en weet ik wat nog meer.... denk niet dat de Technische Dienst zoveel verstand er van heeft
Ach, tis een idd een risico
appels en peren zijn datquote:maar wist je dat jij in principe ook niet verzekerd bent een niet-goedgekeurde demper.......Je mag volgens de wet namelijk niks wijzigen aan je blok.
eyy...zie ik nu pas...quote:Maar ik weet nu niet meer of het ik wel zou doenMisschien was het meer een opwelling
Ik ben net wakker, effe eten en douchen..... zie je me wel rond 11:30 ?quote:Op zondag 2 januari 2005 10:39 schreef Makster het volgende:
ik ook,
wat denk je ervan.? Ik ben wel in voor wat sleutelplezier cq irritatie
Al een besluit genomen over je carbs?
omdat die blinde koekblikken een ander koekblik niet over het hoofd zienquote:Op zondag 2 januari 2005 10:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo is een risico anders als je onverzekerd in een auto rond rijd
850 euro is niks natuurlijk...daar gaan ze geen manuren a 75-100 euro aan besteden. het wordt anders als ze 85.000 euro moeten uitkeren...quote:Tja, ben al keer onderuit gegaan hee..... toen betaalde de verzekering ook effe 850 euro uit, zonder ook maar iets te zoeken..... en ben ook niet meer premie gaan betalen.
Ik moet ook nog ff douchen en mijn vriendin ff naar huis rijden en weer terug. Ik kom zo wel ff op msn, misschien makkelijkerquote:Op zondag 2 januari 2005 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, effe eten en douchen..... zie je me wel rond 11:30 ?
Echt geen idee meer over carbs nu..... aan de ene kant wil ik er zo graag vanaf maar aan de andere kant al dat verzekeringsgezeikMisschien gewoon effe kijken hoe het rijd zonder
Maar ik ben bang dat dat te leuk is en ze er dan niet meer terug wilt in zetten....
hij doet het nietquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:11 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM......
Zwart
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/141834
Ja... ok....quote:Op zondag 2 januari 2005 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
omdat die blinde koekblikken een ander koekblik niet over het hoofd zien
[..]
850 euro is niks natuurlijk...daar gaan ze geen manuren a 75-100 euro aan besteden. het wordt anders als ze 85.000 euro moeten uitkeren...
hey, begrijp me niet verkeerdquote:
ik zou ook de resterende tijd meenemen in je keuze: als je nu aan het begin stond van je 2 jaar zou ik het eerder doen dan nu je nog een paar maanden te gaan hebt...quote:Op zondag 2 januari 2005 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
het zijn wel hele grote risico's....
dat zeg ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |