Vaaaaaaaaagquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
staat er bij tussen haakjes...
Valt wel mee, in de Kickstart staat ook een recensie van de M1. Maakt het niet minder tof natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb iets voor mijn vriendjuhsHeb de test van Rossi's YZR-M1 (Ja, de echte, geen 2e testmotor ofzo! ) ingescanned voor jullie..... dit is echt uniek, Joost Overzee van het motorblad Motor mocht dus een paar rondjes op Valencia sturen met Rossi's M1
Lees en huiver...
Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3
Pagina 4
Pagina 5
Pagina 6
Pagina 7
Hadden die gasten van dat blad daar dus ook zelf mee gereden?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Valt wel mee, in de Kickstart staat ook een recensie van de M1. Maakt het niet minder tof natuurlijk
Yep, en met de desmoduc van vorig seizoen en ook op de kawa van vorig seizoen, die gozer had een aardig referentie kader. Vooral ook omdat ie de link terug legt naar de Yama van vorig jaar. Leuk om te lezen enzoquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hadden die gasten van dat blad daar dus ook zelf mee gereden?
Het unieke valt wel mee....quote:
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Het leek mij anders aardig uniek dat ze dat ding ff uitlenen aan een prutsertje van een motorblad
Maar goed........
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond die tip van Plo wel goed...... als ik op de kleding afdeling kom, moet ik natuurlijk wel iets van kleding weten.
Op ZX12R Assen op en elk rondje nieuwe kleding, testen welke het beste bij 300km/h zitten
Voel je je niet lekker ofzoquote:
U bent vergeven, je hebt tenminste de juiste merkkeus gemaaktquote:
quote:Morgenoverdag is het wisselend bewolkt. Naast felle opklaringen
komen vooral in het noorden van het land enkele winterse buien
voor waarbij het kan onweren. De middagtemperatuur ligt rond de
6 graden, maar tijdens een flinke bui is het met een graad of 2-
3 een stuk kouder. Het waait nog steeds stevig, aan de kust
hard tot stormachtig (7-8 bft), landinwaarts (vrij) krachtig
5-6 bft.
hier is t nog rustig...zal me benieuwen hoe lang t duurt voordat het hier is...quote:
winter bedoel jequote:ECHT gewoon net herfst......Ach ja nog 2 maandjes..... is het weer voorjaar
Komt morgen welquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hier is t nog rustig...zal me benieuwen hoe lang t duurt voordat het hier is...
[..]
winter bedoel jeidd, duurt niet lang meer
![]()
@Makster: pics??
Het is winter, maar het lijkt herfst..... zo nat en stormachtig. Of bedoel je dat de winters tegenwoordig in NL gewoon net herfst zijn, dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
winter bedoel jeidd, duurt niet lang meer
![]()
Geen idee, gewoon ff online komen als we wakker zijn ofzo? Gaan we ff kijken wat we kunnen slopen aan dat barrel van mequote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus wat spreken we af voor morgen![]()
Idd, dakpannen liggen hier te rammelen en straat staat hier ook blank![]()
Maare, wat ik gehoord was juist overdag redelijk droog weer en s avonds juist veel regen en storm.......Dat klopt iig
quote:Bij een Bandit zitten er ringen met een kleinere doorlaat in de rubbers waarmee de carburators tegen de cilinderkop vasthangen. Als je die eruithalt, dan heb je een normale Bandit zonder begrenzing
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik lag net op bed en had ineens een briljante ingeving, vind eigenlijk wel dat die ringen er eens uit mogen![]()
Ik vind het best hee, als jij dat wilt kunnen we dat best doenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik lag net op bed en had ineens een briljante ingeving, vind eigenlijk wel dat die ringen er eens uit mogen![]()
Hij is toch 25kw op kenteken..... iemand van MF had een ZX6R alleen 25kw op kenteken, kreeg een zwaar ongeval en politie ging geen technisch onderzoek doen omdat ie 25kw op kenteken was.... dusse ja, dat ene laatste seizoen![]()
Zijn gewoon 4 ringen tussen de carbs en cilinders.... tank eraf, luchttfilter eraf en carbs....
Zin in
Tjah volgens mij had je best wat circuit ervaring...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik lag net op bed en had ineens een briljante ingeving, vind eigenlijk wel dat die ringen er eens uit mogen![]()
Hij is toch 25kw op kenteken..... iemand van MF had een ZX6R alleen 25kw op kenteken, kreeg een zwaar ongeval en politie ging geen technisch onderzoek doen omdat ie 25kw op kenteken was.... dusse ja, dat ene laatste seizoen![]()
Hij heeft nu ook 39pk ipv 34... dus zit sowieso boven de 25kw...
Zijn gewoon 4 ringen tussen de carbs en cilinders.... tank eraf, luchttfilter eraf en carbs....
Zin in
Heb er zin anquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik vind het best hee, als jij dat wilt kunnen we dat best doen
Moeten dan alleen wel ff een ZXR750 uit '90 aan de kant tillen, staat op slot in de garage maar strategisch staat ie niet sterk als je wilt klussen
Owja, we kunnen de boel ook ophogen natuurlijk
Ok okquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:34 schreef yup het volgende:
[..]
Tjah volgens mij had je best wat circuit ervaring...
Maar dan mag je geen Bandit meer kopen(OOK GEEN NIEUWE), alleen iets snellers
Al kuttend leert menquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb er zin an
Zal toch niet zo moeilijk zijn.... naja zien we dan welDesnoods ga ik lopend naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |