Geen idee, gewoon ff online komen als we wakker zijn ofzo? Gaan we ff kijken wat we kunnen slopen aan dat barrel van mequote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus wat spreken we af voor morgen![]()
Idd, dakpannen liggen hier te rammelen en straat staat hier ook blank![]()
Maare, wat ik gehoord was juist overdag redelijk droog weer en s avonds juist veel regen en storm.......Dat klopt iig
quote:Bij een Bandit zitten er ringen met een kleinere doorlaat in de rubbers waarmee de carburators tegen de cilinderkop vasthangen. Als je die eruithalt, dan heb je een normale Bandit zonder begrenzing
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik lag net op bed en had ineens een briljante ingeving, vind eigenlijk wel dat die ringen er eens uit mogen![]()
Ik vind het best hee, als jij dat wilt kunnen we dat best doenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik lag net op bed en had ineens een briljante ingeving, vind eigenlijk wel dat die ringen er eens uit mogen![]()
Hij is toch 25kw op kenteken..... iemand van MF had een ZX6R alleen 25kw op kenteken, kreeg een zwaar ongeval en politie ging geen technisch onderzoek doen omdat ie 25kw op kenteken was.... dusse ja, dat ene laatste seizoen![]()
Zijn gewoon 4 ringen tussen de carbs en cilinders.... tank eraf, luchttfilter eraf en carbs....
Zin in
Tjah volgens mij had je best wat circuit ervaring...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij is toch 25kw op kenteken..... iemand van MF had een ZX6R alleen 25kw op kenteken, kreeg een zwaar ongeval en politie ging geen technisch onderzoek doen omdat ie 25kw op kenteken was.... dusse ja, dat ene laatste seizoen![]()
Hij heeft nu ook 39pk ipv 34... dus zit sowieso boven de 25kw...
Zijn gewoon 4 ringen tussen de carbs en cilinders.... tank eraf, luchttfilter eraf en carbs....
Zin in
Heb er zin anquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik vind het best hee, als jij dat wilt kunnen we dat best doen
Moeten dan alleen wel ff een ZXR750 uit '90 aan de kant tillen, staat op slot in de garage maar strategisch staat ie niet sterk als je wilt klussen
Owja, we kunnen de boel ook ophogen natuurlijk
Ok okquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:34 schreef yup het volgende:
[..]
Tjah volgens mij had je best wat circuit ervaring...
Maar dan mag je geen Bandit meer kopen(OOK GEEN NIEUWE), alleen iets snellers
Al kuttend leert menquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb er zin an
Zal toch niet zo moeilijk zijn.... naja zien we dan welDesnoods ga ik lopend naar huis
Partytent kopen hup sleutelen maarquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:42 schreef Patrick281 het volgende:
Het zijn vast gewoon ringen, nog geen kwartiertje werk dat demonteren/monteren.
Zelfs ik zou het kunnen in mijn uppie.![]()
Maak je wel wat pics van de voortgang, en van de wheelie die je maakt als ze eruit zijn.
Dan is mijn auto in orde maken een heel ander verhaal.Dat vereist wat meer inzicht en motivatie.
![]()
En morgen is het ook nog eens heel nat, dus voor mij geen optie om te gaan sleutelen in de open lucht.
Dan maar weer hopen op droog weer volgend weekend.![]()
Neuh, niks geen verwarmingquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Schijnt opzich een dag te worden met felle opklaringen dus
Eey Mark, je hebt toch wel verwarming in die schuur he![]()
Heb het gedeelte ''Fuel and exhaust systems'' er tussenuit gehaald uit het werkplaatshandboek, dus moet lukken
Hij staat nu al kaploos in de garage dus dat scheelt alweerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Ophangen met touw aan het plafond?
Hmm zonder verwarming is wel koud chef
Tegels werkt prima opzich... onder je bochten wringen... o wacht, je hebt geen nakedZien we morgen wel joh..
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe staat het er nu met de Fiero voor Pepijn?
quote:
Daar heb ik geen geld voor over.quote:
Jawel, heel simpel. En dat is inderdaad voor achter. Voor voor moet ik iets anders verzinnenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga helemaal niks optillen hee
Owja, gaat het om je achterwiel.... dacht je voorwiel
Uhhh dat ideetje met die ladder vat ik niet helemaal geloof ik
Ah, nou ja, hopen dat het ooit weer komt..... met de Fiero dan, voor die kleine is er geen hoop meerquote:Op zondag 2 januari 2005 00:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wegens omstandigheden nog niks aan gedaan.
Ik moest om 10:00 de kleine ophalen, ben direct weer mijn bed in gedoken (hij ook) om er pas om half 1 weer uit te komen.
Daarna hebben we ontbeten, monopolie gespeeld en toen moesten we aan het eind van de middag bij mijn ouders zijn.
Pas om kwart voor 10 net kwamen we weer thuis.![]()
Morgenochtend beetje uitslapen, dan gaan we zwemmen en s'middags zal het wel pestweer zijn.![]()
+ ik heb nog geen idee wat precies te doen aan de auto.![]()
[..]
Ik ken het gevoel.
![]()
Als ik een andere motor in mijn kop heb dan kan ik ook niet slapen.
Met dit soort simpele klusjes is het precies hetzelfde ..
.. zeker als het resultaat zo simpel te bereiken is.
Kee dannnnnnnnnquote:Op zondag 2 januari 2005 00:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Jawel, heel simpel. En dat is inderdaad voor achter. Voor voor moet ik iets anders verzinnen
En mijn pa snapt nog net hoe hij een auto moet starten dus wees daar maar niet bang voor
ben geen moraalridder ofzo, sterker ik zou het (denk ik) ook allang gedaan hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Huh, was jij niet degene die het me afraadde?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij heeft nu ook 39pk ipv 34... dus zit sowieso boven de 25kw...
Zin in
GMTAquote:Op zondag 2 januari 2005 00:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben geen moraalridder ofzo, sterker ik zou het (denk ik) ook allang gedaan hebbenmaar was jij niet degene die altijd met het verzekerings-argument kwam
??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |