quote:Op maandag 3 januari 2005 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand wel es in Denemarken geweest?
Ik vind een CB-500 wel een vet(ter) ding. Deze uitvoering is ook erg mooi met dat stuurkuipje.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:19 schreef super_honda het volgende:
als ik mocht kiezen tussen een GS en een CB, dan koos ik zonder twijfel de GS.
die honda mag dan wel watergekoeld zijn, en een stuk moderner de GS rijd een stuk beter en wil platter en sneller de bocht om. zo'n CB is een lomp zwabberding(vind ik), en ze zijn DUUR.
Is dit geen import? Amerikaans wel te verstaan, volgens mij wel. Volgens mij is de CBR in deze kleur setting niet in europa geleverd, kan er ook naast zitten natuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2005 13:22 schreef Youssef het volgende:
De Honda CBR600 f2 vind ik wel een van de mooiere sport motoren. Van veel motoren vind ik de voorkant, combinatie van voorwiel, voorlicht en de voorste kuipen vaak lelijk, maar bij deze motoren valt dat erg mooi.
Zojuist lees ik dat het mogelijk is deze op kenteken 25 kW te zetten. Door het topic van BasE te M-F wil ik het risico niet nemen om hem niet 25 kW op kenteken te zetten, terwijl een groot deel volgens mij toch zo rijdt![]()
Ik ga verder zoeken naar CBR600 f2
[afbeelding]
quote:
Als de motor 4 weken stilstaat in de regen helemaal niet ongewoon..quote:Op maandag 3 januari 2005 12:17 schreef Youssef het volgende:
Cliquez. Gewoon lekker raggen? Check roest op achterste remschijf.
Ik heb het nog even nagezocht, en volgens de Unive website is de Oorspronkelijke consumentenprijs ¤ 4.991,-. Of klopt dat gewoon helemaal niet ?quote:Op maandag 3 januari 2005 09:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heb je bij het kopen via een motorzaak, een prijsklasse lager en ze kunnen de zaak niet draaiende houden.
Een GS-500 moet je voor ¤1.000 wel partikulier kunnen scoren.
Maar daar wil je niet kopen zei je al.
Ik rijd al 10 jaar dus kijk iets anders tegen deze prijzen aan, voor de euro lag het duidelijk lager.
Een GS-500 koste zoals ik al zei ongeveer Hfl 8.000 in 1995, dus slechts ¤ 3.630,00 nieuw.![]()
Jep, er staat 18.000 opquote:Op maandag 3 januari 2005 13:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Is dit geen import? Amerikaans wel te verstaan, volgens mij wel. Volgens mij is de CBR in deze kleur setting niet in europa geleverd, kan er ook naast zitten natuurlijk
Reflector op de voorste vorkpoten is ook iets typisch amerikaans
Hmm, onderhoud? Wat is datquote:Op maandag 3 januari 2005 13:38 schreef Patrick281 het volgende:
Reken er wel op dat het onderhoud ingewikkelder is en dus duurder, meer kans op achterstallig onderhoud.. duurdere banden en ik denk ook ketting.
Dus houd ook wat meer geld achter de hand voor verwachte en onverwachte zaken.
Nadeel van een klasse hoger kijken is dat alle overige prijzen dus ook gelijk stijgen.![]()
Ik zal vanavond eens in mijn motorboekjes kijken thuis.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:55 schreef hicham het volgende:
Ik heb het nog even nagezocht, en volgens de Unive website is de Oorspronkelijke consumentenprijs ¤ 4.991,-. Of klopt dat gewoon helemaal niet ?![]()
Je bedoelt bij dit tweedehands exemplaar?quote:Overigens komen er volgens mij nog iets van 200 euro rijklaar maken kosten bij
Dat is iets waar je aan denkt op het moment dat je CBR-600 in de vernieling loopt doordat de nokkenasketting niet op tijd vervangen is, de kleppen krom draaien omdat die niet gesteld zijn, en je zuiger loslaat of zich in de cylinder invreet door het drooglopen van de olie.quote:
Een naked geeft inderdaad een wat lager schadebedrag bij raggen en stuntelen.quote:Ik begin mezelf wel op te vreten zeg. Wat je zegt, het is een prijsklasse duurder, alles is wat duurder maar ik kan het me opzich permitteren. Ik zit nog te tubben tussen een lekker mooie fiets en een beetje duur of Aldi stijl gaan en lekker kunnen raggen en stunt(elen).
Als je met ons wilt rijden wel een pimp bike graag.quote:De vraag is dus wíl ik me geld aan een motor besteden, en wíl ik een pimp of een pekel.![]()
* Youssef vreet zichzelf verder op![]()
Ja hoor, Youssef zit zich op te vreten en jij rijdt even naar Portugalquote:Op maandag 3 januari 2005 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben terug van een rondje rijden....... 144km
Dijkje Barendrecht > Heerjansdam > Rhoon > Poortugaal > Hoogvliet > Brielle > Stellendam > Middelharnis < BOSWEG> Willemstad > Klundert > Dordrecht
Schaamrandjes van mn nieuwe zijn weer wegWas best goed te doen met 9 graden en droog asfalt....... maar natuurlijk nog wel voorzichtig gedaan, het is nog lang geen plakasfalt zoals Youssef dacht
Mwoah, bij alle motoren hequote:Op maandag 3 januari 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
Je bedoelt bij dit tweedehands exemplaar?
Sterker nog, hij staat NU te koop......quote:Op maandag 3 januari 2005 14:14 schreef hicham het volgende:
Wanneer ben jij van je Bandit te verkopen? Of ben je dat helemaal niet van plan ?
Als je dat wel van plan bent, PICS, SPECS !![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Enige schade is een deukje in de tank en een krasje op t frame, alles is gewoon recht want hij heeft maar ongeveer een metertje of 20 gegleden op zn zij
Nope.... niet 1e eigenaar, de 2e. Ik heb hem gekocht van een handelaar die motoren uit Duitsland importeert, heb het serviceboekje nog waarin je kan zien wie de 1e eigenaar was en waar de motor in onderhoud is geweestquote:Op maandag 3 januari 2005 14:32 schreef hicham het volgende:
Ziet er mooi uit!Welk bouwjaar is het, en hoeveel km kan ie nog minstens mee nu hij al 53k heeft gereden? (ben jij trouwens de eerste eigenaar?) Overigens mag er wel 20 euro per meter glijden af, plus nog 50 euro omdat ik in dit topic post
Hehe, ik hou het even in de gaten, hij ziet er mooi uit op de foto's!
quote:Hi. This is the qmail-send program at lsh001.lshosting.net.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<....l@rietva..rder.nl>:
This address no longer accepts mail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |