En 2 reservequote:Op maandag 3 januari 2005 19:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, heb er hier ook al eentje klaarliggen en m'n broertje ook
quote:Op maandag 3 januari 2005 19:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Reserve? Je zei dat ze voor de kentekenplaten aan de voorkant waren?
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:08 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Duidelijk toch, welke mooier is?
Verhaaltje over de stang is tegen mij .. voor meer grondspeling.quote:Op maandag 03 januari 2005 21:12 schreef bulleke het volgende:[/b][/url]
op mijn 1998 bmw lagen bt010 bevielen zeer goed eenmaal kapotte achterband gehad hadden ze geen 010 op voorraad en heb toen de dunlopps 207 sportiefste band van dunlop daar heb ik 700km gereden en er zo snel mogenlijk er weer afgehaald en zo ver mogenlijk weggegooit nu heb ik op mijn bmw 2004 boxercup britstones 014 erop liggen zeer tevreden erover, als je een andere stang wilt proberen mag je gerust een keer de mijne erop zetten.
Nou inderdaad ja, was het Continental verhaal (ondanks mijn ondertitel) alweer bijna vergeten. Wat een onmogelijke banden waren dat zegquote:Op maandag 3 januari 2005 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn oude bike .. alweer 4 jaar geleden.
[afbeelding]
Leuke post in het R1100S forum. Over die Dunlop banden.Beetje alla Makster en Continental.
[..]
Verhaaltje over de stang is tegen mij .. voor meer grondspeling.![]()
(komt de motor hoger te staan vanaf de achterkant .. dus ook sneller insturen bij trage bochten)
KTM is voor de massa, ik durf me te onderscheiden en daarom rij ik een Kawa (en een Bee-eM-Wee natuurlijk)quote:
Ja, met file rijden uit R'dam gebeurd. Wsa een ongeluk gebeurd met veel gals op de weg, daar reed ze doorheen en dacht dat ze lekke band had. Zij daarop concentreren en toen moest een auto voor haar noodstop maken en ja dan ben je dus te laatquote:Op maandag 3 januari 2005 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Ongeluk gehad je vriendinKomt natuurlijk omdat jij zei ''naar je toe trekken'' voor de ruitewisshit
Pakte ze de handrem?
Beterquote:Op maandag 3 januari 2005 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Hele relaxte gozer die kerel van die Bandit... net half uur aan de lijn gezeten over alles en nog wat![]()
Foto's van schade stuurt ie zo over MSN want waren te groot voor Hotmail
Gaat gewoon alles regelen voor me, schaderapporten en al
Das Gaylord Fackerquote:Op maandag 3 januari 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie is die brede gast die op die motor zit.
quote:Op maandag 3 januari 2005 21:37 schreef Didiot het volgende:
[..]
KTM is voor de massa, ik durf me te onderscheiden en daarom rij ik een Kawa (en een Bee-eM-Wee natuurlijk)![]()
![]()
Niet zo raar van die Dunlops trouwens, ik krijg net een foto te zien van hoe die gozer rijdt!quote:Op maandag 3 januari 2005 21:33 schreef Makster het volgende:
Nou inderdaad ja, was het Continental verhaal (ondanks mijn ondertitel) alweer bijna vergeten.
Wat een onmogelijke banden waren dat zeg
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op maandag 03 januari 2005 22:04 schreef boedhaman het volgende:
had je live bij moeten zijn,dan had je de rest ook verbaasd zien kijken want zo hard en plat gingen hun daar niet met hun jappanertjes.oja die mille ook niet.
Wat is er gebeurt?quote:En om de auto van mijn vriendin te bekijken die net schade heeft gereden. Waarschijnlijk kan ik hee lde zaterdag besteden aan het vervangen van een radiateur, bumper en koplampAltijd lachen om in een auto met een trekhaak te rijden >P
Over dingen..........quote:Op maandag 3 januari 2005 22:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Wsa, gals, veradering, odrachtWaar hebbie t nou allemaal over beste Mark
Beste schuin iddquote:Op maandag 3 januari 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
KTM voor de massa en die andere(n) niet.
![]()
![]()
[..]
Niet zo raar van die Dunlops trouwens, ik krijg net een foto te zien van hoe die gozer rijdt!
[afbeelding]
En dit post een maat van hem daarna.
[..]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[..]
Wat is er gebeurt?
Btw: woont ze niet meer in Curacao? Niet dat ik niet gelezen had dat ze bij je was het weekend en andere keren.
Pic? Of is de flits niet krachtig genoeg en valt het erg donker uit?![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:22 schreef Makster het volgende:
Pics gaat niet lukken, auto staat nu al bij de alfa garage, maar de voorkant zit dus in elkaar, gelukkig is de peugeot 205 de beste vriend van de sloop dus voor een eurotje of 100 gaat ie wel weer werken hoop ik![]()
Idd mijn oude waggiequote:Op maandag 3 januari 2005 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat jouw oude auto .. heb je die aan haar cadeau gegeven?
![]()
![]()
En pic .. bedoelde meer iets anders donkers.![]()
[afbeelding]
Dat ze rechts naast dit meisje staat.. nog tussen die gozer..![]()
![]()
Dit is ook best lastig te volgenquote:Op maandag 3 januari 2005 22:44 schreef Makster het volgende:
Af en toe moet ik zelfs toegeven dat het moeilijk ik je te volgen![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 23:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie heeft er een donkere vriendin dan
Zoiets dus.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
Wat is er gebeurt?
Btw: woont ze niet meer in Curacao?
Niet dat ik niet gelezen had dat ze bij je was het weekend en andere keren.
Pic? Of is de flits niet krachtig genoeg en valt het erg donker uit?![]()
en hoezo is dat gelul? je was er al die keren dat ik samen met die bandit op tjalleberd gereden heb bij, en kunt dus ook zeggen hoeveel schaamrand ik over had en hoeveel die bandit over had?quote:Op maandag 3 januari 2005 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Das gelul super_hondaOver die schaamranden..
Schaamranden heb ik na 50km er al af, ZONDER stepje aan de grond te rijden..... stepjes komen op kl. blad Gorinchem rond de 90 aan de grond toen ik nog met originele schokdemper reedNu weet ik het nog niet..
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:58 schreef Youssef het volgende:
Next target:
[afbeelding]
40.200
en deze hou ik achter de hand![]()
[afbeelding]
48.000![]()
![]()
quote:1100s toertocht nog nooit van gehoort maar kunnen van de zomer altijt wat afspreken gewoon een gezellige dag van maken ik doe wel mee mits er gewoon wort gereden pak de bochten zo hart als je wil maar op rechte stukken weg rond de maxima snelheid wil wel mijn rijbewijs houden
quote:]Op maandag 03 januari 2005 23:20 schreef Rubberfreter het volgende:
Hmm… ik ben gisteren ook voor het eerst onderuit gegaan met m’n apparaat. Ik was van plan om een rotonde 450 graden te nemen, maar ik ben niet verder gekomen dan 180 graden……;(
Ik had laatst mijn koppeling nagekeken en dan het koppelingsdeksel weer met een nieuwe pakking gemonteerd, echter de pakking zat blijkbaar niet helemaal goed. Gevolg: straal olie uit m’n blok en zo op m’n achterband, gigantisch uitbreken van de achterkant bij het insturen, deze drift eindigde in een high-sider. Gelukkig was ik al veel snelheid verloren tijdens die drift, zodat de klap wel meeviel.
En wie schreef dat ?quote:Op maandag 3 januari 2005 23:42 schreef Patrick281 het volgende:
En dan zaten jullie over mijn D'tjes en T'tjes te zeiken.
[..]
Daar heb je het al, rare jongen die Friezenquote:Op maandag 3 januari 2005 23:18 schreef super_honda het volgende:
met die bandit op tjalleberd
quote:Op maandag 03 januari 2005 20:15 schreef Sigma het volgende:
Ik kan nu wel trots zeggen dat ik de stepjes aan de grond gereden heb
Helaas zat ik er toen al niet meer opO-)
quote:Op dinsdag 04 januari 2005 00:12 schreef Sigma het volgende:
[...]
Nope, ben eigenlijk gewoon afgestapt, de motor is dan onderuit gegleden
best lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |