En 2 reservequote:Op maandag 3 januari 2005 19:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, heb er hier ook al eentje klaarliggen en m'n broertje ook
quote:Op maandag 3 januari 2005 19:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Reserve? Je zei dat ze voor de kentekenplaten aan de voorkant waren?
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:08 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Duidelijk toch, welke mooier is?
Verhaaltje over de stang is tegen mij .. voor meer grondspeling.quote:Op maandag 03 januari 2005 21:12 schreef bulleke het volgende:[/b][/url]
op mijn 1998 bmw lagen bt010 bevielen zeer goed eenmaal kapotte achterband gehad hadden ze geen 010 op voorraad en heb toen de dunlopps 207 sportiefste band van dunlop daar heb ik 700km gereden en er zo snel mogenlijk er weer afgehaald en zo ver mogenlijk weggegooit nu heb ik op mijn bmw 2004 boxercup britstones 014 erop liggen zeer tevreden erover, als je een andere stang wilt proberen mag je gerust een keer de mijne erop zetten.
Nou inderdaad ja, was het Continental verhaal (ondanks mijn ondertitel) alweer bijna vergeten. Wat een onmogelijke banden waren dat zegquote:Op maandag 3 januari 2005 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn oude bike .. alweer 4 jaar geleden.
[afbeelding]
Leuke post in het R1100S forum. Over die Dunlop banden.Beetje alla Makster en Continental.
[..]
Verhaaltje over de stang is tegen mij .. voor meer grondspeling.![]()
(komt de motor hoger te staan vanaf de achterkant .. dus ook sneller insturen bij trage bochten)
KTM is voor de massa, ik durf me te onderscheiden en daarom rij ik een Kawa (en een Bee-eM-Wee natuurlijk)quote:
Ja, met file rijden uit R'dam gebeurd. Wsa een ongeluk gebeurd met veel gals op de weg, daar reed ze doorheen en dacht dat ze lekke band had. Zij daarop concentreren en toen moest een auto voor haar noodstop maken en ja dan ben je dus te laatquote:Op maandag 3 januari 2005 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Ongeluk gehad je vriendinKomt natuurlijk omdat jij zei ''naar je toe trekken'' voor de ruitewisshit
Pakte ze de handrem?
Beterquote:Op maandag 3 januari 2005 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Hele relaxte gozer die kerel van die Bandit... net half uur aan de lijn gezeten over alles en nog wat![]()
Foto's van schade stuurt ie zo over MSN want waren te groot voor Hotmail
Gaat gewoon alles regelen voor me, schaderapporten en al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |