same here!quote:Op donderdag 30 december 2004 20:39 schreef Versie1 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de neuk er cool, gaaf, hip en wat al niet meer zij is, om een nieuwe uitlaat te gaan kopen en die onder je bak te hangen om veel herrie te maken?
Mij irriteert het aanzienlijk, te meer dat ik niet ver van een weg vandaan woon. Van de weg afhalen die lui....
quote:Op donderdag 30 december 2004 20:49 schreef kiksma19 het volgende:
voor sommige komt dat het dichtste in de buurt van coureur zijn he
Dan ben je de enige. Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat het ook performancewinst oplevert als dezelfde figuren midden in de nacht (liefst uurtje of 3) midden in een woonwijk eens lekker tien minuten gaan doorgassen en streepjes trekken voor ze wegrijden van een parkeerplaats. Eikels.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:52 schreef SRD_Don het volgende:
ik koop hem niet om herrie te maken, maar performance winst (ja al is het maar een beetje)..
dat hij "herrie" maak is bijzaak
haha en dan maar een hele dikke jas aan doen omdat ie anders dood vriestquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:16 schreef vdo28 het volgende:
En dan heeft zo'n Sjonnie zijn raam half open en zijn speakers op luid...
En dan voelt hij zich toch stoer...
speakers kost gewichtquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:16 schreef vdo28 het volgende:
En dan heeft zo'n Sjonnie zijn raam half open en zijn speakers op luid...
En dan voelt hij zich toch stoer...
Stoerquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:46 schreef SRD_Don het volgende:
[..]
bij groen blijven die sjonnies wel achter![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |