same here!quote:Op donderdag 30 december 2004 20:39 schreef Versie1 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de neuk er cool, gaaf, hip en wat al niet meer zij is, om een nieuwe uitlaat te gaan kopen en die onder je bak te hangen om veel herrie te maken?
Mij irriteert het aanzienlijk, te meer dat ik niet ver van een weg vandaan woon. Van de weg afhalen die lui....
quote:Op donderdag 30 december 2004 20:49 schreef kiksma19 het volgende:
voor sommige komt dat het dichtste in de buurt van coureur zijn he
Dan ben je de enige. Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat het ook performancewinst oplevert als dezelfde figuren midden in de nacht (liefst uurtje of 3) midden in een woonwijk eens lekker tien minuten gaan doorgassen en streepjes trekken voor ze wegrijden van een parkeerplaats. Eikels.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:52 schreef SRD_Don het volgende:
ik koop hem niet om herrie te maken, maar performance winst (ja al is het maar een beetje)..
dat hij "herrie" maak is bijzaak
haha en dan maar een hele dikke jas aan doen omdat ie anders dood vriestquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:16 schreef vdo28 het volgende:
En dan heeft zo'n Sjonnie zijn raam half open en zijn speakers op luid...
En dan voelt hij zich toch stoer...
speakers kost gewichtquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:16 schreef vdo28 het volgende:
En dan heeft zo'n Sjonnie zijn raam half open en zijn speakers op luid...
En dan voelt hij zich toch stoer...
Stoerquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:46 schreef SRD_Don het volgende:
[..]
bij groen blijven die sjonnies wel achter![]()
hahaquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:51 schreef piere het volgende:
het mooiste vind ik nog die gasten die hun navigatiesysteem heel hard zetten en dan de ramen open!!
Oh, oh, wat ben ik stoer!
heel klein beetje door dat alleen nog eind demper heb. catalisator is er tussen weg en dat scheelt toch wel iets. maar niet bijzonder veel. Ik doe het meer voor het geluidquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:09 schreef Metro2005 het volgende:
vermogenswinst iemand?
omdat een mooi brom geluid bijzonder prettig is. Als je het nou niet leuk vindt, doe dan gewoon oordopjes in of verhuis naar afrika, want waarom moeten mensen zich gaan aanpassen aan wat jij leuk vindt, lompe egoist.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:39 schreef Versie1 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de neuk er cool, gaaf, hip en wat al niet meer zij is, om een nieuwe uitlaat te gaan kopen en die onder je bak te hangen om veel herrie te maken?
Mij irriteert het aanzienlijk, te meer omdat ik niet ver van een weg vandaan woon. Van de weg halen die lui....
Ik ben het zoooo met je eens.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:39 schreef Versie1 het volgende:
Mij irriteert het aanzienlijk, te meer omdat ik niet ver van een weg vandaan woon. Van de weg halen die lui....
Ja! Dááááááááág! Als jij zonodig nutteloos overlast wil veroorzaken met je bespottelijke en kinderachtige geluidjes ga je maar op een circuit rondrijden of in je eigen garage lekker gas geven. Waarom moeten er mensen zijn die honderden andere mensen irriteren met hun compensatiegeluidjes, stelletje asocialen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
omdat een mooi brom geluid bijzonder prettig is. Als je het nou niet leuk vindt, doe dan gewoon oordopjes in of verhuis naar afrika, want waarom moeten mensen zich gaan aanpassen aan wat jij leuk vindt, lompe egoist.
Ik vind jou een ontzettende eikel.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:55 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft een turbo motor![]()
Minder dempers > betere doorstroom en minder tegendruk > meer vermogen >sneller
sim-pel
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
omdat een mooi brom geluid bijzonder prettig is. Als je het nou niet leuk vindt, doe dan gewoon oordopjes in of verhuis naar afrika, want waarom moeten mensen zich gaan aanpassen aan wat jij leuk vindt, lompe egoist.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is geen overlast, dat jij er nou last van hebt betekent niet dat het overlast is hoor, geeft alweer aan hoe je denkt. Voor de rest vind ik compensatiegeluidjes een bijzonder rare opmerking, jij oordeelt over bepaalde dingen zonder dat je er iets van weet.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:00 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja! Dááááááááág! Als jij zonodig nutteloos overlast wil veroorzaken met je bespottelijke en kinderachtige geluidjes ga je maar op een circuit rondrijden of in je eigen garage lekker gas geven. Waarom moeten er mensen zijn die honderden andere mensen irriteren met hun compensatiegeluidjes, stelletje asocialen.
Al helemaal die late pubers met hun 1,6 liter pruttsauto's.
Tja zo kan je het ook bekijken. Maar stel dat ik me ziek irriteer aan het geluid van je ecologisch biologisch verantwoorden fiets dan verpest je mijn leef omgeving ookquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:09 schreef Alcyone het volgende:
Wat jij dus wil is iemands leefomgeving verpesten. Dat maakt je tot een aso, een debiel en een hufter.
je vindt hem een ontzettende eikel, omdat wat hij zegt ook zo is?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:01 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik vind jou een ontzettende eikel.
Sim-pel.
Mijn 1.6 klinkt wel lekker hetzelfde een 3 literquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:00 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja! Dááááááááág! Als jij zonodig nutteloos overlast wil veroorzaken met je bespottelijke en kinderachtige geluidjes ga je maar op een circuit rondrijden of in je eigen garage lekker gas geven. Waarom moeten er mensen zijn die honderden andere mensen irriteren met hun compensatiegeluidjes, stelletje asocialen.
Al helemaal die late pubers met hun 1,6 liter pruttsauto's.
jij vindt het ellende, iemand anders vindt het mooi.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:09 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Jij bent hier de enorme lompe egoist, want jij dringt anderen jouw ellende op! Je bent nog ontzettend achterlijk ook.
dus dat iets niet heeft bestaan betekent dat het niet mag bestaan, beetje rare redenatie niet ?quote:Waarom doe jij geen koptelefoon op met een bandje met uitlaatgeluid?!
Ga jij maar naar Afrika, in de Sahara herrie maken, daar heeft niemand last van je!
Even ter informatie: uitlaatherrie komt niet voor in de natuur. Nergens in de geschiedenis van de aarde heeft er een diersoort bestaan die zulke herrie veroorzaakt.
Get it?
tijden veranderen dus ook leefomstandigheden, lekker naief als je denkt dat die altijd hetzelfde blijven.quote:Mensen zijn ergens gaan wonen waar de leefomstandigheden goed waren, ook geen excessen in geluid dus.
nog nooit zoveel complimenten op 1 dag gehadquote:Wat jij dus wil is iemands leefomgeving verpesten. Dat maakt je tot een aso, een debiel en een hufter.
ach, ik heb liever dat jij het zegt dan iemand die wel spoort.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:01 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik vind jou een ontzettende eikel.
Sim-pel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |