quote:Op maandag 3 januari 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Euhm, waar ik woon. Kom je het geld opeisen met knuppels ofzo?![]()
Ik woon in Amsterdam
En ik vind hem heel mooi, dus ik heb nu een nieuwe motor bij m'n wishlist
![]()
(Bovendien praat het hier makkelijker enzo, dus jij bent in het voordeel tegenover andere potentiele motorverkopers
)
Had je trouwens niet een keer uitgezocht waar Youssef naar school ging, zo ja, dan weet je toch al waar ik woon?![]()
Wake up dude, onder welke steen heb jij gelegenquote:Op maandag 3 januari 2005 15:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oh, vriendje van Youssef?![]()
Als je wilt kan ik je nog meer foto's verzenden over MSN ofzoJe zegt het maar
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:32 schreef hicham het volgende:
Ziet er mooi uit!Welk bouwjaar is het, en hoeveel km kan ie nog minstens mee nu hij al 53k heeft gereden? (ben jij trouwens de eerste eigenaar?) Overigens mag er wel 20 euro per meter glijden af, plus nog 50 euro omdat ik in dit topic post
Hehe, ik hou het even in de gaten, hij ziet er mooi uit op de foto's!
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Euhm, waar ik woon. Kom je het geld opeisen met knuppels ofzo?![]()
Ik woon in Amsterdam
Had je trouwens niet een keer uitgezocht waar Youssef naar school ging, zo ja, dan weet je toch al waar ik woon?![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Je ondertitel komt door je post-vlak heen Pepijn
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar dan krijg ik dus straks 2 Marokkanen in me huis die naar mn motor komen kijken?
Zal alvast een knuppel aanschaffen![]()
Ok, mailen kan hierheen: whihihi@gmail.comquote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Al net zo gestoord als Youssef.
quote:
En we weten elkaar altijd nog te vinden, handig als de motor het na 50 km begeeftquote:Op maandag 3 januari 2005 15:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Weetje, ik vind het persoonlijk veel leuker om je motor te verkopen aan een bekende, zoals hier binnen de motorclub, dan kan je altijd nog eens vragen hoe het gaat met je ex-motor of als er problemen zijn ondersteuning bieden e.d.
Blijft toch een liefde he
Moi, als iemand er wat mee krijg is het altijd jouw schuld.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Weetje, ik vind het persoonlijk veel leuker om je motor te verkopen aan een bekende, zoals hier binnen de motorclub, dan kan je altijd nog eens vragen hoe het gaat met je ex-motor of als er problemen zijn ondersteuning bieden e.d.
Blijft toch een liefde he
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:58 schreef hicham het volgende:
[..]
En we weten elkaar altijd nog te vinden, handig als de motor het na 50 km begeeft![]()
![]()
Juist nohquote:Op maandag 3 januari 2005 15:58 schreef hicham het volgende:
[..]
En we weten elkaar altijd nog te vinden, handig als de motor het na 50 km begeeft![]()
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Juist noh
Tja, kan het altijd begeven, ik rijd er nu al 40.000km probleemloos mee... echt nog nooit iets kapot gegaan of storing gehad motorischMeer garantie kan ik je natuurlijk ook niet geven he
Ik denk 10.5 meter ..quote:Op maandag 3 januari 2005 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn hoeveel meter denk jij dat mijn motor toen daar gegleden had? 20 meter of toch eerder 10 he?
Yup... Dordrechtquote:Op maandag 3 januari 2005 16:29 schreef hicham het volgende:
Geen flauw idee, Dordrecht?
Das verIk wil een motor dicht bij huis kopen
Nodig hem uit voor een gratizz Big Tasty bij Mac Donalds Schiphol. Kan hij gelijk vliegtuigen spotten.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:29 schreef hicham het volgende:
Geen flauw idee, Dordrecht?
Das verIk wil een motor dicht bij huis kopen
M.a.w. ik lieg?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De Fiero was ook van een liefhebber geweest, was altijd heel betrouwbaar geweest bij de eigenaar, de garage herkende de auto zelfs nog van vroeger als een goed verzorgde auto..
.. maar nu heb ik toch de ene spontane storing na de andere.
Na aankoop zei ik nog tegen de eigenaar dat ik hoopte dat'ie heeel betrouwbaar was.(de auto
)
Hij knikte direkt ja.......
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 16:00 schreef Patrick281 het volgende:
Het blijft een mechanische sport he dat motorrijden.![]()
Je bedoelt die lelijke blauwe scooter op de eerste foto ?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb wat foto's gestuurd.....
Note: Let niet op die scooter
Van de naked's sowiezo het mooiste model die Bandit.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:52 schreef hicham het volgende:
Moet eigenlijk ook ff een bandit in het echt zien, dus even langs wat winkels modellen kijken
quote:Op maandag 3 januari 2005 16:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Van de naked's sowiezo het mooiste model die Bandit.![]()
Tuurlijk wel, heb er hier ook al eentje klaarliggen en m'n broertje ookquote:Op maandag 3 januari 2005 18:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb geen MF sticker meerHad er wel 1, mag dat niet ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |