quote:
Geen vermelding bij de politie -niet alles wordt gemeld toch.. of niet bij de verzekeringsmaatschappijen ..quote:Op zondag 2 januari 2005 17:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Vandaag motor nagetrokken (welke bronnen laat ik effe achterwege) en motor is clean..... 1e eigenaar en geen vermeldingen van ongevallen...
Geen toegangquote:Op zondag 2 januari 2005 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit is is een vette Bandit1200
http://www.banditclub.nl/album_pic.php?pic_id=11
http://www.banditclub.nl/album_pic.php?pic_id=7
http://www.banditclub.nl/album_pic.php?pic_id=54
En jij maar zeggen dat het zooooo makkelijk isquote:Op zondag 2 januari 2005 17:56 schreef Patrick281 het volgende:
Jammer dat het niet gelukt is met de ringen.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 17:56 schreef Patrick281 het volgende:
Geen vermelding bij de politie -niet alles wordt gemeld toch..
quote:Op zondag 2 januari 2005 17:47 schreef Rietvaerder het volgende:
(welke bronnen laat ik effe achterwege)
De politie komt al jaren alleen nog maar als er persoonlijk letsel is.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Klopt, ik had ook niks gemeld met mn schuiverMaar goed, als je een klapper maakt waardoor bijv. je voorvork krom komt..... dan lijkt me wel wat er politie bij komt
Aanrijding met auto bijv...
Vaag dingetje.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb weer eens een nieuwe avatar gebakken
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:10 schreef Rietvaerder het volgende:
En jij maar zeggen dat het zooooo makkelijk isDie carbs zaten echt muurvast in de adapters.....
[..]
Tja... ik heb nog nooit mn carbs uit elkaar geslooptquote:Op zondag 2 januari 2005 19:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De politie komt al jaren alleen nog maar als er persoonlijk letsel is.
Je kan dus een aanrijding hebben, beide totall loss zijn maar zonder gewonden geen pliesie.
Schaderaportje opmaken, sleepdiensten bellen, de hand drukken en afscheid nemen.
Sla je de ander voor zijn bek dan komt er wel weer politie.Mits de tegenpartij nog kan bellen.
[..]
Vaag dingetje.![]()
[..]
Harder trekken .. slappelingen.. zijn jullie toch ebst ervaren in.
(beetje wrikken en trekken tegelijk enzo in dit geval)
Ik heb een paar keer de buurman ingeroepen voor een klusje.
Als ik ergens mee vast zat, of iets leek onmogelijk te passen dan kreeg hij het in een mum van tijd voor mekaar.![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel vage avatar idd..... iemand tips voor een mooie?
Hua, 3 minuten na je post is ie verkocht.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
Je mag deze van mij kopen, klein prijsje ......
[afbeelding]
En nu ben ik maffen, morgen is het weer vroeg op.![]()
Is spiderman gay? Dat was me in die films nog niet opgevallenquote:Op zondag 2 januari 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
Je mag deze van mij kopen, klein prijsje ......
[afbeelding]
En nu ben ik maffen, morgen is het weer vroeg op.![]()
Ik vind het wel prijzig, Hfl 4.958,35 voor een instapmotor van 9 ~ 10 jaar oud.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:08 schreef hicham het volgende:
Suzuki GS500 25 KW, bouwjaar 1995.
37724 KM gereden en staat te koop in MotoPort Almere voor ¤2.250,-
quote:Op maandag 3 januari 2005 05:57 schreef ploderus het volgende:
[..]
Is spiderman gay? Dat was me in die films nog niet opgevallen
quote:
Cool, leer je ook een hoop van.quote:Kut remklauwen, ZEEER kutschoon te maken. Misschiend at ik ze gelijk ga reviceren. Dus andere stof en keerringen erin. Toch niet onbelangrijk je remmen als ik er over nadenk
Geeft me ook meer mogelijkheid om die sletten meer schoon te krijgen en vooral beter schoon
Die GSF avatar was zo slecht nog niet, beetje vaag dat wel.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel vage avatar idd..... iemand tips voor een mooie?
Dit is nog wel 1 van de goedkoperequote:Op maandag 3 januari 2005 08:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vind het wel prijzig, Hfl 4.958,35 voor een instapmotor van 9 ~ 10 jaar oud.![]()
Maar het is helaas wel marktconform de huidige (euro) prijzen.![]()
Wat zal de GS-500 gekost hebben in 1995? Hfl. 7.990,00?
Dat heb je bij het kopen via een motorzaak, een prijsklasse lager en ze kunnen de zaak niet draaiende houden.quote:
Nou ik moet wel zeggen dat als hij met dit soort bewegingen mee zou doen aan dat nieuwe tv-spelletej 'Zoek de homo' dat hij niet al te lang mee zou doen..quote:Op maandag 3 januari 2005 08:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vind het wel prijzig, Hfl 4.958,35 voor een instapmotor van 9 ~ 10 jaar oud.![]()
Maar het is helaas wel marktconform de huidige (euro) prijzen.![]()
Wat zal de GS-500 gekost hebben in 1995? Hfl. 7.990,00?
[..]
Kom je daar helemaal uit jezelf op? Of heb je het ergens anders gelezen ..
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |