Youssef | zondag 26 december 2004 @ 23:18 |
Je weet wel, die mensen die domme vragen stellen en alleen maar dromen van een motor ![]() http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/84043/1 144 bedoel ik ![]() | |
Rietvaerder | zondag 26 december 2004 @ 23:20 |
Dat word weer een post plaatsen in het feedback topic ![]() | |
Youssef | zondag 26 december 2004 @ 23:22 |
quote:hehe, komt vanzelf wel. Anders heb ik dat kuttopique weer maanden in MyActive ![]() | |
Rietvaerder | zondag 26 december 2004 @ 23:23 |
Ik heb het al voor je gedaan ![]() | |
Youssef | zondag 26 december 2004 @ 23:25 |
quote: ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zondag 26 december 2004 @ 23:46 |
Ik ga slapen ![]() ![]() | |
Youssef | zondag 26 december 2004 @ 23:50 |
![]() | |
yup | maandag 27 december 2004 @ 01:37 |
Volgens mij zijn de meeste motorrijders vroeger wannabees geweest. Wat ik helemaal lachen vind is dat ze scooterrijdertjes afzijken, terwijl ze zelf op scootertjes hebben gereden ![]() Ja dan heb ik van wtf lul jij nou kneus je hebt zelf gebrommerd en dan zijk je die gasten af... | |
ploderus | maandag 27 december 2004 @ 05:59 |
quote:Ik geloof dat de meesten hier zelf nooit gebrommerd hebben omdat ze het geduld hadden te wachten tot ze mochten beginnen met hun motorrijbewijs. Ik heb zelf in ieder geval nooit gebrommerd. Daarbij hebben diegenen die toen gebrommerd hebben juist een reden om die scooterrijdertjes af te zeiken, aangezien zij er ervaring mee hebben, dus weten waar ze het over hebben.. Verder komt deze opmerking van een broekie die net komt kijken, terwijl hij denkt dat hij beter rijdt dan de rest(typisch jeugdig onervarenheidsoverschattingssyndroom.. (mooi woord voor scrabble ![]() ![]() ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door ploderus op 27-12-2004 06:06:45 ] | |
Makster | maandag 27 december 2004 @ 08:41 |
quote:Amen to that brother ![]() Heb ook nooit op een scoottaahhh gereden ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 27 december 2004 @ 08:53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() quote:Hier een voormalig scootah rijder ![]() ![]() ![]() ![]() Maar als ex-scootah rijder weet ik ook hoe de gemiddelde scootah rijder zich voortbeweegt op zo'n ding en dat is vaak niet best ![]() | |
Makster | maandag 27 december 2004 @ 09:52 |
Nou inderdaad goeie morgen zeg hee ![]() ![]() Volgens mij zijn er niet veel die deze week doorwerken, naja of wel naturulijk. Valt raar allemaal dit jaar ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 10:01 |
![]() Wie is er allemaal vrij deze week? ![]() | |
yup | maandag 27 december 2004 @ 11:06 |
quote:Er zijn genoeg motorboyz die met scooter begonnen zijn. En als je zelf zo bent geweest hoef je niet neerbuigend te kijken naar scooterrijderkes... Heb zelf een gare Fox gehad voor school dus ik tel effe niet mee als scootahboy ok ? ![]() | |
Patrick281 | maandag 27 december 2004 @ 11:32 |
Ik heb ook nooit gescooterd of gebrommerd Yup, ik had zelfs nooit de wil om te rijden op een tweewieler. Sowiezo had je toen ik 16 was nog niet zoveel scoot's als nu. Puch Maxi met special paint was de shit. ![]() Via haar ben ik gek geworden van motorrijden, had er daarvoor nooit natte dromen over. ![]() Ik ben wel gelijk mijn eerste motorles onderuit gegaan trouwens. ![]() het autorijbewijs had ik al, maar ik snapte niet hoe je moest sturen op een 2 wieler (eerste bocht stond ik bijna stil tegen een lantaarnpaal) , en of gas dicht nou een beweging van je pols naar achteren of naar voren was toen de rijschoolhouder zei dat ik gas moest minderen op de kinderkopjes in de stromende regen. ![]() Hij reed trouwens achterop bij mij, dus maakte zelf ook een lekkere klapper. (leste eerste 5-6 lessen met dubbele bediening, dus hij had een rem en koppelingshandle) quote: ![]() ![]() Maar ik ga dus toch dinsdag en donderdag werken, een hele vrij is ook weer niets voor deze jongen. ![]() | |
Youssef | maandag 27 december 2004 @ 11:33 |
Hmm, ik heb de eigenaar van de zwarte CBR600f2 even gemailed. Wil toch eens even mooie foto's zien van dat ding. ![]() ![]() ![]() quote: ![]() ![]() ![]() Ik weet zeker dat ik door de brommer een zeer grote voorsprong heb gehad op het auto en motorrijden. Voor het autorijden ben was ik al voorbereid op alle verkeerssituaties en dit geldt tevens voor het motorrijden. En voor het motorrijden heb ik tenminste het swing gevoel al gehad, en het hand-gas mechanisme, het doseren ervan etc. had ik al helemaal door. Ik heb nu bijna geen lessen nodig om op examen te gaan, en het enige wat we doen met lessen is nu toeren. Ondertussen rag ik me brommertje nog een beetje verder. ![]() ![]() ![]() ![]() | |
yup | maandag 27 december 2004 @ 11:35 |
Ik rij ook auto als rag ding maar deze mensen zien me toch als gevaarlijke sjonnie ![]() ![]() | |
Youssef | maandag 27 december 2004 @ 11:37 |
Volgens mij moet je een motor ook onderhouden, dat heb ik dus nog nooit gedaan met mijn brommer ![]() Ik is overigens 2 weken vrij, ben nog middelbaar kutscholiertje ![]() ![]() | |
yup | maandag 27 december 2004 @ 11:40 |
quote:Totdat je de op de motorkap van de space wagon ligt ![]() | |
Mercy_symbol | maandag 27 december 2004 @ 11:50 |
quote:Helaas voor jou istie verkocht, | |
Patrick281 | maandag 27 december 2004 @ 11:56 |
quote:Die scootâh'achtige jeugd is altijd te lui om even alles te lezen he. ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 11:59 |
Ik heb ook een scootah gehad maar had er ook nog iets naast ![]() | |
yup | maandag 27 december 2004 @ 12:10 |
vieze breezer boy ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 12:14 |
Gelukkig ben ik niet overgestapt naar koekblikken, dat is nóg fouter ![]() | |
yup | maandag 27 december 2004 @ 12:17 |
![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 12:18 |
![]() | |
yup | maandag 27 december 2004 @ 12:19 |
Hey maar rijden de motorfappers wel in dit weer? Beetje gevaarlijk of niet zelfs met de koekblik glij je alle kanten uit ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 12:21 |
t is 3 graden...... ff wachten en tis weer ontdooid ![]() Maar ja, geen zin om telkens die motor te gaan afspoelen na het rijden ivm pekel ![]() | |
Youssef | maandag 27 december 2004 @ 12:21 |
quote:Heb je het over die roze bling bling? Ja duh, dat had ik allang gelezen dat ie verkocht was ![]() ![]() | |
Patrick281 | maandag 27 december 2004 @ 12:22 |
quote:Je moet gewoon betere rijkwaliteiten bezitten dan de koekblikkers. ![]() | |
Patrick281 | maandag 27 december 2004 @ 12:24 |
quote: ![]() ![]() Ik las trouwens iets over een zwarte CBR idd, en zie een blauw/rode of zoiets. ![]() Waar is die zwarte dan? ![]() | |
Youssef | maandag 27 december 2004 @ 12:25 |
quote:Geloof me, de meeste automobilisten doen stoer met al dat blik om hen heen, maar als puntje bij paaltje komt gaan ze toch volledig in de ankers. ![]() ![]() ![]() Maar tis nooit 'gebeurd' ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 12:26 |
En ook gewoon vol op de rem he ![]() ![]() | |
Youssef | maandag 27 december 2004 @ 12:26 |
quote:Hehe, die stond uiteraard in het andere motortopic. ![]() ![]() ![]() http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/82351 ![]() | |
Patrick281 | maandag 27 december 2004 @ 12:26 |
quote:Kijk maar naar Youp, Yup. ![]() | |
Youssef | maandag 27 december 2004 @ 12:28 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 12:29 |
Goed gehandeld ![]() | |
yup | maandag 27 december 2004 @ 12:29 |
Hey ik heb geen RWD maar FWD ik zie de boom die me gaat vermoorden Youp zag het niet ![]() Youssef geloof me ik heb liever dat ik die scooterboyz niet raak dan dat ik met die papierwerk enzo moet kloten. Maar als ik niet meer kan remmen is het bye bye scootahboy, en het mooie is dat ze geen wettelijke bescherming net als voetgangers en fietsers hebben ![]() | |
Patrick281 | maandag 27 december 2004 @ 12:31 |
quote: ![]() quote:Jij bent echt een diehard: een maandje MC fokken en brommeren. ![]() ![]() Als je trouwens zo goed kan rijden als die pizzabezorger die ik gisteren zag. Niet normaal zoals die gozer op die smalle harde bandjes reed. ![]() ![]() Hij zal ws ook geen gevaar kennen of zien. ![]() Die CBR-600 vind ik trouwens veel te duur met die vage onderhoudshistorie en import. Ik zou meer iets aan 3.000 gulden denken, maar ja we kennen geen normale prijzen meer voor oude motoren sinds de euro. ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 12:32 |
quote: ![]() ![]() ![]() Is ook niet echt een man van zijn woord he, hij zou toch permanent niet meer Fok!ken ![]() ![]() | |
Patrick281 | maandag 27 december 2004 @ 12:34 |
En op motorforum had hij ook al afscheid genomen op een bepaalde manier. ![]() ![]() Maar jij was ook al een keer vertrokken hier. ![]() | |
Youssef | maandag 27 december 2004 @ 12:35 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Youssef | maandag 27 december 2004 @ 12:36 |
quote:Duur? Voor een rode motor misschien, maar deze is zwárt. ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 12:37 |
quote:Maar had niet in mijn ondertitel "Fokt definitief niet meer'' staan ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 12:38 |
quote: ![]() Ga je dat met je motor ook doen? ![]() | |
Patrick281 | maandag 27 december 2004 @ 12:38 |
Net mail ..quote:Vorige week mailde er nog een belangstellende voor het ding. Maar ik melde gelijk dat ik hem wilde houden, tenzij er iemand een heeeel goed bod zou doen. Hij deed een bod 800 euro lager dan waarvoor ik hem al verkocht had eerder. (en dat was 1.500 euro meer dan waarvoor ik hem gekocht had) Maar die kneus kon niet tijdens openingstijden van het postkantoor komen overschrijven. ![]() | |
Patrick281 | maandag 27 december 2004 @ 12:41 |
quote:Ghe ghe alweer een zwart freak erbij. ![]() Ja, ok hij is zwart dus veeeel meer waard. ![]() ![]() Reken eens die prijs om, meer dan 5.000 gulden voor een motor van 14 jaar oud. ![]() En omdat hij er nog amper mee gereden heeft zit er vast nog wel wat werk aan te komen. Pas als je iets gaat gebruiken dan komen de gebreken namelijk naar boven. En ik vind het vaag dat hij nu een soes gekocht heeft. ![]() | |
Youssef | maandag 27 december 2004 @ 12:42 |
quote: ![]() Nee, op de brommer kom ik niet harder dan 40, en kun je geen klaverbladen nemen. ![]() | |
Patrick281 | maandag 27 december 2004 @ 12:44 |
quote: ![]() Jij zegt nooit dingen waar je later toch op terugkomt of zou willen komen? ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 27 december 2004 @ 12:45 |
quote: ![]() ![]() | |
Youssef | maandag 27 december 2004 @ 12:46 |
quote:Hehe, nee ik val niet per se op zwart hoor. Maar laatste paar keer dat ik een zwarte zag dacht ik toch "hmm, toch subtiel mooi, niet van die opvallende kleuren" ![]() ![]() En nu droom ik alleen nog, zoals je ziet kies ik telkens de gekste motoren. Maar kom ik er daarna achter dat er 80k op de teller staat of dat ie uit 1751 komt. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 27 december 2004 @ 12:47 |
quote:Amen to that ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 12:48 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 27 december 2004 @ 12:49 |
quote:Omdat jij niet harder dan 40 kunt (wat op zich hard genoeg is om goed te verongelukken) doet de rest van het verkeer dat ook niet ![]() | |
Patrick281 | maandag 27 december 2004 @ 12:49 |
quote:Ik vind die bandjes op die scootâh vaak wel mooi, zien er tenminste uit als plakbandjes. Of ze het ook zijn weet ik niet, maar brommâh bandjes zien er toch wat verdacht uit. ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 12:49 |
quote:Wat is er mis met rood dan ![]() ![]() Weet je wat ik gisteren had als Kerstdiner..... een Big Tasty ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 27 december 2004 @ 12:51 |
quote:Niks hoor, als het een Ferrari is ![]() ![]() quote:Dus jij had gisteren het echte kerstgevoel ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 12:51 |
Wel grappig Youssef om te horen hoe jij rijdt. Ik dacht dat jij in het begin altijd commentaar op mijn rijstijl had, terwijl je daar niks van wist, maar goed ![]() Ik zou niet bij de motorrijders horen omdat ik een keer gezegd heb een spiegeltje eraf te trappen wanneer ik bijv. een peuk op me krijg..... of dat ik soms wellis rechts inhaal.... Maar als ik jou zo hoor, ben jij geloof ik niet echt toe aan een motor ![]() ![]() No offence... | |
yup | maandag 27 december 2004 @ 12:51 |
quote:80 tot 120 km/u (eigen ervaring ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 12:52 |
quote:Heb je hem ook weer.... We weten nu wel dat je een wegpiraat Sjonnie ben ![]() ![]() ![]() | |
yup | maandag 27 december 2004 @ 12:53 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 12:53 |
quote:Is wel bekend idd, maar omdat Pepijn zei dat zwart meer waard is dan rood ![]() Kerstgevoel... echt wel..... ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 12:54 |
Ook vrij OPM? | |
One_Punch_Mickey | maandag 27 december 2004 @ 13:01 |
Nope, alleen vrijdag ![]() ![]() | |
Patrick281 | maandag 27 december 2004 @ 13:02 |
quote:Die brommer crimineel begon hoor. ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 13:04 |
Nieuwe avatar ![]() | |
Patrick281 | maandag 27 december 2004 @ 13:04 |
![]() | |
Youssef | maandag 27 december 2004 @ 13:04 |
quote:Lol, het spijt me om te zeggen, maar voorlopig zit het brommer bloed nog wel in mijn aderen. Zodra ik de auto pak van mijn ouders is het plankgas, omdat ik dat nu eenmaal gewend ben van de brommer. Dus lege weg zonder auto's gaat al snel richting de 120 ![]() Maar daar zal ik verder ook nix meer over zeggen, slecht voor het MC topic ofzo ![]() ![]() ![]() | |
yup | maandag 27 december 2004 @ 13:05 |
JAMBA MOET DOOD GVD ![]() | |
Patrick281 | maandag 27 december 2004 @ 13:07 |
quote: ![]() ![]() ![]() Dat doen wij echt nooit hoor. ![]() | |
Youssef | maandag 27 december 2004 @ 13:08 |
quote:Volgens Rietvaerder ben je een wegpiraat als je dat doet wanneer je een stoplichtje wil pakken ![]() | |
Makster | maandag 27 december 2004 @ 13:08 |
Ik moet gewoon werken de vrijdag ![]() Damned, ben tot 16:00 uur de sjaak en zit ook nog is alleen op de unit deze week. Gaat wel goed komen dus ![]() Ben van plan om ook niet meer dan 75% van mijn maximale inspanning te leveren ![]() | |
Patrick281 | maandag 27 december 2004 @ 13:22 |
quote: ![]() Bij mij is de zaak alleen nog maar open voor de scheepvaart, die handel staat alleen in de zomervakantie maar even stil. Onze afdeling heeft gelukkig weinig met die scheepvaart te maken. (zijn 4 andere collega's die daar de verkoop doen) Onze afdeling kon dus eigenlijk wel dicht zei de chef. ![]() Wel apart dat je daar nu alweer alles alleen moet bemannen Mark. Wel lekker. ![]() Vorig jaar had ik dat ook nog, grote vakantie 2 maandjes alleen gewerkt, herfstvakantie enz. (voelde mij net die jongen van die reclame over de bouwmarkt, zat op kantoor, inkomende goederen met de heftruck aan te nemen, faktureren -boekhouding enz) Toen kreeg ik ook nog leuk bezoek die o.a. op schoot kwam zitten terwijl ik de zakelijke telefoontjes afhandelde. ![]() | |
Makster | maandag 27 december 2004 @ 13:24 |
quote:Heb wel meer een paar dagen alleen gezeten, maar nu dus gelijk heel de week. Vind het niet erg, ben nu goed genoeg ingewerkt om de unit te laten draaien. Maar moet nog VEEEEEL leren dus 1 week is meer dan genoeg ![]() En best lekker weer als je de kou weg denkt ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 14:21 |
quote:Niet in de bebouwde kom en op een kruispunt nee.... ![]() | |
_MeIIon_ | maandag 27 december 2004 @ 15:49 |
quote:Wat een ventje ben jij zeg, eersteklas brommersletje die zijn helm half op zjin harses heeft omdat dat stoer is ofzo. Vooral doorgaan zo en helemaal als je op een motor gaat rijden, maar niet gaan huilen als je met je kapotte bek op mijn motorkap ligt he. | |
Youssef | maandag 27 december 2004 @ 15:52 |
quote: ![]() ![]() | |
_MeIIon_ | maandag 27 december 2004 @ 16:01 |
Valt me mee dan. Maar je bent afhankelijk in het verkeer, jij bent zo'n ongeleidt projectiel waarvan niemand verwacht dat ie om de hoek komt. En trouwens, voorrang opeisen is het domste wat je kunt op een brommer of motor. | |
hollander172 | maandag 27 december 2004 @ 20:11 |
quote:Vanmiddag nog bijna eentje op me bumper geplakt. ![]() ![]() Kan er niet zo mee zitten, ze zitten zelf fout. In dit geval reden ze op het fietspad (dacht dat we afgesproken hadden dat ze dat niet meer zouden doen? ![]() ![]() Deuken heb ik toch al in de auto zitten dus als ik er eentje voor op kan laten draaien om dit te vergoed te krijgen zal ik het natuurlijk niet laten. ![]() | |
Patrick281 | maandag 27 december 2004 @ 22:33 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | maandag 27 december 2004 @ 23:19 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | maandag 27 december 2004 @ 23:24 |
![]() ![]() ![]() ![]() Jullie zijn lekker druk geweest verder vandaag. ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 08:04 |
![]() ![]() ![]() Lekker weertje hier buiten, combinatie van veel regen en veel natte sneeuw. | |
Makster | dinsdag 28 december 2004 @ 08:28 |
quote:Voel je vandaag vooral niet alleen ![]() ![]() Wel leuk met de auto, beetje glijden hier, beetje slippen daar, handrempje hier slippende koppeling daar, altijd leuk een paar airbags en een kreukelzone ![]() | |
Mercy_symbol | dinsdag 28 december 2004 @ 08:36 |
quote: ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 08:41 |
quote:Heb jij een naam voor je auto? ![]() ![]() Of is het je Sony bling bling chromen gsm met blue tooth? ![]() ![]() ![]() Ons team heeft geen klanten om te helpen en daar is niemand vrij. ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 08:46 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 09:30 |
Hoe ga je dan met je motor om? ![]() quote:900 km in een jaar woon-werk verkeer en een versleten achterband. ![]() ![]() Ik heb net wel een bod naar onderstaande gestuurt per e-mail. ![]() quote:Dan leen ik maar wat bij de bank als hij erop ingaat. ![]() ![]() | |
Hoeze | dinsdag 28 december 2004 @ 09:44 |
![]() ![]() Kan je nog steeds lekker op het achterwiel rijden en door alle bochten driften. ![]() Echt rijden leer je pas op zo'n ding. ![]() Alleen valt de rest zo tegen als je weer op een ander log ding terugstapt. ![]() | |
Makster | dinsdag 28 december 2004 @ 09:48 |
quote:Nee driekus, Bullet Tooth Tony = One Punch Micky = Freddy Four Fingers = Pikey´s = Lachen = Snatch ![]() M.a.w. OPM is ook de sjaak ![]() En toffe SM, als je er nou een heb moet ik er ZEKER op rijden ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 09:57 |
quote: ![]() ![]() Oook vandaag werken bedoel je dus. ![]() quote: ![]() ![]() ![]() Zijn vraagprijs is ¤ 3.295,00 en dat is zeker niet teveel in de uitvoering, maar ik heb ¤ 2.750,00 geboden. Misschien zit hij er mee omhoog, en ik heb ook wel mijn eigen spychologische grens met lenen. ![]() (moet er nu 1.750,00 voor bijlenen, dat vind ik nog wel te doen) | |
Makster | dinsdag 28 december 2004 @ 10:06 |
quote:Dat zou dan betekenen dat je EN de Beemer en die KTM heb ![]() ![]() En zou klein ben ik ook weer niet, toch zeker 1.75 meter, kan menig Italiaan een puntje aan zuigen ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 28 december 2004 @ 10:19 |
quote: ![]() ![]() quote:Yep ![]() ![]() quote:* One_Punch_Mickey meldt ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 10:21 |
quote:Ik leef zuinig. ![]() Voor een alleenstaande heb ik ook wel een aardig huissie. ![]() quote:Dan komt het door mijn grote ego; verkeerde inschatting. ![]() Ik dacht ook dat Mercy even groot was als ik, maar die is bijna 2 meter. ![]() Hij is gewoon meer dan 10 centimeter langer dan ikke. Jij en ik schelen dus ook maar 60 millimeters. ![]() Enige die ik op de juiste lengte schatte was Stefan. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 28 december 2004 @ 10:28 |
Vandaag heb ik mijn druppellader: de Optimate III voor 50 euro ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 10:39 |
quote:Best prijzig(niet te duur ofzo ![]() ![]() ![]() ![]() Wegens gezinsuitbreiding en pijn in het hart stond erbij. Misschien kan daar nog 1.500,00 euro af. ![]() Krijgen ze toch nog 3.000 harde pegels voor terug om de babykamer in te richten. ![]() Edit: blijft vaag hoe je SM banden in 900 kilometer woon-werk verkeer kan slijten. ![]() quote: [ Bericht 11% gewijzigd door Patrick281 op 28-12-2004 10:59:26 ] | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 10:59 |
Damn, rijd die gast met een halve bar in zn banden ofzo ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 11:00 |
Blijft een raar mannetje he die Makster ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 28 december 2004 @ 11:09 |
quote:900km = slechte band = afgeragd ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 11:12 |
Zijn idd slechte banden die 900km's ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 11:17 |
![]() quote:Ik heb een mail teruggestuurd voor een foto en waarom de banden al versleten zijn. ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 11:19 |
De stijl van deze advertentie .. geen stijl. ![]() ![]() quote: | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 11:27 |
![]() Er was een manco'tje met een order, dus ik stelde gelijk voor om er gezien de rustige tijd nu er dan maar zelf even heen-en weer te rijden. (want dan kan ik gelijk zien hoe de produktie daar werkt ![]() Even naar Gouda, bakkie koffie en terug, en je bent zo 3 uur verder qua werktijd. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 11:29 |
quote:Je vergeet de Goudsche Stroopwafel ![]() Ben trouwens wel benieuwd wat ie zegt over die banden ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 11:36 |
quote: | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 11:37 |
![]() | |
hollander172 | dinsdag 28 december 2004 @ 11:42 |
Volgens mij heeft de beste man een financiele injectie nodig zoals ie met die KTM leurt? ![]() | |
Mercy_symbol | dinsdag 28 december 2004 @ 11:48 |
quote:Wat kost dat ding nieuw ? | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 28 december 2004 @ 11:54 |
Wrom zou je 2ehandse banden nodig hebben op een nieuwe KTM met 900 km op de teller ![]() | |
ondeugend | dinsdag 28 december 2004 @ 11:56 |
![]() ![]() Ik heb een ![]() Alleen zijn mijn batterijen van camara leeg ![]() | |
stinkie | dinsdag 28 december 2004 @ 12:02 |
quote:altijd weer die smoesjes bij die vrouwen ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 12:04 |
quote:Zitten standaard noppenbanden onder geloof ik, en hij wou streetbanden? ![]() | |
Mercy_symbol | dinsdag 28 december 2004 @ 12:05 |
quote:hmmm snel opladen ? | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 12:05 |
quote: ![]() quote: ![]() Ik ga er gewoon la-ng-za-am over nadenken, iedere week even iets omlaag ofzo. ![]() ![]() Heb het geld ook niet 1-2-3 liggen dus heb er ook een goede reden voor. Uiteindelijk help ik hem dus toch wel? Blijft toch een boel geld. ![]() En de 450cc is ook niet zo heel populair volgens mij. Wel weer een stukkie lichter en handelbaarder. ![]() quote: quote:Moet ik ook nog checken idd. (beetje stom dat ik dat nog niet gedaan heb misschien ![]() Misschien heb ik dan nog betere redenen om er wat af te pingelen. ![]() ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 12:08 |
quote:Sneeuw bakken? Dan smelt het hoor.... ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 12:11 |
quote:Uitzetten .. 1-2 minuutjes wachten. Onderwerp in daglicht zetten, camera aan en direct (zonder flits) een foto maken. Accu's herstellen zich altijd even als ze niet gebruikt worden. Laters. ![]() ![]() | |
Youssef | dinsdag 28 december 2004 @ 12:13 |
Mail ik naar iemand voor info van zijn motor, blijkt zijn vrouw terug te mailen dat ie later terugmailed omdat ie nu voor een operatie in het ziekenhuis zit ![]() ![]() ![]() ![]() | |
hollander172 | dinsdag 28 december 2004 @ 12:15 |
quote:En even warm maken met je handen. (geen open vuur gebruiken ![]() | |
ondeugend | dinsdag 28 december 2004 @ 12:16 |
quote:Ik heb er geen lader bij... het zijn gewone batterijen en daar komt echt geen klik meer uit ![]() Straks op het werk even neiuw kopen. Owwww Rietje..... wat zou ik jou graag even in willen peperen ! ![]() ![]() ![]() | |
ondeugend | dinsdag 28 december 2004 @ 12:17 |
quote:Blinde darm ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 12:18 |
quote:Ik zeg, NEE! | |
ondeugend | dinsdag 28 december 2004 @ 12:19 |
Das ook de bedoeling... vrijwillig is er niets aan ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 12:29 |
Kom dan ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 12:32 |
Ik denk dat het je niet lukt in je eentje ![]() | |
ondeugend | dinsdag 28 december 2004 @ 12:37 |
quote:Ja daar moet ik nog even wat op verzinnen ![]() Je hoort nog ! ![]() | |
Youssef | dinsdag 28 december 2004 @ 12:38 |
quote:Ben jij het vrouwke van die motor, die was namelijk galblaas? ![]() | |
stinkie | dinsdag 28 december 2004 @ 12:40 |
quote:Het is Riet, hoe moeilijk is het om daar hulp bij te krijgen ![]() | |
ondeugend | dinsdag 28 december 2004 @ 12:42 |
quote: ![]() | |
Youssef | dinsdag 28 december 2004 @ 12:42 |
quote: ![]() | |
ondeugend | dinsdag 28 december 2004 @ 12:43 |
quote:Kijk we hebben een vrijwillige aanmelding !! ![]() Moet lukken zo ! Ren alvast maar Rietje ! ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 12:51 |
quote:Ik zal ook wat mannetjes optrommelen ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 28 december 2004 @ 14:10 |
![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 14:11 |
quote: ![]() ![]() Ik ben trouwens weer terug, veel te snel. ![]() Vond ik van de zomer de wegligging van die Slopel nog wel aardig, nu de Fiero gewend vind ik het weer de ouderwetse dweilbak qua wegligging. ![]() Wel apart die elektronische schakelaars voor knipperlicht, ruitewissers en de nodige andere knoppen direct op het stuur. ![]() Toeren en kilometertellertjes lopen ook heel mooi .. electronisch aangestuurt met een stappenmotor. De volledig leren bekleding met sportstoelen ziet er ook wel erg strak uit.. 2.2 liter motor trekt leuk .. Maar die wegligging. ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 14:13 |
Klopt Pepijn, waarom hebben vrouwen het altijd koud ![]() ![]() mijn moeder ook hier..... zet altijd de verwarming s avonds op 23 graden ofzo ![]() "ja maar ik heb het koud'' Doe dan sokken aan en een trui! "Nee dat staat niet" ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 28 december 2004 @ 14:17 |
quote:Same here ![]() ![]() quote: ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 14:24 |
![]() Altijd koude voeten en handen..... terwijl het bekend is dat roken je bloedcirculatie belemmert en dus koude voeten en handen kan krijgen, maar toch gewoon blijven roken ![]() | |
Makster | dinsdag 28 december 2004 @ 14:27 |
quote:Of misschien omdat het ´s nachts -6 graden is ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 14:32 |
Hebben jullie geen CV en dubbelgas ofzo ![]() ![]() En ook al is het buiten koud, 25 graden in de woonkamer en het nog koud hebben ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 28 december 2004 @ 14:38 |
Of een leren pak en een trui + broek eronder en dan nog koud hebben ![]() | |
Makster | dinsdag 28 december 2004 @ 14:40 |
quote:Daar heb je dan ook weer een punt ![]() Maar omdat nu gelijk te relateren aan roken ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 14:44 |
Factors Mark, factors..... | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 14:46 |
Das gewoon net zoiets als klagen over je dat zo hyperactief bent en XTC gaan slikken ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 14:47 |
![]() ![]() Je zou het gewoon broeierig kunnen noemen..echt niet normaal. ![]() Ze moeten gewoon wat harder werken ![]() ![]() Al moet ik 20 keer per dag de trap af en op, daar geef ik geen donder om. ![]() Ik ben dus ook vaak de loopjongen voor hun.. no problem. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 14:49 |
HAHA die Pepijn probeert kick te doen jonge ![]() Gisteren al "de shit! " en nu weer ''fokking veel te warm'' ![]() ![]() Je gaat teveel met Dordtenaren om Pepijn ![]() | |
Makster | dinsdag 28 december 2004 @ 14:50 |
quote:Ben je een loopse jongen ![]() En jij vind het raar dat de dames in kwestie het warm hebben (naja bij nader inzien is dat inderdaad raar dan ja, ze zouden eerder angstig kunnen zijn in dit geval ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 14:52 |
quote: ![]() ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 14:53 |
quote:Die hebben juist koud toch ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 28 december 2004 @ 16:19 |
oke dan ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 28 december 2004 @ 16:25 |
quote:in die maat zijn er alleen deze te bestellen: V2355017VPRIMA 235 / 50 17 96 V Michelin PILOT PRIMACY 410,55 Euro - 313,12 Euro 1e prijs is wat je normaal betaalt, 2e is wat ik betaal ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 16:27 |
http://www.banditclub.nl/viewtopic.php?t=186 Ga misschien een driehoeks-ruil met deze jongen doen ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 16:31 |
Ik krijg net 15 minuten geleden de foto binnen van de KTM 450 cc uit 2003 met 900 kilometer en versleten banden. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 28 december 2004 @ 16:35 |
![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 16:35 |
quote: ![]() Iemand een Fiero kopen? APK tot Mei 2005. ![]() Is dit een set van 4 stuks OPM? ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 28 december 2004 @ 16:37 |
quote:abnormale prijzen...als je dus een set van 4 zou kopen kost je dat gewoon 1642 euro ![]() quote:prijzen zijn per stuk ex verwijderingsbijdrage ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 16:40 |
Niemand die op mijn post reageert ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 16:43 |
quote: ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 17:20 |
quote: ![]() Ziet er heel mooi uit trouwens. ![]() ![]() | |
Youssef | dinsdag 28 december 2004 @ 17:32 |
Zijn autobanden niet veel goedkoper dan motorbanden? Kun je toch beter autobanden onder je motor doen? ![]() ![]() ![]() Vandaag weer een bijna aanrijding gehad ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 17:54 |
quote:Heeft ie al gedaan via email... | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 18:09 |
quote: ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 18:27 |
![]() quote: ![]() ![]() (zonder die andere problemen met de auto in oktober had ik die al handje contantje kunnen kopen ![]() | |
Youssef | dinsdag 28 december 2004 @ 18:30 |
quote: ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 18:33 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 18:33 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 28 december 2004 @ 19:13 |
quote: ![]() ![]() | |
Didiot | dinsdag 28 december 2004 @ 19:24 |
Pep, gaat lekker met je Fierro ![]() Hopen dat het niet teveel gaat kosten ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 19:28 |
![]() | |
Makster | dinsdag 28 december 2004 @ 19:39 |
quote:Teffus Fierro man, verkoop dat ding, koop een 205 uit '89. Kost geen ruk je hebt er geen omkijken naar en over 3 maanden is het zomer kan je altijd op de SM. Van wie heb je die Fierro gekocht? Volgens mij mot die knakkert een paat batsen op zijn edele gelaat krijgen ! | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 19:42 |
Eensch ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 28 december 2004 @ 19:52 |
[TK]Suzuki GSX-R750 SRAD 1996 ![]() | |
Makster | dinsdag 28 december 2004 @ 19:56 |
quote: ![]() Wat een hok, vind er nikkes aan. Dat rood van die wielen staat er niet bij. Plus vind het model niks, heb er niks mee met de oudere generatie gixxers. Maarja das mijn bescheiden mening ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 19:59 |
Dat vind ik nou ook ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 28 december 2004 @ 20:00 |
wielen mogen een andere kleur idd, zwart ofzo ![]() ![]() | |
Makster | dinsdag 28 december 2004 @ 20:03 |
quote:Of goud ofzo ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 20:03 |
Bovendien istie opnieuw gespoten..... | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 20:05 |
OPM .. je hebt teveel betaald voor je druppellader. ![]() Klik! | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 28 december 2004 @ 20:11 |
balen ![]() ![]() ![]() | |
Makster | dinsdag 28 december 2004 @ 20:14 |
quote:Ja en? Die van jou ook, die van mij ook, die van OPM ook. Hoeft niks te betekenen ![]() Neemt niet weg dat ik het een hok vind ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 20:16 |
quote: quote: quote: quote: ![]() ![]() En ik had nog niet verteld dat die speciale Fiero garage per 15 december opgeheven is he. ![]() Misschien is dit wel een garantiegevalletje ? Al kan ik het verlies van vermogen niet verklaren. ![]() Ik wilde al eens terug omdat ik weer wat tikkende kleppen hoorde. Daar had hij al last van toen ik hem kocht, toen had de garage met het uitbouwen van de motor er gelijk maar 2 gebruikte uitlaatspruitstukken opgezet (er was er 1 gescheurd!) met nieuwe pakkingen. Het duurde niet langer dan 3 weken voordat het geluid weer terug was .. ik vermoed niet goed -of helemaal niet nagedraaid dus een lekker pakking. ![]() (hij schakelde immer met het ophalen niet doordat een stift bij het koppelingspendaal krom bleek - hun verhaal was dat het heel raar was, want daarvoor was hij nog even naar binnen gereden om de spuitstukken na te draaien.......) | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 20:19 |
quote:Dus kan het een schademotor zijn, net als de mijne, maar dan moet je wel zo eerlijk zijn om dat erbij te zeggen...... dat zou ik wel doen. Bovendien istie altijd minder waard alstie op zo'n manier opnieuw gespoten wordt... Wat is jouw probleem trouwens de laatste dagen ![]() quote: quote:Plus het herhaaldelijk negeren van posts van mij ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 20:19 |
quote:Kan je die andere nog terugbrengen? ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 20:21 |
quote:Dat komt inderdaad door die blanke bling bling neger met sproeten. ![]() Ik krijg net trouwens een mailtje. quote: | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 20:23 |
Anders quote je effe ineens een reply van 7 uur geleden ![]() | |
Makster | dinsdag 28 december 2004 @ 20:27 |
quote:Ow, ja heb verder heel die advertentie niet gelezen, weet ik veel ![]() Probleem is dat ik meot werken ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 20:27 |
quote:Het is je buurman uit Zwijdrecht .. partikulier wel .. ![]() Hij had hem zelf al sinds 1999 en er goed voor gezorgt, nu stond alweer een jaartje stil bijna. De Fiero garage zei al dat stilstaan slecht voor deze auto is (beveelden aan om er iedere dag mee te rijden ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door Patrick281 op 28-12-2004 20:32:58 ] | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 20:28 |
quote:Ja niks hee, je moet gewoon weer eens GOED gevlamd worden ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 20:31 |
quote: ![]() ![]() Zoals: (want dat werd al zo'n lang verhaal ![]() quote:Per 3 januari start er een nieuwe Fiero garage in Almere .. .. en de eigenaar van de oude komt het eerste jaar bijna full time hand en spandiensten verrichten. Dus ik ga wel een beetje aanspraak maken dat hij er eens onder grote coulance naar kijkt. ![]() | |
hollander172 | dinsdag 28 december 2004 @ 20:31 |
quote:Ben je zelf al eens onder de motorkap gedoken om te kijken wat het is? ![]() Verlies van vermogen? ![]() Pakking zou kunnen maar dat levert normaal gesproken geen drastische vermogensverlaging op. Niet eentje die je meteen merkt in ieder geval. Stift bij koppelingspedaal krom? Welke stift? ![]() | |
Makster | dinsdag 28 december 2004 @ 20:32 |
quote:Zal is een basketbal in je arie stampen reetspeerder! ![]() Waar is Lars trouwens? tijd niet gezien (fictief dan). En hoest ie met je hond?!?!?! je leest vast wel mee ![]() | |
Makster | dinsdag 28 december 2004 @ 20:33 |
Nou daar zal je hem dus hebben ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 20:35 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
hollander172 | dinsdag 28 december 2004 @ 20:37 |
quote:Smeer die basketball wel even in met vaseline, die nopjes kunnen best pijn doen. ![]() Gaat goed hoor, groeit als kool en vreet ondertussen mij arm. ![]() Hier een plaatje: (hij staat nu op een grasdieet, veel goedkoper ![]() | |
Makster | dinsdag 28 december 2004 @ 20:44 |
quote:ZEEER tof beest. ![]() Ooit zal ik er ook zo eentje ergens vandaan sjeffen ![]() | |
hollander172 | dinsdag 28 december 2004 @ 20:48 |
quote:Zoeken in Belgie, scheelt je een hoop geld. ![]() Ik weet niet of ik deze al geplaatst had maar deze is ook wel geinig, kijk eens naar zijn ogen. ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 20:49 |
quote:Wat kan ik aan de buitenkant van een motor zien? En het is nu pikkedonker dus dat schiet sowiezo niet op met een zaklampje gaan knoeien. ![]() Het is heel raar, zodra je de schakelpook helemaal naar links doet voor zijn achteruit dan valt direct de motor uit. ![]() Ik had het zelfs even toen ik hem bij een stoplicht in zijn 1 en iets teveel naar links duwde. Maar toen kon ik de auto weer gewoon starten, in alle versnellingen lukt dat behalve in zijn achteruit. Normaal wel. ![]() Er moet een elektronische verklaring voor zijn.. want het koppelingspendaal heb ik nog ingetrapt .. grijpt dus niet aan. Even het forum afwachten, de garage kan ik niet bellen tot volgende week. Zou er ergens een elektronische schakelaar zitten..................? quote:Gelijk bij het starten loopt'ie normaal 1.500 toeren als het koud is. Nu moest ik het gas er een beetje op houden om hem lopende te houden. Pas na 10 minuten kon ik het gas lossen en de auto achteruit duwen om weg te rijden. Toen had ik nog niet het idee dat er iets met het vermogen mis was. Al rijdende vond ik dat er meer motorlawaai van achteren kwam .. Leek wel of het raampje openstond. ![]() Optrekken leek verder gewoon normaal te gaan, opdraaien snelweg pakte ik een versnelling te laag omdat'ie dat normaal op koppel wel redt. Nu ging dat opeens niet meer zo natuurlijk, maar ik dacht gewoon dat het aan mij lag..affijn met een fluwelen gasvoetje iets minderen en gewoon geduldig wachten totdat'ie op toeren komt .. In de tunnel bleef ik rustig rijden, nog steeds de auto opwarmende .. Toen de tunnel weer omhoog ging zat ik achter een auto die 80 reed .. Ik reed 95 en ging inhalen, gas bij .. en er gebeurde gewoon niets .. er was geen vermogen extra. ![]() Normaal spurt de Fiero de tunnel uit als een speer. ![]() ![]() quote:Nee, maar de vorige keer zei ik dat de kleppen gesteld moesten worden omdat ik die hoorde tikken zodra de motor trekkracht moest leveren. Direct reageerden ze dat de uitlaatpakking het dan begeven had. Schijnt dus vaker te gebeuren. ![]() Maar bij het uitbouwen van de motor zagen ze dat het achterste spruitstuk gescheurd was. Het is een RVS legering en heeft dus normaal geen onderhoud nodig, maar als je water op je motorkap hebt en na een rit direct de klep opendoet dat guts al het koude water op je spruitstuk <scheur> Daar was ik nu extra alert op, maar toch kwam het tikken -wel wat zachter weer langzaam terug en wordt steeds harder .... quote:In het hefboomsysteem van het koppelingspendaal zit een koperen stift van ca. 10 centimer. Die was zo mooi omgebogen dat het wel een harpje leek. Die man liet hem zien aan mij, en ik vroeg al wat daar mee was - zag geen scheuren o.i.d. Nou meneer die hoort recht te zijn namelijk. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 20:49 |
quote:Oe ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 21:20 |
Motorfreak en Fiero liefhebber overleden.. ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 22:27 |
Coole filmpjes van Youp, nog wel een keer het vermelden waard. ![]() quote:Alleen iemand met ervaring is Dude_Ruud niet geloof ik. ![]() Dat filmpje had ik later vorige week ook gevonden trouwens. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 23:04 |
Dude_ruud heeft wel ervaring hoor.... | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 23:07 |
Maar niet met zo'n ding. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 23:09 |
Klopt ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 23:12 |
quote:Jammer .. ik had zijn post al opgezocht. ![]() quote: | |
Youssef | dinsdag 28 december 2004 @ 23:12 |
OMFG ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 23:17 |
quote: ![]() ![]() Je denkt ook altijd dat je wel op tijd bent met gas terug .. of mij overkomt dit niet. Wel dus. ![]() Ik zag net ook een post van iemand die nu ZX7R rijdt, hij mag wegens gezondheidsproblemen niet meer crossen op de Maasvlakte. (daar waren wij de laatste meet) ![]() Zie rechts op de achtergrond. ![]() Deze stond er ook ....... ![]() ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 december 2004 @ 23:30 |
Wie is die knappe gozer ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 23:35 |
quote:Een filmster denk ik .... ![]() ![]() | |
Youssef | woensdag 29 december 2004 @ 00:02 |
quote:Hmm, is dat niet een beetje weinig profel achter? Hoeveel milimeter moet het volgens de wet minimaal ook alweer? 56 toch? ![]() ![]() Mijn broertje is helemaal gek van de Yamaha SZR 660 ![]() ![]() ![]() Plaatje heb ik gesoept, zat iemand voor ![]() Hij is dus langs de winkel geweest (goed nieuws, mijn vader reageert normaal, dus ik mag ws binnenkort een motor kopen ![]() ![]() Voordeel van in de winkel kopen: Hij 'lijkt' helemaal perfect in orde en lijkt ook nog eens in nieuwstaat + garantie, kunnen zeiken op de winkel, etc. etc ![]() En deze had ie voor mij gefotografeerd, die zag ik wel zitten op de website: ![]() Alleen 1 probleem ![]() ![]() ![]() Iig, weer een stap dichterbij een motor ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Youssef | woensdag 29 december 2004 @ 00:05 |
Oh nee, wacht, die witte is een Yamaha FZR 1000, zie je wel dat ik me helemaal gek laat maken door het uiterlijk ![]() ![]() ![]() | |
hollander172 | woensdag 29 december 2004 @ 08:23 |
Die FZR'tjes kunnen volgens mij niet op 25kw en een uitdraai (bij die SZR) is niet geldig. ![]() Sowieso krijg je die 1000 echt never nooit op 25kw ![]() Kijk anders eens naar fietsen als: CB500, GS500, ER5 etc. Of als je wat meer wil besteden en iets sportiever wil rijden: ZX6R, CBR600F etc. GPZ vind ik ook wel gouden middenweg, toch een kuip en niet al te duur. Je kan hem mooi vinden maar ook verschrikkelijk lelijk, een middenweg is er niet geloof ik. Beginnen op een SZR lijkt me nou niet echt de meest ideale kennismaking met motorrijden, je mag me gerust tegenspreken maar een schappelijke 2 of 4 cilinder lijkt me wat verstandiger. ![]() | |
Makster | woensdag 29 december 2004 @ 08:34 |
quote:Ben het met u eens ![]() | |
Youssef | woensdag 29 december 2004 @ 09:41 |
quote:Ja, zie de reactie erna. Was even vergeten dat het een 1000 was ![]() quote:Kijk, hier kan ik wat mee, kan meteen even marktplaatsen ![]() quote:Bedoel je de SZR of FZR? De SZR van mijn broertje? Vanwege het vermogen of vanwege de motor ![]() | |
hollander172 | woensdag 29 december 2004 @ 09:52 |
quote:Wat is eigenlijk globaal gezien je budget? ![]() quote:De SZR ![]() Doorgaans is het zo dat je het best kan beginnen met een 2 cilinder zoals de GS500 etc. Het is ook niet voor niks dat ze vooral deze motoren gebruiken voor rijlessen, lekker goedkoop rijden en voor iedereen lekker handelbaar. Zitten ook weinig kappen op die kapot kunnen gaan als je de standaard een keer vergeet etc. Budgettechnisch zijn het hele verantwoorde fietsen maar tsja emotie he? ![]() | |
Patrick281 | woensdag 29 december 2004 @ 10:01 |
![]() ![]() ![]() Ik heb trouwens mijn spiegels wat aangepast.. ![]() ![]() | |
Youssef | woensdag 29 december 2004 @ 10:02 |
quote:Ik heb zelf ervoor gekozen om een motor van rond de 2500 - 3000 euro te kopen. Uiteindelijk wil ik dat de prijs onder de 4000 blijft, maar ik ga toch zeker voor 2500 - 3000. Meer wil ik er gewoon niet aan uitgeven, vanwege mijn toekomst, daar wil ik nog wat geld voor overhouden ![]() Wel stom eigenlijk, motoren zijn naar mijn idee best goedkoop, en als ik eenmaal begin met werken na mijn studie kan ik me er zo een in een hogere prijsklasse permitteren. Mjah, geen zin om te wachten he. ![]() quote:Kwa kappen zat ik nog te twijfelen. Maar na een tijdje dacht ik, waarom niet gewoon meteen een mooie kopen ![]() ![]() Ik dacht dat alleen van die kleine motoren 1 cilinder hadden (= toch 1 zuiger? ![]() ![]() | |
hollander172 | woensdag 29 december 2004 @ 10:16 |
quote:Denk je ook even over goede kleding, helm etc. (weet niet of je dat hebt ![]() Motoren zijn juist niet goedkoop tweedehands, nieuw valt wel mee. ![]() quote:Mwah moeilijk, had eerst mijn zinnen gezet op een GS500 of GPZ500 maar ja, dan ineens gaat de emotie meespelen he? De genoemde motoren deden me gewoon niks. ![]() Daarna gefixeerd op een GSXR600/750 maar dat kon budgettechnisch niet gehaald worden na wat financieele tegenvallers. Enige dat toen nog overbleef was een wat oudere 600cc SS (heb nog even gekeken naar een FZR600) maar toen toch gekozen voor een ZXR400. Mwah motoren die veel koppel moeten leveren hebben 1 cilinder, zegt niks over de grootte. Wel zit er een beetje een bovengrens aan, je moet die dingen ook nog fatsoenlijk kunnen aantrappen. Ook het breekpunt gewicht/omloopsnelheid gaat meespelen. (grote zuigers zijn leuk maar worden op een bepaald moment gewoon te zwaar) 1 cilinder is inderdaad 1 zuiger, zou niet weten wat je meer zuigers zou moeten als er maar 1 cilinder is. ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 29 december 2004 @ 10:18 |
quote:Waarom heb jij het over een 1000 ![]() ![]() Maar hij heeft idd geen 2e typegoedkeuring voor 25kw...... en verzekeren dmv 25kw uitdraai is niet 100% waterdicht... Dan moet je hem uit Duitsland halen, daar kan alles op 25kw ![]() Edit: Ja, FZR1000 wel ja ![]() | |
Patrick281 | woensdag 29 december 2004 @ 10:20 |
Youssef, check mijn oude site: Klik! Ik kocht mijn SZR-660 in februari 2001 voor Hfl 7.250,00 dat is ¤ 3.289,00 euro. Er stond iets minder dan 8.000 kilometer op de teller en hij kwam uit 1998. Vergelijk dat maar eens met de prijzen nu. ![]() De motor is opgebouwd rond een Yamaha TZR-250 frame, dus stuurt als de beste, en heeft het kontje van een scooter. ![]() (Ducati 916 knipperlichten mochten ook niet onvermeld blijven ![]() Verwacht niet dezelfde kwaliteit zoals Yamaha die opgebouwd heeft. Deze motor is een project van de Italiaanse importeur die hem onder licensie voor de Jappen mocht bouwen. ![]() Dat kan je dus herleiden naar zaken als bedrading en afwerking, dun plastic, wat slordigheden. Wat Hollander zegt over het motorkarakter is waar, afknijpen houdt een 1 pitter niet van -althans deze niet. ![]() Je moet er dus wel een beetje actief mee schakelen, niet te laag en ook niet te hoog in toeren komen. ![]() (bereik is bij lage snelheden vanaf ca. 2.000 tot 6.000, maar 100 km/u in de hoogste versnelling dat staat al zo'n beetje gelijk aan afknijpen ![]() 3-4 weken stil laten staan is niet meer starten op de eigen accu, want de compressie van die 660 cc 1 cylinder is machtig. Die heeft echt de maximale accuspanning nodig.. anders no go. In vergelijking met andere motoren kwam hij hopeloos vermogen tekort, en na een jaartje wilde ik toch weer eens wat snellers in mijn tweede first life crisis. ![]() Maar het was voor mij wel een handige motor waar ik zeker de nodige plezier van gehad heb.. Ik zou hem echter niet meer opnieuw kopen, die 1 pitter was toch een vrij ruwe motor in een sportief dingetje en de afwerking staat mij dus nog duidelijk bij. | |
Rietvaerder | woensdag 29 december 2004 @ 10:21 |
quote: ![]() Maare Pepijn...... weleens gehoord van proefritjes? ![]() quote: | |
Rietvaerder | woensdag 29 december 2004 @ 10:24 |
Wat een lief en emotioneel verhaaltje Pepijn ![]() ![]() ![]() | |
hollander172 | woensdag 29 december 2004 @ 10:27 |
quote:Kijk nog eens, hij heeft ook een plaatje van een FZR1000 geplaatst. ![]() quote:Op dit moment staan voor hem nog alle opties open natuurlijk. Importeren is best lucratief. ![]() Op MF kwam ik een tijd terug een verhaal tegen van die 25kw uitdraai. Zullen ze bijna nooit over struikelen maar als je een keer pech hebt......... | |
Patrick281 | woensdag 29 december 2004 @ 10:30 |
quote:Stuurde als een idioot .. niet dat ik dat toen al deed. ![]() ![]() Maar hij was wel lekker handelbaar. Rond de 160 kilo was toen nog vrij uniek. ![]() quote:Toen beviel hij ook wel, en ik had meer koppel op de snelweg om 2 tandjes terug te schakelen en ervandoor te stuiven. (600 cc blok, zelfde als je Bandit maar dan vol vermogen ![]() Ik was er heel blij mee, open laserpijp erop, dingetje was als nieuw. ![]() Maar eenmaal gewend aan het gewicht en de 86 pk kon ik niet echt bang van de motor worden. Die tweetakt RGV gaf echt een turbo idee boven de 7.000 toeren .. dan werd het feest! ![]() Bij de GSX-F viel ik zo'n beetje in slaap met optrekken. ![]() Terwijl als je naast elkaar zou rijden dan verlies je het denk ik wel met die RGV.. ![]() | |
Patrick281 | woensdag 29 december 2004 @ 10:33 |
quote: ![]() En die site wilde niet met WS-FTP werken, anders had ik wel wat leukers gemaakt. ![]() Maar ja het internet stond nog in de kinderschoenen toen. ![]() | |
Patrick281 | woensdag 29 december 2004 @ 10:44 |
quote:Lars ik heb gisteren nog een heel verhaal voorje getikt. ![]() Vanochtend had ik mail trouwens van een aardige Fiero bezitter die ik nog niet kende. quote:Maar het motortoerental staat los van het inschakelen van de achteruit, dat had ik direct al geprobeerd toen ik nog bij mijn werk stond. ![]() Bovendien is het een computergestuurd injectiesysteem .. lijkt me geen combinatie met een mechanische onsteking. ![]() quote: ![]() | |
Patrick281 | woensdag 29 december 2004 @ 10:57 |
Best een knappe gozer toch Youssef. ![]() ![]() ![]() Actiepic.. ![]() Er staat er nog 1 te koop misschien: Klik! ![]() | |
Patrick281 | woensdag 29 december 2004 @ 10:59 |
![]() ![]() | |
Youssef | woensdag 29 december 2004 @ 15:16 |
Hej jongens, bedankt voor alle tips! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Volgens mij is het een meisje trouwens, maar die foto wilde ik niet plaatsen omdat het in de opendir stond en ik beleefd was ![]() ![]() Moet nu ook aan mijn school denken (3 jaar geen hol gedaan, moet nu in 6 maanden alles zien in te halen ![]() ![]() Tot in de zomer ![]() ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 29 december 2004 @ 15:22 |
Succes ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 29 december 2004 @ 20:32 |
Heb het motorblad Motor van november gekregen net, die gasten hebben een dag mogen spelen op Valencia met de M1 van Rossi ![]() ![]() ![]() ![]() Vrij unieke test dus ![]() Scans gewenst? ![]() | |
Patrick281 | woensdag 29 december 2004 @ 21:16 |
![]() ![]() ![]() Ik had nog een slimme mail: quote:Die branden inderdaad soms wel, soms niet.. dit lijkt mij de gouden greep. Van het weekend dus maar even het werkplaatsboek inkijken en zien of ik dat zelf kan fixen. ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 29 december 2004 @ 21:44 |
Hoi ![]() Zat net weer eens dat topic van OPM te lezen (staat bookmarked ![]() ![]() Gelukkig istie nu wat slimmer (door ons ? ![]() Wat was jouw 1e motor? | |
hollander172 | woensdag 29 december 2004 @ 21:51 |
quote:Natuurlijk kan je dat zelf fixen, kwestie van willen he? ![]() Ik vraag me overigens af waarom je motor zou afslaan doordat je kortsluiting maakt, kan aan mij liggen hoor. ![]() | |
Patrick281 | woensdag 29 december 2004 @ 22:01 |
quote:Ik zie mijzelf nog niet de hele draadboom nalopen, dashboard eruit slopen enz. verder ben ik vrij lui aangelegd als ik nog niet zeker weet wat ik aan het doen ben. ![]() Tja zou er eigenlijk geen zekering uit moeten klappen. ![]() Zaterdag eens checken zonder te starten of het dimlicht enzo wel blijft branden als ik hem in zijn achteruit zet. Volgens mij viel inderdaad alles uit. ![]() Maar ja er zit natuurlijk een schakelaar daar die iets regelt, zodra de handle naar links gaat <poef> motor uit. En ik dacht de eerste 2 maanden dat ik geen achteruitrijlichten had. ![]() Pas 2 weken geleden gingen die ineens branden (zie ik branden via de achterspoiler) maar daarna heb ik ze ook niet meer gezien. Het verklaart nog niet het gebrek van vermogen, en het niet meer goed stationair lopen met koude motor. Maar misschien zit er wat betreft dat probleem wel een bougiekabel los ofzo. ![]() Even duimen voor droog weer.. [ Bericht 7% gewijzigd door Patrick281 op 29-12-2004 22:13:27 (typo) ] | |
Patrick281 | woensdag 29 december 2004 @ 22:14 |
quote: ![]() | |
hollander172 | woensdag 29 december 2004 @ 22:29 |
quote:Normaal gesproken zou er inderdaad een zekering uit moeten klappen. Kunnen twee dingen aan de hand zijn: 1) de vorige eigenaar had geen nieuwe zekering of te lui om hem te halen -> alufolie ertussen werkt prima. 2) die schakelaar is gewoon niet gezekerd, niet abnormaal overigens. Als je kortsluiting maakt zou je dit overigens vrij makkelijk moeten kunnen zien, spanning klapt even in elkaar en controlelampjes op dashboard e.d. worden dan even wat zwakker/feller. Die opmerking maakte ik meer omdat een (kleine) kortsluiting normaal gesproken geen effect heeft op je ontsteking. Dat is waar op gedoeld wordt. schakelaartje daar regelt enkel een relais en die trekt misschien 100ma bij 12 volt. Niet genoeg om echt ernstige onderbrekingen te veroorzaken. Kan ook zijn dat ie direct de lampen aanstuurt (lijkt me onwaarschijnlijk) maar dan gaat het nog maar om wat is het? 2X 15 watts lampje? ![]() | |
yup | woensdag 29 december 2004 @ 22:34 |
Wie is die gast met die Fiero. Gewoon dumpen dat kuthok en een MR2 kopen verdomme. Je koopt een Amerikaanse sportwagen, denk je dat die betrouwbaar zijn ? Dumpen dat hok en gewoon een MR2 kopen, sneller mooier beter EN BETROUWBAARDER ! | |
Patrick281 | woensdag 29 december 2004 @ 22:38 |
quote:De zekering van de knipperlichten heb ik ook al 3 keer vervangen. In het dashboard kastje ligt een doosje vol met die dingen. Een voorteken dus achteraf. ![]() Mja ik kan je verhaal inderdaad volgen. Maar dus wel opvallend dat ik al geen achteruitrijlichten had. Ik dacht: dat hebben die Amerikanen dus niet, totdat ze 2 weken geleden ineens aangingen. ![]() (voor de APK zijn er nog wel meer dingen heel specifiek bij deze auto zoals de gordels die niet spannen en de handrem die niet lijkt te werken) Ben je zaterdag toevallig niet even in de buurt? ![]() Ik ben trouwens per heden aangesloten bij de Beemer R1100S club, in het voorjaar komen we voor de eerste meet bij elkaar. Als alles volgens plan verloopt komt er in 2005 een turbo op .. ![]() | |
Patrick281 | woensdag 29 december 2004 @ 22:57 |
Lars, speciaal voor jou een kwijltopic. ![]() ![]() Klik! | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 00:16 |
quote: ![]() ![]() | |
yup | donderdag 30 december 2004 @ 00:27 |
quote:Hey jij clown niet verpesten die gast hij rijd gelukkig nog koekblik. Gewoon dumpen dat hok MR2 kopen, gaat 30x zo hard de bocht om als een ruk SM (LOL ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 08:11 |
Uhhh...uhhh... | |
Makster | donderdag 30 december 2004 @ 08:47 |
quote:Mag ik mij afvragen wat hier in godsnaam kwijl aan is ![]() Enige reden van kwijlen die ik kan bedenken is dat je de door de lelijkheid van het betreffende hok bewusteloos raakt en daardoor hier en daar wat kwijl verliest ![]() En een turbo op je Beemer ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 09:28 |
quote:What's new ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 09:30 |
Ik ga vandaag naar de GPS-Shop in Notter ![]() ![]() www.gps.nl Streetpilot III ![]() 2610 ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 09:36 |
Zie hier de 2005 R1 ![]() ![]() ![]() | |
Makster | donderdag 30 december 2004 @ 09:37 |
quote:Wanneer ga je airco aanschaffen ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 december 2004 @ 09:42 |
quote:eigenwijs ![]() morgen btw ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 09:44 |
quote: ![]() Verveelt die 400 je nog niet? Want een 600cc ging toch ook snel vervelen dacht je ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 09:44 |
quote:Niks hee, komt op pa's FJR ![]() Dingen kosten nu maar 699 euro, op = op actie ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 december 2004 @ 09:48 |
quote:niks aan die 400tjuh ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 10:15 |
Gewoon met steeksleuteltje langs Safe Apeldoorn ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 10:28 |
Minibike te koop: http://forum.bikepower.nl/viewtopic.php?t=7459 | |
Makster | donderdag 30 december 2004 @ 10:57 |
quote:Amen to that !! ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 11:07 |
quote:Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om Toyota te gaan rijden. ![]() ![]() ![]() Verder rijden er al teveel MR2's rond, ik kom ze dagelijks tegen. Tja wie (onbewust) apart wil zijn moet pijn lijden. ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 11:13 |
quote: ![]() ![]() En anders wordt het een stage 5 kit bij BBtuning.de ![]() quote:Zou cool zijn als dat doorgaat, maar dan moeten de anderen dat er ook allemaal voor over hebben. ![]() Ik moet ook DB killers kopen, schijnen voor deze uitlaten te bestaan volgens Ralph/VTR-1000. Verder moeten er leren pakken komen. ![]() Daar moet alleen een rugprotector bij. Of we gaan natuurlijk naar Spa Franchorchamps of Croix, lekker met open dempers knallen. ![]() Kledingeisen daar ken ik nog niet, maar ga maar uit van dezelfde eisen wat dat betreft. ![]() [ Bericht 8% gewijzigd door Patrick281 op 30-12-2004 11:24:49 ] | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 12:26 |
quote:Ik heb eens een keer wat foto's van zo'n ding geplaatst. Toen kreeg hij al een aanval van impotentie. ![]() ![]() | |
Makster | donderdag 30 december 2004 @ 13:32 |
Heb opzich ook wel zin om eens een keer op een circuit te raggen, in principe heb ik alles behalve legale uitlaten ![]() Misschien ook wel leuk om dan een andere kuipset te scoren voor een paar tientjes....scheelt toch een hoop maocht ik op mijn bakkes gaan ![]() Klinkt trouwens wel leuk een trubo op je Beemer ![]() Opzich geen gek idee, maar om er nu een turbo op te schroeven ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 13:49 |
quote:Ik vind de gemiddelde Jap toch te saai of te gewoontjes. Can't help it. ![]() De Beemer rijdt fantastisch, stuurt zo licht als een brommer en de afwerking/cardan is top. Het enige wat ik mis (en andere R1100S rijders die dan maar een Blade kopen las ik) is een spectaculair eindschot. Turbo'tje could do the job en zal tegelijk voor een leuk 2 takt achtig karaktertje erbij kunnen zorgen. quote:Tja is eerder gedaan blijkbaar van die turbo. Alternatief is een paar dagen een hotel boeken in de buurt van die BB tuning. Kunnen zij ondertussen de Beemer onder handen nemen. Een sleutelprojectje zit ik niet op te wachten, daar ontbreekt de tijd maar vooral een sleutelplaats voor. Overmorgen al wat sleutelwerk aan de Fiero te doen .. en ik ben niet echt een hobbyist wat dat betreft. ![]() Zou een sleutelfreak moet kennen die mij wat kan ondersteunen en motiveren, dan komt dat enthousiasme vanzelf. ![]() quote:Blijven heele coole dingetjes, maar de eerste "minibike" die ik koop is een KTM senior. ![]() ![]() Maar het uitgavepatroon is nu als volgt.. 1) Fiero fixen 2) SM kopen 3) crossbike voor junior 4) Beemer tunen. ![]() Een sportieve minibike staat nog wel in de top 10 van wannahave's. ![]() Die man van de KTM 450 cc vanochtend nog even gemaild met de stand van zaken. En .. dat ik hem voor 3.000 euro wel direct op kom halen sowiezo. ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 14:21 |
![]() De chef melde net dat hij maar een halve dag vrij nam, zodat hij de hele dag vrij heeft. En hij voegde er gelijk aan toe of er nog iemand zin had in een vrije dag. ![]() Toevallig wilde ik dat nog de hele week vragen. ![]() Dinsdag was ik iets te laat, en vandaag 2 uurtjes zelfs ![]() ![]() | |
yup | donderdag 30 december 2004 @ 14:28 |
quote:Nou ok ik vind dat er te weinig MR2's zijn hier in Amsterdam, Fiero's heb ik ook weinig gezien maar dan nog... Had ik al gezegd dat MR2 sneller betrouwbaarder en wendbaarder is ? ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 14:35 |
quote:Ik hoef geen MR2, al was die 2 of 3 keer zo snel. ![]() Zet ze maar eens naast elkaar, enige overeenkomst is de motor achterin. Het uiterlijk is persoonlijke smaak, maar de Fiero vind ik vanaf de achterkant gezien 1 van de mooiste auto's die er bestaan. Wat de rijeigenschappen betreft heb ik wel eens een vergelijkingstest gezien. Daar kwam de Fiero helemaal niet zo slecht uit, het was zelfs overall de beste auto. ![]() | |
Yakult | donderdag 30 december 2004 @ 14:39 |
quote:Je kunt ook doorsparen voor een turbo boxer van metisse, 155pk, 166nm ![]() http://www.metisse.de/deutsch/umgebaut/bmw%20turbo%20boxer.html | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 14:48 |
quote: ![]() ![]() Leuk taaltje ook .. quote:Minder leuk: quote:En die topsnelheid valt ook wel tegen. ![]() Ik haal nu al in mum van tijd 240 km/u. ![]() Kuipwerk is niet zo geslaagd trouwens. ![]() | |
Makster | donderdag 30 december 2004 @ 15:26 |
quote:Das liegen, wat gaf de dynorun ook alweer aan ![]() ![]() Its all about koppel toch ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 15:47 |
quote: ![]() ![]() Volgens de Dyno was het 225 km/u. ![]() De gearing van de R1100GS is echter iets langer in de 6'de versnelling, verder zelfde versnellingsbak. Dus daar kan ik ook nog iets aanpassen. | |
Makster | donderdag 30 december 2004 @ 15:51 |
quote:Ik heb via de dyno vernomen dat mijn officiele max ook op 220 ligt, echter reedt ik op de Maasvlakte ook 234 / 240 op de teller ![]() Maar moet er nodig andere sproeiers in ketsen, in het boven gebied (waar dus mijn vermogen vrijkomt, staat ie te arm ![]() Maar ben het nog wel steeds van plan, maar eerst maar even afwachten. Gelukkig is bijna al het poser spul al besteld binnen, scheelt toch weer ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 15:57 |
quote: ![]() | |
Makster | donderdag 30 december 2004 @ 16:01 |
quote:Niet ver achter je, serieus zeg maar. Jullie liepen op topsnelheid maar langzaam uit. Alleen voor die flauwe bocht gas eraf gehaald en langzamer gaan rijden. Was maar beter ook ivm die kut woutenauto ![]() 3 auto´s op de maasvlakte is er nog 1 van een wout ook ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 16:09 |
![]() Maar op de terugweg hadden we ook nog even getopt, toen bleef Mercy wel achter mij hangen maar was jij ook weer uit het zicht verdwenen uit de achtergrond. ![]() Verder niet zo boeien natuurlijk. ![]() Affijn turbo of stage 5 tuning in 2005 voor mij. ![]() De R1100S~blade overstapper miste zijn Beemer ook. ![]() (ging nu notabene langzamer rond op Assen ![]() | |
Makster | donderdag 30 december 2004 @ 16:22 |
quote:Klopt, toen ben ik gaan wachten op Reetpseerder om niet alleen naar huis te hoeven ofzo. Ben niet zo bekend op de maasvlakte. Geloof mij nou maar dat jullie op top echt niet hard weg liepen ![]() Maar inderdaad lekker boeien, van 0 tot 200 blaas je me dik schijt natuurlijk ![]() Stage 5, wat houdt dat allemaal in? Ook andere nokkenassen en onstekingsvervroeger ofzo? | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 16:45 |
quote: ![]() http://home.t-online.de/home/bbpower/bmw.htm Stage 4 leggen ze nog helemaal uit. ![]() quote:Check het commentaar van de benodigde materialen onderaan. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() quote: ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 16:47 |
quote: | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 17:00 |
Net bij een Bandit600S uit 2004 met 13500km wezen kijken. Moet 4150 kosten vanwege " hele lichte omvalschade'' ![]() Opzich net dingetje... maar weet niet wat ik er van moet denken -Krasje op voorspatbord -Deukje in tank -Stepjes beschadigd (ok, duid ws. eerder op sportief rijden dan een glijer ![]() -Andere demper (een originele demper van een ouder Bandit model, helemaal gedeukt, net een oude oliefilter, je weet wel, die zijn soms ook helemaal gedeukt ![]() ![]() O ja, beetje speling op balhoofd ![]() Paar krasjes op rechtspiegel...... verder zag ie er goed uit, nog 2 jaar fabrieksgarantie.... geeft 1700 voor de mijne ![]() O ja.... hijj is al 25kw ![]() Dus nu particulier zien te verkopen voor ca. 2500 en dan moet er zeg maar 1350 bij (300 euro van die 4150 zien af te lullen, als je toch niks in te ruilen hebt plus die schade ![]() Dussss... met een beetje geluk rijd Rietje binnenkort op een vrijwel nieuwe zwarte Bandit600S uit 2004 rond ![]() ![]() Zo 1 dus ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 17:05 |
![]() ![]() quote: quote:Nu weer een zwarte ![]() Op zich een goede zaak, met niet al teveel geld overstappen, maar waarom dan toch weer een Bandit? Ik vind dit wel hele mooie uitvoeringen moet ik zeggen. ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 17:15 |
Ja, die gast van die blauwe vond het teveel gedoe om zo een koop te doen, graag of niet ![]() Heb je moeite met bijhouden Pepijn ![]() ![]() ![]() Tja, wat heb je nog meer voor 4000 euro? 25kw, jong, weinig km's, enigzins sportief EN mooi? ![]() ![]() Dus ja waarom niet...... Maare er is nog niks zeker hoor, eerst mn motor particulier zien te verkopen, want inruil moet je het niet van hebben heb ik gemerkt ![]() | |
ondeugend | donderdag 30 december 2004 @ 18:09 |
Zwart ! ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 18:11 |
Ik vertrouw zowel de zaak als de motor alleen niet.... Ik ga hem iig eerst laten natrekken, hoeveel eigenaren hij heeft gehad en of ie niet bij een ongeval betrokken is geweest.... | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 18:17 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 18:32 |
Maar ja... 13500 km en speling op balhoofd.... ![]() Ouwe demper erop... hoezo...die bak had toch al schade en zal als schadebak verkocht worden..dan kunnen zo ook wel de schade demper erop laten zitten. (tenzij 't een dure demper was en waar geen schade opzat ![]() Als de vorige eigenaar de bike nieuw heeft gekocht dan zal ie em ook wel in de all risk hebben gehad..de schade had ie zo vergoed kunnen krijgen via verzekering...had ie weer een als nieuwe bike gehad... Waarom een nieuwe kopen...dan heeftie kerel dus wel euro's gehad...anders doe je geen nieuwe bike weer... Ik blijf 't dubieus vinden en begin er dus niet aan denk ik.... Want bij twijfel moet je het eigenlijk gewoon niet doen ![]() | |
Makster | donderdag 30 december 2004 @ 19:31 |
Wel een kekke bak ![]() MAar waarom niet door sparen en een 750 gixxer? ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 19:31 |
quote:Misschien heeft hij van het verzekeringsgeld iets anders gekocht? ![]() Luc zijn vader had dit jaar toch ook een ongeluk gehad met zijn Diversion? Van het verzekeringsgeld heeft hij een Honda CBF600S gekocht met ABS. ![]() De schade Div ging naar dochterlief meen ik. ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 19:34 |
Ja en wanneer krijg je verzekeringsgeld dat het zoveel is dat je een nieuwe motor kan kopen..... juist, alstie total is ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 19:37 |
Was ik maar weer 18 .. ![]() quote: | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 19:43 |
quote: ![]() ![]() Apart daarvan is een motor technisch niet altijd slecht als'ie wel total is. Arbeidsloon om kleine dingetjes op te knappen kan al te hoog zijn. ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 december 2004 @ 19:54 |
quote:nice ![]() ![]() ![]() tis iig een erg mooie bike die de moeite waard is om het na te trekken ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 19:56 |
Waarom zou je een nieuwe motor kopen als ie alleen wat omvalschade heeft, terwijl ie nog in de fabrieksgarantie zit, van april 2004 is en pas 13500km heeft gereden ![]() Ja kijk, speling op het balhoofd met 13500km kan ECHT niet..... is gewoon iets mee. Bandit600 kost nieuw 7800.... deze is van april 2004 en kost nu nog maar 4150 ![]() Plus dat demper verhaal vind ik heel vaag. Anyway, ga morgen de vorige eigenaar bellen en kijken wat die te melden heeft..... ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 19:58 |
quote: ![]() ![]() | |
Makster | donderdag 30 december 2004 @ 19:59 |
quote:Jij bent echt het spoor bijster ![]() Beter ga je het nieuwe jaar met meer geestelijk vermogen in dan als je dit jaar bent geeindigd ![]() Dat ding pep, ik zal het nog 1 keer uitleggen, is GAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR. Wel eens op zo een grote Verrado gereden, nou relaxed is anders ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 20:01 |
quote: ![]() Ligt zeker binnen de mogelijkheden ![]() Maar..... na zijn val ![]() ![]() Ik hapte gelijk..... hij zei ''ja hij heeft wat omvalschade'' ik gelijk ''ja uit stilstand omgevallen of gewoon een flinke schuiver gemaakt?" ![]() Moest subtieler zijn zei pa zachtjes toen de verkoper ff wegliep ![]() Waarom..... zijn die verkopers ook niet, met zn wrak ![]() ![]() Maar alstie idd goed is zie ik het wel zitten... moet ik alleen de mijne verkopen. Kopen? 2500 voor jou ![]() ![]() Of je koopt het blok voor 2500 euro, krijg je een frame, wielen en de rest erbij ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 december 2004 @ 20:05 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 20:16 |
quote: ![]() Nog afgezien van het feit dat iemand mogelijk een persoon is die een nieuw ding koopt en nooit geen opgelapte motor wil. Verder ben je heel terecht argwanend en onderzoekend. Er wordt idd heel wat afgekloot in deze wereld. ![]() quote:Ik ben altijd al gek geweest op ![]() Vooral als het nog een tweecylinder is ook. ![]() quote:En deze ziet er nog best groot uit .. voor een 125 cc. ![]() veel voor weinig, daar houd ik van. ![]() | |
Makster | donderdag 30 december 2004 @ 20:19 |
quote:Veel voor weinig, ik zeg Keileweg ![]() ![]() Of de Mac, of de Beemer (veel geld weinig pk ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 20:21 |
quote: ![]() ![]() Psst.. Mark ik weet dat je hard moet werken deze week in je uppie, maar t'is nog geen vrijdagmiddag.. rellen doen we morgen dus.. | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 20:23 |
quote:Zakje Haribo bij de kleuterschool uitdelen, da's pas goedkoop. ![]() | |
Makster | donderdag 30 december 2004 @ 20:24 |
quote:Owja sorry voor that sir ![]() Maar iedereen is morgen dussoort van vrij. Jij moet tot 12 uur vernam ik net OPM vrij en ikke, de zielige rode verstoten makaak, kan lekker tot 16 uur ![]() Post vanavond wel ff verder, ben ff naar de stad, tot lateeerrss ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 20:30 |
quote: ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 december 2004 @ 20:30 |
quote:ghe ghe zo kennen we je weer :p maar...niet iedereen denkt er hetzelfde over he en niet iedereen heeft hetzelfde referentiekader; jij kunt het misschien onzin vinden om een nieuwe motor te kopen maar er zijn mensen die per se iets nieuws willen hebben ook al kost dat wat extra, dat kunnen ze zich vaak ook makkelijk veroorloven dus waarom niet?? | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 december 2004 @ 20:37 |
quote:heerlijk ![]() ![]() quote:dat suckt ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 20:46 |
quote: ![]() ![]() Dealine nog gehaald? Je was wel stil vandaag zeg. ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 20:50 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 december 2004 @ 20:51 |
quote:helaas wel... quote:yep ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 december 2004 @ 20:53 |
oja, pepijn ![]() ![]() ![]() |