Foto's?quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:12 schreef GrupoBalanca het volgende:
GrupoBalanca 4 tattoo's heeft
Ik wil hem ook zien.quote:
Maakt het jou echt iets uit of iemand anders al 'zoiets' heeft? Geen enkele tattoo is 100% gelijk.quote:Op zondag 26 december 2004 12:48 schreef dribbel79 het volgende:
Wat is dat nou met die Maori tattoo's, of Ta Moko stijl zoals dat genoemd wordt? Wat mag nou wel waar en wat mag niet?
Een tattoo in het gezicht (niet dat dat gepland staat) mag alleen als het aangeboden wordt etc. etc.
Ik had het leuke idee om de outline van een gekko/ peka peka te laten zetten, ingekleurd met een mooie Maori stijl, zoek ik op wat sites, staat daar precies wat ik in gedachten had, dan is de lol er dus al af he?
Kan iemand mij helpen?
Met het ontwerpen van zoiets, dus de outline van die Gekko/ Peka Peka, "ingekleurd" met die Maori stijl...'k zal es kijken of ik foto's vinden kan...quote:
Had gehoopt dat jij eens creatief wilde doen en me wilde helpen...quote:Op maandag 27 december 2004 22:16 schreef Nuek het volgende:
Ik snap het wel maar je moet gewoon zoeken naar eengoeie tattoo-artist. Of loop gewoon wat conventies af. Daar komen wel eens van die Maori-gastjes en als je flink van tevoren een afspraak maakt voor op zo'n conventie heb je grote kans dat je met iets heel bijzonders thuiskomt.
Fuck, borstbeen...was 't pijnlijk??quote:
Is dat je nieuwe?? Ziet er goed uit man...ben je niet bang dat ie zijn touch verliest als je hem helemaal inkleurt??quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Als ik wil kan ik hem nog helemaal zwart laten maken.
Ja dat is de nieuwe.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:40 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Is dat je nieuwe?? Ziet er goed uit man...ben je niet bang dat ie zijn touch verliest als je hem helemaal inkleurt??
oefquote:Op zondag 2 januari 2005 13:13 schreef schatje het volgende:
[..]
[Centraal] Fitness topic deel 9
Daar graag verder svp.
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar graag verder svp.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:38 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Fuck, borstbeen...was 't pijnlijk??
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar graag verder svp.
Ik heb een Maori tattoo op mijn voet laten zetten door een traditionele Ta Moko Artiest uit Nieuw Zeeland, hij was toevallig gastartiest op een tattoobeurs. Ik heb toen meteen een afspraak laten maken. Maar als jij van plan bent om een traditionele Maori tattoo te nemen dan zou ik het toch wel bij een echte Ta Moko artiest laten doen. Alles heeft namelijk een betekenis en hoe goed die Nederlandse tattoo artiesten ook mogen zijn, het zal nooit zo zijn als een traditionele Ta Moko artiest.. Die Nederlandse tattoo artiesten weten meestal de betekenissen er niet van en dan is het natuurlijk zonde!! Want bij een Ta Moko tattoo hoort (vindt ik) een betekenis aan vast te zitten!! Dat maakt deze tattoo vorm juist zo speciaal en daarom is er geen 1 Ta Moko tattoo hetzelfde! Maar zoals er al gezegd is, kijk vooral op tattoo beurzen, want vaak zijn ze daar dan als gast van een tattoo zaak ergens in Nederland en is er meestal nog wel een plekje vrij (maar wees er vroeg bij als je weet dat er Ta Moko Artiest komt)quote:Op zondag 26 december 2004 12:48 schreef dribbel79 het volgende:
Wat is dat nou met die Maori tattoo's, of Ta Moko stijl zoals dat genoemd wordt? Wat mag nou wel waar en wat mag niet?
Een tattoo in het gezicht (niet dat dat gepland staat) mag alleen als het aangeboden wordt etc. etc.
Ik had het leuke idee om de outline van een gekko/ peka peka te laten zetten, ingekleurd met een mooie Maori stijl, zoek ik op wat sites, staat daar precies wat ik in gedachten had, dan is de lol er dus al af he?
Kan iemand mij helpen?
Is dit ding nou zo crappy gezet of ligt dat aan de foto?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Als ik wil kan ik hem nog helemaal zwart laten maken.
Ligt aan de res. van de foto denk ik, in combinatie met de geirriteerde huis is het geen best uitzicht nee...quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:00 schreef baantie het volgende:
[..]
Is dit ding nou zo crappy gezet of ligt dat aan de foto?
Ik denk dat een goede kwaliteit foto weinig zal veranderen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:38 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ligt aan de res. van de foto denk ik, in combinatie met de geirriteerde huis is het geen best uitzicht nee...
Die heeft de tattoo van mijn vriend ook gezetquote:Op maandag 3 januari 2005 15:43 schreef BettyB het volgende:
Oja, ik heb heb de mijne laten zetten door Terangitu Netana(hij heeft ook die Ta Moko op de schouder van Robbie Williams gemaakt) die was toenertijd te gast bij Studio Remi in Utrecht.
Iedereen zijn eigen smaakquote:Op donderdag 6 januari 2005 04:07 schreef noplayer het volgende:
Ik vind hem lelijk, maar misschien is het een troost dat ik alle geposte tattoo's lelijk vind in deel 10. Tribals en beesten, wat een orginaliteit.![]()
Wat een super tattoo!!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 04:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die heeft de tattoo van mijn vriend ook gezet![]()
[afbeelding]
(beetje suf om deze uitgemelkte foto weer te posten, maar ik kan ff geen andere maken en om nu om 4.32 een nieuwe foto te maken..)
Garthimquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:47 schreef dribbel79 het volgende:
Is dat niet die kerel van dit forum...what's his name??
Ik kijk wel langs je littekens heen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:59 schreef 4nima het volgende:
ik hem gedeeltelijk van internet en samen met een ontwerper (marek) van fineline tattoo middelburg, partner van Rinus Souisa, misschien wel es van gehoord, ontworpen.. kep voor zwart wit gekozen eigenlijk omdat ik wat littekens op me rug heb, dus zwart vond ik mooier.. zal binnekort kleur erop zetten..
4nima
Die tattoo heeft wel wat vooral met dat oogquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:46 schreef 4nima het volgende:
Dichtbij:
[afbeelding]
Wat verder weg:
[afbeelding]
Ik ben er echt heel erg blij mee! Enjoy..
4nima
Die is echt fucking mooiquote:
Stoer man, dat detail in het oog, dat schaduwwerk in de tribal...niet alledaags design, mooie tatt...quote:
Als ik moeite doe welquote:Op zondag 9 januari 2005 21:54 schreef Fixers het volgende:
Zien jullie dat plaatje van mij ook niet? In geval dat picserver weer es lastig is: [url=http://members.aol.com/grand1782/drama.gif]Hier klikken[/img]
Dit was even een voorbeeldje. Niet de uiteindelijke variant die ik zou nemen. Als ik het echt doe, (nog even over nadenken en voor sparen) dan wil ik wel een wat mooier ontwerp. Zwart wit of met wat mooie heldere kleuren.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:04 schreef Nuek het volgende:
[..]
Als ik moeite doe wel
Maskers zijn erg leukIk heb er zelf ook een aantal ontworpen. Waarom ga je niet voor kleur?
[afbeelding] picserver doet het wel, kijk maar
Wil eerst nog eens mijn licht laten schijnen op andere ontwerpen. En nog een keuze maken over de plaats, waarschijnlijk mijn schouder.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:18 schreef Nuek het volgende:
Ik vind dit onderwerp iig absoluut geen slechte keuzeDoorzetten dus
en foto's plaatsen.
Ze kunnen dus ook midden in een tattoo ontstaan? En is de schade dan weg te werken?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:26 schreef Nuek het volgende:
Ja, dat kan enig kleurverschil qua intensiteit geven (denk aan littekentjes e.d.)
Dat is dus hetgeen waar ik ban voor ben. Blijf er meestal niet van af, zeker niet op mijn rug/schouders.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:46 schreef coolbabe het volgende:
Stel dat je de tattoo op de schouderblad laat zetten, dan kan middenin je tattoo een puistje ontstaan. Als je van het puistje afblijft, zal de schade ook beperkt tot nihil blijven.
Stimmt, heb ik ook een paar keer gehad, gewoon afblijven, gaat vanzelf weg...quote:Op zondag 9 januari 2005 23:46 schreef coolbabe het volgende:
Stel dat je de tattoo op de schouderblad laat zetten, dan kan middenin je tattoo een puistje ontstaan. Als je van het puistje afblijft, zal de schade ook beperkt tot nihil blijven.
Wil je hiermee zeggen dat mijn advies niet serieus is? Ik denk dat je geen beter advies kunt krijgen. Tattoeerders hebben nu eenmaal verschillende tarieven aangezien het een vrij beroep is.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:55 schreef Disorder het volgende:
Iemand nog met een serieuze indicatie?
Bedenk wel dat een tattoo op die supervette plek nogal kan vervormen als je met je hand draait. Trek maar eens een streep met een pen of stift en draai je arm. Vergeet dat niet bij het ontwerpen van je tattoo.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben me nu aan het bedenken om aan de zijkant van onderarm een tattoo te laten zetten..
Ja, ik had op mijn arm een pukkeltje midden op een lijn. Daar is het lijntje nu precies onderbroken. Maar ach, je kunt hem altijd een keertje bij laten werken.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:23 schreef Fixers het volgende:
[..]
Oeh nog een vraagje. Heb last van een wat 'onzuivere huid' kunnen puistjes een tatoo verpesten?
http://www.bmezine.com/tattoo/bme-tatt.htmlquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil weer 2 tattoos laten zertten, maar wat weet ik nog niet precies.
het valt mij op dat er op het internet best wel weinig sites zijn, waar je lekker door ontwerpen kunt snuffelen, heeft iemand misschien een leuke link voor mij?
De meeste sites zijn inderdaad meuk, maar kijk eens op de site van een goede tatoeerder en volg de links die daar weer staan.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil weer 2 tattoos laten zertten, maar wat weet ik nog niet precies.
het valt mij op dat er op het internet best wel weinig sites zijn, waar je lekker door ontwerpen kunt snuffelen, heeft iemand misschien een leuke link voor mij?
Ja. Ik vroeg namelijk om een indicatie. Oftewel, een schatting. Schatting. Als je een goede tattooshop weet mag je het me vertellen, dan zal ik er een keer langsgaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat mijn advies niet serieus is? Ik denk dat je geen beter advies kunt krijgen. Tattoeerders hebben nu eenmaal verschillende tarieven aangezien het een vrij beroep is.
wat een vage site manquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:39 schreef exile0000 het volgende:
[..]
http://www.oneness.nl
bijvoorbeeld
Waar wil je heenreizen? Ik weet nl. wel een hele goeiequote:Op woensdag 26 januari 2005 11:24 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja. Ik vroeg namelijk om een indicatie. Oftewel, een schatting. Schatting. Als je een goede tattooshop weet mag je het me vertellen, dan zal ik er een keer langsgaan.
quote:Op maandag 21 februari 2005 21:48 schreef racing_max het volgende:
weet er iemand waar ik vorbeelden van maori tatoo's kan vinden?
quote:Op maandag 21 februari 2005 22:01 schreef Scandalous het volgende:
Godver schatje, net nadat ik zo'n hilarische grap post![]()
Als je een goede artiest hebt, dan tekenen ze de tattoo eerst op de plek waar je hem wilt en kijken ze of deze niet vervormt als je je arm draait...ik heb er een op mijn linker bovenarm en ze draaiden mijn arm alle kanten op nadat ie erop getekend was...quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:20 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat een tattoo op die supervette plek nogal kan vervormen als je met je hand draait. Trek maar eens een streep met een pen of stift en draai je arm. Vergeet dat niet bij het ontwerpen van je tattoo.
bronquote:'I LOVE MOEDER' veiligst
Het aantal Nederlanders, dat de naam van hun geliefde op het lichaam laat tatoeëren, is de afgelopen vijftien jaar fors afgenomen.
In deze periode, waarin echtscheidingen aan de orde van de dag zijn en samenwonende stellen steeds sneller uit elkaar gaan, denken veel mensen beter na voordat ze de naam van hun partner op een bil, bovenarm of schouderblad laten vereeuwigen.
"Mensen lijken er tegenwoordig meer rekening mee te houden dat de liefde wellicht niet voor altijd is. Het zetten van zo'n naamtatoeage gebeurt minder impulsief", stelt de bekende tatoeëerder Bob Moelker van Tattoo Bob in Rotterdam.
Tatoeage met naam geliefde uit de gratie
Zette hij vijftien jaar geleden nog zo'n vijftig naamtatoeages per dag, nu zijn dat er nog maar vijftig per week. Bovendien gaat het steeds vaker om namen van kinderen in plaats van de naam van de geliefde. "Daarmee kun je natuurlijk niet zo snel de mist ingaan", zegt Bob. "Een kind blijft in principe toch altijd je kind.
Volgens de bekende tatoeeerder zijn de meest gezette afbeeldingen nog steeds de zogeheten tribal-tekens, die in een band op de bovenarm of op de onderrug worden geplaatst. "Bijvoorbeeld Robbie Williams en Patrick Kluivert lopen ermee rond. Dat zijn dan toch trendsetters. Fans willen dan vaak zo'n tattoo"
Ja, Google.nl, zoek op maori tattoo en kijk es...maar ehm, elke maori tattoo vertelt een verhaal geloof ik en als je niet met het verhaal "ik ben een jager die al 500 tijgers heeft gedood" oid op je lijf wil lopen, zou ik naar een conentie gaan waar een echte Maori artiest zit....dus internet goed in de gaten houden...quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:19 schreef racing_max het volgende:
Geen idee hoe die tattooboer is, ik heb er wel een straat vanaf gewoond, en vond het er altijd wat vaag uitzien maar goed, dat zegt niets eigenlijk. Het werk op de site ziet er ook wel oke uit. Maar goed, dat dacht ik laatst ook van een shop in Goes, en die is op laste van de gemeente & GGD gesloten. Dat kwam omdat bij het piercen (deden ze ook blijkbaar) het bloed van de client in contact kon komen met de piercer. Dan doe je idd best wat goed fout jaquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:21 schreef oncrea het volgende:
Ik heb een aantal vragen,
Hoe staat Tattooist in Tilburg bekend (www.tattooist.nl)?
Ik wil graag een japanse tattoo laten zetten, dus het gaat me eigenlijk daarom.
Als ik op die site kijken dan lijkt me of de Koi op foto 3 (kuit) en 4(borst) idem zijn, zie ik dit fout?
In deel 8 of 9 was er iemand die tekeningen van Koi's had, heb je die nog (mocht je dit lezen)?
Tenslotte, hoe zit het precies met tattoeren over littekens (bijvoorbeeld snee van 15 cm lang en 1/2 cm breed) heen?
Oh toch ff 2 vragen, is 100 euro per uur een redelijke prijs? Welke shop adviseren jullie in Brabant voor Japanse ish?
Voor ik het advies krijg om een tattooshop binnen te lopen; ik ben dat ook zeker van plan maar dan moet ik eerst kunnen lopen dus dat is pas over een paar weken. Vandaar dat ik momenteel veel sites bekijk (maar een site zegt natuurlijk niet alles).
Wahaha hoe kom je daar ooit opquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:07 schreef oncrea het volgende:
ParanoidEv, Tja van buiten zegt het me weinig.
Maat http://www.totemtattoo.nl/ zit ook in Tilburg. De combinatie tattoo- en rotishop vind ik echter een beetje euh vaag.
Die shop waar ik in Veenendaal kom, die ziet er pas vaag uit, alles zwart geschilderd, met hier en daar een rode plets verf, als zijnde bloedspoor...als je al half angst hebt voor die scene, blijf je daar wel weg...quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
ik heb er wel een straat vanaf gewoond, en vond het er altijd wat vaag uitzien maar goed, dat zegt niets eigenlijk.
in romeinse cijfers klopt t. maar waarom wil je hier specifiek een tattoo van (dus in romeinse cijfers, die je blijkbaar nieteens goed kent)?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:25 schreef dribbel79 het volgende:
Ik zit te denk aan mijn geboortedatum (19 jnui 1979) in Romeinse cijfers.
Waar kan ik checken hoe dat eruit komt te zien, ik heb op een hele vage site "XIX-VI-MCMLXXIX" gezien, maar of dat nou klopt??
misschien is dit iets voor je: http://www.snakebite.nl/tuane/index.htmquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:19 schreef racing_max het volgende:
Heb je helemaal gelijk in, maar als er iemand een nog mooier/ gaver idee heeft, sta ik daar uiteraard open voor.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:29 schreef Nuek het volgende:
dribbel het gaat er toch om wat jij er van vindt? Waarom zou je dan een ander om zijn/haar mening vragen. Het komt toch in jouw huid te staan?
Die hebben vast wel een boek met fonts.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:54 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar als er iemand een nog mooier/ gaver idee heeft, sta ik daar uiteraard open voor.
Ben nog wel even aan het zoeken naar dat lettertype, of denk je dat Sieto en Jeroen dat weten??
100 euro per uur ben je kwijt voor een custom tattoo. Als ik jou was zou ik voor Japanse inkt naar Bunker Tattoo in Breda gaan of naar Dragon Tattoo in Eindhoven. Dan weet je zeker dat je kwaliteit krijgt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:21 schreef oncrea het volgende:
Ik heb een aantal vragen,
Hoe staat Tattooist in Tilburg bekend (www.tattooist.nl)?
Ik wil graag een japanse tattoo laten zetten, dus het gaat me eigenlijk daarom.
Als ik op die site kijken dan lijkt me of de Koi op foto 3 (kuit) en 4(borst) idem zijn, zie ik dit fout?
In deel 8 of 9 was er iemand die tekeningen van Koi's had, heb je die nog (mocht je dit lezen)?
Tenslotte, hoe zit het precies met tattoeren over littekens (bijvoorbeeld snee van 15 cm lang en 1/2 cm breed) heen?
Oh toch ff 2 vragen, is 100 euro per uur een redelijke prijs? Welke shop adviseren jullie in Brabant voor Japanse ish?
Voor ik het advies krijg om een tattooshop binnen te lopen; ik ben dat ook zeker van plan maar dan moet ik eerst kunnen lopen dus dat is pas over een paar weken. Vandaar dat ik momenteel veel sites bekijk (maar een site zegt natuurlijk niet alles).
ik heb zelf de ballen verstand van tattoos, naja op wat ik zo af en toe hier wel is lees na natuurlijk, maar om me toch even in de discussie te mengen: er is in mijn ogen niets mis met een beetje oriënteren? bij de uiteindelijke beslissing wat het gaat worden sta je toch zelf.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:54 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar als er iemand een nog mooier/ gaver idee heeft, sta ik daar uiteraard open voor.
Ben nog wel even aan het zoeken naar dat lettertype, of denk je dat Sieto en Jeroen dat weten??
Hoe kan iets nou helen als er geen lucht bij komt? Welke tattoeerder heeft je geadviseerd het overdag af te plakken? De eerste 4 tot 8 uur nadat de tattoo is gezet kan dit belangrijk zijn maar daarna gewoon 3x per dag schoonwassen en dan smeren met vaseline moet echt voldoende zijn. Let wel dat het vaseline ook de huid afsluit en veel mensen kunnen daar bij overmatig gebruik niet tegen.quote:Op maandag 28 februari 2005 17:58 schreef XemmyX het volgende:
Ik heb zaterdag mijn eerste tattoo laten zetten, (zeker niet mijn laatste)
en nu moet ik overdag folie erop, en zalf natuurlijk.
En s nachts helemaal niets.
Maar overdag gaat dat zo zweten bah.
Oooh trouwens ik heb hem op het schouderblad zitten, een roos (ja vind ik mooi) met een soort van trible erdoor heen, ik vindt hem geweldig.
Maar hoe zat dat met jullie verzorging van de tattoo, en naar een paar maanden.
Ik heb gehoord dat je tattoo's met kleuren, altijd regelmatig met vasseline moet insmeren.
wat is jullie ervaring hiermee?
als je maar een plekje ergens vrijhoudtquote:Op maandag 28 februari 2005 20:23 schreef HAL9000S het volgende:
Over een paar weken ga ik samen met m'n tattoo-artiest een beetje orienteren wat voor backpiece ik ga laten zetten, in grote lijnen weet ik het al; een traditioneel mythologische Japanse afbeelding met een klassiek gevecht erop tussen een held en demoon, die vent heeft hele zeldzame boeken met van dat soort afbeeldingen dus ben benieuwd.
Over een kleine 2 maanden ga ik er aan beginnen
Zodra je om een stukje huid verlegen zit dan hoor ik hetquote:Op maandag 28 februari 2005 20:37 schreef Nuek het volgende:
[..]
als je maar een plekje ergens vrijhoudt
Beetje draaien en doen of vragen aan die ene leuke persoon (leuke pick up linequote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:06 schreef XemmyX het volgende:
Nou ben ik zo op internet een beetje aan het lezen gegaan, en idd, bijna niemand die zegt dat het folie na het zetten er nog op moet zitten.
Maar ze hebben het wel de hele tijd over wassen, en dan weer insmeren, nou gaat dat bij mij heel moeilijk aangezien het op mijn schouderblad zit, hoe gaat ik dat doen??
Uuh, ik zie niets hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:11 schreef het_ismij het volgende:
zit er geinig uit mukie,..
kep afgelopen donderdag me eerste laten zetten,.
(heel beschaafd)
[afbeelding]
was net na het zetten dus ziet er nog verrot uit, ziet er nu al bter uit
ik bedoel de schaduwen (hijs geschaduwt,..) alleen niet echt lker te zien op de foto,.. :Squote:
Maar heb jij er overdag of s nachts folie overheen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:16 schreef het_ismij het volgende:
[..]
ik bedoel de schaduwen (hijs geschaduwt,..) alleen niet echt lker te zien op de foto,.. :S
de folie was bij mij puur ter bescherming eerste paar uur,..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:23 schreef XemmyX het volgende:
Kijk, ik denk toch dat ik dadelijk ga douchen, en het ga wassen met Unicura balance, en dan probeer in te smeren! Want ik heb het idee dat het zo helemaal niet geneest. Het voelt nog steeds niet lekker als iemand of wat het aanraakt. Voelt meer als een schaafwond, en heb het zaterdag laten zetten. En folie kan toch niet ademen.
kep geen idee wat het beste is,..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:26 schreef XemmyX het volgende:
Maar aan de andere kant heb ik ook weer zoiets, waarom schrijft hij dan deze verzorging voor.
Heb een briefje mee gekregen met die info, en een bakje met zalf(beetje oranje achtig van kleur)
Maar dat is niet veel ,welke zalf kan ik er het beste op doen, als dat op is
dan gebruik je teveel. Een heel klein likje is voldoende om de huid soepel te houden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:28 schreef het_ismij het volgende:
[..]
kep geen idee wat het beste is,..
als ik ga werken gebruik ik iig witte vaseline,.. t plakt alleen zo aan je shirtje![]()
oke,.. maar anders trekt me huid zo als een wous van die korstjes,..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:33 schreef Nuek het volgende:
[..]
dan gebruik je teveel. Een heel klein likje is voldoende om de huid soepel te houden.
Korstjes heb ik zelf nog nooit gehad. Wel dat er velletjes met inkt bij hingen. Jeuken is alleen maar goed, dat betekent dat het aan het genezen is.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:35 schreef het_ismij het volgende:
[..]
oke,.. maar anders trekt me huid zo als een wous van die korstjes,..
en doet/deed zeer als me shirtje der langs scheurde :S
maar kan tog geen kwaad als t redelijk dik erop zit?
Ik kreeg dus korstjes de eerste 2/3 dagen,.. zijn nu zo goed als weg,.. zijn nu nog velletjes indd,..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:46 schreef Nuek het volgende:
[..]
Korstjes heb ik zelf nog nooit gehad. Wel dat er velletjes met inkt bij hingen. Jeuken is alleen maar goed, dat betekent dat het aan het genezen is.
In zoverre kan het kwaad dat je de genezing niet bespoedigd en dat je de huid afsluit van verse lucht. Ikzelf kan daar niet tegen en krijg bultjes/uitslag van dat spul. 2 dagen lukt het nog wel maar daarna stap ik over op tea tree creme ofzo...
mijn huid is van mezelf al heel erg droog,.. dus k doe het meer als 3x per dag,quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:05 schreef Nuek het volgende:3x per dag schoonmaken en insmeren met een klein likje uierzalf is meer dan voldoende. Als het echt droog aanvoelt is het tijd om een keer extra te smeren dus zo heel erg lastig kan het niet zijn, toch?
Wauwquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:09 schreef Mukie het volgende:
Nieuwe foto's!!!!
Ik heb eindelijk een reportage kunnen laten maken... Eens kijken wat jullie ervan vinden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb het wel gedaan 2 daagjes ofzo (niet luchtdicht hoor) omdat het anders zo ging schuren op m'n rug de hele dag, en dan schuurden die velletjes er weer af enzoquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:43 schreef XemmyX het volgende:
Dus overdag afdekken met folie is gewoon niet nodig, belemmerd dit juist de genezing?
tussen de 80 en 110 euro lijkt mij... Maar het beste kun je dat uiteraard vragen aan degene die je gaat tattoeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:05 schreef furanku het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat zoiets als dit mij gaat kosten.. dit plaatje heb ik even gephotoshopt omdat ik toch benieuwd was hoe zoiets er uit kan komen te zien. Het zijn eigenlijk simpele katakana (japans) tekens en er staat gewoon simpel "frank".
[afbeelding]
Hier een plaatje hoe je de tattoo moet lezen dan
Ik wil absoluut niet lullig doen, hoor.. maar heb jij je absoluut verdiept in wat er met je lichaam gedaan is?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:24 schreef XemmyX het volgende:
Dan ga ik dat vanaf morgen doen!
Ik dacht eerst nog even, misschien dat elke tattoo zetter, andere verf gebruikt ofzo, dat het daaraan misschien lag, dat bij ieder tattoo zetter ook andere nazorg is ofzo
JAquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik wil absoluut niet lullig doen, hoor.. maar heb jij je absoluut verdiept in wat er met je lichaam gedaan is?
Geparfumeerde zeep is alleen niet zo goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:32 schreef Nuek het volgende:
Bogena uierzalf (wordt ook veel in shops gebruikt). En er is naar mijn idee niets mis met wassen met een zachte zeep. Desinfecteerd het nog een keer extra
Die prijzen zijn echt gestegen sinds ik voor het laatst ben geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:37 schreef Nuek het volgende:
[..]
tussen de 80 en 110 euro lijkt mij... Maar het beste kun je dat uiteraard vragen aan degene die je gaat tattoeren.
Klopt, er was er vorige keer in in de shop die heel trots riep dat ze wat extra tabletten Dove in had geslagen, die werd bijna de tent uitgeramd...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Geparfumeerde zeep is alleen niet zo goed.
Ik ben het absoluut niet met je eens. Er zijn heel veel getalenteerde artiesten (ook in Nederland).quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:55 schreef Scandalous het volgende:
Het is trouwens nog best moeilijk om een goede, geschikte tattooartist te vinden. Het liefst zou ik gaan naar Japan maar dat zit er voorlopig nog niet in![]()
Volgens mij is bijna alle zeep tegenwoordig ph neutraal. De meeste zepen werken ook desinfecterend. Sommige zepen drogen je huid wat meer uit dan andere zepen en dat lijkt me niet zo bevordelijk. Ik denk dat het gebruik van Unicura (wat ik overigens zelf wel gebruik, maar ook Dove gebruik ik wel na getattoeerd te zijn) niet echt beter is als Dove zeep.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:57 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Klopt, er was er vorige keer in in de shop die heel trots riep dat ze wat extra tabletten Dove in had geslagen, die werd bijna de tent uitgeramd...
Gewoon Unicura is 't beste geloof ik, of een andere antibacteriële zeep...en of je er nu uierzalf, vaseline of iets anders op smeert, dat ontloopt elkaar niet zo heel veel, als het maar iets vettig blijft en schoon...
Dank.quote:
De tattoo op de voorgrond, die grootte ongeveer. Locatie is variabel.
Wat zou me dat ongeveer gaan kosten?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:30 schreef dribbel79 het volgende:
Was in een tent in Utrecht meen ik, die vent werd witheet toen ze dat zei...zal dan de (pers.) aversie wel geweest zijn...but then again, don't shoot the messenger...
Dude!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:50 schreef koston het volgende:
Ik ben in de grote vakantie twee weken in New York en ik zit er over te denken om in NYC een tattoo te laten zetten. Heeft er iemand ervaring mee met tattoo's in de States? Is het aan te raden, af te raden enz. Ik was van plan om naar Tattoo Seen te gaan (http://www.tattooseen.com/), die hebben wel mooi werk
"Klopt" als in "geparfumeerde zeep is niet zo goed nee" en kennis, tsja, Dove staat er (bij mij althans) niet om bekend dat het zo heftig deinfecteert...dus stem ik in met die mening...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:42 schreef Nuek het volgende:
[..]
![]()
Jij zei toch 'Klopt'? Dan ben je toch geen messenger, dan neem ik aan dat je weet waarom het niet zo goed is.
Is er geen betere foto van??quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:30 schreef Kapitein_Coke het volgende:
Kut, dat had natuurlijk hier gemoeten...
Kosten van tattoo?
[..]
Dank.
Seen is gestopt met tattoo's zetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:52 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Dude!
SEEN dat is een van de grootste graff artists die er zijn. Absoluut een eer om van hem een tattoo gezet te krijgen!
Ik heb werkelijk alles afgezocht voor foto's van dat ding, maar nergens te vinden. Ja, hier ergens in een verhuisdoos heb ik de CD liggen, maar daarop zie je denk ik net zo weinig.quote:
Dat wist ik niet, maar zijn werk is in ieder geval geen kattepis. Zijn medewerkers zullen er dus vast en zeker iets van kunnen.quote:
Misschien moet je niet zo maar overal klakkeloos meningen van anderen overnemen want Dove is niet geparfumeerd en bevat ook geen zeep. Hetzelfde als Unicura dus...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:56 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
"Klopt" als in "geparfumeerde zeep is niet zo goed nee" en kennis, tsja, Dove staat er (bij mij althans) niet om bekend dat het zo heftig deinfecteert...dus stem ik in met die mening...
Die is leukquote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:21 schreef ondeugend het volgende:
De mijne op mijn onderrug.
[afbeelding]
Jawel......quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:51 schreef Kapitein_Coke het volgende:
Maar niemand die ongeveer kan zeggen wat zo'n ding gaat kosten?
[afbeelding]
Hangt er natuurlijk vanaf waar je woont of hoever/hoelang je bereidt bent te reizen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:55 schreef Scandalous het volgende:
Het is trouwens nog best moeilijk om een goede, geschikte tattooartist te vinden. Het liefst zou ik gaan naar Japan maar dat zit er voorlopig nog niet in![]()
En hoeveel euro gaat mij die pijn kostenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel......
Een schrijnend gevoel... een brandend gevoel... een heet gevoel.
Sommigen noemen het pijn.
Elke andere schaafwond voel je na een paar dagen toch ook nog. Ziet het er rood en/of gezwollen uit? Komt er pus uit?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:56 schreef XemmyX het volgende:
Nou heb ik dus het folie eraf, maar nu heb ik de zalf erop gedaan wat ik meegekregen heb (oranje van kleur) maar het lijkt wel of dat heeeel snel intrekt. Om de paar minuten ofzo, begint het alweer pijn te doen, als mijn t-shirt beweegt. Of is dat normaal, omdat ik de tattoo pas zaterdag heb laten zetten.
??
Ben heel snel onzeker over dit soort dingen, heb het beste met mijn huid en tattoo voor en ga voor de beste verzorging die eris.
Heb trouwen net even vaseline (zuurvrij) gehaad. Dat is dus gewoon witte vaseline, extra vet en beschermend.
Wil je kwaliteit ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:46 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
En hoeveel euro gaat mij die pijn kosten.
Nee, ik wil mijn hele leven met een lelijke tattoo rondlopen en de eerste paar weken met infecties.quote:
Of je moet een breezertrutje zijn dat zich iets onnozels als een roosje of een tribal van 1x1cm op haar onderrug laat zettenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:54 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn hele leven met een lelijke tattoo rondlopen en de eerste paar weken met infecties..
NATUURLIJK WIL JE KWALITEIT ALS HET EEN TATTOO BETREFT!
Nee komt geen pus uit, beetje gezwollen nog, Vaseline is lekker vet, en trekt niet snel in toch..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:49 schreef Nuek het volgende:
[..]
Elke andere schaafwond voel je na een paar dagen toch ook nog. Ziet het er rood en/of gezwollen uit? Komt er pus uit?
Vanwaar je keus voor vaseline?
Stap eens een shop in en vraag het daar. Ik kan echt moeilijk inschatten hoeveel tijd werk erin zit maar denk dat je met 1,5 a 2 uur wel klaar bent (alleen zwart toch?). Reken dan maar op zon 150 tot 200 euro maar pin mij er niet op vast.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:46 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
En hoeveel euro gaat mij die pijn kosten.
Euh, nee hoor. Materiaal kost ook geld, tijd ook. Vaak is het vaak minimaal 50 euro ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:56 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Of je moet een breezertrutje zijn dat zich iets onnozels als een roosje of een tribal van 1x1cm op haar onderrug laat zetten!
Dan laat je dat idd voor 9,99 zetten.
2 uurtjes maar? Ik had toch wel gedacht dat je voor zoiets vaker moet terugkomen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:59 schreef Nuek het volgende:
[..]
Stap eens een shop in en vraag het daar. Ik kan echt moeilijk inschatten hoeveel tijd werk erin zit maar denk dat je met 1,5 a 2 uur wel klaar bent (alleen zwart toch?). Reken dan maar op zon 150 tot 200 euro maar pin mij er niet op vast.
ehmm... lekker duidelijk al die foto's.. Nu is het opeens een hele sleeve. Je bedoelt ook een hele sleeve? Of wat bedoel je nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:02 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
2 uurtjes maar? Ik had toch wel gedacht dat je voor zoiets vaker moet terugkomen.
Alleen zwart en misschien wat roodtinten (doornen die door je vel heen hebben gekrast, dat idee).
[afbeelding]
[afbeelding]
En natuurlijk grijstinten zoals hierboven.
Die foto's zijn om aan te geven wat ik precies bedoel met grijstinten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:04 schreef Nuek het volgende:
[..]
ehmm... lekker duidelijk al die foto's.. Nu is het opeens een hele sleeve. Je bedoelt ook een hele sleeve? Of wat bedoel je nu eigenlijk?
Lees alle posts van vandaag nog eens door... Je hoeft niet constant een dikke laag prut op je tattoo te hebben en de voordelen van uierzalf boven vaseline staan ook beschreven.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:58 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Nee komt geen pus uit, beetje gezwollen nog, Vaseline is lekker vet, en trekt niet snel in toch..
dat andere merk ik naar een uur al niet meer, en om nou elk uur te smeren vind ik ookal zowat
ga morgen denk ik ook maar eens uierzalf halen z\n grote pot, die tube met vaseline is ook niet veel.
Ik doe het voor 50 euro !quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:54 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn hele leven met een lelijke tattoo rondlopen en de eerste paar weken met infecties..
Of je leest je even in... en kijkt verder dan je neus lang is.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:56 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Of je moet een breezertrutje zijn dat zich iets onnozels als een roosje of een tribal van 1x1cm op haar onderrug laat zetten!
Dan laat je dat idd voor 9,99 zetten.
Ik heb nu echt geen idee meer, meende dat die eerste alleen een logo was oid met zwart. En nu die 2e en 3e... die zijn niet te vergelijken met de eerste...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:07 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Die foto's zijn om aan te geven wat ik precies bedoel met grijstinten.
Het gaat om ongeveer het formaat van de eerste foto. Met die naam erin dus.
De betreffende tattoo neemt veel meer dan 2 uur in beslag.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:59 schreef Nuek het volgende:
[..]
Stap eens een shop in en vraag het daar. Ik kan echt moeilijk inschatten hoeveel tijd werk erin zit maar denk dat je met 1,5 a 2 uur wel klaar bent (alleen zwart toch?). Reken dan maar op zon 150 tot 200 euro maar pin mij er niet op vast.
Dat is net het probleem, iedereen hanteert andere prijzen, hoe moet ik mij dan richten op een aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:10 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik heb nu echt geen idee meer, meende dat die eerste alleen een logo was oid met zwart. En nu die 2e en 3e... die zijn niet te vergelijken met de eerste...
Laat je lekker voorlichten bij je tattooshopWeet je het zeker iig aangezien iedereen andere prijzen hanteerd.
En dus verlang je van ons dat we weten wat het gaat kostenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:13 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Dat is net het probleem, iedereen hanteert andere prijzen, hoe moet ik mij dan richten op een aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding?
Wat denk je dat ik nu aan het doen ben?!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Vraag aan mensen wat zij er voor betaald hebben en waar ze geweest zijn.
Helaas... ik ga daar niet aan meewerken. o+quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:24 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik nu aan het doen ben?!
IK BEN OP ONDERZOEK. En wat krijg ik dan te horen, "Ja, dat moet je ons hier niet vragen."
Ik stel voor dat JIJ dan niet reageert op mijn posts als je het niet weet en dan wacht ik lekker tot iemand komt die mij er wel mee wil helpen.
Ik zei ook niet dat ze er niet zijn, ik zeg alleen dat het moeilijk is om te kiezen, om zeker te weten dat ik diegene geschikt vind. Ik wil namelijk een originele Japanse tattoo, en het allerliefst dan ook nog traditioneel, tebori stijl. Met zulke eisen kom je dan snel uit in Japan zelf.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:02 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik ben het absoluut niet met je eens. Er zijn heel veel getalenteerde artiesten (ook in Nederland).
Jij zou gewoon hier moeten klikken en de volgende keer een voorbeeld moeten nemen aan HAL9000S.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Helaas... ik ga daar niet aan meewerken.
Iedereen( ja ook ik ) hier probeert je te helpen door je tips te geven hoe je daar achter kunt komen.
Jij wilt het gewoon niet horen.
Je zou je wel eens wat vriendelijker op mogen stellen.
Wat doe je eigenlijk hier met zo'n belachelijk lijntje op je onderrug. Ga bij de kauwgumballenautomaat staan voor nog meer van die achterlijke plakpaatjesquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:35 schreef ondeugend het volgende:
Zucht.... gelukkig wordt jij ook niet gehinderd door enig verstand.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:42 schreef Grimm het volgende:
die van mukie is strak en die van scandalous d'r vriend ook
enorm cool
Ik zou toch liever, voor zoiets, puur op kwaliteit gaan en niet op geld. Je zal het vast voor 200 kunnen krijgen, maar wat nou als dat complete prut is? Moet je het bij een goeie tattoo-boer laten 'maken' en ben je nog meer kwijt dan als je eerst een goeie tatto-boer had gevonden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:13 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Dat is net het probleem, iedereen hanteert andere prijzen, hoe moet ik mij dan richten op een aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding?
Nou... ik moet zeggen dat het steeds leuker vind worden in dit topic.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:38 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk hier met zo'n belachelijk lijntje op je onderrug. Ga bij de kauwgumballenautomaat staan voor nog meer van die achterlijke plakpaatjes.
Natuurlijk wil ik de hoogste kwaliteit, je loopt er je hele leven mee rond en dan wil ik er MEER dan tevreden over zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik zou toch liever, voor zoiets, puur op kwaliteit gaan en niet op geld. Je zal het vast voor 200 kunnen krijgen, maar wat nou als dat complete prut is? Moet je het bij een goeie tattoo-boer laten 'maken' en ben je nog meer kwijt dan als je eerst een goeie tatto-boer had gevonden.
Ik snap het hele prijs/kwaliteit, maar voor zoiets permanents zou ik maar gaan voor de hoogste kwaliteit. Kun je daarna altijd nog besluiten of het je geld waard is, toch? Of zit ik nou helemaal fout?
(maar heb je geen betere foto? Kan niet eens zien waar hij eindigt?!)
Het was mij iig totaal niet duidelijk wat je nou precies bedoelde... Da's dan weer het nadeel van internet.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:50 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik de hoogste kwaliteit, je loopt er je hele leven mee rond en dan wil ik er MEER dan tevreden over zijn.
Een betere foto heb ik niet, maar ik ben zelf (samen met een vriend) bezig met een mooi ontwerp. (Ik heet ook niet Erik en om nou ieder meisje dat mij naakt mag aanschouwen uit te moeten leggen wie Erik is... daar pas ik voor)
Je moet er de naam RICKY in fantaseren en een beetje zoals op de foto allemaal doornstruik omheen fantaseren. Met een hoop fantasie kun je die foto hierboven en je fantasiebeeld wel een beetje matchen niet?
Mocht je door mijn fantasievolle beschrijving van de wijs gebracht zijn, dan vergeet mijn verhaal en ga gewoon af op de foto van hierboven.
De vraag die werd gesteld was louter om een soort van richtprijs te ontwikkelen.
Sorry, zal geen vragen meer stellen, dacht dat daar dit topic voor wasquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:08 schreef Nuek het volgende:
[..]
Lees alle posts van vandaag nog eens door... Je hoeft niet constant een dikke laag prut op je tattoo te hebben en de voordelen van uierzalf boven vaseline staan ook beschreven.
Geeft niets, maar vraag dan iets nieuws ipv iets wat net 2 posts ervoor al geadviseerd is....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:08 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Sorry, zal geen vragen meer stellen, dacht dat daar dit topic voor was![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:09 schreef Mukie het volgende:
Nieuwe foto's!!!!
Ik heb eindelijk een reportage kunnen laten maken... Eens kijken wat jullie ervan vinden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ziet er echt super uit Muke!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:09 schreef Mukie het volgende:
Nieuwe foto's!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben super allergisch voor Dove, dus er zit zeker nog iets van parfum in.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:22 schreef Nuek het volgende:
[..]
Volgens mij is bijna alle zeep tegenwoordig ph neutraal. De meeste zepen werken ook desinfecterend. Sommige zepen drogen je huid wat meer uit dan andere zepen en dat lijkt me niet zo bevordelijk. Ik denk dat het gebruik van Unicura (wat ik overigens zelf wel gebruik, maar ook Dove gebruik ik wel na getattoeerd te zijn) niet echt beter is als Dove zeep.
Als je mij kunt vertellen waarom dat precies dan wil ik dat graag aannemen maar ik zie geen enkele reden waarom iemand 'bijna de tent uitgeramd' moet worden zonder een goede reden te hebben gekregen.
Een quote over Dove: ( bron:http://www.leverfaberge.nl/index.php?option=content&task=view&id=15&Itemid=38 )
Begin jaren vijftig werd er voor Amerikaanse militairen een speciale zeeptablet ontwikkeld. Zij hadden een zeep nodig die gebruikt kon worden in zout water, en die niet beet in open wondjes. De Dove Bar voldeed door z’n uiterst milde formulering perfect. In 1993 werd Dove geïntroduceerd in Nederland. Eerst alleen de bad, douche en zeep produkten. Later ook gezichtsverzorging, deodorant en lichaamsverzorging (milk, lotion, en crème).
En wat betreft het nasmeren: uierzalf is ontsmettend en verzorgend, daarom is uierzalf nu juist wel aan te raden (maar wat betreft het soepel houden heb je gelijk, daarvoor maakt het niet zo veel uit wat je gebruikt).
Ik vind het voor mezelf gewoon een goed excuus om dan eens eindelijk naar Japan te gaanquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze er niet zijn, ik zeg alleen dat het moeilijk is om te kiezen, om zeker te weten dat ik diegene geschikt vind. Ik wil namelijk een originele Japanse tattoo, en het allerliefst dan ook nog traditioneel, tebori stijl. Met zulke eisen kom je dan snel uit in Japan zelf.
Dat vind ik dus ookquote:Op maandag 7 maart 2005 14:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind het voor mezelf gewoon een goed excuus om dan eens eindelijk naar Japan te gaan
Aangezien ik nog plek heb op mn rechterbovenarm.![]()
Kut gemistquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:53 schreef Scandalous het volgende:
Vanavond op Veronica, 'Tattoos en Piercings' ... ben benieuwd.
Nicequote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:59 schreef gillette het volgende:
Allebei mijn armen japanse sleeve,links tot aan mijn knokkels,vingers zijn getattoeerd,heb een grote japanse pioenroos op me buik en mijn rechter onderbeen is volledig oldschool,rondom van mijn enkel tot mijn knie.
Ik laat me tattoo's altijd bij the Inkstitution in Rotterdam zetten maar mijn rechterarm is gedaan door Darko die nu bij de Bunker in Breda zit.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:51 schreef NeoPhythe het volgende:
hey ik wil graag een tattoo nemen maar ik ken / heb echt geen leuke ideen
iemand die nog iets leuks weet ik zat zelf aan een tribal op mn rechterbovenarm te denken maar misschien is een tattoo op mn kuit ook wel leuk?![]()
bvd
NeoPhythe
Laat eens ziiiiienquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
NiceIkzelf heb een Japans demonengezicht, een koi en wat lotusbloemen in mijn sleeve verwerkt zitten en ga over een paar weken beginnen aan een japanse back-piece.
Ben ook wel benieuwd naar je tattoo,ben erg gek op sleeves....heb je foto's?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
NiceIkzelf heb een Japans demonengezicht, een koi en wat lotusbloemen in mijn sleeve verwerkt zitten en ga over een paar weken beginnen aan een japanse back-piece.
Zien, zien, zien!!!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik zit ook al een tijdje te zoeken naar een kleine tattoo voor op mijn enkel. Mara is moeilijk om daar echt iets leuks voor te vidnen dus denk dat je beter even (cliche) de winkel binnen kunt stappen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:35 schreef XemmyX het volgende:Ik heb de smaak te pakken.
Ik zou er ook nog graag 1 op mijn enkel willen. Niet z'n grote maar gewoon een mooi kleintje.
Iemand hier ervaring mee? Ideeen? Foto's voor ideeen?
Hoeveel ze er voor betaald hebben?
Waar is die foto gemaakt? Rotterdam?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:57 schreef gillette het volgende:
[[url=http://img177.exs.cx/img177/8695/darko83hr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Darko bezig met het ontwerp van mijn rechter "mouw",hij is inmiddels gezet maar moet nog ingekleurd worden.
De linker "mouw" is gezet door Errol van the Inkstitution.
Hihihi dat kwam me al heel bekend voorquote:Op vrijdag 1 april 2005 07:15 schreef gillette het volgende:
Ja ja,was op Let's Buzz in de calypso Rotterdam. En ik ben er zeer zeker trots op!
Hij gaat mijn linker onderbeen ook doen,Slick Nick is nu bezig met mijn rechter onderbeen.
Is er een conventie in Assen dit weekend? Daar willen wij dan ook heen! Heb je info voor mij daarover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |