Als ik moeite doe welquote:Op zondag 9 januari 2005 21:54 schreef Fixers het volgende:
Zien jullie dat plaatje van mij ook niet? In geval dat picserver weer es lastig is: [url=http://members.aol.com/grand1782/drama.gif]Hier klikken[/img]
Dit was even een voorbeeldje. Niet de uiteindelijke variant die ik zou nemen. Als ik het echt doe, (nog even over nadenken en voor sparen) dan wil ik wel een wat mooier ontwerp. Zwart wit of met wat mooie heldere kleuren.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:04 schreef Nuek het volgende:
[..]
Als ik moeite doe wel
Maskers zijn erg leukIk heb er zelf ook een aantal ontworpen. Waarom ga je niet voor kleur?
[afbeelding] picserver doet het wel, kijk maar
Wil eerst nog eens mijn licht laten schijnen op andere ontwerpen. En nog een keuze maken over de plaats, waarschijnlijk mijn schouder.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:18 schreef Nuek het volgende:
Ik vind dit onderwerp iig absoluut geen slechte keuzeDoorzetten dus
en foto's plaatsen.
Ze kunnen dus ook midden in een tattoo ontstaan? En is de schade dan weg te werken?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:26 schreef Nuek het volgende:
Ja, dat kan enig kleurverschil qua intensiteit geven (denk aan littekentjes e.d.)
Dat is dus hetgeen waar ik ban voor ben. Blijf er meestal niet van af, zeker niet op mijn rug/schouders.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:46 schreef coolbabe het volgende:
Stel dat je de tattoo op de schouderblad laat zetten, dan kan middenin je tattoo een puistje ontstaan. Als je van het puistje afblijft, zal de schade ook beperkt tot nihil blijven.
Stimmt, heb ik ook een paar keer gehad, gewoon afblijven, gaat vanzelf weg...quote:Op zondag 9 januari 2005 23:46 schreef coolbabe het volgende:
Stel dat je de tattoo op de schouderblad laat zetten, dan kan middenin je tattoo een puistje ontstaan. Als je van het puistje afblijft, zal de schade ook beperkt tot nihil blijven.
Wil je hiermee zeggen dat mijn advies niet serieus is? Ik denk dat je geen beter advies kunt krijgen. Tattoeerders hebben nu eenmaal verschillende tarieven aangezien het een vrij beroep is.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:55 schreef Disorder het volgende:
Iemand nog met een serieuze indicatie?
Bedenk wel dat een tattoo op die supervette plek nogal kan vervormen als je met je hand draait. Trek maar eens een streep met een pen of stift en draai je arm. Vergeet dat niet bij het ontwerpen van je tattoo.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben me nu aan het bedenken om aan de zijkant van onderarm een tattoo te laten zetten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |