Ja, ik had op mijn arm een pukkeltje midden op een lijn. Daar is het lijntje nu precies onderbroken. Maar ach, je kunt hem altijd een keertje bij laten werken.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:23 schreef Fixers het volgende:
[..]
Oeh nog een vraagje. Heb last van een wat 'onzuivere huid' kunnen puistjes een tatoo verpesten?
http://www.bmezine.com/tattoo/bme-tatt.htmlquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil weer 2 tattoos laten zertten, maar wat weet ik nog niet precies.
het valt mij op dat er op het internet best wel weinig sites zijn, waar je lekker door ontwerpen kunt snuffelen, heeft iemand misschien een leuke link voor mij?
De meeste sites zijn inderdaad meuk, maar kijk eens op de site van een goede tatoeerder en volg de links die daar weer staan.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil weer 2 tattoos laten zertten, maar wat weet ik nog niet precies.
het valt mij op dat er op het internet best wel weinig sites zijn, waar je lekker door ontwerpen kunt snuffelen, heeft iemand misschien een leuke link voor mij?
Ja. Ik vroeg namelijk om een indicatie. Oftewel, een schatting. Schatting. Als je een goede tattooshop weet mag je het me vertellen, dan zal ik er een keer langsgaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat mijn advies niet serieus is? Ik denk dat je geen beter advies kunt krijgen. Tattoeerders hebben nu eenmaal verschillende tarieven aangezien het een vrij beroep is.
wat een vage site manquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:39 schreef exile0000 het volgende:
[..]
http://www.oneness.nl
bijvoorbeeld
Waar wil je heenreizen? Ik weet nl. wel een hele goeiequote:Op woensdag 26 januari 2005 11:24 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja. Ik vroeg namelijk om een indicatie. Oftewel, een schatting. Schatting. Als je een goede tattooshop weet mag je het me vertellen, dan zal ik er een keer langsgaan.
quote:Op maandag 21 februari 2005 21:48 schreef racing_max het volgende:
weet er iemand waar ik vorbeelden van maori tatoo's kan vinden?
quote:Op maandag 21 februari 2005 22:01 schreef Scandalous het volgende:
Godver schatje, net nadat ik zo'n hilarische grap post![]()
Als je een goede artiest hebt, dan tekenen ze de tattoo eerst op de plek waar je hem wilt en kijken ze of deze niet vervormt als je je arm draait...ik heb er een op mijn linker bovenarm en ze draaiden mijn arm alle kanten op nadat ie erop getekend was...quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:20 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat een tattoo op die supervette plek nogal kan vervormen als je met je hand draait. Trek maar eens een streep met een pen of stift en draai je arm. Vergeet dat niet bij het ontwerpen van je tattoo.
bronquote:'I LOVE MOEDER' veiligst
Het aantal Nederlanders, dat de naam van hun geliefde op het lichaam laat tatoeëren, is de afgelopen vijftien jaar fors afgenomen.
In deze periode, waarin echtscheidingen aan de orde van de dag zijn en samenwonende stellen steeds sneller uit elkaar gaan, denken veel mensen beter na voordat ze de naam van hun partner op een bil, bovenarm of schouderblad laten vereeuwigen.
"Mensen lijken er tegenwoordig meer rekening mee te houden dat de liefde wellicht niet voor altijd is. Het zetten van zo'n naamtatoeage gebeurt minder impulsief", stelt de bekende tatoeëerder Bob Moelker van Tattoo Bob in Rotterdam.
Tatoeage met naam geliefde uit de gratie
Zette hij vijftien jaar geleden nog zo'n vijftig naamtatoeages per dag, nu zijn dat er nog maar vijftig per week. Bovendien gaat het steeds vaker om namen van kinderen in plaats van de naam van de geliefde. "Daarmee kun je natuurlijk niet zo snel de mist ingaan", zegt Bob. "Een kind blijft in principe toch altijd je kind.
Volgens de bekende tatoeeerder zijn de meest gezette afbeeldingen nog steeds de zogeheten tribal-tekens, die in een band op de bovenarm of op de onderrug worden geplaatst. "Bijvoorbeeld Robbie Williams en Patrick Kluivert lopen ermee rond. Dat zijn dan toch trendsetters. Fans willen dan vaak zo'n tattoo"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |