Ja, Google.nl, zoek op maori tattoo en kijk es...maar ehm, elke maori tattoo vertelt een verhaal geloof ik en als je niet met het verhaal "ik ben een jager die al 500 tijgers heeft gedood" oid op je lijf wil lopen, zou ik naar een conentie gaan waar een echte Maori artiest zit....dus internet goed in de gaten houden...quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:19 schreef racing_max het volgende:
weet er iemand waar ik vorbeelden van maori tatoo's kan vinden?
Geen idee hoe die tattooboer is, ik heb er wel een straat vanaf gewoond, en vond het er altijd wat vaag uitzien maar goed, dat zegt niets eigenlijk. Het werk op de site ziet er ook wel oke uit. Maar goed, dat dacht ik laatst ook van een shop in Goes, en die is op laste van de gemeente & GGD gesloten. Dat kwam omdat bij het piercen (deden ze ook blijkbaar) het bloed van de client in contact kon komen met de piercer. Dan doe je idd best wat goed fout jaquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:21 schreef oncrea het volgende:
Ik heb een aantal vragen,
Hoe staat Tattooist in Tilburg bekend (www.tattooist.nl)?
Ik wil graag een japanse tattoo laten zetten, dus het gaat me eigenlijk daarom.
Als ik op die site kijken dan lijkt me of de Koi op foto 3 (kuit) en 4(borst) idem zijn, zie ik dit fout?
In deel 8 of 9 was er iemand die tekeningen van Koi's had, heb je die nog (mocht je dit lezen)?
Tenslotte, hoe zit het precies met tattoeren over littekens (bijvoorbeeld snee van 15 cm lang en 1/2 cm breed) heen?
Oh toch ff 2 vragen, is 100 euro per uur een redelijke prijs? Welke shop adviseren jullie in Brabant voor Japanse ish?
Voor ik het advies krijg om een tattooshop binnen te lopen; ik ben dat ook zeker van plan maar dan moet ik eerst kunnen lopen dus dat is pas over een paar weken. Vandaar dat ik momenteel veel sites bekijk (maar een site zegt natuurlijk niet alles).
Wahaha hoe kom je daar ooit opquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:07 schreef oncrea het volgende:
ParanoidEv, Tja van buiten zegt het me weinig.
Maat http://www.totemtattoo.nl/ zit ook in Tilburg. De combinatie tattoo- en rotishop vind ik echter een beetje euh vaag.
Die shop waar ik in Veenendaal kom, die ziet er pas vaag uit, alles zwart geschilderd, met hier en daar een rode plets verf, als zijnde bloedspoor...als je al half angst hebt voor die scene, blijf je daar wel weg...quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
ik heb er wel een straat vanaf gewoond, en vond het er altijd wat vaag uitzien maar goed, dat zegt niets eigenlijk.
in romeinse cijfers klopt t. maar waarom wil je hier specifiek een tattoo van (dus in romeinse cijfers, die je blijkbaar nieteens goed kent)?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:25 schreef dribbel79 het volgende:
Ik zit te denk aan mijn geboortedatum (19 jnui 1979) in Romeinse cijfers.
Waar kan ik checken hoe dat eruit komt te zien, ik heb op een hele vage site "XIX-VI-MCMLXXIX" gezien, maar of dat nou klopt??
misschien is dit iets voor je: http://www.snakebite.nl/tuane/index.htmquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:19 schreef racing_max het volgende:
weet er iemand waar ik vorbeelden van maori tatoo's kan vinden?
Heb je helemaal gelijk in, maar als er iemand een nog mooier/ gaver idee heeft, sta ik daar uiteraard open voor.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:29 schreef Nuek het volgende:
dribbel het gaat er toch om wat jij er van vindt? Waarom zou je dan een ander om zijn/haar mening vragen. Het komt toch in jouw huid te staan?
Die hebben vast wel een boek met fonts.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:54 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar als er iemand een nog mooier/ gaver idee heeft, sta ik daar uiteraard open voor.
Ben nog wel even aan het zoeken naar dat lettertype, of denk je dat Sieto en Jeroen dat weten??
100 euro per uur ben je kwijt voor een custom tattoo. Als ik jou was zou ik voor Japanse inkt naar Bunker Tattoo in Breda gaan of naar Dragon Tattoo in Eindhoven. Dan weet je zeker dat je kwaliteit krijgt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:21 schreef oncrea het volgende:
Ik heb een aantal vragen,
Hoe staat Tattooist in Tilburg bekend (www.tattooist.nl)?
Ik wil graag een japanse tattoo laten zetten, dus het gaat me eigenlijk daarom.
Als ik op die site kijken dan lijkt me of de Koi op foto 3 (kuit) en 4(borst) idem zijn, zie ik dit fout?
In deel 8 of 9 was er iemand die tekeningen van Koi's had, heb je die nog (mocht je dit lezen)?
Tenslotte, hoe zit het precies met tattoeren over littekens (bijvoorbeeld snee van 15 cm lang en 1/2 cm breed) heen?
Oh toch ff 2 vragen, is 100 euro per uur een redelijke prijs? Welke shop adviseren jullie in Brabant voor Japanse ish?
Voor ik het advies krijg om een tattooshop binnen te lopen; ik ben dat ook zeker van plan maar dan moet ik eerst kunnen lopen dus dat is pas over een paar weken. Vandaar dat ik momenteel veel sites bekijk (maar een site zegt natuurlijk niet alles).
ik heb zelf de ballen verstand van tattoos, naja op wat ik zo af en toe hier wel is lees na natuurlijk, maar om me toch even in de discussie te mengen: er is in mijn ogen niets mis met een beetje oriënteren? bij de uiteindelijke beslissing wat het gaat worden sta je toch zelf.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:54 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar als er iemand een nog mooier/ gaver idee heeft, sta ik daar uiteraard open voor.
Ben nog wel even aan het zoeken naar dat lettertype, of denk je dat Sieto en Jeroen dat weten??
Hoe kan iets nou helen als er geen lucht bij komt? Welke tattoeerder heeft je geadviseerd het overdag af te plakken? De eerste 4 tot 8 uur nadat de tattoo is gezet kan dit belangrijk zijn maar daarna gewoon 3x per dag schoonwassen en dan smeren met vaseline moet echt voldoende zijn. Let wel dat het vaseline ook de huid afsluit en veel mensen kunnen daar bij overmatig gebruik niet tegen.quote:Op maandag 28 februari 2005 17:58 schreef XemmyX het volgende:
Ik heb zaterdag mijn eerste tattoo laten zetten, (zeker niet mijn laatste)
en nu moet ik overdag folie erop, en zalf natuurlijk.
En s nachts helemaal niets.
Maar overdag gaat dat zo zweten bah.
Oooh trouwens ik heb hem op het schouderblad zitten, een roos (ja vind ik mooi) met een soort van trible erdoor heen, ik vindt hem geweldig.
Maar hoe zat dat met jullie verzorging van de tattoo, en naar een paar maanden.
Ik heb gehoord dat je tattoo's met kleuren, altijd regelmatig met vasseline moet insmeren.
wat is jullie ervaring hiermee?
als je maar een plekje ergens vrijhoudtquote:Op maandag 28 februari 2005 20:23 schreef HAL9000S het volgende:
Over een paar weken ga ik samen met m'n tattoo-artiest een beetje orienteren wat voor backpiece ik ga laten zetten, in grote lijnen weet ik het al; een traditioneel mythologische Japanse afbeelding met een klassiek gevecht erop tussen een held en demoon, die vent heeft hele zeldzame boeken met van dat soort afbeeldingen dus ben benieuwd.
Over een kleine 2 maanden ga ik er aan beginnen
Zodra je om een stukje huid verlegen zit dan hoor ik hetquote:Op maandag 28 februari 2005 20:37 schreef Nuek het volgende:
[..]
als je maar een plekje ergens vrijhoudt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |