quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:06 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb afgelopen weekend een hometrainer gekocht die allerlei standen weergeeft.
Vraag me echter af of deze betrouwbaar zijn.
Mijn vraag is dus:
hoeveel kalorieën verbrand je ongeveer met 10 minuten fietsen (4.8 km)?
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
laat ik mijn vraag anders formuleren:
volgens mijn hometrainer heb ik met 10 minuten fietsen 121 callorieën verbrandt.
Zou dat kunnen kloppen?
er zit ook een hartslagmeter op, maar die zijn dus minder betrouwbaar?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:05 schreef Krullehoofd het volgende:
Je zou het eens moeten proberen met een hartslagmeter met zo'n borstband. Is wat meer betrouwbaar. Maar eigenlijk moet je ook rekening houden met je fysieke gesteldheid...
Netzoals alle acteurs doen.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:18 schreef Clyde96 het volgende:
Even reposten...
Iedereen kent Brad Pitt in Snatch of Fight Club.
Wat voor gekke training heeft hij daarvoor gedaan?
Ik dacht vooral de zijkant van de borst en de buikspieren,
of ligt het gewoon aan hoe hij gebouwd is? want waarom zou je dat doen...
Fotos:
http://www.bradpittfan.com/pics/movies/msn013m.jpg
http://www.bradpittfan.com/pics/movies/mfi015a2.jpg
Zijn trainingsschema voor de film 'Troy' was extreem.
Het moet ergens gepubliceerd zijn, maar ik vind het niet in google...
Maar wel een lekkere fysiekquote:Op donderdag 9 december 2004 09:04 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik bedoel trouwens niet dat meneer zo goede fysiek heeft.
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar wel een lekkere fysiek
Sorry
Ik vind pitt een goed voorbeeld van iemand met een deftig getraind lijfquote:
Dis pas een lekker fysiek....quote:
Explosief bankdrukken om je sprongkracht te verbeteren ....quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:52 schreef poep-in-de-aars het volgende:
ik zou explosief gaan trainen, dat wil zeggen krachtig (maar gecontroleerd) uitstoten en rustig in 2 a 3 seconden het gewicht laten zakken. squaten is altijd goed. je kunt varieren met het gewicht, ik zou zo tussen de 8 en 14 keer doen.
arg, anders lees je eerst iemands post goed door, en antwoord je dan. zoals grote mensen doen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:57 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Explosief bankdrukken om je sprongkracht te verbeteren ....![]()
gewoon gaan springen met gewicht in je nek...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |