Foto's?quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:12 schreef GrupoBalanca het volgende:
GrupoBalanca 4 tattoo's heeft
Ik wil hem ook zien.quote:
Maakt het jou echt iets uit of iemand anders al 'zoiets' heeft? Geen enkele tattoo is 100% gelijk.quote:Op zondag 26 december 2004 12:48 schreef dribbel79 het volgende:
Wat is dat nou met die Maori tattoo's, of Ta Moko stijl zoals dat genoemd wordt? Wat mag nou wel waar en wat mag niet?
Een tattoo in het gezicht (niet dat dat gepland staat) mag alleen als het aangeboden wordt etc. etc.
Ik had het leuke idee om de outline van een gekko/ peka peka te laten zetten, ingekleurd met een mooie Maori stijl, zoek ik op wat sites, staat daar precies wat ik in gedachten had, dan is de lol er dus al af he?
Kan iemand mij helpen?
Met het ontwerpen van zoiets, dus de outline van die Gekko/ Peka Peka, "ingekleurd" met die Maori stijl...'k zal es kijken of ik foto's vinden kan...quote:
Had gehoopt dat jij eens creatief wilde doen en me wilde helpen...quote:Op maandag 27 december 2004 22:16 schreef Nuek het volgende:
Ik snap het wel maar je moet gewoon zoeken naar eengoeie tattoo-artist. Of loop gewoon wat conventies af. Daar komen wel eens van die Maori-gastjes en als je flink van tevoren een afspraak maakt voor op zo'n conventie heb je grote kans dat je met iets heel bijzonders thuiskomt.
Fuck, borstbeen...was 't pijnlijk??quote:
Is dat je nieuwe?? Ziet er goed uit man...ben je niet bang dat ie zijn touch verliest als je hem helemaal inkleurt??quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Als ik wil kan ik hem nog helemaal zwart laten maken.
Ja dat is de nieuwe.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:40 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Is dat je nieuwe?? Ziet er goed uit man...ben je niet bang dat ie zijn touch verliest als je hem helemaal inkleurt??
oefquote:Op zondag 2 januari 2005 13:13 schreef schatje het volgende:
[..]
[Centraal] Fitness topic deel 9
Daar graag verder svp.
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar graag verder svp.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:38 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Fuck, borstbeen...was 't pijnlijk??
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar graag verder svp.
Ik heb een Maori tattoo op mijn voet laten zetten door een traditionele Ta Moko Artiest uit Nieuw Zeeland, hij was toevallig gastartiest op een tattoobeurs. Ik heb toen meteen een afspraak laten maken. Maar als jij van plan bent om een traditionele Maori tattoo te nemen dan zou ik het toch wel bij een echte Ta Moko artiest laten doen. Alles heeft namelijk een betekenis en hoe goed die Nederlandse tattoo artiesten ook mogen zijn, het zal nooit zo zijn als een traditionele Ta Moko artiest.. Die Nederlandse tattoo artiesten weten meestal de betekenissen er niet van en dan is het natuurlijk zonde!! Want bij een Ta Moko tattoo hoort (vindt ik) een betekenis aan vast te zitten!! Dat maakt deze tattoo vorm juist zo speciaal en daarom is er geen 1 Ta Moko tattoo hetzelfde! Maar zoals er al gezegd is, kijk vooral op tattoo beurzen, want vaak zijn ze daar dan als gast van een tattoo zaak ergens in Nederland en is er meestal nog wel een plekje vrij (maar wees er vroeg bij als je weet dat er Ta Moko Artiest komt)quote:Op zondag 26 december 2004 12:48 schreef dribbel79 het volgende:
Wat is dat nou met die Maori tattoo's, of Ta Moko stijl zoals dat genoemd wordt? Wat mag nou wel waar en wat mag niet?
Een tattoo in het gezicht (niet dat dat gepland staat) mag alleen als het aangeboden wordt etc. etc.
Ik had het leuke idee om de outline van een gekko/ peka peka te laten zetten, ingekleurd met een mooie Maori stijl, zoek ik op wat sites, staat daar precies wat ik in gedachten had, dan is de lol er dus al af he?
Kan iemand mij helpen?
Is dit ding nou zo crappy gezet of ligt dat aan de foto?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Als ik wil kan ik hem nog helemaal zwart laten maken.
Ligt aan de res. van de foto denk ik, in combinatie met de geirriteerde huis is het geen best uitzicht nee...quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:00 schreef baantie het volgende:
[..]
Is dit ding nou zo crappy gezet of ligt dat aan de foto?
Ik denk dat een goede kwaliteit foto weinig zal veranderen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:38 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ligt aan de res. van de foto denk ik, in combinatie met de geirriteerde huis is het geen best uitzicht nee...
Die heeft de tattoo van mijn vriend ook gezetquote:Op maandag 3 januari 2005 15:43 schreef BettyB het volgende:
Oja, ik heb heb de mijne laten zetten door Terangitu Netana(hij heeft ook die Ta Moko op de schouder van Robbie Williams gemaakt) die was toenertijd te gast bij Studio Remi in Utrecht.
Iedereen zijn eigen smaakquote:Op donderdag 6 januari 2005 04:07 schreef noplayer het volgende:
Ik vind hem lelijk, maar misschien is het een troost dat ik alle geposte tattoo's lelijk vind in deel 10. Tribals en beesten, wat een orginaliteit.![]()
Wat een super tattoo!!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 04:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die heeft de tattoo van mijn vriend ook gezet![]()
[afbeelding]
(beetje suf om deze uitgemelkte foto weer te posten, maar ik kan ff geen andere maken en om nu om 4.32 een nieuwe foto te maken..)
Garthimquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:47 schreef dribbel79 het volgende:
Is dat niet die kerel van dit forum...what's his name??
Ik kijk wel langs je littekens heen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:59 schreef 4nima het volgende:
ik hem gedeeltelijk van internet en samen met een ontwerper (marek) van fineline tattoo middelburg, partner van Rinus Souisa, misschien wel es van gehoord, ontworpen.. kep voor zwart wit gekozen eigenlijk omdat ik wat littekens op me rug heb, dus zwart vond ik mooier.. zal binnekort kleur erop zetten..
4nima
Die tattoo heeft wel wat vooral met dat oogquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:46 schreef 4nima het volgende:
Dichtbij:
[afbeelding]
Wat verder weg:
[afbeelding]
Ik ben er echt heel erg blij mee! Enjoy..
4nima
Die is echt fucking mooiquote:
Stoer man, dat detail in het oog, dat schaduwwerk in de tribal...niet alledaags design, mooie tatt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |