In principe vind ik hem zo wel af het is een band met overal verschillende doodshoofdjes misschien dat ik nog nerven in de doodshoofdjes laat zetten. ik zie het wel ik vind hem zo ook al mooiquote:Ga je er nog meer aan doen?
Is het los uit de hand gezet?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:13 schreef AntiChrist het volgende:
uit het oude topic
Nuek:
[..]
In principe vind ik hem zo wel af het is een band met overal verschillende doodshoofdjes misschien dat ik nog nerven in de doodshoofdjes laat zetten. ik zie het wel ik vind hem zo ook al mooi
In een van de vorige deeltjes zijn metallica-tattoos al eens besproken. In het vorige deeltje had ook iemand er 1. Misschien heb je zin om die eens door te bladerenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:30 schreef GODFLESH het volgende:
Ik zou zoiets wel willen, maar dan iets uitgebreider ( met vlammen / schaduw ofzo). ik vind deze hieronder beetje saai en lijkt me ook niet zo goed gedaan.
[afbeelding]
Iemand die onderstaande foto iets kan photoshoppen of / tekenen voor me?
origineel: [afbeelding]
Je kan je foto gewoon meenemen naar een tattooshop en daar je ideeen vertellen.Dan maken zij er wel wat moois van...tenminste dat denk ik wel.Mijn tattoo-guy heeft het ook iets aangepast en schaduw in de met-ster gezet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:30 schreef GODFLESH het volgende:
Ik zou zoiets wel willen, maar dan iets uitgebreider ( met vlammen / schaduw ofzo). ik vind deze hieronder beetje saai en lijkt me ook niet zo goed gedaan.
[afbeelding]
Iemand die onderstaande foto iets kan photoshoppen of / tekenen voor me?
origineel: [afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:45 schreef drdolittle het volgende:
Ik zie tegenwoordig steeds meer mensen met tatoo's
En ik vind het niet altijd de mooiste tatoo's en vooral niet op de origineleelste plekken.
Jongens op de onerarm en boven op de rug.
En meiden voorla op de onderrug en op de enkel of kuit.
Ik zou zelf niet zo snel een tattoo zetten "mischien eerder een piercing(op een aparte plek)".
Waarom zie je bijna nooit tatoo's aan de buitenkant van de voet binnenkant van de onderarm of "net tegenovergesteld" aan de zijkant van de romp over de ribbenkast waar je armen je tatto normaal tegenaan hange/zitten!
Is dit soms te pijnklijk??
Ik zou zelf eerder voor zo'n originele plek kiezen omdat je tattoo niet gelijk opzichtig is maar dat je je tattoo kunt laten zien door je armen omhoog te tillen of in sandalen of zo te gaan lopen.
Een aantal soorten van tattoos lopen uiteraard met het modebeeld en de laatste trend mee. Verder kiezen mensen er voor om hun lichaam te versieren/aan te passen hoe zij dat mooi vinden. Veelal is dit met de vormen van je lichaam mee en daarom zijn de bovenarmen, kuiten en rug een heel geschikte plaats.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:14 schreef Brennie het volgende:
Uit gesloten topic:
Ik zou zelf eerder voor zo'n originele plek kiezen omdat je tattoo niet gelijk opzichtig is maar dat je je tattoo kunt laten zien door je armen omhoog te tillen of in sandalen of zo te gaan lopen.
Nou meneer, die mag u anders best laten zienquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:43 schreef Mauzerus het volgende:
Is dit ook het "show je tattoo topic?"
[afbeelding]
je ziet m niet helemaal, aan de achterzijde van mijn arm loopt hij nog een stukje door...d ekleuren zijn op de foto een stuk fletser dan IRL door het gebruik van de flits van mijn digicam.
Hoe staat het met jou armpies eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:37 schreef HAL9000S het volgende:
My little pony??
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:37 schreef HAL9000S het volgende:
My little pony??
Ja lekker, afgelopen donderdag een (pijnlijkequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:27 schreef Nuek het volgende:
[..]
Hoe staat het met jou armpies eigenlijk?
(btw niks mis met my little ponies@!!)
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja lekker, afgelopen donderdag een (pijnlijke) sessie gehad van 3 uur straight. Alle lijnen zijn getrokken en de volgende 2 sessies gaat het vooral inschaduwen worden. Ik zal morgen proberen uitgebreide foto's te plaatsen.
Nog wel wat wazigs tijdens het tattoeren gebeurt trouwens.. op een gegeven moment stopt die kerel de naald in m'n arm krijg ik me toch een schok van hier tot tokyo door m'n hele arm heen!!
Ik schrik me natuurlijk kapot en trek m'n arm terug...waarop hij zoiets had van "what the fuck!?
" Ik zeg tegen 'm "ik weet niet of je een of andere vage zenuw raakte ofzo maar ik krijg me hier toch een oplawaai!" Blijkt het te komen doodat hij met z'n schoenen tegen de electrische stoel aanzat waar ik oplag, en ik dus het ontlaadpunt werd
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:41 schreef Nuek het volgende:
[..]
![]()
Misschien volgende keer toch maar iemand meenemen die je handje vasthoudt
yep hij begon met tekenen van doodshoofdjes op mijn been en daarna heb ik een beetje gezegd hoe ik ze precies wou hebben en daarna zijn we gaan zettenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:48 schreef Nuek het volgende:
[..]
Is het los uit de hand gezet?
quote:Op donderdag 2 september 2004 11:26 schreef The_Gunman het volgende:
Wat vinden jullie mooier
op je arm
tussen je schouderbladen
en weten jullie site's met voorbeelden of hebbie zelf voorbeelden post ze aub
http://www.bmezine.com/tattoo/bme-tatt.htmlquote:Op donderdag 2 september 2004 11:42 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |