Foto's?quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:12 schreef GrupoBalanca het volgende:
GrupoBalanca 4 tattoo's heeft
Ik wil hem ook zien.quote:
Maakt het jou echt iets uit of iemand anders al 'zoiets' heeft? Geen enkele tattoo is 100% gelijk.quote:Op zondag 26 december 2004 12:48 schreef dribbel79 het volgende:
Wat is dat nou met die Maori tattoo's, of Ta Moko stijl zoals dat genoemd wordt? Wat mag nou wel waar en wat mag niet?
Een tattoo in het gezicht (niet dat dat gepland staat) mag alleen als het aangeboden wordt etc. etc.
Ik had het leuke idee om de outline van een gekko/ peka peka te laten zetten, ingekleurd met een mooie Maori stijl, zoek ik op wat sites, staat daar precies wat ik in gedachten had, dan is de lol er dus al af he?
Kan iemand mij helpen?
Met het ontwerpen van zoiets, dus de outline van die Gekko/ Peka Peka, "ingekleurd" met die Maori stijl...'k zal es kijken of ik foto's vinden kan...quote:
Had gehoopt dat jij eens creatief wilde doen en me wilde helpen...quote:Op maandag 27 december 2004 22:16 schreef Nuek het volgende:
Ik snap het wel maar je moet gewoon zoeken naar eengoeie tattoo-artist. Of loop gewoon wat conventies af. Daar komen wel eens van die Maori-gastjes en als je flink van tevoren een afspraak maakt voor op zo'n conventie heb je grote kans dat je met iets heel bijzonders thuiskomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |