Beetje draaien en doen of vragen aan die ene leuke persoon (leuke pick up linequote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:06 schreef XemmyX het volgende:
Nou ben ik zo op internet een beetje aan het lezen gegaan, en idd, bijna niemand die zegt dat het folie na het zetten er nog op moet zitten.
Maar ze hebben het wel de hele tijd over wassen, en dan weer insmeren, nou gaat dat bij mij heel moeilijk aangezien het op mijn schouderblad zit, hoe gaat ik dat doen??
Uuh, ik zie niets hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:11 schreef het_ismij het volgende:
zit er geinig uit mukie,..
kep afgelopen donderdag me eerste laten zetten,.
(heel beschaafd)
[afbeelding]
was net na het zetten dus ziet er nog verrot uit, ziet er nu al bter uit
ik bedoel de schaduwen (hijs geschaduwt,..) alleen niet echt lker te zien op de foto,.. :Squote:
Maar heb jij er overdag of s nachts folie overheen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:16 schreef het_ismij het volgende:
[..]
ik bedoel de schaduwen (hijs geschaduwt,..) alleen niet echt lker te zien op de foto,.. :S
de folie was bij mij puur ter bescherming eerste paar uur,..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:23 schreef XemmyX het volgende:
Kijk, ik denk toch dat ik dadelijk ga douchen, en het ga wassen met Unicura balance, en dan probeer in te smeren! Want ik heb het idee dat het zo helemaal niet geneest. Het voelt nog steeds niet lekker als iemand of wat het aanraakt. Voelt meer als een schaafwond, en heb het zaterdag laten zetten. En folie kan toch niet ademen.
kep geen idee wat het beste is,..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:26 schreef XemmyX het volgende:
Maar aan de andere kant heb ik ook weer zoiets, waarom schrijft hij dan deze verzorging voor.
Heb een briefje mee gekregen met die info, en een bakje met zalf(beetje oranje achtig van kleur)
Maar dat is niet veel ,welke zalf kan ik er het beste op doen, als dat op is
dan gebruik je teveel. Een heel klein likje is voldoende om de huid soepel te houden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:28 schreef het_ismij het volgende:
[..]
kep geen idee wat het beste is,..
als ik ga werken gebruik ik iig witte vaseline,.. t plakt alleen zo aan je shirtje![]()
oke,.. maar anders trekt me huid zo als een wous van die korstjes,..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:33 schreef Nuek het volgende:
[..]
dan gebruik je teveel. Een heel klein likje is voldoende om de huid soepel te houden.
Korstjes heb ik zelf nog nooit gehad. Wel dat er velletjes met inkt bij hingen. Jeuken is alleen maar goed, dat betekent dat het aan het genezen is.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:35 schreef het_ismij het volgende:
[..]
oke,.. maar anders trekt me huid zo als een wous van die korstjes,..
en doet/deed zeer als me shirtje der langs scheurde :S
maar kan tog geen kwaad als t redelijk dik erop zit?
Ik kreeg dus korstjes de eerste 2/3 dagen,.. zijn nu zo goed als weg,.. zijn nu nog velletjes indd,..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:46 schreef Nuek het volgende:
[..]
Korstjes heb ik zelf nog nooit gehad. Wel dat er velletjes met inkt bij hingen. Jeuken is alleen maar goed, dat betekent dat het aan het genezen is.
In zoverre kan het kwaad dat je de genezing niet bespoedigd en dat je de huid afsluit van verse lucht. Ikzelf kan daar niet tegen en krijg bultjes/uitslag van dat spul. 2 dagen lukt het nog wel maar daarna stap ik over op tea tree creme ofzo...
mijn huid is van mezelf al heel erg droog,.. dus k doe het meer als 3x per dag,quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:05 schreef Nuek het volgende:3x per dag schoonmaken en insmeren met een klein likje uierzalf is meer dan voldoende. Als het echt droog aanvoelt is het tijd om een keer extra te smeren dus zo heel erg lastig kan het niet zijn, toch?
Wauwquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:09 schreef Mukie het volgende:
Nieuwe foto's!!!!
Ik heb eindelijk een reportage kunnen laten maken... Eens kijken wat jullie ervan vinden.
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |