Ik heb het wel gedaan 2 daagjes ofzo (niet luchtdicht hoor) omdat het anders zo ging schuren op m'n rug de hele dag, en dan schuurden die velletjes er weer af enzoquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:43 schreef XemmyX het volgende:
Dus overdag afdekken met folie is gewoon niet nodig, belemmerd dit juist de genezing?
tussen de 80 en 110 euro lijkt mij... Maar het beste kun je dat uiteraard vragen aan degene die je gaat tattoeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:05 schreef furanku het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat zoiets als dit mij gaat kosten.. dit plaatje heb ik even gephotoshopt omdat ik toch benieuwd was hoe zoiets er uit kan komen te zien. Het zijn eigenlijk simpele katakana (japans) tekens en er staat gewoon simpel "frank".
[afbeelding]
Hier een plaatje hoe je de tattoo moet lezen dan
Ik wil absoluut niet lullig doen, hoor.. maar heb jij je absoluut verdiept in wat er met je lichaam gedaan is?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:24 schreef XemmyX het volgende:
Dan ga ik dat vanaf morgen doen!
Ik dacht eerst nog even, misschien dat elke tattoo zetter, andere verf gebruikt ofzo, dat het daaraan misschien lag, dat bij ieder tattoo zetter ook andere nazorg is ofzo
JAquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik wil absoluut niet lullig doen, hoor.. maar heb jij je absoluut verdiept in wat er met je lichaam gedaan is?
Geparfumeerde zeep is alleen niet zo goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:32 schreef Nuek het volgende:
Bogena uierzalf (wordt ook veel in shops gebruikt). En er is naar mijn idee niets mis met wassen met een zachte zeep. Desinfecteerd het nog een keer extra
Die prijzen zijn echt gestegen sinds ik voor het laatst ben geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:37 schreef Nuek het volgende:
[..]
tussen de 80 en 110 euro lijkt mij... Maar het beste kun je dat uiteraard vragen aan degene die je gaat tattoeren.
Klopt, er was er vorige keer in in de shop die heel trots riep dat ze wat extra tabletten Dove in had geslagen, die werd bijna de tent uitgeramd...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Geparfumeerde zeep is alleen niet zo goed.
Ik ben het absoluut niet met je eens. Er zijn heel veel getalenteerde artiesten (ook in Nederland).quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:55 schreef Scandalous het volgende:
Het is trouwens nog best moeilijk om een goede, geschikte tattooartist te vinden. Het liefst zou ik gaan naar Japan maar dat zit er voorlopig nog niet in![]()
Volgens mij is bijna alle zeep tegenwoordig ph neutraal. De meeste zepen werken ook desinfecterend. Sommige zepen drogen je huid wat meer uit dan andere zepen en dat lijkt me niet zo bevordelijk. Ik denk dat het gebruik van Unicura (wat ik overigens zelf wel gebruik, maar ook Dove gebruik ik wel na getattoeerd te zijn) niet echt beter is als Dove zeep.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:57 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Klopt, er was er vorige keer in in de shop die heel trots riep dat ze wat extra tabletten Dove in had geslagen, die werd bijna de tent uitgeramd...
Gewoon Unicura is 't beste geloof ik, of een andere antibacteriële zeep...en of je er nu uierzalf, vaseline of iets anders op smeert, dat ontloopt elkaar niet zo heel veel, als het maar iets vettig blijft en schoon...
Dank.quote:
De tattoo op de voorgrond, die grootte ongeveer. Locatie is variabel.
Wat zou me dat ongeveer gaan kosten?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:30 schreef dribbel79 het volgende:
Was in een tent in Utrecht meen ik, die vent werd witheet toen ze dat zei...zal dan de (pers.) aversie wel geweest zijn...but then again, don't shoot the messenger...
Dude!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:50 schreef koston het volgende:
Ik ben in de grote vakantie twee weken in New York en ik zit er over te denken om in NYC een tattoo te laten zetten. Heeft er iemand ervaring mee met tattoo's in de States? Is het aan te raden, af te raden enz. Ik was van plan om naar Tattoo Seen te gaan (http://www.tattooseen.com/), die hebben wel mooi werk
"Klopt" als in "geparfumeerde zeep is niet zo goed nee" en kennis, tsja, Dove staat er (bij mij althans) niet om bekend dat het zo heftig deinfecteert...dus stem ik in met die mening...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:42 schreef Nuek het volgende:
[..]
![]()
Jij zei toch 'Klopt'? Dan ben je toch geen messenger, dan neem ik aan dat je weet waarom het niet zo goed is.
Is er geen betere foto van??quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:30 schreef Kapitein_Coke het volgende:
Kut, dat had natuurlijk hier gemoeten...
Kosten van tattoo?
[..]
Dank.
Seen is gestopt met tattoo's zetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:52 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Dude!
SEEN dat is een van de grootste graff artists die er zijn. Absoluut een eer om van hem een tattoo gezet te krijgen!
Ik heb werkelijk alles afgezocht voor foto's van dat ding, maar nergens te vinden. Ja, hier ergens in een verhuisdoos heb ik de CD liggen, maar daarop zie je denk ik net zo weinig.quote:
Dat wist ik niet, maar zijn werk is in ieder geval geen kattepis. Zijn medewerkers zullen er dus vast en zeker iets van kunnen.quote:
Misschien moet je niet zo maar overal klakkeloos meningen van anderen overnemen want Dove is niet geparfumeerd en bevat ook geen zeep. Hetzelfde als Unicura dus...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:56 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
"Klopt" als in "geparfumeerde zeep is niet zo goed nee" en kennis, tsja, Dove staat er (bij mij althans) niet om bekend dat het zo heftig deinfecteert...dus stem ik in met die mening...
Die is leukquote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:21 schreef ondeugend het volgende:
De mijne op mijn onderrug.
[afbeelding]
Jawel......quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:51 schreef Kapitein_Coke het volgende:
Maar niemand die ongeveer kan zeggen wat zo'n ding gaat kosten?
[afbeelding]
Hangt er natuurlijk vanaf waar je woont of hoever/hoelang je bereidt bent te reizen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:55 schreef Scandalous het volgende:
Het is trouwens nog best moeilijk om een goede, geschikte tattooartist te vinden. Het liefst zou ik gaan naar Japan maar dat zit er voorlopig nog niet in![]()
En hoeveel euro gaat mij die pijn kostenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel......
Een schrijnend gevoel... een brandend gevoel... een heet gevoel.
Sommigen noemen het pijn.
Elke andere schaafwond voel je na een paar dagen toch ook nog. Ziet het er rood en/of gezwollen uit? Komt er pus uit?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:56 schreef XemmyX het volgende:
Nou heb ik dus het folie eraf, maar nu heb ik de zalf erop gedaan wat ik meegekregen heb (oranje van kleur) maar het lijkt wel of dat heeeel snel intrekt. Om de paar minuten ofzo, begint het alweer pijn te doen, als mijn t-shirt beweegt. Of is dat normaal, omdat ik de tattoo pas zaterdag heb laten zetten.
??
Ben heel snel onzeker over dit soort dingen, heb het beste met mijn huid en tattoo voor en ga voor de beste verzorging die eris.
Heb trouwen net even vaseline (zuurvrij) gehaad. Dat is dus gewoon witte vaseline, extra vet en beschermend.
Wil je kwaliteit ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:46 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
En hoeveel euro gaat mij die pijn kosten.
Nee, ik wil mijn hele leven met een lelijke tattoo rondlopen en de eerste paar weken met infecties.quote:
Of je moet een breezertrutje zijn dat zich iets onnozels als een roosje of een tribal van 1x1cm op haar onderrug laat zettenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:54 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn hele leven met een lelijke tattoo rondlopen en de eerste paar weken met infecties..
NATUURLIJK WIL JE KWALITEIT ALS HET EEN TATTOO BETREFT!
Nee komt geen pus uit, beetje gezwollen nog, Vaseline is lekker vet, en trekt niet snel in toch..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:49 schreef Nuek het volgende:
[..]
Elke andere schaafwond voel je na een paar dagen toch ook nog. Ziet het er rood en/of gezwollen uit? Komt er pus uit?
Vanwaar je keus voor vaseline?
Stap eens een shop in en vraag het daar. Ik kan echt moeilijk inschatten hoeveel tijd werk erin zit maar denk dat je met 1,5 a 2 uur wel klaar bent (alleen zwart toch?). Reken dan maar op zon 150 tot 200 euro maar pin mij er niet op vast.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:46 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
En hoeveel euro gaat mij die pijn kosten.
Euh, nee hoor. Materiaal kost ook geld, tijd ook. Vaak is het vaak minimaal 50 euro ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:56 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
Of je moet een breezertrutje zijn dat zich iets onnozels als een roosje of een tribal van 1x1cm op haar onderrug laat zetten!
Dan laat je dat idd voor 9,99 zetten.
2 uurtjes maar? Ik had toch wel gedacht dat je voor zoiets vaker moet terugkomen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:59 schreef Nuek het volgende:
[..]
Stap eens een shop in en vraag het daar. Ik kan echt moeilijk inschatten hoeveel tijd werk erin zit maar denk dat je met 1,5 a 2 uur wel klaar bent (alleen zwart toch?). Reken dan maar op zon 150 tot 200 euro maar pin mij er niet op vast.
ehmm... lekker duidelijk al die foto's.. Nu is het opeens een hele sleeve. Je bedoelt ook een hele sleeve? Of wat bedoel je nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:02 schreef Kapitein_Coke het volgende:
[..]
2 uurtjes maar? Ik had toch wel gedacht dat je voor zoiets vaker moet terugkomen.
Alleen zwart en misschien wat roodtinten (doornen die door je vel heen hebben gekrast, dat idee).
[afbeelding]
[afbeelding]
En natuurlijk grijstinten zoals hierboven.
Die foto's zijn om aan te geven wat ik precies bedoel met grijstinten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:04 schreef Nuek het volgende:
[..]
ehmm... lekker duidelijk al die foto's.. Nu is het opeens een hele sleeve. Je bedoelt ook een hele sleeve? Of wat bedoel je nu eigenlijk?
Lees alle posts van vandaag nog eens door... Je hoeft niet constant een dikke laag prut op je tattoo te hebben en de voordelen van uierzalf boven vaseline staan ook beschreven.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:58 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Nee komt geen pus uit, beetje gezwollen nog, Vaseline is lekker vet, en trekt niet snel in toch..
dat andere merk ik naar een uur al niet meer, en om nou elk uur te smeren vind ik ookal zowat
ga morgen denk ik ook maar eens uierzalf halen z\n grote pot, die tube met vaseline is ook niet veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |