Thnx Drugshond , RQ , Johanquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:27 schreef Drugshond het volgende:
Prettige kerstdagen Meki....... ...doen moslims eigenlijk ook iets met de kerst..... of is dit een andere gebeurtenis de Qu'ran ...... ?
Is dat u en uwen vader, M. ?quote:
Het is een feest voor en van Katholieken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Thnx Drugshond , RQ , Johan
wij vieren geen kerst . maar er zijn wel een paar moslims die ik ken die het wel vieren![]()
Is het alweer niet goed?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is een feest voor en van Katholieken.![]()
Tijdens de hete herfst had hij veel meer haar:quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is dat u en uwen vader, M. ?
Wat ben jij zwartgallig.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is het alweer niet goed?. Wat ben jij vermoeiend...
hihi. Een woordgrap.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat ben jij zwart[sub]gallig[/b].
Je moet niet zoveel naar Southpark kijken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:35 schreef RichardQuest het volgende:
Joden hebben hun eigen versie.
Ah, jij blijkbaar ookquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel naar Southpark kijken.
Ja, ik ga iets niet afkraken voor ik het heb gezien.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ah, jij blijkbaar ook. Stiekem kijkt 'ie wel...die Johan.
Moeeeee, mwah gertje.quote:
i knowquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is een feest voor en van Katholieken.![]()
?!?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Tijdens de hete herfst had hij veel meer haar:
[afbeelding]
Dank je, jij ook. Let maar niet op RQ, die ziet overal spoken in.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef Meki het volgende:
[..]
i know
daarom wens ik jullie een zalige kerstfeest
quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef RichardQuest het volgende:
* RichardQuest speelt Osdorp Posse - Geen Slaap Tot Osdorp
Voor Meki.
En daarna het Weinachtsoratorium voor mij.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef RichardQuest het volgende:
* RichardQuest speelt Osdorp Posse - Geen Slaap Tot Osdorp
Voor Meki.
hehehiquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dank je, jij ook. Let maar niet op RQ, die ziet overal spoken in.
Ik doe zo min mogelijk met kerst...... hier onze buikjes rond eten terwijl ze in andere landen honger hebben. .... Nog maar niet te spreken over de vele konijntjes en kalkoeken die weer in de pan zijn beland.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef Meki het volgende:
i know
daarom wens ik jullie een zalige kerstfeest
is dat een leuke liedjequote:Op vrijdag 24 december 2004 22:41 schreef Monidique het volgende:
*Monifukc speelt Agrésion - AIDS
voor Meki.
Minder typen, want in Afrika hebben ze niet eens toetsenborden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik doe zo min mogelijk met kerst...... hier onze buikjes rond eten terwijl ze in andere landen honger hebben. .... Nog maar niet te spreken over de vele konijntjes en kalkoeken die weer in de pan zijn beland.
Aha wat doen jullie met kerstquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik doe zo min mogelijk met kerst...... hier onze buikjes rond eten terwijl ze in andere landen honger hebben. .... Nog maar niet te spreken over de vele konijntjes en kalkoeken die weer in de pan zijn beland.
Osdorp Posse - Godvoordomme.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En daarna het Weinachtsoratorium voor mij.
quote:Gelovige mensen brainwashen zichzelf,
doen net als ze gelukkig zijn maar voor de helft
zijn ze alreeds gestorven en in geestelijke nood
want hun hele leven staat al in het teken van de dood.
Ze doen echt alles voor hun geloof,
ze maken van zichzelf een afhankelijke sloof.
Laten hun hele leven door een boek runnen,
waarvan ze nog niet eens de schrijver kunnen.
Ze staan als kuddedieren liederen te zingen,
en proberen hun geloof aan ons op te dringen.
Kerst is:quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Aha wat doen jullie met kerst
wat is kerst eigenlijk
Aah zo Dus Kerst is een Internationale Feestdagquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kerst is:
-vreten
-drinken
-spelletje spelen
-krant voor de derde keer lezen
-ruziemaken
-kater
Ja, ik wil wel weer eens lachen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Osdorp Posse - Godvoordomme.
[..]
ja, daarom is het zo'n succes.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Aah zo Dus Kerst is een Internationale Feestdag
Met kerst..... ehhmmmm... morgen naar de chinees uit eten.....voor de rest niks speciaals....quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef Meki het volgende:
Aha wat doen jullie met kerst
wat is kerst eigenlijk
hihiquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:46 schreef RichardQuest het volgende:
Godvoordomme, God is voor dommen. Fok alle bronen die die shit hebben verzonnen.
*gniffel.
Gelijk op een zoepen zetten om daarmee de dag sneller voorbij te laten zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kerst is:
-vreten
-drinken
-spelletje spelen
-krant voor de derde keer lezen
-ruziemaken
-kater
Aha zoquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met kerst..... ehhmmmm... morgen naar de chinees uit eten.....voor de rest niks speciaals....
Ook geen gebedje of zo....eigenlijk een beetje het jaar overdenken... en bij familie zijn.
Lijkt me heerlijk, gelukkig is mijn zwager ook wel eentje van het bier.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gelijk op een zoepen zetten om daarmee de dag sneller voorbij te laten zijn.
Die Johan toch ookquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Laten hun hele leven door een boek runnen,
waarvan ze nog niet eens de schrijver kunnen
Een kwart eeuw oefening in Nederlandse grammatica en juistheid van uitdrukking voor deze geboren bordenwasser, alstublieft.
Dat jij slim genoeg bent om achter een koeterwaals sprekende Amsterdammer die meent dat je van ieder boek de auteur zou moeten kennen aan te lopen, is geweldig.quote:
Zo, zet daar nog maar wat komma's in, bitch.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat jij slim genoeg bent om achter een koeterwaals sprekende Amsterdammer die meent dat je van ieder boek de auteur zou moeten kennen aan te lopen, is geweldig.
Je neemt jezelf, en dit lied, en de zanger te serieus Johan. Relax.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat jij slim genoeg bent om achter een koeterwaals sprekende Amsterdammer die meent dat je van ieder boek de auteur zou moeten kennen aan te lopen, is geweldig.
1 | alert(document.h.title.options[document.h.title.selectedIndex].value); |
Met sommige dingen kun je nu eenmaal niet zomaar een loopje nemen, zoeaaf.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je neemt jezelf, en dit lied, en de zanger te serieus Johan. Relax.
die blonde brillebitch?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Geheel in Kerstgeest ga ik jullie nog eenmaal jaloers maken voor ik vertrek:
She's mine.....mine....miiiiiiiiiiiiiiiine
Je kunt er, zoals ik, om grinniken. Maak je niet zo druk joh.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met sommige dingen kun je nu eenmaal niet zomaar een loopje nemen, zoeaaf.
Ik kan alleen maar huilen of bulderen, grinniken kan ik niet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je kunt er, zoals ik, om grinniken. Maak je niet zo druk joh.
oh, okay.quote:
Dan zul je die blonde brillemans links op de foto helemaal niet krijgen hè. Het gaat om subtiele emoties...quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar huilen of bulderen, grinniken kan ik niet.
Hij stemt SP.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het gaat om subtiele emoties...
die met de cola in d'r hand, waarbij die kerel links van haar op de foto al aan d'r kont zit?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Raad nou wie het is, eikel! Ik moet morgen naar mijn familie, daarvoor wil ik lol hebben.
de 6equote:Op vrijdag 24 december 2004 22:57 schreef RichardQuest het volgende:
Op welk dagdeel was Jezus geboren?
Een opschuiven.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
die met de cola in d'r hand, waarbij die kerel links van haar op de foto al aan d'r kont zit?
Die is braaf, maar zeker niet slecht.quote:
Kerel...quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:00 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rukt u zich wezenloos op de heupen van uw temperamentvolle braziliaanse!quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:01 schreef Johan_de_With het volgende:
En nu ga ik echt.
Het gaat u allen met jolijt.
Hoe is ze nu?quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:02 schreef Monidique het volgende:
Was voor mijn zusje.
PI::').quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
M, je lijkt een beetje op mij, maar dan natuurlijk lelijker.
De pi krijg je voor elkaar door de ` links van de 1 te gebruiken. Dus zoquote:
Vorig jaar was nog leuk met Karin, maar dit is niks.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:09 schreef Harry_Sack het volgende:
Kijken jullie niet naar de vreselijke presentatie van de nationale wetenschapsquiz?
Ik was ff aan het zoeken naar een foto van "Triumph des Willens"... Maar de eerste link die ik klikte was gelijk stormfront.org. Ik moest ff lachen met deze reaktie...quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:FRM
Ik ga binnenkort mijn via de NVU aangeschafte dvd bekijken, denk dat het een erg mooie film is. Wie heeft hem ook gezien en wat vond je ervan?
Ik heb de dvd ook thuis liggen, het is een onmisbaar exemplaar voor de echte film liefhebber, betreft onze Fuhrer. Prachtig om te zien, zeer gave beelden, vooral de fragmenten betreft de toespraken spreken boekdelen.
:clink
Voor Volk en Vaderland!
www.nvu.info
ach, wat lief:quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik was ff aan het zoeken naar een foto van "Triumph des Willens"... Maar de eerste link die ik klikte was gelijk stormfront.org. Ik moest ff lachen met deze reaktie...
[..]
Freaks.....
Nee, het is productiewerk waar voornamelijk Ausländer zitten, dus je wordt niet zomaar ontslagen, en ik voelde mij écht niet lekker.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:11 schreef PJORourke het volgende:
Niet ontslagen, M? Afbellen op je eerste werkdag en zo...
Klotezooi, godverdomme. Het moet verdomme een leuk programma zijnquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vorig jaar was nog leuk met Karin, maar dit is niks.
Waar is die andere gek gebleven en die schele trut?
Probeer je geluk bij onze oosterbuur.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:10 schreef PJORourke het volgende:
Nee. Zit hier voor pc te jammeren omdat suprnova heengegaan is.
Er is echt geen hol meer aan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Klotezooi, godverdomme. Het moet verdomme een leuk programma zijn
Ik doe ook zo iets...met allerlei Walen en zo...quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:22 schreef Monidique het volgende:
Nee, het is productiewerk waar voornamelijk Ausländer zitten, dus je wordt niet zomaar ontslagen, en ik voelde mij écht niet lekker.
Soms is dat de beste leerschool .... maakt niet uit welke opleiding je genoten hebt...quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:22 schreef Monidique het volgende:
Nee, het is productiewerk waar voornamelijk Ausländer zitten, dus je wordt niet zomaar ontslagen.
Mater Dei, zit je in Brabant, ofzo?quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik doe ook zo iets...met allerlei Walen en zo...
150%, geloof ik, of 200%, maar het maakt mij niet zoveel uit. Ik wil gewoon werken, geld verdien, iets doen...quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Op zondag krijg je extra betaald?
Keep the soul alive!quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
150%, geloof ik, of 200%, maar het maakt mij niet zoveel uit. Ik wil gewoon werken, geld verdien, iets doen...
Maar geen kloon.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:36 schreef Monidique het volgende:
Ach, maar behalve dat ben ik best een walgelijk lui hoerenbeest, vergeet dat niet.
quote:you're only twentynine
Gotta lot to learn
But when your mummy dies
She will not return
We like noise
It's our choise
It's what wanna do
We don't care about long hair
I don't wear flares
See my face not a trace
No reality i don't work
I just speed that's all i need
I'm a lazy sod i'm a lazy sod
I'm a lazy sod i'm so lazy
I'm a lazy sod i'm a lazy sid
I'm a lazy sod i'm so lazy
I can't even be botherd
Lazy lazy
My favorite....quote:Hey little girl wanna go for a ride ?
There’s room and my wagon is parked right outside
We can cruise down rober street all night long
But I think I’ll just rape you and kill you instead
Diane diane diane diane diane diane
I hear there’s a party at lake cove
It’s be much easier if I drove
We could check it out
We can go and see
Come on take a ride with me
Lay down together for a while
I’ll put all your clothes in a nice neat little pile
You’re the cutest girl I’ve ever seen in my life
But it’s over now and with my knife
Limburg, mijn waarde.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:30 schreef Monidique het volgende:
Mater Dei, zit je in Brabant, ofzo?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik was ff aan het zoeken naar een foto van "Triumph des Willens"... Maar de eerste link die ik klikte was gelijk stormfront.org. Ik moest ff lachen met deze reaktie...
[..]
Freaks.....
Ja, een tijd waarin de bewegingsvrijheid van orthodoxe gelovigen tenminste werd beperkt. Dat was gewoon noodzakelijk om de democratie te behouden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:45 schreef Monidique het volgende:
Dat waren tenminste nog tijden waarin men wist waar men aan toe was.
Soort van Noord Korea maar dan beter (fout).quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:45 schreef Monidique het volgende:
Dat waren tenminste nog tijden waarin men wist waar men aan toe was.
Thx, massa hysterie.. in W-Europa ... bestaat zoiets nog ?!....quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:43 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leni had best leuke vergezichtjes in haar documantaire gepropt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er zelfs nog nooit in de buurt geweest.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:03 schreef Monidique het volgende:
Yohen, jij bent es naar Israël gegaan,
Nee, het was allemaal een oerhollandse scene.quote:heb jij daar je geloof gevonden, of was hetn iets anders?
Nee, Protestants eergevoel en humanistische opvoeding, Lazarusquote:En, enja zo verdedigend jegens Israël en Joden vanwege je reisje, of niet?
Ja, kijk maar naar de dood van Bernhard.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Thx, massa hysterie.. in W-Europa ... bestaat zoiets nog ?!....
Jij zit ook echt gewoon te lurken he?quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs nog nooit in de buurt geweest.
[..]
Nee, het was allemaal een oerhollandse scene.
[..]
Nee, Protestants eergevoel en humanistische opvoeding, Lazarus.
Zij die zonder zonde zijn...quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij zit ook echt gewoon te lurken he?![]()
werpe het eerste glas, er zijn er godverdomme bij mij al 2 gesneuveldquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zij die zonder zonde zijn...
de Witte de With straat is in West, daar zitten veel moslims en er staat een moskee. Het is zo'n typische straat waar je als buitenstaander niet zou willen wonen, vroeger al niet.quote:
Ja, daar zijn ze in Denemarken nog aardig bang van geworden. Helaas stierf hij.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:20 schreef Drugshond het volgende:
Witte de With straat .....klinkt erg bekend,....
Vroeger vaak op stap in A'dam op stap geweest...... op een gegeven moment begin je een aantal straten te kennen waaronder genoemde..... Net zoiets als het anna frank plantsoen in Eindhoven........ inmiddels ook berucht........quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
de Witte de With straat is in West, daar zitten veel moslims en er staat een moskee. Het is zo'n typische straat waar je als buitenstaander niet zou willen wonen, vroeger al niet.
Qua ligging zit je er economisch wel goed, dicht bij de Kinkerstraat en dicht bij de Jan Evertsenstraat, persoonljk zou ik daar niet eens doorheen willen fietsen vanwege de slechte architectuur en de sfeer van de straat.
Volgens mij is daar eigenlijk weinig in de buurt hoor..quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vroeger vaak op stap in A'dam op stap geweest...... op een gegeven moment begin je een aantal straten te kennen waaronder genoemde..... Net zoiets als het anna frank plantsoen in Eindhoven........ inmiddels ook berucht........
Wat zeg je dat treffend. Ik zou er alleen, zeker in proza niet, geen zinnig antwoord op kunnen geven. Boeddhisten noemen zoiets meen ik ''het gezicht van voor je geboorte'' zien, dat komt er nog bij in de buurt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:33 schreef Monidique het volgende:
JdW, wat was die oerhollandse [i]scene[/]i] welke jou veranderde?
Dat dacht ik pas geleidelijk en ik kan dat niet meer goed navoelen.quote:En waarom dacht je van, ach... waarom niet?
Joh, ik heb verhandelingen tot het verbeteren tot het verstand alsmede Ethica de laatste editie op mijn lijst staan. Jij ook?quote:
In de Van Speykstraat nog wel. Gevoel voor ironie had de dader zeker.quote:
Ik geloofde al die verhalen nooit. Zoiets kon ik me in E'hoven niet voorstellen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:25 schreef Drugshond het volgende:
Net zoiets als het anna frank plantsoen in Eindhoven........ inmiddels ook berucht........
Bel de Stichting Ter Voorkoming Van Het Beamen Van De Profetische Staat Van Paulus en Muhammad (VZMH) Door X-en, of welke guitige afkorting was het ook al weer?quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:37 schreef Monidique het volgende:
Kortom, het was een vlaag van temporale kwab-epilespie.
niets is mee, overigens
Politiestaatquote:Veel jongeren zonder identiteitsbewijs nieuwe jaar in
Vrijdag 24 december, EINDHOVEN - Zoals het er nu naar uitziet, zullen veel jongeren aan het begin van het nieuwe jaar nog geen geldig identiteitsbewijs hebben. Ze riskeren daarmee een boete. Gemeenten verwachten in de laatste week van het jaar nog wel veel aanvragen van legitimatiebewijzen, maar het duurt vervolgens een werkweek voordat de passen klaar zijn.
They Don't Give A Damnquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:49 schreef Harry_Sack het volgende:
Bob Geldoff, een bijzondere vent @ nederland 3
feed them , wooohoooohoooow ...
Spijker op de kop.quote:Maar zo iemand loopt het hele jaar rond in zijn huis van vijf miljoen dollar en met kerst moet er dan opeens iets gedaan worden
Ja, dit gaat over de 1984 versie, die maakte wel indruk. Dit gaat nog om de tijd dat e-mail nog moest worden uitgevonden, afspraken per draaitelefoon werden bevestigd en mensen uit pure belangeloosheid maar gewoon naar de studio kwamen om te kijken of de eigen concurrentie er ook zou zijn.Tegenwoordig is alles altijd idolsconcurrentiequote:Op zaterdag 25 december 2004 00:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
They Don't Give A Damn.
[..]
Spijker op de kop.
Mijn overwinning kan je zien als euthenasie.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:42 schreef Monidique het volgende:
Ik heb wel andere zorgen aan mijn hoofdm zoals een Sidekick die gaat winnen,!
Heb je ook in r'knor.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:20 schreef Drugshond het volgende:
Witte de With straat .....klinkt erg bekend,....
Al die vogelnestjes!quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:49 schreef Harry_Sack het volgende:
Bob Geldoff, een bijzondere vent @ nederland 3
feed them , wooohoooohoooow ...
En Boy George wist toen al dat George Michael gay is.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:10 schreef Drugshond het volgende:
Dat was net voor 5 kilo aan coke op ned 3......
Ik ken engelse vrienden die met GM op school hebben gezeten.... zelfs toen was het al bekend.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En Boy George wist toen al dat George Michael gay is.
Ja, geweldig he, en Simon LeBon van Duranduran, was toen zijn aartsvijand, maar ze beseften beiden dat dit het hogere doel behelste, dus sloeg Simon de arm om Boy Georgequote:Op zaterdag 25 december 2004 01:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En Boy George wist toen al dat George Michael gay is.
En Bono zong te hard en werd afgezeken door de Bananarama-girls.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:15 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, geweldig he, en Simon LeBon van Duranduran, was toen zijn aartsvijand, maar ze beseften beiden dat dit het hogere doel behelste, dus sloeg Simon de arm om Boy George
de geur van gedrogeerde pis was ook de leidraad voor dit geheel ..quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En Bono zong te hard en werd afgezeken door de Bananarama-girls.![]()
Prachtige tijd, nu zijn het allemaal pisgroepjes.
Ach, het waren mijn puberjaren. Helden waren het, jammer dat Geldoff daar volledig in is blijven hangen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
de geur van gedrogeerde pis was ook de leidraad voor dit geheel ..
Het leek zowaar een geheel dat door de gemeenschap als tolerant werd beschouwd. Het is een erg prettige gedachte in elk geval..![]()
da's a view to a kill ..quote:
zeg het dan goed:quote:
Inderdaadquote:
Ik zou er ook graag in willen geloven eigenlijk. Jammer dat generaties na mij zo'n agressieve mentaliteit hebben aangeleerd...quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ach, het waren mijn puberjaren. Helden waren het, jammer dat Geldoff daar volledig in is blijven hangen.
Ga je mond spoelen, die clip is spannend .. Op de Eiffeltoren als ik me niet vergis. Dat is fucking stoer man!quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad. De slechtste videoclip die ik ooit gezien heb, en die ik ook nooit meer wil zien.
Trutse allemahl
Precies en er zat humor in, gekke RQ.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, die clip is spannend .. Op de Eiffeltoren als ik me niet vergis. Dat is fucking stoer man!
hehehehe, don't fuck met onze jeugdquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Precies en er zat humor in, gekke RQ.![]()
Fokking right, mate!quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hehehehe, don't fuck met onze jeugd
Welk bj heb jij dan?quote:
Van na standje 69.quote:
Nog erger dan ik dus. Ik word gewoon fucking 30 na 1 januari. Dat station is voor jou al geweest...quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nog erger dan ik dus. Ik word gewoon fucking 30 na 1 januari. Dat station is voor jou al geweest...
Wow, er is nog een grensquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar na dat station ben je een wijzer man en kun je zeggen:
"i've seen it all, mate".
Kon er ook wel om lachen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Precies en er zat humor in, gekke RQ.![]()
wacht maar tot jij eind 20 bent, vrindquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wacht maar tot jij eind 20 bent, vrind
Harteloos, Aaah.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nog op de valreep iemand een illusie armer gemaakt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mazzelaarquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
fijne dagen allen
ik ga maffen mag er over 5 uur weer uit om te gaan werken.
Ja eh, iemand moet even tegengas geven aan die slijmballen.quote:
Ik moet helemaal niks, stomme -edit-.quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:13 schreef Mutant01 het volgende:
Je moet kerst vieren! Stomme autochtoon!
Prettige dagen, desondanks.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:20 schreef Mutant01 het volgende:
Mwaahaaaaaahhhhhhh
Zelfde hoor schatje!quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Prettige dagen, desondanks.![]()
hee, gewoon kaaskop he !quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:13 schreef Mutant01 het volgende:
Je moet kerst vieren! Stomme autochtoon!
quote:Nederlander in Rusland opgepakt wegens couppoging
DEN HAAG - In Moskou is anderhalve week geleden een 23-jarige man met de Nederlandse nationaliteit gearresteerd wegens een poging tot gewelddadige machtsovername.
Mijn voorspelling voor 2005 is dat Van der Hoeven aftreedt.quote:'Belangenverstrengeling op ministerie van OCW'
DEN HAAG - Het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap was betrokken bij de belangenverstrengeling van een door het ministerie ingehuurde projectleider. Dat is de conclusie van bureau Twynstra Gudde dat in opdracht van staatssecretaris Van der Laan (Cultuur) hier onderzoek naar deed.
Mijn voorspelling voor 2005; Kane gaat het maken in Europa.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:43 schreef Sidekick het volgende:
Mijn voorspelling voor 2005 is dat Van der Hoeven aftreedt.
Het is nog een pool ookquote:Op zaterdag 25 december 2004 09:55 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Zielig hoopje mens.
quote:Speaking by telephone from Vichy, France on Friday, Malbrunot quoted his captors as saying Bush's re-election "would improve our ability to fight."
"We vote for Bush because Bush help us a lot by intervening in Afghanistan. So, from that point we could spread all over the world and we are now in 60 countries," Malbrunot cited one of the militants as saying on October 15, two weeks before Bush defeated Democrat John Kerry.
Malbrunot, 41, quoted the same militant as saying: "Our main targets are Saudi Arabia and Egypt. And because of Bush, if he is re-elected, we are sure that American soldiers will remain in Iraq for years."
Ik denk jij grammatica beter maken.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:06 schreef Monidique het volgende:
Mijn voorspelling is dat het jaar daarop zal zijn 2006.
De eeuwige Johan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:31 schreef Sidekick het volgende:
Gaverdamme, wat een Johan_de_With opmerking.![]()
![]()
Zeurkousen zouden Moslim moeten worden tijdens de feestdagen, want niets is erger dan een zeurkous die teveel drinkt. Wat een gezeik.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:19 schreef Meki het volgende:
en hoe is de eerste kerstdag gegaan
Maar Alper. Ik geloof ook in een God.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:14 schreef Akkersloot het volgende:
Ook ik geloof namelijk in een God.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeurkousen zouden Moslim moeten worden tijdens de feestdagen, want niets is erger dan een zeurkous die teveel drinkt. Wat een gezeik.
gelukkig help jij ons telkens weer te leiden naar het juiste padquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeurkousen zouden Moslim moeten worden tijdens de feestdagen, want niets is erger dan een zeurkous die teveel drinkt. Wat een gezeik.
Als mensen erg veel drinken, gaan ze doorgaans slap ouwehoeren (Ik ben zo zielig) of hun gesprekken doorspekken met zinloze Engelse kreten. ''I know'', ''How come?'', ''That's the way it goes.'' Erg irritant.quote:
Last van een kleine buikgriep...... ik was vergeten dat mijn beste kleren nog in het wasmachine zaten dus met nette beetje kleffe kleren naar mijn ouders gereden met de autokachel vol open..... Een paar irisch coffee op en uit eten bij de chinees en nu weer terug op mijn stekkie..... En ik ga zo dadelijk een flinke toeter draaien.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:19 schreef Meki het volgende:
en hoe is de eerste kerstdag gegaan
Ik ga ook Marie Johanna eens peilen op bereidwilligheid denk ik, hehehequote:Op zaterdag 25 december 2004 21:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Last van een kleine buikgriep...... ik was vergeten dat mijn beste kleren nog in het wasmachine zaten dus met nette beetje kleffe kleren naar mijn ouders gereden met de autokachel vol open..... Een paar irisch coffee op en uit eten bij de chinees en nu weer terug op mijn stekkie..... En ik ga zo dadelijk een flinke toeter draaien.
oow zoquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als mensen erg veel drinken, gaan ze doorgaans slap ouwehoeren (Ik ben zo zielig) of hun gesprekken doorspekken met zinloze Engelse kreten. ''I know'', ''How come?'', ''That's the way it goes.'' Erg irritant.
Extreem rechts.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
Goedenavond, feestvarkens.
wat is je voorraad voor morgen?quote:Op zondag 26 december 2004 00:06 schreef du_ke het volgende:
Heb nog wel wat bier maar ga zo lekker pitten geloof ik.
Mijn voorraad is zo groot als die van mijn gastheerquote:Op zondag 26 december 2004 00:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat is je voorraad voor morgen?
http://www.catholic-forum.com/saints/ncd00629.htmquote:Op zondag 26 december 2004 00:08 schreef George-Butters het volgende:
Zeg Johan. Vroeger waren er gedurende een aantal periodes meerdere pausen tegelijk (toulouse en Rome). Waar kan ik meer info vinden over deze machtstrijd? En het ontstaan van deze pausen?
doe je gezellig meequote:Op zondag 26 december 2004 00:08 schreef George-Butters het volgende:
Zeg Johan. Vroeger waren er gedurende een aantal periodes meerdere pausen tegelijk (toulouse en Rome). Waar kan ik meer info vinden over deze machtstrijd? En het ontstaan van deze pausen?
Die zal wel groot genoeg zijn, ik zag nog wel wat bier hier in de schuur liggen dus dat komt wel goedquote:Op zondag 26 december 2004 00:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat is je voorraad voor morgen?
waren ze nog geslaagd voor de Brigitte Kaandorptest eigenlijk?quote:Op zondag 26 december 2004 00:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik kan geen spelletje meer zien
tell me about it, het is precies een jaar geleden dat ik fok omarmdequote:Op zondag 26 december 2004 00:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zal wel groot genoeg zijn, ik zag nog wel wat bier hier in de schuur liggen dus dat komt wel goed. 't is verdomme ook de engie manier om kerst met goed fatsoen door te komen
.
Bij mij was mijn afstudeerstage de oorzaak.quote:Op zondag 26 december 2004 00:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
tell me about it, het is precies een jaar geleden dat ik fok omarmde
Ik heb de test nog niet uitgevoerd. Het zijn wel goede sociale mensen.quote:Op zondag 26 december 2004 00:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
waren ze nog geslaagd voor de Brigitte Kaandorptest eigenlijk?
We hebben gewoon onze ziel verkochtquote:Op zondag 26 december 2004 00:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bij mij was mijn afstudeerstage de oorzaak.
![]()
Kaandorp terroriseerde nederland 3 vanavond. Volgens mij zijn ze geslaagd ..quote:Op zondag 26 december 2004 00:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb de test nog niet uitgevoerd. Het zijn wel goede sociale mensen.
De beste schoonouders totnutoe.
Had er bij mij ook wel veel mee te makenquote:Op zondag 26 december 2004 00:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bij mij was mijn afstudeerstage de oorzaak.
![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 00:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
We hebben gewoon onze ziel verkocht
komt omdat je nu wel nuecktquote:Op zondag 26 december 2004 00:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik kon me vroeger al slecht concentreren bij studieopdrachten.
Tegenwoordig is het gewoon een ramp![]()
Na 7 jaar heb je alles wel zo'n beetje gezien.quote:Op zondag 26 december 2004 00:31 schreef du_ke het volgende:
Ook al een beetje last van studieontwijkend gedrag?!
quote:Op zondag 26 december 2004 00:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Na 7 jaar heb je alles wel zo'n beetje gezien.
Herhaling van zetten
dag sideprick, tot een meer zinvolle dagquote:Op zondag 26 december 2004 01:07 schreef Sidekick het volgende:
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
Ausländer raus dus.
Nog eentje voor te pas, te onpas en de leut.quote:
Krijg IG Farben een herstart/doorstart.... ?quote:Op zondag 26 december 2004 10:04 schreef RichardQuest het volgende:
Die Entlosung der Muslimfrage!
Dat krijg je als iedereen zoveel kinderen krijgt.quote:Op zondag 26 december 2004 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een zooi doden.
Je hebt een kinder krijg frustratie of niet?quote:Op zondag 26 december 2004 12:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat krijg je als iedereen zoveel kinderen krijgt.
Vind je het gek met die 2 zonen van me.quote:Op zondag 26 december 2004 12:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je hebt een kinder krijg frustratie of niet?![]()
Zullen we weer leuke naschokken komen.quote:Op zondag 26 december 2004 12:24 schreef George-Butters het volgende:
Het is een druk gebied met veel vulkanische activiteit. Sitting on a timebomb
Integreren is toch wederzijds? Toch Achmed? Marc Dutroux ging ons voor zou Dora zeggen.quote:Op zondag 26 december 2004 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
We? Stomme allochtoon.
Gelukkig heet ik geen Achmed of Ali of whatever.quote:Op zondag 26 december 2004 12:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Integreren is toch wederzijds? Toch Achmed? Marc Dutroux ging ons voor zou Dora zeggen.
Hebben je ouders hersens dan?quote:Op zondag 26 december 2004 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig heet ik geen Achmed of Ali of whatever.
Verbrandt je paspoort.quote:Op zondag 26 december 2004 12:52 schreef Sidekick het volgende:
Was ik maar een illegaal. Die worden altijd voorgetrokken. Positieve discriminatie.
Ach, gaan we weer Verdonk bashen.quote:Op zondag 26 december 2004 12:49 schreef Drugshond het volgende:
Het zal me niet verbasen als straks alle uitzettingstoestellen van R.Verdonk een nieuwe (vakantie ?!) bestemming hebben..... -- Malediven -- .
Of mag dat niet op 2e kerstdag ?quote:Op zondag 26 december 2004 12:53 schreef pberends het volgende:
Ach, gaan we weer Verdonk bashen.
Van mij mag je iedereen bashen, inclusief mij. Als ik het ook maar mag doenquote:Op zondag 26 december 2004 12:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Of mag dat niet op 2e kerstdag ?
quote:
quote:Melodie - Robert Stolz, aus dem Film "Das Lied ist aus" 1930
Und eines Tages mit Sang und Klang
Da zog ein Fähnrich zur Garde
Ein Fähnrich, jung und voll Leichtsinn und schlank
Auf der Kappe die goldene Kokarde
Da stand die Mutter vor ihrem Sohn
Hielt seine Hände umschlungen
Schenkt ihm ein kleines Medaillon
Und sie sagt zu ihrem Jungen:
Adieu mein kleiner Gardeoffizier, Adieu, Adieu
|: Und vergiß mich nicht :|
|: Sei das Glück mit dir :|
Stehe gerade, kerzengerade
Lache in den Sonnentag
Was immer gescheh'n auch mag
Hast du Sorgenminen, fort mit ihnen
Ta-ta-ra-ta-ta
Für Trübsal sind andere da
|: Und vergiß mich nicht :|
|: Sei das Glück mit dir :|
Adieu, Adieu mein kleiner Offizier, Adieu
"Bedankt voor die dope uit Holland"quote:
Een vriendin van m'n zusje zit daar ergens aan de indiaase kust (bij madras) als vrijwilligster voor een of ander project. Het is nog wel even spannend of en wanneer ze wat van haar horen.quote:Op zondag 26 december 2004 12:03 schreef Drugshond het volgende:
idd Vloedgolf na aardbeving Malediven
Nee hoorquote:Op zondag 26 december 2004 14:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Wist je dat Hitler gedemoniseerd wordt?
quote:Op zondag 26 december 2004 13:40 schreef Drugshond het volgende:
Ik wordt een beetje gek van de Tros (Ned 2)... al die zangkoren doen mij denken aan Duitsland 30-39. Toen was ook al iedereen Duits getinte liederen aan het zingen. En ondertussen schreef Bernard nog eens een brief aan A.Hitler.
Als je zo'n poster in Nederland (2004) zou uitbrengen zou elk reclame bureau het afkeuren.quote:[b]Op zondag 26 december 2004 14:41 [img]www.dasblauelicht.net/7-02_TRMF_WILLENS_ART.jpg[/img]
Radicaal met drie beugels.quote:Op zondag 26 december 2004 15:09 schreef Harry_Sack het volgende:
wat is dit toch altijd een gezellig draadje
koning eenoogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |