| 1 | alert(document.h.title.options[document.h.title.selectedIndex].value); |

Met sommige dingen kun je nu eenmaal niet zomaar een loopje nemen, zoeaaf.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je neemt jezelf, en dit lied, en de zanger te serieus Johan. Relax.
die blonde brillebitch?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Geheel in Kerstgeest ga ik jullie nog eenmaal jaloers maken voor ik vertrek:
She's mine.....mine....miiiiiiiiiiiiiiiine
Je kunt er, zoals ik, om grinniken. Maak je niet zo druk joh.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met sommige dingen kun je nu eenmaal niet zomaar een loopje nemen, zoeaaf.
Ik kan alleen maar huilen of bulderen, grinniken kan ik niet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je kunt er, zoals ik, om grinniken. Maak je niet zo druk joh.
oh, okay.quote:
Dan zul je die blonde brillemans links op de foto helemaal niet krijgen hè. Het gaat om subtiele emoties...quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar huilen of bulderen, grinniken kan ik niet.
Hij stemt SP.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het gaat om subtiele emoties...
die met de cola in d'r hand, waarbij die kerel links van haar op de foto al aan d'r kont zit?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Raad nou wie het is, eikel! Ik moet morgen naar mijn familie, daarvoor wil ik lol hebben.
de 6equote:Op vrijdag 24 december 2004 22:57 schreef RichardQuest het volgende:
Op welk dagdeel was Jezus geboren?
Een opschuiven.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
die met de cola in d'r hand, waarbij die kerel links van haar op de foto al aan d'r kont zit?
Die is braaf, maar zeker niet slecht.quote:
Kerel...quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:00 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |