| 1 | alert(document.h.title.options[document.h.title.selectedIndex].value); |

Met sommige dingen kun je nu eenmaal niet zomaar een loopje nemen, zoeaaf.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je neemt jezelf, en dit lied, en de zanger te serieus Johan. Relax.
die blonde brillebitch?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Geheel in Kerstgeest ga ik jullie nog eenmaal jaloers maken voor ik vertrek:
She's mine.....mine....miiiiiiiiiiiiiiiine
Je kunt er, zoals ik, om grinniken. Maak je niet zo druk joh.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met sommige dingen kun je nu eenmaal niet zomaar een loopje nemen, zoeaaf.
Ik kan alleen maar huilen of bulderen, grinniken kan ik niet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je kunt er, zoals ik, om grinniken. Maak je niet zo druk joh.
oh, okay.quote:
Dan zul je die blonde brillemans links op de foto helemaal niet krijgen hè. Het gaat om subtiele emoties...quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar huilen of bulderen, grinniken kan ik niet.
Hij stemt SP.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het gaat om subtiele emoties...
die met de cola in d'r hand, waarbij die kerel links van haar op de foto al aan d'r kont zit?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Raad nou wie het is, eikel! Ik moet morgen naar mijn familie, daarvoor wil ik lol hebben.
de 6equote:Op vrijdag 24 december 2004 22:57 schreef RichardQuest het volgende:
Op welk dagdeel was Jezus geboren?
Een opschuiven.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
die met de cola in d'r hand, waarbij die kerel links van haar op de foto al aan d'r kont zit?
Die is braaf, maar zeker niet slecht.quote:
Kerel...quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:00 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rukt u zich wezenloos op de heupen van uw temperamentvolle braziliaanse!quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:01 schreef Johan_de_With het volgende:
En nu ga ik echt.
Het gaat u allen met jolijt.
Hoe is ze nu?quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:02 schreef Monidique het volgende:
Was voor mijn zusje.
PI::').quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
M, je lijkt een beetje op mij, maar dan natuurlijk lelijker.
De pi krijg je voor elkaar door de ` links van de 1 te gebruiken. Dus zoquote:
Vorig jaar was nog leuk met Karin, maar dit is niks.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:09 schreef Harry_Sack het volgende:
Kijken jullie niet naar de vreselijke presentatie van de nationale wetenschapsquiz?
Ik was ff aan het zoeken naar een foto van "Triumph des Willens"... Maar de eerste link die ik klikte was gelijk stormfront.org. Ik moest ff lachen met deze reaktie...quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:FRM
Ik ga binnenkort mijn via de NVU aangeschafte dvd bekijken, denk dat het een erg mooie film is. Wie heeft hem ook gezien en wat vond je ervan?
Ik heb de dvd ook thuis liggen, het is een onmisbaar exemplaar voor de echte film liefhebber, betreft onze Fuhrer. Prachtig om te zien, zeer gave beelden, vooral de fragmenten betreft de toespraken spreken boekdelen.
:clink
Voor Volk en Vaderland!
www.nvu.info
ach, wat lief:quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik was ff aan het zoeken naar een foto van "Triumph des Willens"... Maar de eerste link die ik klikte was gelijk stormfront.org. Ik moest ff lachen met deze reaktie...
[..]
Freaks.....
Nee, het is productiewerk waar voornamelijk Ausländer zitten, dus je wordt niet zomaar ontslagen, en ik voelde mij écht niet lekker.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:11 schreef PJORourke het volgende:
Niet ontslagen, M? Afbellen op je eerste werkdag en zo...
Klotezooi, godverdomme. Het moet verdomme een leuk programma zijnquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vorig jaar was nog leuk met Karin, maar dit is niks.
Waar is die andere gek gebleven en die schele trut?
Probeer je geluk bij onze oosterbuur.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:10 schreef PJORourke het volgende:
Nee. Zit hier voor pc te jammeren omdat suprnova heengegaan is.
Er is echt geen hol meer aan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Klotezooi, godverdomme. Het moet verdomme een leuk programma zijn
Ik doe ook zo iets...met allerlei Walen en zo...quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:22 schreef Monidique het volgende:
Nee, het is productiewerk waar voornamelijk Ausländer zitten, dus je wordt niet zomaar ontslagen, en ik voelde mij écht niet lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |