Thnx Drugshond , RQ , Johanquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:27 schreef Drugshond het volgende:
Prettige kerstdagen Meki....... ...doen moslims eigenlijk ook iets met de kerst..... of is dit een andere gebeurtenis de Qu'ran ...... ?
Is dat u en uwen vader, M. ?quote:
Het is een feest voor en van Katholieken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Thnx Drugshond , RQ , Johan
wij vieren geen kerst . maar er zijn wel een paar moslims die ik ken die het wel vieren![]()
Is het alweer niet goed?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is een feest voor en van Katholieken.![]()
Tijdens de hete herfst had hij veel meer haar:quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is dat u en uwen vader, M. ?
Wat ben jij zwartgallig.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is het alweer niet goed?. Wat ben jij vermoeiend...
hihi. Een woordgrap.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat ben jij zwart[sub]gallig[/b].
Je moet niet zoveel naar Southpark kijken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:35 schreef RichardQuest het volgende:
Joden hebben hun eigen versie.
Ah, jij blijkbaar ookquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel naar Southpark kijken.
Ja, ik ga iets niet afkraken voor ik het heb gezien.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ah, jij blijkbaar ook. Stiekem kijkt 'ie wel...die Johan.
Moeeeee, mwah gertje.quote:
i knowquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is een feest voor en van Katholieken.![]()
?!?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Tijdens de hete herfst had hij veel meer haar:
[afbeelding]
Dank je, jij ook. Let maar niet op RQ, die ziet overal spoken in.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef Meki het volgende:
[..]
i know
daarom wens ik jullie een zalige kerstfeest
quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef RichardQuest het volgende:
* RichardQuest speelt Osdorp Posse - Geen Slaap Tot Osdorp
Voor Meki.
En daarna het Weinachtsoratorium voor mij.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef RichardQuest het volgende:
* RichardQuest speelt Osdorp Posse - Geen Slaap Tot Osdorp
Voor Meki.
hehehiquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dank je, jij ook. Let maar niet op RQ, die ziet overal spoken in.
Ik doe zo min mogelijk met kerst...... hier onze buikjes rond eten terwijl ze in andere landen honger hebben. .... Nog maar niet te spreken over de vele konijntjes en kalkoeken die weer in de pan zijn beland.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef Meki het volgende:
i know
daarom wens ik jullie een zalige kerstfeest
is dat een leuke liedjequote:Op vrijdag 24 december 2004 22:41 schreef Monidique het volgende:
*Monifukc speelt Agrésion - AIDS
voor Meki.
Minder typen, want in Afrika hebben ze niet eens toetsenborden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik doe zo min mogelijk met kerst...... hier onze buikjes rond eten terwijl ze in andere landen honger hebben. .... Nog maar niet te spreken over de vele konijntjes en kalkoeken die weer in de pan zijn beland.
Aha wat doen jullie met kerstquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik doe zo min mogelijk met kerst...... hier onze buikjes rond eten terwijl ze in andere landen honger hebben. .... Nog maar niet te spreken over de vele konijntjes en kalkoeken die weer in de pan zijn beland.
Osdorp Posse - Godvoordomme.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En daarna het Weinachtsoratorium voor mij.
quote:Gelovige mensen brainwashen zichzelf,
doen net als ze gelukkig zijn maar voor de helft
zijn ze alreeds gestorven en in geestelijke nood
want hun hele leven staat al in het teken van de dood.
Ze doen echt alles voor hun geloof,
ze maken van zichzelf een afhankelijke sloof.
Laten hun hele leven door een boek runnen,
waarvan ze nog niet eens de schrijver kunnen.
Ze staan als kuddedieren liederen te zingen,
en proberen hun geloof aan ons op te dringen.
Kerst is:quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Aha wat doen jullie met kerst
wat is kerst eigenlijk
Aah zo Dus Kerst is een Internationale Feestdagquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kerst is:
-vreten
-drinken
-spelletje spelen
-krant voor de derde keer lezen
-ruziemaken
-kater
Ja, ik wil wel weer eens lachen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Osdorp Posse - Godvoordomme.
[..]
ja, daarom is het zo'n succes.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Aah zo Dus Kerst is een Internationale Feestdag
Met kerst..... ehhmmmm... morgen naar de chinees uit eten.....voor de rest niks speciaals....quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef Meki het volgende:
Aha wat doen jullie met kerst
wat is kerst eigenlijk
hihiquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:46 schreef RichardQuest het volgende:
Godvoordomme, God is voor dommen. Fok alle bronen die die shit hebben verzonnen.
*gniffel.
Gelijk op een zoepen zetten om daarmee de dag sneller voorbij te laten zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kerst is:
-vreten
-drinken
-spelletje spelen
-krant voor de derde keer lezen
-ruziemaken
-kater
Aha zoquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met kerst..... ehhmmmm... morgen naar de chinees uit eten.....voor de rest niks speciaals....
Ook geen gebedje of zo....eigenlijk een beetje het jaar overdenken... en bij familie zijn.
Lijkt me heerlijk, gelukkig is mijn zwager ook wel eentje van het bier.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gelijk op een zoepen zetten om daarmee de dag sneller voorbij te laten zijn.
Die Johan toch ookquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Laten hun hele leven door een boek runnen,
waarvan ze nog niet eens de schrijver kunnen
Een kwart eeuw oefening in Nederlandse grammatica en juistheid van uitdrukking voor deze geboren bordenwasser, alstublieft.
Dat jij slim genoeg bent om achter een koeterwaals sprekende Amsterdammer die meent dat je van ieder boek de auteur zou moeten kennen aan te lopen, is geweldig.quote:
Zo, zet daar nog maar wat komma's in, bitch.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat jij slim genoeg bent om achter een koeterwaals sprekende Amsterdammer die meent dat je van ieder boek de auteur zou moeten kennen aan te lopen, is geweldig.
Je neemt jezelf, en dit lied, en de zanger te serieus Johan. Relax.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat jij slim genoeg bent om achter een koeterwaals sprekende Amsterdammer die meent dat je van ieder boek de auteur zou moeten kennen aan te lopen, is geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |