komt omdat je nu wel nuecktquote:Op zondag 26 december 2004 00:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik kon me vroeger al slecht concentreren bij studieopdrachten.
Tegenwoordig is het gewoon een ramp![]()
Na 7 jaar heb je alles wel zo'n beetje gezien.quote:Op zondag 26 december 2004 00:31 schreef du_ke het volgende:
Ook al een beetje last van studieontwijkend gedrag?!
quote:Op zondag 26 december 2004 00:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Na 7 jaar heb je alles wel zo'n beetje gezien.
Herhaling van zetten
dag sideprick, tot een meer zinvolle dagquote:Op zondag 26 december 2004 01:07 schreef Sidekick het volgende:
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
Ausländer raus dus.
Nog eentje voor te pas, te onpas en de leut.quote:
Krijg IG Farben een herstart/doorstart.... ?quote:Op zondag 26 december 2004 10:04 schreef RichardQuest het volgende:
Die Entlosung der Muslimfrage!
Dat krijg je als iedereen zoveel kinderen krijgt.quote:Op zondag 26 december 2004 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een zooi doden.
Je hebt een kinder krijg frustratie of niet?quote:Op zondag 26 december 2004 12:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat krijg je als iedereen zoveel kinderen krijgt.
Vind je het gek met die 2 zonen van me.quote:Op zondag 26 december 2004 12:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je hebt een kinder krijg frustratie of niet?![]()
Zullen we weer leuke naschokken komen.quote:Op zondag 26 december 2004 12:24 schreef George-Butters het volgende:
Het is een druk gebied met veel vulkanische activiteit. Sitting on a timebomb
Integreren is toch wederzijds? Toch Achmed? Marc Dutroux ging ons voor zou Dora zeggen.quote:Op zondag 26 december 2004 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
We? Stomme allochtoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |