De eeuwige Johan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:31 schreef Sidekick het volgende:
Gaverdamme, wat een Johan_de_With opmerking.![]()
![]()
Zeurkousen zouden Moslim moeten worden tijdens de feestdagen, want niets is erger dan een zeurkous die teveel drinkt. Wat een gezeik.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:19 schreef Meki het volgende:
en hoe is de eerste kerstdag gegaan
Maar Alper. Ik geloof ook in een God.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:14 schreef Akkersloot het volgende:
Ook ik geloof namelijk in een God.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeurkousen zouden Moslim moeten worden tijdens de feestdagen, want niets is erger dan een zeurkous die teveel drinkt. Wat een gezeik.
gelukkig help jij ons telkens weer te leiden naar het juiste padquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeurkousen zouden Moslim moeten worden tijdens de feestdagen, want niets is erger dan een zeurkous die teveel drinkt. Wat een gezeik.
Als mensen erg veel drinken, gaan ze doorgaans slap ouwehoeren (Ik ben zo zielig) of hun gesprekken doorspekken met zinloze Engelse kreten. ''I know'', ''How come?'', ''That's the way it goes.'' Erg irritant.quote:
Last van een kleine buikgriep...... ik was vergeten dat mijn beste kleren nog in het wasmachine zaten dus met nette beetje kleffe kleren naar mijn ouders gereden met de autokachel vol open..... Een paar irisch coffee op en uit eten bij de chinees en nu weer terug op mijn stekkie..... En ik ga zo dadelijk een flinke toeter draaien.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:19 schreef Meki het volgende:
en hoe is de eerste kerstdag gegaan
Ik ga ook Marie Johanna eens peilen op bereidwilligheid denk ik, hehehequote:Op zaterdag 25 december 2004 21:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Last van een kleine buikgriep...... ik was vergeten dat mijn beste kleren nog in het wasmachine zaten dus met nette beetje kleffe kleren naar mijn ouders gereden met de autokachel vol open..... Een paar irisch coffee op en uit eten bij de chinees en nu weer terug op mijn stekkie..... En ik ga zo dadelijk een flinke toeter draaien.
oow zoquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als mensen erg veel drinken, gaan ze doorgaans slap ouwehoeren (Ik ben zo zielig) of hun gesprekken doorspekken met zinloze Engelse kreten. ''I know'', ''How come?'', ''That's the way it goes.'' Erg irritant.
Extreem rechts.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
Goedenavond, feestvarkens.
wat is je voorraad voor morgen?quote:Op zondag 26 december 2004 00:06 schreef du_ke het volgende:
Heb nog wel wat bier maar ga zo lekker pitten geloof ik.
Mijn voorraad is zo groot als die van mijn gastheerquote:Op zondag 26 december 2004 00:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat is je voorraad voor morgen?
http://www.catholic-forum.com/saints/ncd00629.htmquote:Op zondag 26 december 2004 00:08 schreef George-Butters het volgende:
Zeg Johan. Vroeger waren er gedurende een aantal periodes meerdere pausen tegelijk (toulouse en Rome). Waar kan ik meer info vinden over deze machtstrijd? En het ontstaan van deze pausen?
doe je gezellig meequote:Op zondag 26 december 2004 00:08 schreef George-Butters het volgende:
Zeg Johan. Vroeger waren er gedurende een aantal periodes meerdere pausen tegelijk (toulouse en Rome). Waar kan ik meer info vinden over deze machtstrijd? En het ontstaan van deze pausen?
Die zal wel groot genoeg zijn, ik zag nog wel wat bier hier in de schuur liggen dus dat komt wel goedquote:Op zondag 26 december 2004 00:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat is je voorraad voor morgen?
waren ze nog geslaagd voor de Brigitte Kaandorptest eigenlijk?quote:Op zondag 26 december 2004 00:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik kan geen spelletje meer zien
tell me about it, het is precies een jaar geleden dat ik fok omarmdequote:Op zondag 26 december 2004 00:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zal wel groot genoeg zijn, ik zag nog wel wat bier hier in de schuur liggen dus dat komt wel goed. 't is verdomme ook de engie manier om kerst met goed fatsoen door te komen
.
Bij mij was mijn afstudeerstage de oorzaak.quote:Op zondag 26 december 2004 00:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
tell me about it, het is precies een jaar geleden dat ik fok omarmde
Ik heb de test nog niet uitgevoerd. Het zijn wel goede sociale mensen.quote:Op zondag 26 december 2004 00:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
waren ze nog geslaagd voor de Brigitte Kaandorptest eigenlijk?
We hebben gewoon onze ziel verkochtquote:Op zondag 26 december 2004 00:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bij mij was mijn afstudeerstage de oorzaak.
![]()
Kaandorp terroriseerde nederland 3 vanavond. Volgens mij zijn ze geslaagd ..quote:Op zondag 26 december 2004 00:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb de test nog niet uitgevoerd. Het zijn wel goede sociale mensen.
De beste schoonouders totnutoe.
Had er bij mij ook wel veel mee te makenquote:Op zondag 26 december 2004 00:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bij mij was mijn afstudeerstage de oorzaak.
![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 00:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
We hebben gewoon onze ziel verkocht
komt omdat je nu wel nuecktquote:Op zondag 26 december 2004 00:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik kon me vroeger al slecht concentreren bij studieopdrachten.
Tegenwoordig is het gewoon een ramp![]()
Na 7 jaar heb je alles wel zo'n beetje gezien.quote:Op zondag 26 december 2004 00:31 schreef du_ke het volgende:
Ook al een beetje last van studieontwijkend gedrag?!
quote:Op zondag 26 december 2004 00:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Na 7 jaar heb je alles wel zo'n beetje gezien.
Herhaling van zetten
dag sideprick, tot een meer zinvolle dagquote:Op zondag 26 december 2004 01:07 schreef Sidekick het volgende:
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
Ausländer raus dus.
Nog eentje voor te pas, te onpas en de leut.quote:
Krijg IG Farben een herstart/doorstart.... ?quote:Op zondag 26 december 2004 10:04 schreef RichardQuest het volgende:
Die Entlosung der Muslimfrage!
Dat krijg je als iedereen zoveel kinderen krijgt.quote:Op zondag 26 december 2004 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een zooi doden.
Je hebt een kinder krijg frustratie of niet?quote:Op zondag 26 december 2004 12:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat krijg je als iedereen zoveel kinderen krijgt.
Vind je het gek met die 2 zonen van me.quote:Op zondag 26 december 2004 12:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je hebt een kinder krijg frustratie of niet?![]()
Zullen we weer leuke naschokken komen.quote:Op zondag 26 december 2004 12:24 schreef George-Butters het volgende:
Het is een druk gebied met veel vulkanische activiteit. Sitting on a timebomb
Integreren is toch wederzijds? Toch Achmed? Marc Dutroux ging ons voor zou Dora zeggen.quote:Op zondag 26 december 2004 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
We? Stomme allochtoon.
Gelukkig heet ik geen Achmed of Ali of whatever.quote:Op zondag 26 december 2004 12:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Integreren is toch wederzijds? Toch Achmed? Marc Dutroux ging ons voor zou Dora zeggen.
Hebben je ouders hersens dan?quote:Op zondag 26 december 2004 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig heet ik geen Achmed of Ali of whatever.
Verbrandt je paspoort.quote:Op zondag 26 december 2004 12:52 schreef Sidekick het volgende:
Was ik maar een illegaal. Die worden altijd voorgetrokken. Positieve discriminatie.
Ach, gaan we weer Verdonk bashen.quote:Op zondag 26 december 2004 12:49 schreef Drugshond het volgende:
Het zal me niet verbasen als straks alle uitzettingstoestellen van R.Verdonk een nieuwe (vakantie ?!) bestemming hebben..... -- Malediven -- .
Of mag dat niet op 2e kerstdag ?quote:Op zondag 26 december 2004 12:53 schreef pberends het volgende:
Ach, gaan we weer Verdonk bashen.
Van mij mag je iedereen bashen, inclusief mij. Als ik het ook maar mag doenquote:Op zondag 26 december 2004 12:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Of mag dat niet op 2e kerstdag ?
quote:
quote:Melodie - Robert Stolz, aus dem Film "Das Lied ist aus" 1930
Und eines Tages mit Sang und Klang
Da zog ein Fähnrich zur Garde
Ein Fähnrich, jung und voll Leichtsinn und schlank
Auf der Kappe die goldene Kokarde
Da stand die Mutter vor ihrem Sohn
Hielt seine Hände umschlungen
Schenkt ihm ein kleines Medaillon
Und sie sagt zu ihrem Jungen:
Adieu mein kleiner Gardeoffizier, Adieu, Adieu
|: Und vergiß mich nicht :|
|: Sei das Glück mit dir :|
Stehe gerade, kerzengerade
Lache in den Sonnentag
Was immer gescheh'n auch mag
Hast du Sorgenminen, fort mit ihnen
Ta-ta-ra-ta-ta
Für Trübsal sind andere da
|: Und vergiß mich nicht :|
|: Sei das Glück mit dir :|
Adieu, Adieu mein kleiner Offizier, Adieu
"Bedankt voor die dope uit Holland"quote:
Een vriendin van m'n zusje zit daar ergens aan de indiaase kust (bij madras) als vrijwilligster voor een of ander project. Het is nog wel even spannend of en wanneer ze wat van haar horen.quote:Op zondag 26 december 2004 12:03 schreef Drugshond het volgende:
idd Vloedgolf na aardbeving Malediven
Nee hoorquote:Op zondag 26 december 2004 14:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Wist je dat Hitler gedemoniseerd wordt?
quote:Op zondag 26 december 2004 13:40 schreef Drugshond het volgende:
Ik wordt een beetje gek van de Tros (Ned 2)... al die zangkoren doen mij denken aan Duitsland 30-39. Toen was ook al iedereen Duits getinte liederen aan het zingen. En ondertussen schreef Bernard nog eens een brief aan A.Hitler.
Als je zo'n poster in Nederland (2004) zou uitbrengen zou elk reclame bureau het afkeuren.quote:[b]Op zondag 26 december 2004 14:41 [img]www.dasblauelicht.net/7-02_TRMF_WILLENS_ART.jpg[/img]
Radicaal met drie beugels.quote:Op zondag 26 december 2004 15:09 schreef Harry_Sack het volgende:
wat is dit toch altijd een gezellig draadje
koning eenoogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |