De eeuwige Johan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:31 schreef Sidekick het volgende:
Gaverdamme, wat een Johan_de_With opmerking.![]()
![]()
Zeurkousen zouden Moslim moeten worden tijdens de feestdagen, want niets is erger dan een zeurkous die teveel drinkt. Wat een gezeik.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:19 schreef Meki het volgende:
en hoe is de eerste kerstdag gegaan
Maar Alper. Ik geloof ook in een God.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:14 schreef Akkersloot het volgende:
Ook ik geloof namelijk in een God.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeurkousen zouden Moslim moeten worden tijdens de feestdagen, want niets is erger dan een zeurkous die teveel drinkt. Wat een gezeik.
gelukkig help jij ons telkens weer te leiden naar het juiste padquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeurkousen zouden Moslim moeten worden tijdens de feestdagen, want niets is erger dan een zeurkous die teveel drinkt. Wat een gezeik.
Als mensen erg veel drinken, gaan ze doorgaans slap ouwehoeren (Ik ben zo zielig) of hun gesprekken doorspekken met zinloze Engelse kreten. ''I know'', ''How come?'', ''That's the way it goes.'' Erg irritant.quote:
Last van een kleine buikgriep...... ik was vergeten dat mijn beste kleren nog in het wasmachine zaten dus met nette beetje kleffe kleren naar mijn ouders gereden met de autokachel vol open..... Een paar irisch coffee op en uit eten bij de chinees en nu weer terug op mijn stekkie..... En ik ga zo dadelijk een flinke toeter draaien.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:19 schreef Meki het volgende:
en hoe is de eerste kerstdag gegaan
Ik ga ook Marie Johanna eens peilen op bereidwilligheid denk ik, hehehequote:Op zaterdag 25 december 2004 21:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Last van een kleine buikgriep...... ik was vergeten dat mijn beste kleren nog in het wasmachine zaten dus met nette beetje kleffe kleren naar mijn ouders gereden met de autokachel vol open..... Een paar irisch coffee op en uit eten bij de chinees en nu weer terug op mijn stekkie..... En ik ga zo dadelijk een flinke toeter draaien.
oow zoquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als mensen erg veel drinken, gaan ze doorgaans slap ouwehoeren (Ik ben zo zielig) of hun gesprekken doorspekken met zinloze Engelse kreten. ''I know'', ''How come?'', ''That's the way it goes.'' Erg irritant.
Extreem rechts.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
Goedenavond, feestvarkens.
wat is je voorraad voor morgen?quote:Op zondag 26 december 2004 00:06 schreef du_ke het volgende:
Heb nog wel wat bier maar ga zo lekker pitten geloof ik.
Mijn voorraad is zo groot als die van mijn gastheerquote:Op zondag 26 december 2004 00:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat is je voorraad voor morgen?
http://www.catholic-forum.com/saints/ncd00629.htmquote:Op zondag 26 december 2004 00:08 schreef George-Butters het volgende:
Zeg Johan. Vroeger waren er gedurende een aantal periodes meerdere pausen tegelijk (toulouse en Rome). Waar kan ik meer info vinden over deze machtstrijd? En het ontstaan van deze pausen?
doe je gezellig meequote:Op zondag 26 december 2004 00:08 schreef George-Butters het volgende:
Zeg Johan. Vroeger waren er gedurende een aantal periodes meerdere pausen tegelijk (toulouse en Rome). Waar kan ik meer info vinden over deze machtstrijd? En het ontstaan van deze pausen?
Die zal wel groot genoeg zijn, ik zag nog wel wat bier hier in de schuur liggen dus dat komt wel goedquote:Op zondag 26 december 2004 00:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat is je voorraad voor morgen?
waren ze nog geslaagd voor de Brigitte Kaandorptest eigenlijk?quote:Op zondag 26 december 2004 00:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik kan geen spelletje meer zien
tell me about it, het is precies een jaar geleden dat ik fok omarmdequote:Op zondag 26 december 2004 00:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zal wel groot genoeg zijn, ik zag nog wel wat bier hier in de schuur liggen dus dat komt wel goed. 't is verdomme ook de engie manier om kerst met goed fatsoen door te komen
.
Bij mij was mijn afstudeerstage de oorzaak.quote:Op zondag 26 december 2004 00:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
tell me about it, het is precies een jaar geleden dat ik fok omarmde
Ik heb de test nog niet uitgevoerd. Het zijn wel goede sociale mensen.quote:Op zondag 26 december 2004 00:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
waren ze nog geslaagd voor de Brigitte Kaandorptest eigenlijk?
We hebben gewoon onze ziel verkochtquote:Op zondag 26 december 2004 00:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bij mij was mijn afstudeerstage de oorzaak.
![]()
Kaandorp terroriseerde nederland 3 vanavond. Volgens mij zijn ze geslaagd ..quote:Op zondag 26 december 2004 00:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb de test nog niet uitgevoerd. Het zijn wel goede sociale mensen.
De beste schoonouders totnutoe.
Had er bij mij ook wel veel mee te makenquote:Op zondag 26 december 2004 00:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bij mij was mijn afstudeerstage de oorzaak.
![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 00:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
We hebben gewoon onze ziel verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |