quote:christenen geloven tenminste in een god en houden (sommige) zich goed aan de regels wat de bijbel hen voorschrijft. die zullen zonder twijfel hun beloning ook ontvangen in het hiernamaals.
dit kan ik moeilijk rijmen.quote:akkersloot ik ben echt bang wat jou te wachten staat in het hiernamaals
verder kun je stikken in je graf akkersloot, je onzin is me te groot. ik kan niet geloven dat je geen troll bentquote:deze methode van ontkennen gaat mij een beetje te ver! als ik a zeg (en ik ben moslim) dan zeggen alle niet-moslims b..... als ik ik zeg dit is een ''forum'', dan zeggen jullie ''nee, dit is een frontpage''.
is dit een doods bedreiging? is levend begraven de straf volgens de sharia voor godslastering?quote:op donderdag 23 december 2004 20:50 schreef youssef het volgende:
mooi gezegd van alper, de keiharde realiteit:
[..]
verder kun je stikken in je graf akkersloot, je onzin is me te groot. ik kan niet geloven dat je geen troll bent
gut, misschien wil ik zijn hele familie wel dood hebben met behulp van een aardappelschil mesje. misschien behaal jij dan wel je succes of dhr. wilders, dan zijn akkersloot en zijn familie martelaren voor de nederlandse samenleving. hej, dat is toch wat je wil? ga toch heen manquote:op donderdag 23 december 2004 20:56 schreef oud_student het volgende:
[..]
is dit een doods bedreiging? is levend begraven de straf volgens de sharia voor godslastering?
(komt ie er toch nog genadig vanaf, stenigen lijkt mij noch minder aangenaam)
christenen, joden, moslims, hindoes, boedhisten en welke andere zogenaamde "openbarings"godsdiensten hebben niet het monopolie op het geloof in een god.quote:op donderdag 23 december 2004 20:45 schreef dionysuz het volgende:
in welke god geloof jij dan akkersloot? lijkt me niet de god uit de bijbel of de koran nietwaar?
hoe ervaar jij jouw god akkersloot. en hoe ben je tot geloof gekomen ? is daar al een topic over ?quote:op donderdag 23 december 2004 21:14 schreef akkersloot het volgende:
[..]
christenen, joden, moslims, hindoes, boedhisten en welke andere zogenaamde "openbarings"godsdiensten hebben niet het monopolie op het geloof in een god.
in de naam van youssef, de barmhartige.quote:op donderdag 23 december 2004 20:50 schreef youssef het volgende:
verder kun je stikken in je graf
dus jij meent dat christenen en moslims wel het alleenrecht hebben op het geloof in een godquote:op donderdag 23 december 2004 20:50 schreef youssef het volgende:
verder kun je stikken in je graf akkersloot, je onzin is me te groot. ik kan niet geloven dat je geen troll bent
iedereen heeft het recht om de betrouwbaarheid van paulus en mohammed in twijfel te trekken. ofdat hij nu in een god gelooft of niet.quote:op donderdag 23 december 2004 21:16 schreef het_fokschaap het volgende:
hoe ervaar jij jouw god akkersloot. en hoe ben je tot geloof gekomen ? is daar al een topic over ?
dat was de vraag niet akkerstront. antwoord nu eens een keer op een vraag in plaats van altijd en eeuwig in elke reply van je topics offtopic te gaan naar je eeuwige stokpaardjes. (paus, paulus, temporaalquote:op donderdag 23 december 2004 21:21 schreef akkersloot het volgende:
[..]
iedereen heeft het recht om de betrouwbaarheid van paulus en mohammed in twijfel te trekken. ofdat hij nu in een god gelooft of niet.
dat recht wil ik je niet ontnemen. vroeg me af of jouw god ook bepaalde zaken geopenbaard heeft waardoor jij weet dat deze god bestaat.quote:op donderdag 23 december 2004 21:21 schreef akkersloot het volgende:
[..]
iedereen heeft het recht om de betrouwbaarheid van paulus en mohammed in twijfel te trekken. ofdat hij nu in een god gelooft of niet.
waarom wens je dan dat iemand mag stikken in zijn graf ?quote:op donderdag 23 december 2004 21:00 schreef youssef het volgende:
gut, misschien wil ik zijn hele familie wel dood hebben met behulp van een aardappelschil mesje. misschien behaal jij dan wel je succes of dhr. wilders, dan zijn akkersloot en zijn familie martelaren voor de nederlandse samenleving. hej, dat is toch wat je wil? ga toch heen man
hoezo, als ik toevallig met mijn hakbijl uitschiet als ik je tegenkom kan toch ook per ongeluk gebeuren?quote:op donderdag 23 december 2004 21:26 schreef akkersloot het volgende:
[..]
waarom wens je dan dat iemand mag stikken in zijn graf ?
en dat alleen maar omdat ik je "profeet" beledig. mooie vredelievende godsdienst heb jij.
is er geen verschil tussen "weten" en "geloven".quote:op donderdag 23 december 2004 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
dat recht wil ik je niet ontnemen. vroeg me af of jouw god ook bepaalde zaken geopenbaard heeft waardoor jij weet dat deze god bestaat.
euh die vraag over het mogen stikken in mijn grafquote:op donderdag 23 december 2004 21:23 schreef youssef het volgende:
dat was de vraag niet akkerstront. antwoord nu eens een keer op een vraag in plaats van altijd en eeuwig in elke reply van je topics offtopic te gaan naar je eeuwige stokpaardjes. (paus, paulus, temporaal)
ik dacht dat je je ging richten op de ware islam ?quote:op donderdag 23 december 2004 21:28 schreef youssef het volgende:
[..]
hoezo, als ik toevallig met mijn hakbijl uitschiet als ik je tegenkom kan toch ook per ongeluk gebeuren?
ach, af en toe ontladenquote:op donderdag 23 december 2004 21:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik dacht dat je je ging richten op de ware islam ?
moeite met integreren youssef?quote:ik zal de islam niet gebruiken als een bolletje warm deeg dat zo gekneed wordt zodat het past in een westerse oven
hoi #ANONIEMquote:op donderdag 23 december 2004 21:32 schreef #ANONIEM het volgende:
en akkersloot je hoeft godsbeeld niet te benadrukken. iedereen heeft namelijk een bepaald beeld van god dus iedereen is identiek op dat gebied. het is slechts een visie
nergens, dat is mijn eigen zwakheidquote:op donderdag 23 december 2004 21:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waar staat dat in de koran ?
hmm, ik zie er idd wel heil in om gewoon in werkelijk elk topic van akkersloot over iets anders te beginnen. en de rest van zijn posts verder negeren dan natuurlijkquote:op donderdag 23 december 2004 21:41 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
moeite met integreren youssef?
(ondertitel)
ligt natuurlijk ook aan de inhoud van de signature (daar waar #ANONIEM op reageerde).quote:op donderdag 23 december 2004 21:43 schreef youssef het volgende:
hmm, ik zie er idd wel heil in om gewoon in werkelijk elk topic van akkersloot over iets anders te beginnen. en de rest van zijn posts verder negeren dan natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |