Soms is dat de beste leerschool .... maakt niet uit welke opleiding je genoten hebt...quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:22 schreef Monidique het volgende:
Nee, het is productiewerk waar voornamelijk Ausländer zitten, dus je wordt niet zomaar ontslagen.
Mater Dei, zit je in Brabant, ofzo?quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik doe ook zo iets...met allerlei Walen en zo...
150%, geloof ik, of 200%, maar het maakt mij niet zoveel uit. Ik wil gewoon werken, geld verdien, iets doen...quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Op zondag krijg je extra betaald?
Keep the soul alive!quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
150%, geloof ik, of 200%, maar het maakt mij niet zoveel uit. Ik wil gewoon werken, geld verdien, iets doen...
Maar geen kloon.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:36 schreef Monidique het volgende:
Ach, maar behalve dat ben ik best een walgelijk lui hoerenbeest, vergeet dat niet.
quote:you're only twentynine
Gotta lot to learn
But when your mummy dies
She will not return
We like noise
It's our choise
It's what wanna do
We don't care about long hair
I don't wear flares
See my face not a trace
No reality i don't work
I just speed that's all i need
I'm a lazy sod i'm a lazy sod
I'm a lazy sod i'm so lazy
I'm a lazy sod i'm a lazy sid
I'm a lazy sod i'm so lazy
I can't even be botherd
Lazy lazy
My favorite....quote:Hey little girl wanna go for a ride ?
There’s room and my wagon is parked right outside
We can cruise down rober street all night long
But I think I’ll just rape you and kill you instead
Diane diane diane diane diane diane
I hear there’s a party at lake cove
It’s be much easier if I drove
We could check it out
We can go and see
Come on take a ride with me
Lay down together for a while
I’ll put all your clothes in a nice neat little pile
You’re the cutest girl I’ve ever seen in my life
But it’s over now and with my knife
Limburg, mijn waarde.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:30 schreef Monidique het volgende:
Mater Dei, zit je in Brabant, ofzo?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik was ff aan het zoeken naar een foto van "Triumph des Willens"... Maar de eerste link die ik klikte was gelijk stormfront.org. Ik moest ff lachen met deze reaktie...
[..]
Freaks.....
Ja, een tijd waarin de bewegingsvrijheid van orthodoxe gelovigen tenminste werd beperkt. Dat was gewoon noodzakelijk om de democratie te behouden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:45 schreef Monidique het volgende:
Dat waren tenminste nog tijden waarin men wist waar men aan toe was.
Soort van Noord Korea maar dan beter (fout).quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:45 schreef Monidique het volgende:
Dat waren tenminste nog tijden waarin men wist waar men aan toe was.
Thx, massa hysterie.. in W-Europa ... bestaat zoiets nog ?!....quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:43 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leni had best leuke vergezichtjes in haar documantaire gepropt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er zelfs nog nooit in de buurt geweest.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:03 schreef Monidique het volgende:
Yohen, jij bent es naar Israël gegaan,
Nee, het was allemaal een oerhollandse scene.quote:heb jij daar je geloof gevonden, of was hetn iets anders?
Nee, Protestants eergevoel en humanistische opvoeding, Lazarusquote:En, enja zo verdedigend jegens Israël en Joden vanwege je reisje, of niet?
Ja, kijk maar naar de dood van Bernhard.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Thx, massa hysterie.. in W-Europa ... bestaat zoiets nog ?!....
Jij zit ook echt gewoon te lurken he?quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs nog nooit in de buurt geweest.
[..]
Nee, het was allemaal een oerhollandse scene.
[..]
Nee, Protestants eergevoel en humanistische opvoeding, Lazarus.
Zij die zonder zonde zijn...quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij zit ook echt gewoon te lurken he?![]()
werpe het eerste glas, er zijn er godverdomme bij mij al 2 gesneuveldquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zij die zonder zonde zijn...
de Witte de With straat is in West, daar zitten veel moslims en er staat een moskee. Het is zo'n typische straat waar je als buitenstaander niet zou willen wonen, vroeger al niet.quote:
Ja, daar zijn ze in Denemarken nog aardig bang van geworden. Helaas stierf hij.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:20 schreef Drugshond het volgende:
Witte de With straat .....klinkt erg bekend,....
Vroeger vaak op stap in A'dam op stap geweest...... op een gegeven moment begin je een aantal straten te kennen waaronder genoemde..... Net zoiets als het anna frank plantsoen in Eindhoven........ inmiddels ook berucht........quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
de Witte de With straat is in West, daar zitten veel moslims en er staat een moskee. Het is zo'n typische straat waar je als buitenstaander niet zou willen wonen, vroeger al niet.
Qua ligging zit je er economisch wel goed, dicht bij de Kinkerstraat en dicht bij de Jan Evertsenstraat, persoonljk zou ik daar niet eens doorheen willen fietsen vanwege de slechte architectuur en de sfeer van de straat.
Volgens mij is daar eigenlijk weinig in de buurt hoor..quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vroeger vaak op stap in A'dam op stap geweest...... op een gegeven moment begin je een aantal straten te kennen waaronder genoemde..... Net zoiets als het anna frank plantsoen in Eindhoven........ inmiddels ook berucht........
Wat zeg je dat treffend. Ik zou er alleen, zeker in proza niet, geen zinnig antwoord op kunnen geven. Boeddhisten noemen zoiets meen ik ''het gezicht van voor je geboorte'' zien, dat komt er nog bij in de buurt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:33 schreef Monidique het volgende:
JdW, wat was die oerhollandse [i]scene[/]i] welke jou veranderde?
Dat dacht ik pas geleidelijk en ik kan dat niet meer goed navoelen.quote:En waarom dacht je van, ach... waarom niet?
Joh, ik heb verhandelingen tot het verbeteren tot het verstand alsmede Ethica de laatste editie op mijn lijst staan. Jij ook?quote:
In de Van Speykstraat nog wel. Gevoel voor ironie had de dader zeker.quote:
Ik geloofde al die verhalen nooit. Zoiets kon ik me in E'hoven niet voorstellen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:25 schreef Drugshond het volgende:
Net zoiets als het anna frank plantsoen in Eindhoven........ inmiddels ook berucht........
Bel de Stichting Ter Voorkoming Van Het Beamen Van De Profetische Staat Van Paulus en Muhammad (VZMH) Door X-en, of welke guitige afkorting was het ook al weer?quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:37 schreef Monidique het volgende:
Kortom, het was een vlaag van temporale kwab-epilespie.
niets is mee, overigens
Politiestaatquote:Veel jongeren zonder identiteitsbewijs nieuwe jaar in
Vrijdag 24 december, EINDHOVEN - Zoals het er nu naar uitziet, zullen veel jongeren aan het begin van het nieuwe jaar nog geen geldig identiteitsbewijs hebben. Ze riskeren daarmee een boete. Gemeenten verwachten in de laatste week van het jaar nog wel veel aanvragen van legitimatiebewijzen, maar het duurt vervolgens een werkweek voordat de passen klaar zijn.
They Don't Give A Damnquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:49 schreef Harry_Sack het volgende:
Bob Geldoff, een bijzondere vent @ nederland 3
feed them , wooohoooohoooow ...
Spijker op de kop.quote:Maar zo iemand loopt het hele jaar rond in zijn huis van vijf miljoen dollar en met kerst moet er dan opeens iets gedaan worden
Ja, dit gaat over de 1984 versie, die maakte wel indruk. Dit gaat nog om de tijd dat e-mail nog moest worden uitgevonden, afspraken per draaitelefoon werden bevestigd en mensen uit pure belangeloosheid maar gewoon naar de studio kwamen om te kijken of de eigen concurrentie er ook zou zijn.Tegenwoordig is alles altijd idolsconcurrentiequote:Op zaterdag 25 december 2004 00:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
They Don't Give A Damn.
[..]
Spijker op de kop.
Mijn overwinning kan je zien als euthenasie.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:42 schreef Monidique het volgende:
Ik heb wel andere zorgen aan mijn hoofdm zoals een Sidekick die gaat winnen,!
Heb je ook in r'knor.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:20 schreef Drugshond het volgende:
Witte de With straat .....klinkt erg bekend,....
Al die vogelnestjes!quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:49 schreef Harry_Sack het volgende:
Bob Geldoff, een bijzondere vent @ nederland 3
feed them , wooohoooohoooow ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |