Wow, er is nog een grensquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar na dat station ben je een wijzer man en kun je zeggen:
"i've seen it all, mate".
Kon er ook wel om lachen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Precies en er zat humor in, gekke RQ.![]()
wacht maar tot jij eind 20 bent, vrindquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wacht maar tot jij eind 20 bent, vrind
Harteloos, Aaah.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nog op de valreep iemand een illusie armer gemaakt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mazzelaarquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
fijne dagen allen
ik ga maffen mag er over 5 uur weer uit om te gaan werken.
Ja eh, iemand moet even tegengas geven aan die slijmballen.quote:
Ik moet helemaal niks, stomme -edit-.quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:13 schreef Mutant01 het volgende:
Je moet kerst vieren! Stomme autochtoon!
Prettige dagen, desondanks.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:20 schreef Mutant01 het volgende:
Mwaahaaaaaahhhhhhh
Zelfde hoor schatje!quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Prettige dagen, desondanks.![]()
hee, gewoon kaaskop he !quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:13 schreef Mutant01 het volgende:
Je moet kerst vieren! Stomme autochtoon!
quote:Nederlander in Rusland opgepakt wegens couppoging
DEN HAAG - In Moskou is anderhalve week geleden een 23-jarige man met de Nederlandse nationaliteit gearresteerd wegens een poging tot gewelddadige machtsovername.
Mijn voorspelling voor 2005 is dat Van der Hoeven aftreedt.quote:'Belangenverstrengeling op ministerie van OCW'
DEN HAAG - Het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap was betrokken bij de belangenverstrengeling van een door het ministerie ingehuurde projectleider. Dat is de conclusie van bureau Twynstra Gudde dat in opdracht van staatssecretaris Van der Laan (Cultuur) hier onderzoek naar deed.
Mijn voorspelling voor 2005; Kane gaat het maken in Europa.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:43 schreef Sidekick het volgende:
Mijn voorspelling voor 2005 is dat Van der Hoeven aftreedt.
Het is nog een pool ookquote:Op zaterdag 25 december 2004 09:55 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Zielig hoopje mens.
quote:Speaking by telephone from Vichy, France on Friday, Malbrunot quoted his captors as saying Bush's re-election "would improve our ability to fight."
"We vote for Bush because Bush help us a lot by intervening in Afghanistan. So, from that point we could spread all over the world and we are now in 60 countries," Malbrunot cited one of the militants as saying on October 15, two weeks before Bush defeated Democrat John Kerry.
Malbrunot, 41, quoted the same militant as saying: "Our main targets are Saudi Arabia and Egypt. And because of Bush, if he is re-elected, we are sure that American soldiers will remain in Iraq for years."
Ik denk jij grammatica beter maken.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:06 schreef Monidique het volgende:
Mijn voorspelling is dat het jaar daarop zal zijn 2006.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |