En Boy George wist toen al dat George Michael gay is.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:10 schreef Drugshond het volgende:
Dat was net voor 5 kilo aan coke op ned 3......
Ik ken engelse vrienden die met GM op school hebben gezeten.... zelfs toen was het al bekend.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En Boy George wist toen al dat George Michael gay is.
Ja, geweldig he, en Simon LeBon van Duranduran, was toen zijn aartsvijand, maar ze beseften beiden dat dit het hogere doel behelste, dus sloeg Simon de arm om Boy Georgequote:Op zaterdag 25 december 2004 01:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En Boy George wist toen al dat George Michael gay is.
En Bono zong te hard en werd afgezeken door de Bananarama-girls.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:15 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, geweldig he, en Simon LeBon van Duranduran, was toen zijn aartsvijand, maar ze beseften beiden dat dit het hogere doel behelste, dus sloeg Simon de arm om Boy George
de geur van gedrogeerde pis was ook de leidraad voor dit geheel ..quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En Bono zong te hard en werd afgezeken door de Bananarama-girls.![]()
Prachtige tijd, nu zijn het allemaal pisgroepjes.
Ach, het waren mijn puberjaren. Helden waren het, jammer dat Geldoff daar volledig in is blijven hangen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
de geur van gedrogeerde pis was ook de leidraad voor dit geheel ..
Het leek zowaar een geheel dat door de gemeenschap als tolerant werd beschouwd. Het is een erg prettige gedachte in elk geval..![]()
da's a view to a kill ..quote:
zeg het dan goed:quote:
Inderdaadquote:
Ik zou er ook graag in willen geloven eigenlijk. Jammer dat generaties na mij zo'n agressieve mentaliteit hebben aangeleerd...quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ach, het waren mijn puberjaren. Helden waren het, jammer dat Geldoff daar volledig in is blijven hangen.
Ga je mond spoelen, die clip is spannend .. Op de Eiffeltoren als ik me niet vergis. Dat is fucking stoer man!quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad. De slechtste videoclip die ik ooit gezien heb, en die ik ook nooit meer wil zien.
Trutse allemahl
Precies en er zat humor in, gekke RQ.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, die clip is spannend .. Op de Eiffeltoren als ik me niet vergis. Dat is fucking stoer man!
hehehehe, don't fuck met onze jeugdquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Precies en er zat humor in, gekke RQ.![]()
Fokking right, mate!quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hehehehe, don't fuck met onze jeugd
Welk bj heb jij dan?quote:
Van na standje 69.quote:
Nog erger dan ik dus. Ik word gewoon fucking 30 na 1 januari. Dat station is voor jou al geweest...quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nog erger dan ik dus. Ik word gewoon fucking 30 na 1 januari. Dat station is voor jou al geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |