quote:Falls du heute Morgen gesund
und nicht krank aufgewacht bist,
bist du glücklicher als 1 Million
Menschen, welche die nächste
Woche nicht erleben werden.
Falls du nie einen Kampf des
Krieges erlebt hast, nie
die Einsamkeit durch
Gefangenschaft, die Agonie des
Gequälten, oder Hunger gespürt
hast, dann bist du
glücklicher als 500 Millionen
Menschen der Welt.
Falls du in die Kirche gehen
kannst, ohne die Angst,
dass dir gedroht wird, dass
man dich verhaftet oder
dich umbringt, bist du
glücklicher als 3 Milliarden
Menschen der Welt.
Falls sich in deinem
Kühlschrank Essen befindet,
du angezogen bist, ein Dach über
dem Kopf hast und ein
Bett zum hinlegen, bist du
reicher als 75% der
Einwohner dieser Welt.
Falls du ein Konto bei der
Bank hast, etwas Geld im
Portemonnaie und etwas
Kleingeld in einer kleinen
Schachtel, gehörst du zu 8%
der wohlhabenden Menschen
auf dieser Welt.
Falls du diese Nachricht
liest, bist du doppelt
gesegnet worden, denn
1. Jemand hat an dich gedacht und
2. Du gehörst nicht zu den
Milliarden Menschen die
nicht lesen können.
Und... du hast einen PC!
Arbeitet, als würdet ihr kein Geld
brauchen,
liebt, als hätte euch noch nie
jemand verletzt,
tanzt, als würde keiner hinschauen,
singt, als würde keiner zuhören,
lebt, als wäre das Paradies
auf der Erde.
HAHAquote:Op donderdag 23 december 2004 00:03 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
2004 pics van Katja..BMW R1100S Boxercup.
![]()
![]()
T'is alleen geen gezicht..
Wahahahhaaquote:Op donderdag 23 december 2004 00:03 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
2004 pics van Katja..BMW R1100S Boxercup.
![]()
![]()
T'is alleen geen gezicht..
Sneller dat dit:quote:Op donderdag 23 december 2004 00:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
* Tommy_Kuklinski ook sneller is dan Katja![]()
je vind haar gewoon zo leuk, snel en geil omdat ze op een BMW boxer rijdt he?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sneller dat dit:
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 00:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je vind haar gewoon zo leuk, snel en geil omdat ze op een BMW boxer rijdt he?
Zijn ze toch allemaal?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
op zo'n grote lompe BMW
Wanneer heb jij het jouwe?quote:Op donderdag 23 december 2004 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
Vandaag bijna de hele dag beoordelingsgesprekken dus mijn chef zit nu in bespreking.
Morgen .... zal best spannend worden, het jaarcontract loopt 19 januari af.quote:
Succes morgen dan!quote:Op donderdag 23 december 2004 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Morgen .... zal best spannend worden, het jaarcontract loopt 19 januari af.![]()
Dus jij ookquote:(de enige 2 met tijdelijk contact verder zijn goede vrienden van hem)
quote:
En waar in MotoGP open ik die replay dan...quote:Op donderdag 23 december 2004 00:18 schreef Youssef het volgende:
Hier is mijn eerste ronde op Mugello en tevens een van de eerste keren dat ik speel, dus niet lachen, download de twee bestandjes (buffer en buffer_ ), plaats ze in de map .../MotoGP/save/<bestandnaam die je eraan wilt geven>/
De eigenaar krijgt hem zelf al niet aangekicked.quote:Op donderdag 23 december 2004 10:58 schreef Youp het volgende:
hey Patrick281 hoe zit het met die KX500 gifkikker?
500 2takt doet 100 uur met een zuiger... en heeft toch wel ietsje meer vermogen als een 4takt brommer en weegt ook ietsje minderquote:Op donderdag 23 december 2004 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De eigenaar krijgt hem zelf al niet aangekicked.
Hij had wel laatst iemand die naar het ding kwam kijken om te kopen en die man kreeg hem uiteindelijk aan het lopen.
Ik denk dat ik maar even doorspaar voor een KTM LC-620 viertaktbrommer.
Scheelt ook weer zuigerwisselen iedere 9 uur.
En w.s. een hoop benzine en ergenis.
Uitlaatgeluidje van een 1 pitter 4 takt vind ik ook wel mooi .. tja wat minder fel verder maar goed genoeg denk ik voor wat leuke spelerei.
Mja verbruik is misschien nog aan te zien .. hoewel 1:20 wel scheelt in de portomonnee.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:08 schreef Youp het volgende:
500 2takt [..] heeft toch wel ietsje meer vermogen als een 4takt brommer en weegt ook ietsje minderen benzineverbruik ligt rond de 1:10 omdat je die fiets gewoo niet op vol vermogen kan rijden en er slechts een 38mm (oid) carburateur op zit... zelfde als op 250 2t
mjah een goed afgestelde en in een beetje nette staat verkerende 500 2t 1cil moet met 2 a 3x kicken goed te starten zijnquote:Op donderdag 23 december 2004 11:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja verbruik is misschien nog aan te zien .. hoewel 1:20 wel scheelt in de portomonnee.
Maar dat verhaal van aankicken vond ik toch wat minder.
Het ding is erbij voor de spielerei, maar ook om 2-3, soms 4-5 dagen naar mijn werk te rijden in de winter.
Ik ben al eens wat laat van huis, en als het ding dan nog eens niet wil starten ..........
Vroeger heb ik al een 2 takt RGV supersport gehad.
Was soms niet grappig na werktijd met vette bougie's zitten.
Ik heb trouwens ook ooit een toermotortje gehad met een 350 cc 2 takt 2 cylinder blok.
Daar had ik ook al pech mee onderweg .. mooi gat in de zuiger omdat de vorige eigenaar er waarschijnlijk een te hete bougie in had zitten.
Ik had hem net 2 maanden en had al van alles met dat ding gedaan qua onderhoud, versnellingsbak olie ververst, voorvork onderhouden .. behalve de bougie gedaan.
Dat zo'n 500 cc 2 takt een heel ander en lekker karakter heeft dat staat natuurlijk wel buiten discussie verder.![]()
![]()
Daarom.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
2-takt is ook voor echte mannen, is niks voor jou Pepijn
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:25 schreef Youp het volgende:
je moet er gewoon eens op rijden... en je pist of in je broek, of je wil nooit meer anders
ik wil nooit meer anders iigquote:Op donderdag 23 december 2004 11:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Vergeet wat ik wilde zeggen.Beetje druk hier .....
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:45 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wil nooit meer anders iigals je ff tijd hebt moet je die filmpjes eventjes bekijken... zeker de moeite waard
vraag maar aan riet
Ow ja ..... hij trok voorheen met de oude tandwiel overbrenging inderdaad wheelie's gewoon vanuit de 5'de versnelling.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:44 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Vergeet wat ik wilde zeggen.Beetje druk hier .....
![]()
![]()
en kenteken...??quote:Op donderdag 23 december 2004 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tnx, zal er aan denken vanavond o.i.d.
Leuk dat je zo enthousiast bent over die dingen.
Zal er nog eens over denken.Dingetje is ook wel leuk verbouwt moet ik zeggen.
(Yamaha R1 kontje, SM wielen, ¤ 1.500,00 euro .........)
doet de mijne ookquote:Op donderdag 23 december 2004 11:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow ja ..... hij trok voorheen met de oude tandwiel overbrenging inderdaad wheelie's gewoon vanuit de 5'de versnelling.
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:55 schreef Youp het volgende:
en natuurlijk het bekende agressieve 2t oppakken zodra je aan het gas komt...![]()
maar niet met een 5bak waarvan de vmax 140km/h isquote:Op donderdag 23 december 2004 12:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Als ik de Beemer houd ga ik ook ooit een turbo kit erop zetten.![]()
Krijg je een beetje hetzelfde effect.
Daar heb ik trouwens al 80 Nm bij 2.400 toeren en opbouwend..
Bij ca. 204 kilo..
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:02 schreef Youp het volgende:
maar niet met een 5bak waarvan de vmax 140km/h isen bij de CR is het koppel bij 2500 toeren ongeveer ook al zo'n beetje helemaal beschikbaar
alleen bij de KX komt hij er wat later in...
Hij is op kenteken als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:53 schreef Youp het volgende:
en kenteken...??![]()
als jij m niet koopt.....
nou ik doelde op dat je het koppel vergeleek... en toen vergeleek ik de restquote:Op donderdag 23 december 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft dit met de Beemer te maken?
[..]
ja die kende ik al...quote:Op donderdag 23 december 2004 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik kan hem even niet vinden, maar wel deze CR500 op kenteken.
[afbeelding]
![]()
Ah, Beemer is natuurlijk een hele andere motor, 97 pk aan het achterwiel en magische stuureigenschappen zelfs boven de + 180 km/u.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:12 schreef Youp het volgende:
nou ik doelde op dat je het koppel vergeleek... en toen vergeleek ik de rest
Hij doet aan inruil .. zegt'ie .... ff kijken of ik iets van 9 rooien kan inruilen.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:12 schreef Youp het volgende:
[..]
ja die kende ik al...maar op MF staat nog ergens een geilere
da's best netjesquote:Op donderdag 23 december 2004 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, Beemer is natuurlijk een hele andere motor, 97 pk aan het achterwiel en magische stuureigenschappen zelfs boven de + 180 km/u. [afbeelding]
Met turbokitje schijnt'ie ook wel een aardig 2'takt karakter niet lineaire turbokick te kunnen krijgen.
Een kennis van de MotorXtra jongens waar wij een dynomeet gehouden hebben heeft 140 pk aan het achterwiel met het ding.![]()
Shoot me, wie let er op Nm.quote:
M=P/2*pi*nquote:Op donderdag 23 december 2004 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Shoot me, wie let er op Nm.
Maar omgerekend zou dat meer dan pk's moeten zijn als ik naar mijn motor kijk.
Ik weet niet of een turbo daar ook veel aan bijdraagt of dat juist de pk's alleen zo sterk stijgen...
Lol, netjes gereden hoorquote:Op donderdag 23 december 2004 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier een filmpje van een rondje Mugello op de vroege ochtend
http://members.chello.nl/amridder/mrsuz
http://members.chello.nl/amridder/mrsuz2
Is niet zo'n issue in de normale wegmotor wereld.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:39 schreef Youp het volgende:
[..koppelllll..]
Kicken .. zou eigenlijk ook wel leuk zijn als je meerdere replays samen kon voegen als 1 ronde.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:55 schreef Youssef het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom ze de extensie .txt hebt gegeven en de naam veranderd? Of was dat vanzelf alIig. Wat ik heb gedaan om ze werkend te krijgen: Naam gewijzigd naar buffer en buffer_ , en in de save map moet je ze in de map stoppen die je zelf maakt en noemt "Replay <naam van savegame die je wil>"
nou... daar kon je wel eens van opkijkenquote:Op donderdag 23 december 2004 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is niet zo'n issue in de normale wegmotor wereld.
Meeste motoren zijn getuned op horsepower, because those figures sell.
Riet kan maximaal op 59 nm komen geloof ik en ervaart dat ook al als trekkracht, er is ook relatief weinig gewicht te verplaatsen natuurlijk.
Automensen zullen niet echt achterover vallen van het koppel van de Beemer op papier.
Als ze ermee rijden des te meer.
Over het algemeen kan je zeggen dat 99% van de motoren niet over de 100 Nm gaat ......
Voor auto begrippen een onbegrijpelijke waarde..
Ja jij let er op, vandaar ik in de normale wegmotorwereld intik met posten.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:19 schreef Youp het volgende:
nou... daar kon je wel eens van opkijkenwant als ik aan kom kakken met mijn fiets heeft 65 pk
dat schiet ook niet op... maar toch zit ie (bereden door een prof en op de juiste ondergrond) met 2,X sec op de 100... hoe zou dat nou komen
door het enorme koppel (voor een 500cctje) (en het lage gewicht)
Uuhm ja, hoe voorkom ik blokkerende bandjes?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
HAHA gelukt
Mooie outfit, "Fok"![]()
Maare, waarom zie ik hele tijd blokkerende bandjes? En die highsiderLache man
Je kan denk ik wel tegen de Ghost van Rietvaerder bijvoorbeeld spelen tijdens de Time Trial. Gaat heel simpel denk ik maar heb geen zin om te testen.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kicken .. zou eigenlijk ook wel leuk zijn als je meerdere replays samen kon voegen als 1 ronde.
Kan je iedereen laten rijden en later kijken wat ze anders doen, of 5 keer een nieuwe ronde van jezelf bij elkaar plakken.
54.....quote:Op donderdag 23 december 2004 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
Riet kan maximaal op 59 nm komen geloof ik en ervaart dat ook al als trekkracht, er is ook relatief weinig gewicht te verplaatsen natuurlijk
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
Hier op de Fok MC heeft verder geen hond het er over.![]()
Koppel is voor de meeste mensen ook een ontastbaar iets om over te praten.
Ik heb geen zelf gemaakte fietsquote:Op donderdag 23 december 2004 13:29 schreef Youssef het volgende:
Heb jij al championship gespeeld dan? Dan zullen je credits vast hoger zijn en je steering, accelerating, braking etc. beter.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zal geen Bandit1200 kopen vanwege de pk's hoor.....
ik welquote:Op donderdag 23 december 2004 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik was altijd bijna de enige die mijn koppel moest verdedigen.
Vooral tegen de rest buiten jou dus.
Iedereen zat zich te verlekkeren op de pk's van de dyno .. niemand over mijn koppel.
[afbeelding]
Ik vond hem best vlak in vergelijking met anderen.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Je koppelverloop bevat wel wat deukjes Pepijn
Hehe, al dat gedoe met instellingen. Hoe meer customizen hoe handiger, maar ook irritanterquote:Op donderdag 23 december 2004 13:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb geen zelf gemaakte fietsDat zuigt hard..... heb gewoon de NSR500 van Capirossi
Owja, blokkerende banden voorkom je door soft compound te nemen, warmrijden en voorrem gebruiken met mate
HA! kom jij maar eens met een suzuki crosser aanzettenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Youp, jij bedoeld denk ik Honda...... the dreams of power !!
Of hij zat verkeerd in de versnellingsbak te roeren zoals jij al zei.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Je koppelverloop bevat wel wat deukjes Pepijn
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:24 schreef Makster het volgende:
Goeie smiddags
Anders heb ik het best wel druk![]()
Same here alleen jammer dat het maar 8 graden is ipv 28 ofzoquote:Op donderdag 23 december 2004 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tijd vliegt hier voorbij, enigste voordeel als je het druk hebt.
Verder heb ik het zo heet alsof het 35 graden diepzomer is.![]()
Ik heb de zon recht in mijn snufferd, moet zeggen dat dit ook wel doorwerkt in de hitte opbouw.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Same here alleen jammer dat het maar 8 graden is ipv 28 ofzo![]()
Thuis heb ik een veeel langere versie aan alweer zo'n 40 mensen verstuurd.quote:Hoi ik zag je SM staan op Marktplaats.
Wat voor een motor kan ik inruilen?
Ik heb een BMW R1100S speciale uitvoering met chiptuning en laser uitlaten t.w.v. 9.500 euro .......
Groeten
P... B..
mail buiten kantoortijden pbart <at> chello.nl
quote:Op donderdag 23 december 2004 15:42 schreef Patrick281 het volgende:
Even een momentje voor mijzelf.
[..]
Thuis heb ik een veeel langere versie aan alweer zo'n 40 mensen verstuurd.
Zeker .. ik ben ooit een leuke bonus misgelopen omdat ik er toen net geen half jaar werkte zoals jij.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vandaag kerstpakket gekregenmet envelope
toch aardig
Hee die is gaaf! Specs?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:42 schreef Patrick281 het volgende:
Even een momentje voor mijzelf.
[..]
Thuis heb ik een veeel langere versie aan alweer zo'n 40 mensen verstuurd.
Gisteren nog aan deze Husky.
[afbeelding]
Wat zullen ze aan het doen zijn?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:59 schreef Patrick281 het volgende:
Check trouwens de rechterbovenkant van die foto met de Husk.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee die is gaaf! Specs?
quote:Type(nummer): 610 TE SUPERMOTARD
Soort: Overig
Kleur: zwart
Cylinderinhoud: 501 - 600cc
Aantal cylinders: 1-cilinder
Bouwjaar: aug - 2000
Kilometerstand: 10.000-20.000 km
Advertentie tekst: Supermotard
Husqvarna 610 TE
Inclusief:
- kenteken
- set croswielen
- originele dempers
- orineel spartbord (cros)
- technosel zadel
quote:Model: Husqvarna TE 610 E
Year: 2000
Category: Enduro / offroad
Engine and transmission
Displacement: 577.00 ccm (35.21 cubic inches)
Engine type: Single cylinder
Stroke: 4
Power: 46.00 HP (33.6 kW)) @ 7100 RPM
Compression: 9.0:1
Bore x stroke: 98.0 x 76.5 mm (3.9 x 3.0 inches)
Valves per cylinder: 4
Cooling system: Air
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
Starter: Electric & kick
Physical measures
Weight incl. oil, gas, etc: 156.0 kg (343.9 pounds)
Front percentage of weight: 47.0
Seat height: 890 mm (35.0 inches) If adjustable, lowest setting.
Wheelbase: 1,500 mm (59.1 inches)
Chassis and dimensions
Front suspension travel: 280 mm (11.0 inches)
Rear suspension travel: 285 mm (11.2 inches)
Front tyre dimensions: 90/90-R21
Rear tyre dimensions: 140/80-R18
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 260 mm (10.2 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Speed and acceleration
Top speed: 160.0 km/h (99.4 mph)
0-100 km/h (0-62 mph): 5.600 seconds
60-140 km/h (37-87 mph), highest gear: 16.800 seconds
Other specifications
Fuel capacity: 9.10 litres (2.40 gallons)
Fuel consumption pr. 10 km (6.2 miles): 0.54 litres (0.14 gallons)
quote:Op donderdag 23 december 2004 16:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat zullen ze aan het doen zijn?
quote:
Ik heb een 160 Hb Maxtor moeten kopen wegens overmacht omdat de WD 80 Gb het begaf in augustus.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:
* Rietvaerder heeft zojuist een Maxtor 200GB 7200rpm hdd besteld
quote:Een Honda XR 600 R uit 1994 omgebouwd naar supermotard.
Motor ziet er fantastisch uit met flitsende stickersets en supermotardwielen (17" Excel) . De voorband is een intermediate en de achterband is een (opgesneden) slick. Er is ook een remset van Motomaster gemonteerd (320 mm). Dit alles is gemonteerd door Bon Motoren in Den Bosch. De kilometerteller staat op 15666 km.
ahumquote:Op donderdag 23 december 2004 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Youp, jij bedoeld denk ik Honda...... the dreams of power !!
Zoiets dusquote:Op donderdag 23 december 2004 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vond hem best vlak in vergelijking met anderen.
Alleen die van Ralf was rechter, bijna onmogelijk recht zelfs. Vandaar zijn sign: koppel volgens het boekje.
Hehe, jij had hem door, maar het vorige topic ging op slot nog voor je antwoord kon geven volgens mijquote:Op donderdag 23 december 2004 19:40 schreef ThaFreak het volgende:
Youseff
Modjes kunnen niet meer editten?
goh wie is dat modje
is alleen bij grote/lange posts
dat zou ik niet weten, is iig topic voor replique als het goed isquote:Op donderdag 23 december 2004 19:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hehe, jij had hem door, maar het vorige topic ging op slot nog voor je antwoord kon geven volgens mij
... Hoe lang minimaal trouwens![]()
Blijft gaafquote:Op donderdag 23 december 2004 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Intermediate en een opgesneden slick achterband, Dat zal lekker grip geven ..bij droog weer althans..
Ja, ik ben vaak te geilquote:Op donderdag 23 december 2004 21:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet de dokter al wat je mankeert Mark?
Tis geen kwestie van accepteren, tis een kwestie van geven en nemen en vooral investerenquote:Op donderdag 23 december 2004 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, en daarom acceptaar je het om over te werken
Ben nooit goed in medici geweest
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 21:42 schreef Makster het volgende:
Tis geen kwestie van accepteren, tis een kwestie van geven en nemen en vooral investeren
Dit vertaald zich later wel weer in een gunstige ontwikkeling, the job needs to be done![]()
Kies er trouwens zelf ook voor, niks moet namelijk![]()
Same!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:29 schreef ondeugend het volgende:
Even iedereen hier alvast een
[afbeelding]
wensen
You toquote:Op donderdag 23 december 2004 20:29 schreef ondeugend het volgende:
Even iedereen hier alvast een
[afbeelding]
wensen
Veel te veel tekstquote:Op donderdag 23 december 2004 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]![]()
Je wordt ongevraagd neergezet op deze planeet
je zuigt wat aan een tiet met een luier om je reet
Je doet eigenlijk alleen maar wat je zelf wil doen
en wordt daar nog voor beloond met veel geknuffel en gezoen
Alles gaat goed tot jij een jaar of zes bent
je verliest opeens die vrijheid die je nog maar net kent
Je moet naar een school; je eerste echte plicht
dus voor minstens tien jaar houd jij je kop maar dicht
Dan komt de pubertijd en de wijvenjacht
en jij probeert maar te doen wat er van je wordt verwacht
Je probeert alle manieren; ja zels de juiste
maar het gaat toch niet zo makkelijk met al die puisten
Maar ondanks je leeftijd en wat je ook deed
denk je nou opeens dat je alles toch al weet
Tot je daar een paar jaar later weer over heen bent
en dan voel je jezelf pas een echte vent
Je bent eindelijk geslaagd met een vaste relatie
want deze ware droom werd je grootste frustratie
Het begon zo prachtig, de sex was goed
maar nu voelt het opeens of het allemaal moet
En je niets meer mag en ze gaat zelfs zeiken
als je naar een lekker wijf loopt te kijken
Verliefheid is vervangen door verlovingsringen
en je gaat je irriteren aan bekende kleine dingen
Een moeilijke tijd maar als je echt van haar houdt
kom je daar wel doorheen tot de dag dat je trouwt
En dan een kans maakt op de echte ellende
hoor 't zelfde verhaal van verschillende bekenden
En als je wilt weten wat dan echt 't geval is
luister dan nog maar es Doe Maar met 'Is dit alles'
Ik weet niet wat er bij mij staat voor die deur
maar ik wil me niet laten vangen door die...
Eindelijk al je schooldiploma's op zak
en dan krijg je deze harde maatschappij op je dak
En je moet dan opeens gaan solliciteren
en de harde regels van het echte leven gaan leren
Vroeger werd je werk nog zo geprezen
maar nu word je plots overal afgewezen
'U hoort nog van ons' terwijl ze schijnheilig lachen
nee geen ,,n werkgever zit op je te wachten
Maar je moet doorzetten en je geeft niet op
en dan vind je uiteindelijk toch een baan en hop
Je elke ochtend uit je bed om een tijd die jou niet zint
en staat altijd in de file voor je dag begint
Elke dag maar weer hetzelfde overwerk
met dezelfde collega's en de koffie te sterk
Dezelfde beleving en dezelfde omgeving
en promotie als de enige kans op opleving
Maar je baas moest toch al je hoop verknallen
want ook dit jaar is de omzet weer tegengevallen
En je laat het maar gaan want je went eraan
en deze sleur kan nog makkelijk jaren doorgan
Al je idealen van vroeger ben je kwijt
je wordt een saaie ouwe lul en je gaat geheid
Op deze voet verder zo tot aan je pensioen
met je koophuis, je auto en een beetje poen
En dan realiseer je je toch wel even
dat dit toch je laatste kans is om nog echt te leven
Ik probeer niemand nou aan te praten
dat je al je verplichtingen maar moet laten
Maar wel dat je moet weten wat er met je gebeurt
voordat je tegen je zin wordt meegesleurd
Wil je jouw ideale leven niet alleen dromen
wacht dan niet af tot je wensen maar vanzelf uitkomen
![]()
I don not drink and drivequote:
Oops, post gemistquote:
Het leest makkelijk weg, luiwammes.quote:
En dat noem jij overwerken.quote:Wil er alleen nog aan toevoegen dan een kerstborrel best gezellig is en was![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Word niks hoor ik al, denk je dat GP-rijders zo over de wedstrijden denken, belt Rossi dag van tevoren zn manager op
''Ja ehhh ga nu ff in bad leggen maar kan nog niks over morgen zeggen, als ik zin heb bel ik wel''
Hehe, pijpsletquote:Op donderdag 23 december 2004 23:33 schreef Rietvaerder het volgende:
sloeg de handen voor de mond toen het gebeurde![]()
![]()
LOLquote:Op donderdag 23 december 2004 23:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Mark, DIT is pas een knee-down.... gewoon DOOR het asfalt heen hee
[afbeelding]
Plakasfaltquote:Op vrijdag 24 december 2004 07:36 schreef Youssef het volgende:
Volgens mij is het momenteel geweldig motorweer [afbeelding] Lekkere temperatuur (niet zweten en niet bevriezen) en lekker droog plakasfalt
Behalve voor de kneuzen die niet tegen een windstootje kunnen
Alleen moet ik er nog van genieten door met mijn brommer een rotonde 540 graden te pakken
Oh ja, mogguhIk ga denk ik weer terug naar bed, lekker uitslapen
![]()
Ik moet helaas tot 16:00 vandaag, naja geeft niks kan ik tenminste is wat shit uit mijn postbak wegruimen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:31 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Vandaag leuke werktijden, tot 13:00 zijn we open. [afbeelding]
De (verkoop)diehards gaan dan nog naar een cafe voor een kerstborrel.![]()
Produktie is weer eens niet uitgenodigd.![]()
Ik ga ook lekker direct weg.![]()
Straks beoordelingsgesprek trouwens, nu zit er alweer iemand anders.
T'is toch eigenlijk nog veel te vroeg voor lullen.....![]()
Laatst MotoRacer 2 weer geinstalleerd. Die is pas kewl!quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:33 schreef Makster het volgende:
[..]
LOL
Goeie shit die MotoGP, zal volgende keer weer online zijn om mijn meerdere te erkennen
En dan ook andere circuits dan Mugello![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:38 schreef Makster het volgende:
En het is inderdaad een beetje te vroeg voor zo een gesprek, zeker met die knueze chef van jou, want mijn god dat is me toch een randmongool. Zo vroeg is het ook moeilijk om kompleet tegen hem te gaan flippen
Beter telt hij dat gesprek uit tot 13:15, kan je tenminste met scherpe hersens tegen hem te keer gaan
foto's ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik vannacht dat gesprek al gedaan .. liep helemaal uit de hand ..
![]()
Ik geloof dat ik met de politie weggehaald moest worden..
Zolang het maar geen natte wasquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het zijn alleen nog maar hersenschimmen van een niet zo vage droom.
Wat een mazzelquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:31 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Vandaag leuke werktijden, tot 13:00 zijn we open. [afbeelding]
De (verkoop)diehards gaan dan nog naar een cafe voor een kerstborrel.![]()
Produktie is weer eens niet uitgenodigd.![]()
Ik ga ook lekker direct weg.
Suc6quote:Straks beoordelingsgesprek trouwens, nu zit er alweer iemand anders.
T'is toch eigenlijk nog veel te vroeg voor lullen.....![]()
Vorige week stond ik nog te vertellen dat ik mijn boodschappie's bij de Aldi doe.quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:38 schreef Makster het volgende:
En het is inderdaad een beetje te vroeg voor zo een gesprek, zeker met die knueze chef van jou, want mijn god dat is me toch een randmongool. Zo vroeg is het ook moeilijk om kompleet tegen hem te gaan flippen
quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Suc6als je een slugger moet lenen hoor ik het wel
![]()
Het is gewoon een respectloze wannabee chef die door vriendjespolitiek denkt wat bereikt te hebben. Ik stel voor dat wel hem met zijn alle ongelukkig schoppenquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vorige week stond ik nog te vertellen dat ik mijn boodschappie's bij de Aldi doe.
(want ik moest op tijd weg de dag ervoor, de enige supermarkt hier die sluit om 18:00...)
Stond hij er cynisch bij te lachen op zijn manier:
Ja dat scheelt inderdaad lekker veel boodschappen daar doen, daar loop je echt op binnen.
(incl. de smiley van het nee schudden)
Ik had daarvoor net verteld dat ik daar 20 euro klaar ben, een volle grote boodschappentas en dan moet ik nog dingen apart dragen - en als ik ergens wat noodboodschappen doe dan ben ik er al 10 kwijt voor een paar dingetjes waar je niet eens een tas voor nodig hebt zo weinig...
Ik speel iedere maand net wel/ net niet break even.
Maar ja hij verdiend goed hier, krijg zo'n beetje als enige een winstuitkering, heeft een auto van de zaak (niet eens nodig) woont in een flatje, is vrijgezel maar eet nooit thuis en is nog betaald eerste klas amateurvoetballer ook.
Schijnt niet zoveel te beuren dat laatste, maar wel een leuk centje zei hij tegen iemand ....
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Orde?
Klinkt op zich wel goed…dus je mag blijven na 19 jan? En wil je dat ook?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:36 schreef Patrick281 het volgende:Voor mijn gevoel 2 uur zitten ouwehoeren, maar het was zeker nuttig.
Ik heb alle voorbeelden hier gepost nog even de revue laten passeren bij het gesprek.
De chef heeft er netjes op geantwoord, en ook verontschuldigingen aangeboden dat hij voortaan wat meer zal luisteren naar wat ik te zeggen heb.
Ik zei ook nog dat hij een ochtendhumeur had, dat werd ook bevestigd....![]()
De rest had hij nog wat gewone algemene puntjes.
En ik heb reiskosten gevraagd. Even routeplanner uitgedraaid ter bewijs.
Het is 9.8 kilometer hierheen, en vanaf 10 km krijg je normaal reiskosten.
Wordt even bekeken. Salaris indexering is 1.5%.
Nu weer over tot de orde van de dag.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Voor mijn gevoel 2 uur zitten ouwehoeren, maar het was zeker nuttig.
Ik heb alle voorbeelden hier gepost nog even de revue laten passeren bij het gesprek.
De chef heeft er netjes op geantwoord, en ook verontschuldigingen aangeboden dat hij voortaan wat meer zal luisteren naar wat ik te zeggen heb.
Ik zei ook nog dat hij een ochtendhumeur had, dat werd ook bevestigd....![]()
De rest had hij nog wat gewone algemene puntjes.
En ik heb reiskosten gevraagd. Even routeplanner uitgedraaid ter bewijs.
Het is 9.8 kilometer hierheen, en vanaf 10 km krijg je normaal reiskosten.
Wordt even bekeken. Salaris indexering is 1.5%.
Nu weer over tot de orde van de dag.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Retorische vraag....
Daar komt'ie volgend jaar op terug .. maar het zat wel goed verder zei hij.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Klinkt op zich wel goed…dus je mag blijven na 19 jan? En wil je dat ook?
Vannacht heb ik hem inderdaad helemaal lam geslagen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:01 schreef Makster het volgende:
![]()
Goed werk, heb je hem ook nog een paar beuken gegeven?
Mag ik zeggen dat me dit verbaasd na al de verhalen die ik van jou heb gehoordquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:06 schreef Patrick281 het volgende:
Vannacht heb ik hem inderdaad helemaal lam geslagen.
Maar het was een goed gesprek, hij reageerde uitstekend op mijn confronterende vrouwengezeik.
Het had inderdaad een hele andere kant op kunnen lopen, maar hij gaf toe onder stress soms misschien verkeerd te reageren.![]()
75 % van het gesprek ging daarover, had soms het idee dat ik het gesprek aan het leiden was.
Maar dat betekende meer dat hij dus kon luisteren.
Hij kon net zo makkelijk heel boos worden, want het was niet mis wat ik te zeiken had.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:13 schreef Makster het volgende:
Mag ik zeggen dat me dit verbaasd na al de verhalen die ik van jou heb gehoord
Positieve ontwikkeling![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Toch grappig dat je daar over droomt..... betekent toch dat je er mee bezig bent
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:37 schreef Rietvaerder het volgende:
lurker
Ga zo een Big Tasty scoren denk
Yepquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:46 schreef Youssef het volgende:
WhoahahaDus bij een temperatuur van 18 graden ongeveer beginnen de banden te plakken
Dat wordt nog eens racen, lessen heb ik tot nu toe alleen nog in de winter gedaan dus het kan voor mij alleen nog leuker worden
het was nu wel lekker droog en een goed zonnetje moet ik zeggen. Temperatuur +10 graden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Yepmet dit weer valt er weinig te plakken
kom maar mee naar Zolder begin volgend jaar
Ik neem powers.quote:zullen we es met zijn allen flink gaan plakken met onze Roads
* One_Punch_Mickeyquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
Wie is er allemaal aan het werk nu.
![]()
Hij heeft gelijk, dat is dat leuke glip/slip/boem laagje waardoor sommigen lekker hard op hun bek gaan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Oja, helemaal vergeten: op de laatste meet heb ik met Mercy nog gehad over zijn nieuwe band. Hij vertelde dat zij hem hadden uitgelegd wat er allemaal voor codes op de band staan en dat 1 vd codes de datum weergeeft. Zijn band was van oktober 2003…al meer dan een jaar oud dus. Toen vroeg ik hem of zo'n band niet uitdroogt als ie zolang op de plank ligt…waarop hij zei dat daarvoor dat laagje erop zit, maar ik twijfel daar eerlijk gezegd aan of dat wel echt zo is…???
dat leek mij ook idd...quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar als ze ECHT lang liggen gaan ze toch wel uitdrogen.... (langer dan een jaar)
thxquote:Dit is die code voor de datum..... is dus van week 23 van 2002
Die blijven wel 3-4 jaar goed, als je een vaste vriendin hebt wel handig voor de wisselende contacten.quote:
quote:Jaartje kan nog wel..... langer zou ik niet aan beginnen, maar weet ook niet EXACT na hoelang een band uitgedroogd is... gewoon zorgen dat ie niet ouder dan een half jaar oud is en als ie wel ouder is een nieuwe band eisen
Gewoon laten bestellen door de zaak bij het maken van een afspraak....
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:15 schreef hollander172 het volgende:
Even spemmen. Zou nog wat plaatjes posten op aanvraag van Mercy.
Bijna een KD:
[afbeelding]
Net voor de crash:![]()
[afbeelding]
En de halsband die hij nu eindelijk wel past:
[afbeelding]
En als je er nog niet allergisch voor was kon je er ook bang voor zijn..quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Maar als er een bbq bij jou thuis is ooit dan pas ik…ik ben allergisch voor honden
Ze zullen vast niet binnen gaan BBQ-enquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Maar als er een bbq bij jou thuis is ooit dan pas ik…ik ben allergisch voor honden
Dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
En als je er nog niet allergisch voor was kon je er ook bang voor zijn..
Doggie wordt zo'n 2 meter hoog.(iets overdreve dan ..)
Ben zelf ook allergisch voor honden(haren)quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]Maar als er een bbq bij jou thuis is ooit dan pas ik…ik ben allergisch voor honden
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat klopt.
Maar als ze ECHT lang liggen gaan ze toch wel uitdrogen.... (langer dan een jaar)
Ik zorg gewoon altijd dat ze de band bestellen, heb je altijd een nieuwe
Dit is die code voor de datum..... is dus van week 23 van 2002
[afbeelding]
Mooie info-site
http://www.micapeak.com/bike/FJR1300/howto/tirechange.html
Mijn schoonmoeder is ook bang voor honden dus die dwingen we nu een beetje om veel contact met hem te hebben anders gaat dat zo een keertje fout. Vooral met de Dogo want die blijft je dan constant aankijken en volgen. Die andere is niet zo'n probleem, die is zo klein dat niemand bang voor hem is.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En als je er nog niet allergisch voor was kon je er ook bang voor zijn..
Doggie wordt zo'n 2 meter hoog.(iets overdreve dan ..)
Nice pics lars, beetje jammer dat je overal je vriendin onthoofd.
![]()
Of ze nu een jaar bij sabra liggen of bij hun leverancier, dat maakt natuurlijk weinig uitquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Enne over band van mij, ik ben er bij geweest dat ze ze uitgepakt hebben kwamen zo van hun leverancier af,![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Yepmet dit weer valt er weinig te plakken
kom maar mee naar Zolder begin volgend jaar
zullen we es met zijn allen flink gaan plakken met onze Roads
Iddquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Of ze nu een jaar bij sabra liggen of bij hun leverancier, dat maakt natuurlijk weinig uit
Kom maarquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Tis je vergevenmaar t kost je wel een BT
Precies, enne hij was van December,quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Of ze nu een jaar bij sabra liggen of bij hun leverancier, dat maakt natuurlijk weinig uit
Heb je geen link naar een website ofzo, op circuit-zolder.nl hebben ze niet eens een map staanquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja Youssef, is de Tarzan bocht ineens weg zeker
Of ze moeten het circuit verbouwd hebben
Mijn foutquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Precies, enne hij was van December,
De vraag was hoe lang dat spul goed blijft, want dat kreeg ik te horen bij de valkenier toen ik vertelde van sabra (dat die banden ws een jaar op plank liggen).quote:maar dat maakt in principe geen zak uit, daarvoor hebben ze die siliconenzooi erdoor gemengd,
Beterquote:en in mijn achterband zit 0% rubber, dus voor uitdrogen hoef ik eigenlijk ook niet eens bang te zijn,![]()
Wij hebben er 2quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Yep, bij mij om de hoek hebben we ook een Mac![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik wilde toch iedereen even fijne feestdagen toewensen en veel geluk, gezondheid, liefde en rijplezier in 2005!
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat bedoelde ik![]()
als kind 2 keer achterna gezeten (dobermann en een goldener triever…die 2e is 1 vd liefste honden ter wereld geloof ik
) en daar heb ik wel wat aan overgehouden. Bang niet echt meer maar 1e reactie blijft altijd een beetje aanwezig, en dat terwijl mijn vriendin thuis een hond had (vorig jaar overleden) en haar vader een witte herder
hartstikke lieve beesten allebei
Nee, maar je mag er toch vanuitgaan dat de omloopsnelheid bij de hoofdleverancier wat hoger is.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Of ze nu een jaar bij sabra liggen of bij hun leverancier, dat maakt natuurlijk weinig uit
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
En in mijn achterband zit 0% rubber, dus voor uitdrogen hoef ik eigenlijk ook niet eens bang te zijn,![]()
Ga maar eens op de Michelin site kijken staat precies wat er in zit en dat is geen rubber,quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
waar staat dat .. het is een mengsel van verschillende grondstoffen en daar zit denk ik ook rubber bij.
En tegenwoordig zijn de meeste rubbersoorten ook al van synthetische samenstelling, maar het blijft rubbâh.![]()
Maar als het goed is krijgt je achterband sowiezo niet eens de kans voor uitdrogen.![]()
Op mijn Bimota zat trouwens nog de originele Michelin Hi-sport band zoals dat toen heette.
het ding was al 8 jaar oud.![]()
Wat jij met olie hebt heb ik met banden denkquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:00 schreef Patrick281 het volgende:
Op mijn Bimota zat trouwens nog de originele Michelin Hi-sport band zoals dat toen heette.
het ding was al 8 jaar oud.![]()
Er zit sillica bij, maar het is maar een toevoeging denk ik.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ga maar eens op de Michelin site kijken staat precies wat er in zit en dat is geen rubber,
maar Silicia ( of zoiets ) heeft Michelin uitgevonden,
Met de Bimota wilde ik dat ook wel doen uiteindelijk, maar zou er nu dus niet meer zo lang mee wachten.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat jij met olie hebt heb ik met banden denk
alleen ga ik niet op mn bek door me aan de 6000km te houden van de fabrikant maar wel door uitgedrooge banden
quote:Pilot Power
100% pure racing ingredients
The softest rubber mix of any comparable tyre
Phenomenal grip; quickly reaches optimum temperature
Maximum lean angle in the dry: 50.6°
Rubber mix remains soft even at lower temperatures, providing excellent grip throughout your ride.
You don't have to be world champion to get your hands on Michelin MotoGP tyre technology. The Pilot Power uses a rubber mix that was originally developed for MotoGP racing, yielding minimal warm-up time and excellent feedback at the limit. This amazing tyre has achieved a maximum lean angle of more than 50 degrees on dry pavement and a remarkable 41.9 degrees in the wet.
Mercy had er achter een BT-56 opquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met de Bimota wilde ik dat ook wel doen uiteindelijk, maar zou er nu dus niet meer zo lang mee wachten.![]()
Ik zei 3-4 maanden geleden tegen Mercy ook al dat hij beter gelijk kon wisselen als hij geen vertrouwen had in de BT-59.. en daardoor veel meer plezier zou hebben met zijn motor.![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:52 schreef Didiot het volgende:
Mercy had er achter een BT-56 op
[afbeelding]
Typisch ook dat het design dan weer achterhaald is in die paar jaar.quote:
Ook wel eens mindere dingen gelezen over de Macadam .. maar dat was 6-8 jaar geleden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Die worden nog steeds gemaakt maar schijnen ongelovelijk kutbanden te zijn..... zelf geen ervaring mee.
Net zoiets als de Macadam........ tourbanden
Als een band ontworpen is met een bepaald doel en daardoor wat minder grip geeft, dan is het niet gelijk een slechte band.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Macadam is tourband..... en nog eens een hele slechte ookIs een keiharde band, niet te slijten, maar heeft dan ook 0,0 grip......
Frohe Weihnachtenquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:39 schreef Makster het volgende:
Hoooiiii
Anders regent het best hard nu
Frohlige weihnachten (ofzo iets)
Klopt, dacht zelf dat het de labrador was maar zowel absoluut als relatief staan ze garant om de meeste bijtincidenten.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:55 schreef Patrick281 het volgende:
De meeste bijt ongelukken doen zich nou net voor met Golden Retrievers..
Maar ja dat is in de publieke opinie nou eenmaal een als lieve hond bekend staand ras.
Ergens in F&F staat een linkje over pitbulls dat je gewoon gezien moet hebben. Is een amateurfilmpje/clipje maar geeft zo goed weer wat een pitbull eigenlijk is.quote:Als een Pitbull bijt dan staat het gelijk in de krant.![]()
Deze ervaring heb ik ook met herders. Paar keer gehad dat het net mis was als je je omdraaide. Nooit leuk gevonden ook die beesten.quote:Herders gaan trouwens ook niet vrijuit, zijn stiekeme honden ..
..bijten je vrijwel nooit als je voor ze staat.. slaan meestal toe als je de rug naar ze keert.
Laten we het hopenquote:Maar de baas heeft het meeste invloed op het gedrag van een hond denk ik.
ik heb iets anders gelezen,quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:46 schreef Patrick281 het volgende:
quote:Pilot Power
100% pure racing ingredients
The softest rubber mix of any comparable tyre
Phenomenal grip; quickly reaches optimum temperature
Maximum lean angle in the dry: 50.6°
Rubber mix remains soft even at lower temperatures, providing excellent grip throughout your ride.
You don't have to be world champion to get your hands on Michelin MotoGP tyre technology. The Pilot Power uses a rubber mix that was originally developed for MotoGP racing, yielding minimal warm-up time and excellent feedback at the limit. This amazing tyre has achieved a maximum lean angle of more than 50 degrees on dry pavement and a remarkable 41.9 degrees in the wet.
Neequote:Op zaterdag 25 december 2004 00:50 schreef Youssef het volgende:
Over burnouts he. Kan je dan gewoon schakelen?
quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik begrijp hieruit dat er geen natuurlijk rubber meer in de band zit maar een synthetisch mixje van allerlei stoffen, dat ook rubber genoemd kan worden,![]()
check die van het filmpje 2 post's terug ..quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar Pepijn.... je wilt er toch mee op de wegCR500 is niet op kenteken he.... of zijn er ook streetlegal versie's van?
Malakkaweg!quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:39 schreef Patrick281 het volgende:
Waar zou dit nou zijn..
[afbeelding]
[afbeelding]
Tikkie kleiner idd.....quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Senior? Ben benieuwd hoe klein een Junior is dan
quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:47 schreef ploderus het volgende:
Avond allemaal!![]()
Even snel een bliksembezoek met een filmpje
Kwam het laatst tegen en ik blijf er maar van genieten![]()
Dit krijg je niet bij je bijzondere verrichtingen
Veel plezier, ik ga altijd ieder jaar (al jaren) op oudejaarsdag met FS.quote:
600cc toermachine vind ik nog wel gaan, maar 600cc supersport naar 25kw vind ik een beetje verkrachtingquote:Op zondag 26 december 2004 18:37 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
¤2750,- . Hoe langer ik blijf zoeken hoe gekker ik mezlf maak. Daarom vermijd ik nu verkoop topics of marktplaats.![]()
Tot hoeveel CC is het ongeveer een beetje acceptabel zo een ding 25kW te maken? Met een FZR 1000 an 25kW sta je denk ik voor lul, maar 600 is bijvoorbeeld nog acceptabel. Of niet?
Tot hoeveel CC denk je dan bij een sportfiets? En in welk opzicht wordt de motor dan verneuktquote:Op zondag 26 december 2004 18:41 schreef ploderus het volgende:
[..]
600cc toermachine vind ik nog wel gaan, maar 600cc supersport naar 25kw vind ik een beetje verkrachtingVoordeel is wel dat wanneer je onbeperkt mag gaan rijden je alleen de begrenzing eruit hoeft te halen en je kunt lekker doorscheuren
![]()
In principe moet het voor de motor niet zo'n probleem zijn geloof ik, maar het staat zo stom als je een 180pk motor laat verkrachten tot 25kWquote:Op zondag 26 december 2004 18:48 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tot hoeveel CC denk je dan bij een sportfiets? En in welk opzicht wordt de motor dan verneuktAlleen de top, of is het bijna onmogelijk hem lekker te laten draaien? En uiteraard wil ik eigenlijk ook gewoon een fiets voor een paar jaar, dus de begrenzing eruit tyfen na mijn 2 jaar zou wel zo handig zijn. Dus ik wil ook weer niet een te klein motortje.
En je zou natuurlijk ook eens per ongeluk bij een grote beurt de begrenzing eruit halen en vergeten terug te zetten![]()
Het is wel een lekker gevoel als je op je eerste motor lekker een beetje kunt spelen zonder bang te zijn dure schades te rijden, zoals kapot kapwerk op een supersport.quote:Op zondag 26 december 2004 19:02 schreef Youssef het volgende:
Hmm, ja, dat klopt wel ja. Ik heb ook wel een paar keer gedacht aan een motor waar eventueel valbeugels op kunnen zodat ik een beetje kan spelen![]()
That's what I was sayingquote:Op zondag 26 december 2004 19:55 schreef Didiot het volgende:
Ik zou lekker gaan voor een GS500 oid. Zijn vollop verkrijgbaar in 25 kw en ook later weer makkelijk te verkopenVoor een 25 kw motor maakt het weinig uit wat de basis is. Koppel en pk's zijn meestal ongeveer gelijk bij alle 25 kw fietsen
En als je een keertje op je bek gaat is het niet zo kostbaar als bij een supersport o.i.d.
HAhahahah noiu inderdaad zeg, anders geef je de weg even een vage naam ofzoquote:
Maccenquote:Op zondag 26 december 2004 21:21 schreef ploderus het volgende:
Wat is het trouwens stil hier..![]()
Iedereen aan het gourmetten ofzo?![]()
Ik ken weinig motorrijders die een motor kopen en niet na 1-2-3-4 maanden weer wat anders willen.quote:Op zondag 26 december 2004 18:48 schreef Youssef het volgende:
En uiteraard wil ik eigenlijk ook gewoon een fiets voor een paar jaar, dus de begrenzing eruit tyfen na mijn 2 jaar zou wel zo handig zijn.
Raus had een GS-500 gekocht en was er helemaal verliefd op.quote:Dus ik wil ook weer niet een te klein motortje.
Ik kijk ook al weer verder hoorquote:Op zondag 26 december 2004 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ken weinig motorrijders die een motor kopen en niet na 1-2-3-4 maanden weer wat anders willen.
Dus tenzij je zoals Plo een ZX6R koopt raak je over het algemeen toch altijd wel snel uitgekeken op je eerste motâh. Ik denk dus dat je al weer wat anders wilt tegen de tijd dat je over je 25 kw rijbewijs heen bent.
[..]
Raus had een GS-500 gekocht en was er helemaal verliefd op.
Maar zelfs voordat ze haar rijbewijs had (en soms een ritje had gemaakt op het ding) was ze er alweer op uitgekeken.
![]()
Nu heeft ze een CBR-600, 4 maandjes voordat ze haar papiertje behaald heeft.
.. en na ca 1.5 week ging'ie uit de verzekering (winterstop) toen ze haar papiertje had.![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
Raus had een GS-500 gekocht en was er helemaal verliefd op.
Maar zelfs voordat ze haar rijbewijs had (en soms een ritje had gemaakt op het ding) was ze er alweer op uitgekeken.
![]()
Nu heeft ze een CBR-600, 4 maandjes voordat ze haar papiertje behaald heeft.
.. en na ca 1.5 week ging'ie uit de verzekering (winterstop) toen ze haar papiertje had.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |