quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:47 schreef ploderus het volgende:
Avond allemaal!![]()
Even snel een bliksembezoek met een filmpje
Kwam het laatst tegen en ik blijf er maar van genieten![]()
Dit krijg je niet bij je bijzondere verrichtingen
Veel plezier, ik ga altijd ieder jaar (al jaren) op oudejaarsdag met FS.quote:
600cc toermachine vind ik nog wel gaan, maar 600cc supersport naar 25kw vind ik een beetje verkrachtingquote:Op zondag 26 december 2004 18:37 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
¤2750,- . Hoe langer ik blijf zoeken hoe gekker ik mezlf maak. Daarom vermijd ik nu verkoop topics of marktplaats.![]()
Tot hoeveel CC is het ongeveer een beetje acceptabel zo een ding 25kW te maken? Met een FZR 1000 an 25kW sta je denk ik voor lul, maar 600 is bijvoorbeeld nog acceptabel. Of niet?
Tot hoeveel CC denk je dan bij een sportfiets? En in welk opzicht wordt de motor dan verneuktquote:Op zondag 26 december 2004 18:41 schreef ploderus het volgende:
[..]
600cc toermachine vind ik nog wel gaan, maar 600cc supersport naar 25kw vind ik een beetje verkrachtingVoordeel is wel dat wanneer je onbeperkt mag gaan rijden je alleen de begrenzing eruit hoeft te halen en je kunt lekker doorscheuren
![]()
In principe moet het voor de motor niet zo'n probleem zijn geloof ik, maar het staat zo stom als je een 180pk motor laat verkrachten tot 25kWquote:Op zondag 26 december 2004 18:48 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tot hoeveel CC denk je dan bij een sportfiets? En in welk opzicht wordt de motor dan verneuktAlleen de top, of is het bijna onmogelijk hem lekker te laten draaien? En uiteraard wil ik eigenlijk ook gewoon een fiets voor een paar jaar, dus de begrenzing eruit tyfen na mijn 2 jaar zou wel zo handig zijn. Dus ik wil ook weer niet een te klein motortje.
En je zou natuurlijk ook eens per ongeluk bij een grote beurt de begrenzing eruit halen en vergeten terug te zetten![]()
Het is wel een lekker gevoel als je op je eerste motor lekker een beetje kunt spelen zonder bang te zijn dure schades te rijden, zoals kapot kapwerk op een supersport.quote:Op zondag 26 december 2004 19:02 schreef Youssef het volgende:
Hmm, ja, dat klopt wel ja. Ik heb ook wel een paar keer gedacht aan een motor waar eventueel valbeugels op kunnen zodat ik een beetje kan spelen![]()
That's what I was sayingquote:Op zondag 26 december 2004 19:55 schreef Didiot het volgende:
Ik zou lekker gaan voor een GS500 oid. Zijn vollop verkrijgbaar in 25 kw en ook later weer makkelijk te verkopenVoor een 25 kw motor maakt het weinig uit wat de basis is. Koppel en pk's zijn meestal ongeveer gelijk bij alle 25 kw fietsen
En als je een keertje op je bek gaat is het niet zo kostbaar als bij een supersport o.i.d.
HAhahahah noiu inderdaad zeg, anders geef je de weg even een vage naam ofzoquote:
Maccenquote:Op zondag 26 december 2004 21:21 schreef ploderus het volgende:
Wat is het trouwens stil hier..![]()
Iedereen aan het gourmetten ofzo?![]()
Ik ken weinig motorrijders die een motor kopen en niet na 1-2-3-4 maanden weer wat anders willen.quote:Op zondag 26 december 2004 18:48 schreef Youssef het volgende:
En uiteraard wil ik eigenlijk ook gewoon een fiets voor een paar jaar, dus de begrenzing eruit tyfen na mijn 2 jaar zou wel zo handig zijn.
Raus had een GS-500 gekocht en was er helemaal verliefd op.quote:Dus ik wil ook weer niet een te klein motortje.
Ik kijk ook al weer verder hoorquote:Op zondag 26 december 2004 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ken weinig motorrijders die een motor kopen en niet na 1-2-3-4 maanden weer wat anders willen.
Dus tenzij je zoals Plo een ZX6R koopt raak je over het algemeen toch altijd wel snel uitgekeken op je eerste motâh. Ik denk dus dat je al weer wat anders wilt tegen de tijd dat je over je 25 kw rijbewijs heen bent.
[..]
Raus had een GS-500 gekocht en was er helemaal verliefd op.
Maar zelfs voordat ze haar rijbewijs had (en soms een ritje had gemaakt op het ding) was ze er alweer op uitgekeken.
![]()
Nu heeft ze een CBR-600, 4 maandjes voordat ze haar papiertje behaald heeft.
.. en na ca 1.5 week ging'ie uit de verzekering (winterstop) toen ze haar papiertje had.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |