Iddquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Of ze nu een jaar bij sabra liggen of bij hun leverancier, dat maakt natuurlijk weinig uit
Kom maarquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Tis je vergevenmaar t kost je wel een BT
Precies, enne hij was van December,quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Of ze nu een jaar bij sabra liggen of bij hun leverancier, dat maakt natuurlijk weinig uit
Heb je geen link naar een website ofzo, op circuit-zolder.nl hebben ze niet eens een map staanquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja Youssef, is de Tarzan bocht ineens weg zeker
Of ze moeten het circuit verbouwd hebben
Mijn foutquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Precies, enne hij was van December,
De vraag was hoe lang dat spul goed blijft, want dat kreeg ik te horen bij de valkenier toen ik vertelde van sabra (dat die banden ws een jaar op plank liggen).quote:maar dat maakt in principe geen zak uit, daarvoor hebben ze die siliconenzooi erdoor gemengd,
Beterquote:en in mijn achterband zit 0% rubber, dus voor uitdrogen hoef ik eigenlijk ook niet eens bang te zijn,![]()
Wij hebben er 2quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Yep, bij mij om de hoek hebben we ook een Mac![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik wilde toch iedereen even fijne feestdagen toewensen en veel geluk, gezondheid, liefde en rijplezier in 2005!
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat bedoelde ik![]()
als kind 2 keer achterna gezeten (dobermann en een goldener triever…die 2e is 1 vd liefste honden ter wereld geloof ik
) en daar heb ik wel wat aan overgehouden. Bang niet echt meer maar 1e reactie blijft altijd een beetje aanwezig, en dat terwijl mijn vriendin thuis een hond had (vorig jaar overleden) en haar vader een witte herder
hartstikke lieve beesten allebei
Nee, maar je mag er toch vanuitgaan dat de omloopsnelheid bij de hoofdleverancier wat hoger is.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |