Hij heeft gelijk, dat is dat leuke glip/slip/boem laagje waardoor sommigen lekker hard op hun bek gaan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Oja, helemaal vergeten: op de laatste meet heb ik met Mercy nog gehad over zijn nieuwe band. Hij vertelde dat zij hem hadden uitgelegd wat er allemaal voor codes op de band staan en dat 1 vd codes de datum weergeeft. Zijn band was van oktober 2003…al meer dan een jaar oud dus. Toen vroeg ik hem of zo'n band niet uitdroogt als ie zolang op de plank ligt…waarop hij zei dat daarvoor dat laagje erop zit, maar ik twijfel daar eerlijk gezegd aan of dat wel echt zo is…???
dat leek mij ook idd...quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar als ze ECHT lang liggen gaan ze toch wel uitdrogen.... (langer dan een jaar)
thxquote:Dit is die code voor de datum..... is dus van week 23 van 2002
Die blijven wel 3-4 jaar goed, als je een vaste vriendin hebt wel handig voor de wisselende contacten.quote:
quote:Jaartje kan nog wel..... langer zou ik niet aan beginnen, maar weet ook niet EXACT na hoelang een band uitgedroogd is... gewoon zorgen dat ie niet ouder dan een half jaar oud is en als ie wel ouder is een nieuwe band eisen
Gewoon laten bestellen door de zaak bij het maken van een afspraak....
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:15 schreef hollander172 het volgende:
Even spemmen. Zou nog wat plaatjes posten op aanvraag van Mercy.
Bijna een KD:
[afbeelding]
Net voor de crash:![]()
[afbeelding]
En de halsband die hij nu eindelijk wel past:
[afbeelding]
En als je er nog niet allergisch voor was kon je er ook bang voor zijn..quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Maar als er een bbq bij jou thuis is ooit dan pas ik…ik ben allergisch voor honden
Ze zullen vast niet binnen gaan BBQ-enquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Maar als er een bbq bij jou thuis is ooit dan pas ik…ik ben allergisch voor honden
Dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
En als je er nog niet allergisch voor was kon je er ook bang voor zijn..
Doggie wordt zo'n 2 meter hoog.(iets overdreve dan ..)
Ben zelf ook allergisch voor honden(haren)quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]Maar als er een bbq bij jou thuis is ooit dan pas ik…ik ben allergisch voor honden
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat klopt.
Maar als ze ECHT lang liggen gaan ze toch wel uitdrogen.... (langer dan een jaar)
Ik zorg gewoon altijd dat ze de band bestellen, heb je altijd een nieuwe
Dit is die code voor de datum..... is dus van week 23 van 2002
[afbeelding]
Mooie info-site
http://www.micapeak.com/bike/FJR1300/howto/tirechange.html
Mijn schoonmoeder is ook bang voor honden dus die dwingen we nu een beetje om veel contact met hem te hebben anders gaat dat zo een keertje fout. Vooral met de Dogo want die blijft je dan constant aankijken en volgen. Die andere is niet zo'n probleem, die is zo klein dat niemand bang voor hem is.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En als je er nog niet allergisch voor was kon je er ook bang voor zijn..
Doggie wordt zo'n 2 meter hoog.(iets overdreve dan ..)
Nice pics lars, beetje jammer dat je overal je vriendin onthoofd.
![]()
Of ze nu een jaar bij sabra liggen of bij hun leverancier, dat maakt natuurlijk weinig uitquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Enne over band van mij, ik ben er bij geweest dat ze ze uitgepakt hebben kwamen zo van hun leverancier af,![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Yepmet dit weer valt er weinig te plakken
kom maar mee naar Zolder begin volgend jaar
zullen we es met zijn allen flink gaan plakken met onze Roads
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |