abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24179854
Oja, helemaal vergeten: op de laatste meet heb ik met Mercy nog gehad over zijn nieuwe band. Hij vertelde dat zij hem hadden uitgelegd wat er allemaal voor codes op de band staan en dat 1 vd codes de datum weergeeft. Zijn band was van oktober 2003…al meer dan een jaar oud dus. Toen vroeg ik hem of zo'n band niet uitdroogt als ie zolang op de plank ligt…waarop hij zei dat daarvoor dat laagje erop zit, maar ik twijfel daar eerlijk gezegd aan of dat wel echt zo is…???
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:08:34 #177
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24179981
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Oja, helemaal vergeten: op de laatste meet heb ik met Mercy nog gehad over zijn nieuwe band. Hij vertelde dat zij hem hadden uitgelegd wat er allemaal voor codes op de band staan en dat 1 vd codes de datum weergeeft. Zijn band was van oktober 2003…al meer dan een jaar oud dus. Toen vroeg ik hem of zo'n band niet uitdroogt als ie zolang op de plank ligt…waarop hij zei dat daarvoor dat laagje erop zit, maar ik twijfel daar eerlijk gezegd aan of dat wel echt zo is…???
Hij heeft gelijk, dat is dat leuke glip/slip/boem laagje waardoor sommigen lekker hard op hun bek gaan.
Is inderdaad om de band te conserveren maar hoelang deze goed blijft zou ik echt niet weten.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_24179997
Dat klopt.

Maar als ze ECHT lang liggen gaan ze toch wel uitdrogen.... (langer dan een jaar)

Ik zorg gewoon altijd dat ze de band bestellen, heb je altijd een nieuwe

Dit is die code voor de datum..... is dus van week 23 van 2002

Mooie info-site

http://www.micapeak.com/bike/FJR1300/howto/tirechange.html
pi_24180011
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar als ze ECHT lang liggen gaan ze toch wel uitdrogen.... (langer dan een jaar)
dat leek mij ook idd...
quote:
thx straks de mijne maar es bekijken

[ Bericht 90% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 24-12-2004 14:16:25 ]
pi_24180027
Hoelang bewaar jij je condooms?

Jaartje kan nog wel..... langer zou ik niet aan beginnen, maar weet ook niet EXACT na hoelang een band uitgedroogd is... gewoon zorgen dat ie niet ouder dan een half jaar oud is en als ie wel ouder is een nieuwe band eisen

Gewoon laten bestellen door de zaak bij het maken van een afspraak....
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:15:59 #181
17709 hollander172
pi_24180141
Even spemmen. Zou nog wat plaatjes posten op aanvraag van Mercy.

Bijna een KD:

Net voor de crash:

En de halsband die hij nu eindelijk wel past:

vrijdag 24 december 2004 @ 14:20:50 #183
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24180219
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoelang bewaar jij je condooms?
Die blijven wel 3-4 jaar goed, als je een vaste vriendin hebt wel handig voor de wisselende contacten.
Doosje is 30 stuks dus als je het niet te gek maakt kan je daar wel even mee doen.
quote:
Jaartje kan nog wel..... langer zou ik niet aan beginnen, maar weet ook niet EXACT na hoelang een band uitgedroogd is... gewoon zorgen dat ie niet ouder dan een half jaar oud is en als ie wel ouder is een nieuwe band eisen

Gewoon laten bestellen door de zaak bij het maken van een afspraak....
Gamma.

Ik lees zeker om het jaar (half jaar zelfs denk ik) dat er een verbetering is van een bepaalde band.
Ik wil dan dus echt niet het oude type hebben.

Van de zomer introduceerde Bridgestone een nieuwe versie van de BT-20. (x?)
Die zou ik er dan ook direct op willen hebben op dat moment.

Mijn bandjes zijn ook in die tijd vernieuwd en vervangen door een nieuwe type.
Dat zou mede de reden zijn om ze net voordat ze versleten zijn toch even te wisselen voor een circuitdagje.
Als is na de circuitdag ook weer geen gek idee als je die foto's van Plo zag deze zomer -hij had even een klaverbladje in de hitte.
(hele zijkant leek wel smolten rubber .. beetje zonde als die bandjes net nieuw zijn )
pi_24180234
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:15 schreef hollander172 het volgende:
Even spemmen. Zou nog wat plaatjes posten op aanvraag van Mercy.

Bijna een KD:

[afbeelding]

Net voor de crash:

[afbeelding]

En de halsband die hij nu eindelijk wel past:

[afbeelding]
Maar als er een bbq bij jou thuis is ooit dan pas ik…ik ben allergisch voor honden
pi_24180271
@Pepijn

Klopt..... veel verwarring met die BT020-NT, vooral voor de FJR, want er is een speciale versie ontworpen voor de FJR, namelijk de BT020-N versie, heeft dus niets met NT (New Technology) te maken.

Mijn vader ging dus vorige week voor een nieuwe achterband, duideiljk om een BT020R-N gevraagd, komt ie thuis, ik zeg, das een NT zonder N en geen N...... hij hele dag zitten zoeken op internet, met Bridgestone gebeld en het was idd geen N-versie...

Hij dus weer terug naar die zaak en kreeg gewoon een nieuwe N-versie (wel NT, vernieuwde versie dus )

Die N-versie is special ontworpen voor de FJR omdat de standaard 020's onstabiel worden op hoge snelheid, de wangen van de 020-N zijn iets steviger.

Ik zei al tegen mn pa, koop dan gewoon een goede motor waar universele banden onder gaan
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:24:58 #186
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24180297
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Maar als er een bbq bij jou thuis is ooit dan pas ik…ik ben allergisch voor honden
En als je er nog niet allergisch voor was kon je er ook bang voor zijn..
Doggie wordt zo'n 2 meter hoog. (iets overdreve dan ..)

Nice pics lars, beetje jammer dat je overal je vriendin onthoofd.
pi_24180302
quote:

Ze zullen vast niet binnen gaan BBQ-en
pi_24180361
BTW Pepijn....... banden geven geen minder grip hoor met gerulde zijkantjes
pi_24180365
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
Dat bedoelde ik als kind 2 keer achterna gezeten (dobermann en een goldener triever…die 2e is 1 vd liefste honden ter wereld geloof ik ) en daar heb ik wel wat aan overgehouden. Bang niet echt meer maar 1e reactie blijft altijd een beetje aanwezig, en dat terwijl mijn vriendin thuis een hond had (vorig jaar overleden) en haar vader een witte herder hartstikke lieve beesten allebei
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:28:48 #190
17709 hollander172
pi_24180372
quote:

[..]

Ben zelf ook allergisch voor honden(haren) maar heb mijn hele leven al honden. Valt best mee te leven alleen merk ik duidelijk wanneer ik er eentje op schoot heb gehad, constant niezen, krijg bij mijn nek van die rode uitslag etc.

Van de witte heb je overigens geen last, die heeft zo'n "varkensvacht" hele korte haren dus die bijna niet uitvallen. Van die andere wordt ik af en toe wel gestoord, hele lange haren die ook nog eens bij bosjes van hem afflikkeren.

De rechtse dus:

Ik heb overigens zo'n amerikaanse BBQ op gas, goed geschikt om met veel mensen te BBQen.
pi_24180376
Ik had mn verhaaltje net zo goed niet kunnen typen of wel OPM
pi_24180404
Welk verhaaltje
pi_24180424
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat klopt.

Ik zorg gewoon altijd dat ze de band bestellen, heb je altijd een nieuwe

[afbeelding]

Mooie info-site

http://www.micapeak.com/bike/FJR1300/howto/tirechange.html
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:32:48 #194
17709 hollander172
pi_24180430
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:24 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Nice pics lars, beetje jammer dat je overal je vriendin onthoofd.
Mijn schoonmoeder is ook bang voor honden dus die dwingen we nu een beetje om veel contact met hem te hebben anders gaat dat zo een keertje fout. Vooral met de Dogo want die blijft je dan constant aankijken en volgen. Die andere is niet zo'n probleem, die is zo klein dat niemand bang voor hem is.

Vriendin was niet het hoofdobject nu, best lastig dieren fotograferen, ze zijn sneller dan de reactietijd van de sensor in de camera.

edit: hier kan je toch nooit bang voor zijn?

pi_24180455
Riet…anders scroll je effies omhoog
pi_24180461
Ow....

Sorry
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:34:39 #197
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24180469
@Hollander

deze is erg cool. gewoon zo'n blij beest op je af zien rennen door de zoeker van je camera

Enne over band van mij, ik ben er bij geweest dat ze ze uitgepakt hebben kwamen zo van hun leverancier af,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_24180502
Maar dan wel van oktober 2003 Dat betekent dat de leverancier ze dan ook langer bewaart.....
pi_24180508
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 14:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Enne over band van mij, ik ben er bij geweest dat ze ze uitgepakt hebben kwamen zo van hun leverancier af,
Of ze nu een jaar bij sabra liggen of bij hun leverancier, dat maakt natuurlijk weinig uit
pi_24180509
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Yep met dit weer valt er weinig te plakken kom maar mee naar Zolder begin volgend jaar zullen we es met zijn allen flink gaan plakken met onze Roads

Is dat deze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')