quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
En in mijn achterband zit 0% rubber, dus voor uitdrogen hoef ik eigenlijk ook niet eens bang te zijn,![]()
Ga maar eens op de Michelin site kijken staat precies wat er in zit en dat is geen rubber,quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
waar staat dat .. het is een mengsel van verschillende grondstoffen en daar zit denk ik ook rubber bij.
En tegenwoordig zijn de meeste rubbersoorten ook al van synthetische samenstelling, maar het blijft rubbâh.![]()
Maar als het goed is krijgt je achterband sowiezo niet eens de kans voor uitdrogen.![]()
Op mijn Bimota zat trouwens nog de originele Michelin Hi-sport band zoals dat toen heette.
het ding was al 8 jaar oud.![]()
Wat jij met olie hebt heb ik met banden denkquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:00 schreef Patrick281 het volgende:
Op mijn Bimota zat trouwens nog de originele Michelin Hi-sport band zoals dat toen heette.
het ding was al 8 jaar oud.![]()
Er zit sillica bij, maar het is maar een toevoeging denk ik.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ga maar eens op de Michelin site kijken staat precies wat er in zit en dat is geen rubber,
maar Silicia ( of zoiets ) heeft Michelin uitgevonden,
Met de Bimota wilde ik dat ook wel doen uiteindelijk, maar zou er nu dus niet meer zo lang mee wachten.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat jij met olie hebt heb ik met banden denk
alleen ga ik niet op mn bek door me aan de 6000km te houden van de fabrikant maar wel door uitgedrooge banden
quote:Pilot Power
100% pure racing ingredients
The softest rubber mix of any comparable tyre
Phenomenal grip; quickly reaches optimum temperature
Maximum lean angle in the dry: 50.6°
Rubber mix remains soft even at lower temperatures, providing excellent grip throughout your ride.
You don't have to be world champion to get your hands on Michelin MotoGP tyre technology. The Pilot Power uses a rubber mix that was originally developed for MotoGP racing, yielding minimal warm-up time and excellent feedback at the limit. This amazing tyre has achieved a maximum lean angle of more than 50 degrees on dry pavement and a remarkable 41.9 degrees in the wet.
Mercy had er achter een BT-56 opquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met de Bimota wilde ik dat ook wel doen uiteindelijk, maar zou er nu dus niet meer zo lang mee wachten.![]()
Ik zei 3-4 maanden geleden tegen Mercy ook al dat hij beter gelijk kon wisselen als hij geen vertrouwen had in de BT-59.. en daardoor veel meer plezier zou hebben met zijn motor.![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:52 schreef Didiot het volgende:
Mercy had er achter een BT-56 op
[afbeelding]
Typisch ook dat het design dan weer achterhaald is in die paar jaar.quote:
Ook wel eens mindere dingen gelezen over de Macadam .. maar dat was 6-8 jaar geleden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Die worden nog steeds gemaakt maar schijnen ongelovelijk kutbanden te zijn..... zelf geen ervaring mee.
Net zoiets als de Macadam........ tourbanden
Als een band ontworpen is met een bepaald doel en daardoor wat minder grip geeft, dan is het niet gelijk een slechte band.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Macadam is tourband..... en nog eens een hele slechte ookIs een keiharde band, niet te slijten, maar heeft dan ook 0,0 grip......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |