quote:Falls du heute Morgen gesund
und nicht krank aufgewacht bist,
bist du glücklicher als 1 Million
Menschen, welche die nächste
Woche nicht erleben werden.
Falls du nie einen Kampf des
Krieges erlebt hast, nie
die Einsamkeit durch
Gefangenschaft, die Agonie des
Gequälten, oder Hunger gespürt
hast, dann bist du
glücklicher als 500 Millionen
Menschen der Welt.
Falls du in die Kirche gehen
kannst, ohne die Angst,
dass dir gedroht wird, dass
man dich verhaftet oder
dich umbringt, bist du
glücklicher als 3 Milliarden
Menschen der Welt.
Falls sich in deinem
Kühlschrank Essen befindet,
du angezogen bist, ein Dach über
dem Kopf hast und ein
Bett zum hinlegen, bist du
reicher als 75% der
Einwohner dieser Welt.
Falls du ein Konto bei der
Bank hast, etwas Geld im
Portemonnaie und etwas
Kleingeld in einer kleinen
Schachtel, gehörst du zu 8%
der wohlhabenden Menschen
auf dieser Welt.
Falls du diese Nachricht
liest, bist du doppelt
gesegnet worden, denn
1. Jemand hat an dich gedacht und
2. Du gehörst nicht zu den
Milliarden Menschen die
nicht lesen können.
Und... du hast einen PC!
Arbeitet, als würdet ihr kein Geld
brauchen,
liebt, als hätte euch noch nie
jemand verletzt,
tanzt, als würde keiner hinschauen,
singt, als würde keiner zuhören,
lebt, als wäre das Paradies
auf der Erde.
HAHAquote:Op donderdag 23 december 2004 00:03 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
2004 pics van Katja..BMW R1100S Boxercup.
![]()
![]()
T'is alleen geen gezicht..
Wahahahhaaquote:Op donderdag 23 december 2004 00:03 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
2004 pics van Katja..BMW R1100S Boxercup.
![]()
![]()
T'is alleen geen gezicht..
Sneller dat dit:quote:Op donderdag 23 december 2004 00:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
* Tommy_Kuklinski ook sneller is dan Katja![]()
je vind haar gewoon zo leuk, snel en geil omdat ze op een BMW boxer rijdt he?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sneller dat dit:
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 00:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je vind haar gewoon zo leuk, snel en geil omdat ze op een BMW boxer rijdt he?
Zijn ze toch allemaal?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
op zo'n grote lompe BMW
Wanneer heb jij het jouwe?quote:Op donderdag 23 december 2004 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
Vandaag bijna de hele dag beoordelingsgesprekken dus mijn chef zit nu in bespreking.
Morgen .... zal best spannend worden, het jaarcontract loopt 19 januari af.quote:
Succes morgen dan!quote:Op donderdag 23 december 2004 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Morgen .... zal best spannend worden, het jaarcontract loopt 19 januari af.![]()
Dus jij ookquote:(de enige 2 met tijdelijk contact verder zijn goede vrienden van hem)
quote:
En waar in MotoGP open ik die replay dan...quote:Op donderdag 23 december 2004 00:18 schreef Youssef het volgende:
Hier is mijn eerste ronde op Mugello en tevens een van de eerste keren dat ik speel, dus niet lachen, download de twee bestandjes (buffer en buffer_ ), plaats ze in de map .../MotoGP/save/<bestandnaam die je eraan wilt geven>/
De eigenaar krijgt hem zelf al niet aangekicked.quote:Op donderdag 23 december 2004 10:58 schreef Youp het volgende:
hey Patrick281 hoe zit het met die KX500 gifkikker?
500 2takt doet 100 uur met een zuiger... en heeft toch wel ietsje meer vermogen als een 4takt brommer en weegt ook ietsje minderquote:Op donderdag 23 december 2004 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De eigenaar krijgt hem zelf al niet aangekicked.
Hij had wel laatst iemand die naar het ding kwam kijken om te kopen en die man kreeg hem uiteindelijk aan het lopen.
Ik denk dat ik maar even doorspaar voor een KTM LC-620 viertaktbrommer.
Scheelt ook weer zuigerwisselen iedere 9 uur.
En w.s. een hoop benzine en ergenis.
Uitlaatgeluidje van een 1 pitter 4 takt vind ik ook wel mooi .. tja wat minder fel verder maar goed genoeg denk ik voor wat leuke spelerei.
Mja verbruik is misschien nog aan te zien .. hoewel 1:20 wel scheelt in de portomonnee.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:08 schreef Youp het volgende:
500 2takt [..] heeft toch wel ietsje meer vermogen als een 4takt brommer en weegt ook ietsje minderen benzineverbruik ligt rond de 1:10 omdat je die fiets gewoo niet op vol vermogen kan rijden en er slechts een 38mm (oid) carburateur op zit... zelfde als op 250 2t
mjah een goed afgestelde en in een beetje nette staat verkerende 500 2t 1cil moet met 2 a 3x kicken goed te starten zijnquote:Op donderdag 23 december 2004 11:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja verbruik is misschien nog aan te zien .. hoewel 1:20 wel scheelt in de portomonnee.
Maar dat verhaal van aankicken vond ik toch wat minder.
Het ding is erbij voor de spielerei, maar ook om 2-3, soms 4-5 dagen naar mijn werk te rijden in de winter.
Ik ben al eens wat laat van huis, en als het ding dan nog eens niet wil starten ..........
Vroeger heb ik al een 2 takt RGV supersport gehad.
Was soms niet grappig na werktijd met vette bougie's zitten.
Ik heb trouwens ook ooit een toermotortje gehad met een 350 cc 2 takt 2 cylinder blok.
Daar had ik ook al pech mee onderweg .. mooi gat in de zuiger omdat de vorige eigenaar er waarschijnlijk een te hete bougie in had zitten.
Ik had hem net 2 maanden en had al van alles met dat ding gedaan qua onderhoud, versnellingsbak olie ververst, voorvork onderhouden .. behalve de bougie gedaan.
Dat zo'n 500 cc 2 takt een heel ander en lekker karakter heeft dat staat natuurlijk wel buiten discussie verder.![]()
![]()
Daarom.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
2-takt is ook voor echte mannen, is niks voor jou Pepijn
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:25 schreef Youp het volgende:
je moet er gewoon eens op rijden... en je pist of in je broek, of je wil nooit meer anders
ik wil nooit meer anders iigquote:Op donderdag 23 december 2004 11:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Vergeet wat ik wilde zeggen.Beetje druk hier .....
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:45 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wil nooit meer anders iigals je ff tijd hebt moet je die filmpjes eventjes bekijken... zeker de moeite waard
vraag maar aan riet
Ow ja ..... hij trok voorheen met de oude tandwiel overbrenging inderdaad wheelie's gewoon vanuit de 5'de versnelling.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:44 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Vergeet wat ik wilde zeggen.Beetje druk hier .....
![]()
![]()
en kenteken...??quote:Op donderdag 23 december 2004 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tnx, zal er aan denken vanavond o.i.d.
Leuk dat je zo enthousiast bent over die dingen.
Zal er nog eens over denken.Dingetje is ook wel leuk verbouwt moet ik zeggen.
(Yamaha R1 kontje, SM wielen, ¤ 1.500,00 euro .........)
doet de mijne ookquote:Op donderdag 23 december 2004 11:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow ja ..... hij trok voorheen met de oude tandwiel overbrenging inderdaad wheelie's gewoon vanuit de 5'de versnelling.
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:55 schreef Youp het volgende:
en natuurlijk het bekende agressieve 2t oppakken zodra je aan het gas komt...![]()
maar niet met een 5bak waarvan de vmax 140km/h isquote:Op donderdag 23 december 2004 12:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Als ik de Beemer houd ga ik ook ooit een turbo kit erop zetten.![]()
Krijg je een beetje hetzelfde effect.
Daar heb ik trouwens al 80 Nm bij 2.400 toeren en opbouwend..
Bij ca. 204 kilo..
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:02 schreef Youp het volgende:
maar niet met een 5bak waarvan de vmax 140km/h isen bij de CR is het koppel bij 2500 toeren ongeveer ook al zo'n beetje helemaal beschikbaar
alleen bij de KX komt hij er wat later in...
Hij is op kenteken als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:53 schreef Youp het volgende:
en kenteken...??![]()
als jij m niet koopt.....
nou ik doelde op dat je het koppel vergeleek... en toen vergeleek ik de restquote:Op donderdag 23 december 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft dit met de Beemer te maken?
[..]
ja die kende ik al...quote:Op donderdag 23 december 2004 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik kan hem even niet vinden, maar wel deze CR500 op kenteken.
[afbeelding]
![]()
Ah, Beemer is natuurlijk een hele andere motor, 97 pk aan het achterwiel en magische stuureigenschappen zelfs boven de + 180 km/u.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:12 schreef Youp het volgende:
nou ik doelde op dat je het koppel vergeleek... en toen vergeleek ik de rest
Hij doet aan inruil .. zegt'ie .... ff kijken of ik iets van 9 rooien kan inruilen.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:12 schreef Youp het volgende:
[..]
ja die kende ik al...maar op MF staat nog ergens een geilere
da's best netjesquote:Op donderdag 23 december 2004 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, Beemer is natuurlijk een hele andere motor, 97 pk aan het achterwiel en magische stuureigenschappen zelfs boven de + 180 km/u. [afbeelding]
Met turbokitje schijnt'ie ook wel een aardig 2'takt karakter niet lineaire turbokick te kunnen krijgen.
Een kennis van de MotorXtra jongens waar wij een dynomeet gehouden hebben heeft 140 pk aan het achterwiel met het ding.![]()
Shoot me, wie let er op Nm.quote:
M=P/2*pi*nquote:Op donderdag 23 december 2004 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Shoot me, wie let er op Nm.
Maar omgerekend zou dat meer dan pk's moeten zijn als ik naar mijn motor kijk.
Ik weet niet of een turbo daar ook veel aan bijdraagt of dat juist de pk's alleen zo sterk stijgen...
Lol, netjes gereden hoorquote:Op donderdag 23 december 2004 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier een filmpje van een rondje Mugello op de vroege ochtend
http://members.chello.nl/amridder/mrsuz
http://members.chello.nl/amridder/mrsuz2
Is niet zo'n issue in de normale wegmotor wereld.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:39 schreef Youp het volgende:
[..koppelllll..]
Kicken .. zou eigenlijk ook wel leuk zijn als je meerdere replays samen kon voegen als 1 ronde.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:55 schreef Youssef het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom ze de extensie .txt hebt gegeven en de naam veranderd? Of was dat vanzelf alIig. Wat ik heb gedaan om ze werkend te krijgen: Naam gewijzigd naar buffer en buffer_ , en in de save map moet je ze in de map stoppen die je zelf maakt en noemt "Replay <naam van savegame die je wil>"
nou... daar kon je wel eens van opkijkenquote:Op donderdag 23 december 2004 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is niet zo'n issue in de normale wegmotor wereld.
Meeste motoren zijn getuned op horsepower, because those figures sell.
Riet kan maximaal op 59 nm komen geloof ik en ervaart dat ook al als trekkracht, er is ook relatief weinig gewicht te verplaatsen natuurlijk.
Automensen zullen niet echt achterover vallen van het koppel van de Beemer op papier.
Als ze ermee rijden des te meer.
Over het algemeen kan je zeggen dat 99% van de motoren niet over de 100 Nm gaat ......
Voor auto begrippen een onbegrijpelijke waarde..
Ja jij let er op, vandaar ik in de normale wegmotorwereld intik met posten.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:19 schreef Youp het volgende:
nou... daar kon je wel eens van opkijkenwant als ik aan kom kakken met mijn fiets heeft 65 pk
dat schiet ook niet op... maar toch zit ie (bereden door een prof en op de juiste ondergrond) met 2,X sec op de 100... hoe zou dat nou komen
door het enorme koppel (voor een 500cctje) (en het lage gewicht)
Uuhm ja, hoe voorkom ik blokkerende bandjes?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
HAHA gelukt
Mooie outfit, "Fok"![]()
Maare, waarom zie ik hele tijd blokkerende bandjes? En die highsiderLache man
Je kan denk ik wel tegen de Ghost van Rietvaerder bijvoorbeeld spelen tijdens de Time Trial. Gaat heel simpel denk ik maar heb geen zin om te testen.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kicken .. zou eigenlijk ook wel leuk zijn als je meerdere replays samen kon voegen als 1 ronde.
Kan je iedereen laten rijden en later kijken wat ze anders doen, of 5 keer een nieuwe ronde van jezelf bij elkaar plakken.
54.....quote:Op donderdag 23 december 2004 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
Riet kan maximaal op 59 nm komen geloof ik en ervaart dat ook al als trekkracht, er is ook relatief weinig gewicht te verplaatsen natuurlijk
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
Hier op de Fok MC heeft verder geen hond het er over.![]()
Koppel is voor de meeste mensen ook een ontastbaar iets om over te praten.
Ik heb geen zelf gemaakte fietsquote:Op donderdag 23 december 2004 13:29 schreef Youssef het volgende:
Heb jij al championship gespeeld dan? Dan zullen je credits vast hoger zijn en je steering, accelerating, braking etc. beter.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zal geen Bandit1200 kopen vanwege de pk's hoor.....
ik welquote:Op donderdag 23 december 2004 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik was altijd bijna de enige die mijn koppel moest verdedigen.
Vooral tegen de rest buiten jou dus.
Iedereen zat zich te verlekkeren op de pk's van de dyno .. niemand over mijn koppel.
[afbeelding]
Ik vond hem best vlak in vergelijking met anderen.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Je koppelverloop bevat wel wat deukjes Pepijn
Hehe, al dat gedoe met instellingen. Hoe meer customizen hoe handiger, maar ook irritanterquote:Op donderdag 23 december 2004 13:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb geen zelf gemaakte fietsDat zuigt hard..... heb gewoon de NSR500 van Capirossi
Owja, blokkerende banden voorkom je door soft compound te nemen, warmrijden en voorrem gebruiken met mate
HA! kom jij maar eens met een suzuki crosser aanzettenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Youp, jij bedoeld denk ik Honda...... the dreams of power !!
Of hij zat verkeerd in de versnellingsbak te roeren zoals jij al zei.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Je koppelverloop bevat wel wat deukjes Pepijn
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:24 schreef Makster het volgende:
Goeie smiddags
Anders heb ik het best wel druk![]()
Same here alleen jammer dat het maar 8 graden is ipv 28 ofzoquote:Op donderdag 23 december 2004 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tijd vliegt hier voorbij, enigste voordeel als je het druk hebt.
Verder heb ik het zo heet alsof het 35 graden diepzomer is.![]()
Ik heb de zon recht in mijn snufferd, moet zeggen dat dit ook wel doorwerkt in de hitte opbouw.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Same here alleen jammer dat het maar 8 graden is ipv 28 ofzo![]()
Thuis heb ik een veeel langere versie aan alweer zo'n 40 mensen verstuurd.quote:Hoi ik zag je SM staan op Marktplaats.
Wat voor een motor kan ik inruilen?
Ik heb een BMW R1100S speciale uitvoering met chiptuning en laser uitlaten t.w.v. 9.500 euro .......
Groeten
P... B..
mail buiten kantoortijden pbart <at> chello.nl
quote:Op donderdag 23 december 2004 15:42 schreef Patrick281 het volgende:
Even een momentje voor mijzelf.
[..]
Thuis heb ik een veeel langere versie aan alweer zo'n 40 mensen verstuurd.
Zeker .. ik ben ooit een leuke bonus misgelopen omdat ik er toen net geen half jaar werkte zoals jij.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vandaag kerstpakket gekregenmet envelope
toch aardig
Hee die is gaaf! Specs?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:42 schreef Patrick281 het volgende:
Even een momentje voor mijzelf.
[..]
Thuis heb ik een veeel langere versie aan alweer zo'n 40 mensen verstuurd.
Gisteren nog aan deze Husky.
[afbeelding]
Wat zullen ze aan het doen zijn?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:59 schreef Patrick281 het volgende:
Check trouwens de rechterbovenkant van die foto met de Husk.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee die is gaaf! Specs?
quote:Type(nummer): 610 TE SUPERMOTARD
Soort: Overig
Kleur: zwart
Cylinderinhoud: 501 - 600cc
Aantal cylinders: 1-cilinder
Bouwjaar: aug - 2000
Kilometerstand: 10.000-20.000 km
Advertentie tekst: Supermotard
Husqvarna 610 TE
Inclusief:
- kenteken
- set croswielen
- originele dempers
- orineel spartbord (cros)
- technosel zadel
quote:Model: Husqvarna TE 610 E
Year: 2000
Category: Enduro / offroad
Engine and transmission
Displacement: 577.00 ccm (35.21 cubic inches)
Engine type: Single cylinder
Stroke: 4
Power: 46.00 HP (33.6 kW)) @ 7100 RPM
Compression: 9.0:1
Bore x stroke: 98.0 x 76.5 mm (3.9 x 3.0 inches)
Valves per cylinder: 4
Cooling system: Air
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
Starter: Electric & kick
Physical measures
Weight incl. oil, gas, etc: 156.0 kg (343.9 pounds)
Front percentage of weight: 47.0
Seat height: 890 mm (35.0 inches) If adjustable, lowest setting.
Wheelbase: 1,500 mm (59.1 inches)
Chassis and dimensions
Front suspension travel: 280 mm (11.0 inches)
Rear suspension travel: 285 mm (11.2 inches)
Front tyre dimensions: 90/90-R21
Rear tyre dimensions: 140/80-R18
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 260 mm (10.2 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Speed and acceleration
Top speed: 160.0 km/h (99.4 mph)
0-100 km/h (0-62 mph): 5.600 seconds
60-140 km/h (37-87 mph), highest gear: 16.800 seconds
Other specifications
Fuel capacity: 9.10 litres (2.40 gallons)
Fuel consumption pr. 10 km (6.2 miles): 0.54 litres (0.14 gallons)
quote:Op donderdag 23 december 2004 16:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat zullen ze aan het doen zijn?
quote:
Ik heb een 160 Hb Maxtor moeten kopen wegens overmacht omdat de WD 80 Gb het begaf in augustus.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:
* Rietvaerder heeft zojuist een Maxtor 200GB 7200rpm hdd besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |