abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24149960
MOTOGP2 is oke, ole ole
pi_24149986
Ik denk dat die Katja sneller rond rijdt dan welke man in Nederland ook -behalve Patrick van den Goorbergh.

En volgende week zal ik eens kijken naar die MotoGP 2.

Laters.

Ik heb nog een idee voor een mooie OP, Duc Monster special maar dat doe ik de volgende keer.

Edit: uitsmijtertje: http://www.katja-poensgen.de/
pi_24150007
Kee

O hee Youssef en Tommy, wel MotoGP2 op Sim Level 100% spelen he, zodat je niet te vroeg op t gas kan omdat je anders je achterwiel kwijt bent, naar achteren leunen als je je voorrem gebruikt omdat ie anders een stoppie maakt, naar voren leunen om geen wheelies te maken, eerst je banden warm rijden omdat je anders op je bek gaat en niet je voorrem moet gebruiken in een bocht omdat ie anders wegglijdt
pi_24150018
* Tommy_Kuklinski ook sneller is dan Katja

pi_24150078
Katja Poensgen Poesie:
quote:
Falls du heute Morgen gesund
und nicht krank aufgewacht bist,
bist du glücklicher als 1 Million
Menschen, welche die nächste
Woche nicht erleben werden.

Falls du nie einen Kampf des
Krieges erlebt hast, nie
die Einsamkeit durch
Gefangenschaft, die Agonie des
Gequälten, oder Hunger gespürt
hast, dann bist du
glücklicher als 500 Millionen
Menschen der Welt.

Falls du in die Kirche gehen
kannst, ohne die Angst,
dass dir gedroht wird, dass
man dich verhaftet oder
dich umbringt, bist du
glücklicher als 3 Milliarden
Menschen der Welt.

Falls sich in deinem
Kühlschrank Essen befindet,
du angezogen bist, ein Dach über
dem Kopf hast und ein
Bett zum hinlegen, bist du
reicher als 75% der
Einwohner dieser Welt.

Falls du ein Konto bei der
Bank hast, etwas Geld im
Portemonnaie und etwas
Kleingeld in einer kleinen
Schachtel, gehörst du zu 8%
der wohlhabenden Menschen
auf dieser Welt.

Falls du diese Nachricht
liest, bist du doppelt
gesegnet worden, denn
1. Jemand hat an dich gedacht und
2. Du gehörst nicht zu den
Milliarden Menschen die
nicht lesen können.
Und... du hast einen PC!


Arbeitet, als würdet ihr kein Geld
brauchen,

liebt, als hätte euch noch nie
jemand verletzt,
tanzt, als würde keiner hinschauen,
singt, als würde keiner zuhören,
lebt, als wäre das Paradies
auf der Erde.
pi_24150100
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:03 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]

2004 pics van Katja.. BMW R1100S Boxercup.



T'is alleen geen gezicht..
HAHA

Net alsof er een dwerg op zit
pi_24150106
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:03 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]

2004 pics van Katja.. BMW R1100S Boxercup.



T'is alleen geen gezicht..
Wahahahhaa
GE-WEL-DIG zo'n klein "vrouwtje" op zo'n grote lompe BMW boxer
  donderdag 23 december 2004 @ 00:07:17 #11
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24150166
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:07 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Sneller dat dit:

[afbeelding]


je vind haar gewoon zo leuk, snel en geil omdat ze op een BMW boxer rijdt he?
  donderdag 23 december 2004 @ 00:10:23 #13
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24150224
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

je vind haar gewoon zo leuk, snel en geil omdat ze op een BMW boxer rijdt he?
En ik kom er nu pas achter .. Katja .. bij toeval hebben we mekaar gevonden.

Niet leuk om te weten dat er mensen zijn die wel zo goed met een Boxer overweg kunnen.

Voorheen zocht ik mij echt een ongeluk op internet naar knee down foto's.

En nu naar de andere dromenland ..
pi_24150245
pi_24150300
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
op zo'n grote lompe BMW
Zijn ze toch allemaal?
pi_24150406
Ik speel 100% ja, maar ik gebruik sowieso niet de voorrem en achterrem specifiek? Weet nog niet echt hoe en wanneer. Ga af en toe wel achteroverleunen bij het remmen en voorover als ik wil planken. Heeft iemand misschien zin om een Quick Race te doen, de Replay te saven en deze hier te plaatsen? Lijkt me leuk om te kijken

Hier is mijn eerste ronde op Mugello en tevens een van de eerste keren dat ik speel, dus niet lachen, download de twee bestandjes (buffer en buffer_ ), plaats ze in de map .../MotoGP/save/<bestandnaam die je eraan wilt geven>/

http://members.lycos.nl/aandebar/

En niet lachen om mijn outfit, motor en rijstijl. Vooral niet omdat ik 2 keer op me bek ga en de grindbak telkens inrij Kom op, posten die hap, MotoGP filmpjes kijken is vetzz Wil wel zien hoe jij rijdt Rietje.
  donderdag 23 december 2004 @ 00:24:54 #18
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24150580
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:24 schreef Patrick281 het volgende:


[afbeelding]
pi_24152740
Niet allemaal tegelijk
  donderdag 23 december 2004 @ 08:07:22 #21
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24152936
Weer met de auto. Komt door die luie invloeden van Youssef.
En ik heb bijna geen last meer van mijn keel .. gezond de kerstdagen in.
pi_24153437
Hey

Weer een lurkdag vandaag
  donderdag 23 december 2004 @ 09:04:33 #23
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24153449
Vandaag bijna de hele dag beoordelingsgesprekken dus mijn chef zit nu in bespreking.
Leuke is alleen dat gisteren op het laatste moment ook mijn naaste collega direct een vrije dag kreeg toen hij het vroeg aan het einde van de middag.

het team van 3 mensen waar ik in werk is dus even ingekort tot 1 actieve medewerker.
Niet allemaal tegelijk bellen a.u.b.....
  donderdag 23 december 2004 @ 09:19:57 #24
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24153634
.

[ Bericht 100% gewijzigd door Mercy_symbol op 23-12-2004 09:20:35 ]
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 23 december 2004 @ 09:35:18 #25
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24153825
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
Vandaag bijna de hele dag beoordelingsgesprekken dus mijn chef zit nu in bespreking.
Wanneer heb jij het jouwe?
  donderdag 23 december 2004 @ 09:41:45 #26
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24153890
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wanneer heb jij het jouwe?
Morgen .... zal best spannend worden, het jaarcontract loopt 19 januari af.

Het wordt in ieder geval een pittig gesprek. Ik ben ook niet helemaal tevreden.

De rest van de 35 man en vrouw werken hier al jaren trouwens > 5 jaar..
(de enige 2 met tijdelijk contact verder zijn goede vrienden van hem )
  donderdag 23 december 2004 @ 09:47:53 #27
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_24153971
tvp
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 23 december 2004 @ 09:48:47 #28
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24153978
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:41 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Morgen .... zal best spannend worden, het jaarcontract loopt 19 januari af.
Succes morgen dan!
quote:
(de enige 2 met tijdelijk contact verder zijn goede vrienden van hem )
Dus jij ook ?
pi_24154390
Hee Youssef, zal zo een een filmpje plaatsen idd, lijk me idd tof
  donderdag 23 december 2004 @ 10:32:48 #30
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24154545
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:48 schreef Tjabbo het volgende:
Dus jij ook ?


Ik sta/stond er best voor open, maar het is mijn type niet.
En zo incollegiaal is eigenlijk nog nooit voorgekomen moet ik zeggen ......
pi_24154682
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:18 schreef Youssef het volgende:

Hier is mijn eerste ronde op Mugello en tevens een van de eerste keren dat ik speel, dus niet lachen, download de twee bestandjes (buffer en buffer_ ), plaats ze in de map .../MotoGP/save/<bestandnaam die je eraan wilt geven>/
En waar in MotoGP open ik die replay dan...
  donderdag 23 december 2004 @ 10:43:00 #32
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24154896
Hier een filmpje van een rondje Mugello op de vroege ochtend

http://members.chello.nl/amridder/mrsuz

http://members.chello.nl/amridder/mrsuz2
pi_24154941
hey Patrick281 hoe zit het met die KX500 gifkikker?
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 23 december 2004 @ 11:06:56 #35
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24155056
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:58 schreef Youp het volgende:
hey Patrick281 hoe zit het met die KX500 gifkikker?
De eigenaar krijgt hem zelf al niet aangekicked.

Hij had wel laatst iemand die naar het ding kwam kijken om te kopen en die man kreeg hem uiteindelijk aan het lopen.

Ik denk dat ik maar even doorspaar voor een KTM LC-620 viertaktbrommer.
Scheelt ook weer zuigerwisselen iedere 9 uur.
En w.s. een hoop benzine en ergenis.

Uitlaatgeluidje van een 1 pitter 4 takt vind ik ook wel mooi .. tja wat minder fel verder maar goed genoeg denk ik voor wat leuke spelerei.
pi_24155079
2-takt is ook voor echte mannen, is niks voor jou Pepijn
pi_24155084
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:06 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

De eigenaar krijgt hem zelf al niet aangekicked.

Hij had wel laatst iemand die naar het ding kwam kijken om te kopen en die man kreeg hem uiteindelijk aan het lopen.

Ik denk dat ik maar even doorspaar voor een KTM LC-620 viertaktbrommer.
Scheelt ook weer zuigerwisselen iedere 9 uur.
En w.s. een hoop benzine en ergenis.

Uitlaatgeluidje van een 1 pitter 4 takt vind ik ook wel mooi .. tja wat minder fel verder maar goed genoeg denk ik voor wat leuke spelerei.
500 2takt doet 100 uur met een zuiger... en heeft toch wel ietsje meer vermogen als een 4takt brommer en weegt ook ietsje minder en benzineverbruik ligt rond de 1:10 omdat je die fiets gewoo niet op vol vermogen kan rijden en er slechts een 38mm (oid) carburateur op zit... zelfde als op 250 2t
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 23 december 2004 @ 11:19:21 #38
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24155254
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:08 schreef Youp het volgende:
500 2takt [..] heeft toch wel ietsje meer vermogen als een 4takt brommer en weegt ook ietsje minder en benzineverbruik ligt rond de 1:10 omdat je die fiets gewoo niet op vol vermogen kan rijden en er slechts een 38mm (oid) carburateur op zit... zelfde als op 250 2t
Mja verbruik is misschien nog aan te zien .. hoewel 1:20 wel scheelt in de portomonnee.
Maar dat verhaal van aankicken vond ik toch wat minder.

Het ding is erbij voor de spielerei, maar ook om 2-3, soms 4-5 dagen naar mijn werk te rijden in de winter.
Ik ben al eens wat laat van huis, en als het ding dan nog eens niet wil starten ..........

Vroeger heb ik al een 2 takt RGV supersport gehad.
Was soms niet grappig na werktijd met vette bougie's zitten.

Ik heb trouwens ook ooit een toermotortje gehad met een 350 cc 2 takt 2 cylinder blok.
Daar had ik ook al pech mee onderweg .. mooi gat in de zuiger omdat de vorige eigenaar er waarschijnlijk een te hete bougie in had zitten.
Ik had hem net 2 maanden en had al van alles met dat ding gedaan qua onderhoud, versnellingsbak olie ververst, voorvork onderhouden .. behalve de bougie gedaan.

Dat zo'n 500 cc 2 takt een heel ander en lekker karakter heeft dat staat natuurlijk wel buiten discussie verder.
pi_24155342
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:19 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Mja verbruik is misschien nog aan te zien .. hoewel 1:20 wel scheelt in de portomonnee.
Maar dat verhaal van aankicken vond ik toch wat minder.

Het ding is erbij voor de spielerei, maar ook om 2-3, soms 4-5 dagen naar mijn werk te rijden in de winter.
Ik ben al eens wat laat van huis, en als het ding dan nog eens niet wil starten ..........

Vroeger heb ik al een 2 takt RGV supersport gehad.
Was soms niet grappig na werktijd met vette bougie's zitten.

Ik heb trouwens ook ooit een toermotortje gehad met een 350 cc 2 takt 2 cylinder blok.
Daar had ik ook al pech mee onderweg .. mooi gat in de zuiger omdat de vorige eigenaar er waarschijnlijk een te hete bougie in had zitten.
Ik had hem net 2 maanden en had al van alles met dat ding gedaan qua onderhoud, versnellingsbak olie ververst, voorvork onderhouden .. behalve de bougie gedaan.

Dat zo'n 500 cc 2 takt een heel ander en lekker karakter heeft dat staat natuurlijk wel buiten discussie verder.
mjah een goed afgestelde en in een beetje nette staat verkerende 500 2t 1cil moet met 2 a 3x kicken goed te starten zijn met wat oefening maar op de weg (asfalt) is ECHT een no-go tenzij je er een supermotard van maakt met een heeeeele zware overbrengingsverhouding... ik zal zo ff een filmpje online zetten van iemand op MF die een CR500 SM heeft.. met de mijne rij ik bij 25km/h in de 3e versnelling iets meer als stationair toeren en zonder te overdrijven bij 25% gas springt t voorwiel een heel end de lucht in en moet je echt t gas weer los laten anders lig je op je rug dan komt er nog eens bij dat een KX een onbetrouwbare powerband heeft.. die heeft onderin wat minder als een CR en explodeerd bij 4000 toeren ineens ofzo.. dus dat is helemaal een no-go op asfalt

-edit-

je moet er gewoon eens op rijden... en je pist of in je broek, of je wil nooit meer anders
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 23 december 2004 @ 11:26:14 #40
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24155351
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
2-takt is ook voor echte mannen, is niks voor jou Pepijn
Daarom.

Ik vraag mij alleen af waarom Google dit plaatje schoolgirlWMLcupstart noemt.



pi_24155439
pat ik heb je even wat filmpjes online gezet...

http://members.home.nl/youpclaessen/CR500%20vid's/

auw.avi is een CR500 SM (zware overbrenging en betrouwbare powerband)
CR500_by_CeasaR500.avi is ook een SM
CR500_proefrit.wmv is een crosser met cross setup en op asfalt en de aller eerste keer dat iemand met ervaring op een CR500 stapt (de zelfde gozer van auw.avi btw)
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 23 december 2004 @ 11:44:34 #42
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24155645
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:25 schreef Youp het volgende:
je moet er gewoon eens op rijden... en je pist of in je broek, of je wil nooit meer anders


Vergeet wat ik wilde zeggen. Beetje druk hier .....
pi_24155669
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:44 schreef Patrick281 het volgende:

[..]



Vergeet wat ik wilde zeggen. Beetje druk hier .....
ik wil nooit meer anders iig als je ff tijd hebt moet je die filmpjes eventjes bekijken... zeker de moeite waard vraag maar aan riet
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 23 december 2004 @ 11:50:28 #44
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24155775
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:45 schreef Youp het volgende:

[..]

ik wil nooit meer anders iig als je ff tijd hebt moet je die filmpjes eventjes bekijken... zeker de moeite waard vraag maar aan riet
Tnx, zal er aan denken vanavond o.i.d.

Leuk dat je zo enthousiast bent over die dingen.
Zal er nog eens over denken. Dingetje is ook wel leuk verbouwt moet ik zeggen.
(Yamaha R1 kontje, SM wielen, ¤ 1.500,00 euro .........)
  donderdag 23 december 2004 @ 11:53:26 #45
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24155837
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:44 schreef Patrick281 het volgende:


Vergeet wat ik wilde zeggen. Beetje druk hier .....
Ow ja ..... hij trok voorheen met de oude tandwiel overbrenging inderdaad wheelie's gewoon vanuit de 5'de versnelling.
pi_24155846
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:50 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Tnx, zal er aan denken vanavond o.i.d.

Leuk dat je zo enthousiast bent over die dingen.
Zal er nog eens over denken. Dingetje is ook wel leuk verbouwt moet ik zeggen.
(Yamaha R1 kontje, SM wielen, ¤ 1.500,00 euro .........)
en kenteken...??

als jij m niet koopt.....
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24155867
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:53 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ow ja ..... hij trok voorheen met de oude tandwiel overbrenging inderdaad wheelie's gewoon vanuit de 5'de versnelling.
doet de mijne ook da's normaal... zit rond de 65pk rond de 7000 toeren... en dan kan je zelf uitrekenen dat je dan rond de 80nm onder je reet hebt bij iets meer als 100 kilo en natuurlijk het bekende agressieve 2t oppakken zodra je aan het gas komt...
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 23 december 2004 @ 12:00:32 #48
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24155965
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:55 schreef Youp het volgende:
en natuurlijk het bekende agressieve 2t oppakken zodra je aan het gas komt...


Als ik de Beemer houd ga ik ook ooit een turbo kit erop zetten.
Krijg je een beetje hetzelfde effect.

Daar heb ik trouwens al 80 Nm bij 2.400 toeren en opbouwend..
Bij ca. 204 kilo..
pi_24155998
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:00 schreef Patrick281 het volgende:

[..]



Als ik de Beemer houd ga ik ook ooit een turbo kit erop zetten.
Krijg je een beetje hetzelfde effect.

Daar heb ik trouwens al 80 Nm bij 2.400 toeren en opbouwend..
Bij ca. 204 kilo..
maar niet met een 5bak waarvan de vmax 140km/h is en bij de CR is het koppel bij 2500 toeren ongeveer ook al zo'n beetje helemaal beschikbaar alleen bij de KX komt hij er wat later in...
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 23 december 2004 @ 12:05:37 #50
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24156047
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:02 schreef Youp het volgende:
maar niet met een 5bak waarvan de vmax 140km/h is en bij de CR is het koppel bij 2500 toeren ongeveer ook al zo'n beetje helemaal beschikbaar alleen bij de KX komt hij er wat later in...


Wat heeft dit met de Beemer te maken?
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:53 schreef Youp het volgende:
en kenteken...??

als jij m niet koopt.....
Hij is op kenteken als je dat bedoelt.
  donderdag 23 december 2004 @ 12:11:05 #51
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24156159
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:

[..]



Wat heeft dit met de Beemer te maken?
[..]
nou ik doelde op dat je het koppel vergeleek... en toen vergeleek ik de rest
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24156168
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik kan hem even niet vinden, maar wel deze CR500 op kenteken.

[afbeelding]

ja die kende ik al... maar op MF staat nog ergens een geilere
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 23 december 2004 @ 12:26:11 #54
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24156376
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:12 schreef Youp het volgende:
nou ik doelde op dat je het koppel vergeleek... en toen vergeleek ik de rest
Ah, Beemer is natuurlijk een hele andere motor, 97 pk aan het achterwiel en magische stuureigenschappen zelfs boven de + 180 km/u.

Maar dat zijn 2 verschillende werelden en zou ik nooit vergelijken.

Met turbokitje schijnt de R1100S ook wel een aardig 2'takt karakter niet lineaire turbokick te kunnen krijgen.
Een kennis van de MotorXtra jongens waar wij een dynomeet gehouden hebben heeft 140 pk aan het achterwiel met het ding.
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:12 schreef Youp het volgende:

[..]

ja die kende ik al... maar op MF staat nog ergens een geilere
Hij doet aan inruil .. zegt'ie .... ff kijken of ik iets van 9 rooien kan inruilen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Patrick281 op 23-12-2004 12:31:43 ]
pi_24156406
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:26 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ah, Beemer is natuurlijk een hele andere motor, 97 pk aan het achterwiel en magische stuureigenschappen zelfs boven de + 180 km/u. [afbeelding]

Met turbokitje schijnt'ie ook wel een aardig 2'takt karakter niet lineaire turbokick te kunnen krijgen.
Een kennis van de MotorXtra jongens waar wij een dynomeet gehouden hebben heeft 140 pk aan het achterwiel met het ding.
da's best netjes en hoeveel nm's?
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 23 december 2004 @ 12:34:12 #56
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24156517
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:27 schreef Youp het volgende:

[..]

da's best netjes en hoeveel nm's?
Shoot me, wie let er op Nm.

Maar omgerekend zou dat meer dan pk's moeten zijn als ik naar mijn motor kijk.
Ik weet niet of een turbo daar ook veel aan bijdraagt of dat juist de pk's alleen zo sterk stijgen...
pi_24156637
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:34 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Shoot me, wie let er op Nm.

Maar omgerekend zou dat meer dan pk's moeten zijn als ik naar mijn motor kijk.
Ik weet niet of een turbo daar ook veel aan bijdraagt of dat juist de pk's alleen zo sterk stijgen...
M=P/2*pi*n

M = koppel in NM's
P = vermogen in Watt (dus ff rekeken naar KW en dan maal 1000)
n = het aantal omwentelingen per seconde waarbij het vermogen vrijkomt

reken maar uit vermogen + toerental = koppel weten... alleen niet vanaf wanneer t beschikbaar is.. daar zal vast en zeker wel een andere formule voor zijn
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24156883
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:47 schreef Rietvaerder het volgende:
enne.. hou je t niet meer bij...?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24156945
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier een filmpje van een rondje Mugello op de vroege ochtend

http://members.chello.nl/amridder/mrsuz

http://members.chello.nl/amridder/mrsuz2
Lol, netjes gereden hoor Alleen die stoppies?

Ik begrijp ook niet waarom ze de extensie .txt hebt gegeven en de naam veranderd? Of was dat vanzelf al Iig. Wat ik heb gedaan om ze werkend te krijgen: Naam gewijzigd naar buffer en buffer_ , en in de save map moet je ze in de map stoppen die je zelf maakt en noemt "Replay <naam van savegame die je wil>"

Die replay doet het hem, dan leest ie hem kennelijk ook uit als replay wanneer die voor replays scant
pi_24156989
Stoppies, lache he

Tja, was ook niet echt een serieus rondje
pi_24157073
Zie nergens een optie om te scannen voo replays....
pi_24157149
HAHA gelukt

Mooie outfit, "Fok"

Maare, waarom zie ik hele tijd blokkerende bandjes? En die highsider Lache man
  donderdag 23 december 2004 @ 13:12:09 #64
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24157274
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:39 schreef Youp het volgende:
[..koppelllll..]
Is niet zo'n issue in de normale wegmotor wereld.
Meeste motoren zijn getuned op horsepower, because those figures sell.

Riet kan maximaal op 59 nm komen geloof ik en ervaart dat ook al als trekkracht, er is ook relatief weinig gewicht te verplaatsen natuurlijk.

Automensen zullen niet echt achterover vallen van het koppel van de Beemer op papier.
Als ze ermee rijden des te meer.

Over het algemeen kan je zeggen dat 99% van de motoren niet over de 100 Nm gaat ......
Voor auto begrippen een onbegrijpelijke waarde..
  donderdag 23 december 2004 @ 13:15:55 #65
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24157350
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:55 schreef Youssef het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom ze de extensie .txt hebt gegeven en de naam veranderd? Of was dat vanzelf al Iig. Wat ik heb gedaan om ze werkend te krijgen: Naam gewijzigd naar buffer en buffer_ , en in de save map moet je ze in de map stoppen die je zelf maakt en noemt "Replay <naam van savegame die je wil>"
Kicken .. zou eigenlijk ook wel leuk zijn als je meerdere replays samen kon voegen als 1 ronde.

Kan je iedereen laten rijden en later kijken wat ze anders doen, of 5 keer een nieuwe ronde van jezelf bij elkaar plakken.
pi_24157413
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:12 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Is niet zo'n issue in de normale wegmotor wereld.
Meeste motoren zijn getuned op horsepower, because those figures sell.

Riet kan maximaal op 59 nm komen geloof ik en ervaart dat ook al als trekkracht, er is ook relatief weinig gewicht te verplaatsen natuurlijk.

Automensen zullen niet echt achterover vallen van het koppel van de Beemer op papier.
Als ze ermee rijden des te meer.

Over het algemeen kan je zeggen dat 99% van de motoren niet over de 100 Nm gaat ......
Voor auto begrippen een onbegrijpelijke waarde..
nou... daar kon je wel eens van opkijken want als ik aan kom kakken met mijn fiets heeft 65 pk dat schiet ook niet op... maar toch zit ie (bereden door een prof en op de juiste ondergrond) met 2,X sec op de 100... hoe zou dat nou komen door het enorme koppel (voor een 500cctje) (en het lage gewicht)
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 23 december 2004 @ 13:25:00 #67
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24157521
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:19 schreef Youp het volgende:
nou... daar kon je wel eens van opkijken want als ik aan kom kakken met mijn fiets heeft 65 pk dat schiet ook niet op... maar toch zit ie (bereden door een prof en op de juiste ondergrond) met 2,X sec op de 100... hoe zou dat nou komen door het enorme koppel (voor een 500cctje) (en het lage gewicht)
Ja jij let er op, vandaar ik in de normale wegmotorwereld intik met posten.
Dekte mij dus al enigzins in..

Hier op de Fok MC heeft verder geen hond het er over.

Koppel is voor de meeste mensen ook een ontastbaar iets om over te praten.
pi_24157599
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
HAHA gelukt

Mooie outfit, "Fok"

Maare, waarom zie ik hele tijd blokkerende bandjes? En die highsider Lache man
Uuhm ja, hoe voorkom ik blokkerende bandjes? Ik ram gewoon op achteruit cq onder van de pijltjes toets. Ik heb nog geen Championship gespeeld, en met die 'trainer' lukt het me niet om credits uit te delen. Dus als mijn eigenschappen zijn nog laag, daar ligt het volgens mij aan.

Heb jij al championship gespeeld dan? Dan zullen je credits vast hoger zijn en je steering, accelerating, braking etc. beter.
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:15 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Kicken .. zou eigenlijk ook wel leuk zijn als je meerdere replays samen kon voegen als 1 ronde.

Kan je iedereen laten rijden en later kijken wat ze anders doen, of 5 keer een nieuwe ronde van jezelf bij elkaar plakken.
Je kan denk ik wel tegen de Ghost van Rietvaerder bijvoorbeeld spelen tijdens de Time Trial. Gaat heel simpel denk ik maar heb geen zin om te testen. Ik denk dat er voor elke track een ghost file is (ik zie er namelijk 16) en zo zou je bijvoorbeeld eentje van mij op jouw PC kunnen vervangen. En dan racen (kan je tenminste elke keer restarten als je weer eens op je bek gaat )
pi_24157803
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:12 schreef Patrick281 het volgende:


Riet kan maximaal op 59 nm komen geloof ik en ervaart dat ook al als trekkracht, er is ook relatief weinig gewicht te verplaatsen natuurlijk
54.....
pi_24157823
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
Hier op de Fok MC heeft verder geen hond het er over.

Koppel is voor de meeste mensen ook een ontastbaar iets om over te praten.


Ik zal geen Bandit1200 kopen vanwege de pk's hoor.....
pi_24157855
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:29 schreef Youssef het volgende:

Heb jij al championship gespeeld dan? Dan zullen je credits vast hoger zijn en je steering, accelerating, braking etc. beter.
Ik heb geen zelf gemaakte fiets Dat zuigt hard..... heb gewoon de NSR500 van Capirossi

Owja, blokkerende banden voorkom je door soft compound te nemen, warmrijden en voorrem gebruiken met mate
  donderdag 23 december 2004 @ 13:52:34 #72
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24158081
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:


Ik zal geen Bandit1200 kopen vanwege de pk's hoor.....
Maar ik was altijd bijna de enige die mijn koppel moest verdedigen.
Vooral tegen de rest buiten jou dus.

Iedereen zat zich te verlekkeren op de pk's van de dyno .. niemand over mijn koppel.



[ Bericht 9% gewijzigd door Patrick281 op 23-12-2004 13:59:02 ]
pi_24158219
bijna.....
pi_24158229
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:52 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Maar ik was altijd bijna de enige die mijn koppel moest verdedigen.
Vooral tegen de rest buiten jou dus.

Iedereen zat zich te verlekkeren op de pk's van de dyno .. niemand over mijn koppel.

[afbeelding]
ik wel
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24158314
Ik ook
pi_24158321
Je koppelverloop bevat wel wat deukjes Pepijn
pi_24158336
Youp, jij bedoeld denk ik Honda...... the dreams of power !!

  donderdag 23 december 2004 @ 14:09:46 #78
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24158484
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Je koppelverloop bevat wel wat deukjes Pepijn
Ik vond hem best vlak in vergelijking met anderen.

Alleen die van Ralf was rechter, bijna onmogelijk recht zelfs. Vandaar zijn sign: koppel volgens het boekje.
pi_24158503
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:41 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ik heb geen zelf gemaakte fiets Dat zuigt hard..... heb gewoon de NSR500 van Capirossi

Owja, blokkerende banden voorkom je door soft compound te nemen, warmrijden en voorrem gebruiken met mate
Hehe, al dat gedoe met instellingen. Hoe meer customizen hoe handiger, maar ook irritanter Zal ik hard of zacht nemen, groen of geel, regen banden of slicks, harde of zachte vering etc. Gewoon knallen.
pi_24158733
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Youp, jij bedoeld denk ik Honda...... the dreams of power !!

HA! kom jij maar eens met een suzuki crosser aanzetten
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24158775
Tja Youssef... ik heb nu de ideale setup voor mijn NSR, stuurt dus echt geweldig Helemaal naar mn zin.....

Front suspension staat op 4 en achter op 5...
pi_24158787
Hmmm... chocoladevla van 19-12 smaakt nog best goed
  donderdag 23 december 2004 @ 14:24:02 #83
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24158836
Goeie smiddags

Anders heb ik het best wel druk
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  donderdag 23 december 2004 @ 14:34:24 #84
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24159020
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Je koppelverloop bevat wel wat deukjes Pepijn
Of hij zat verkeerd in de versnellingsbak te roeren zoals jij al zei.
  donderdag 23 december 2004 @ 14:39:46 #85
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24159131
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:24 schreef Makster het volgende:
Goeie smiddags

Anders heb ik het best wel druk
Tijd vliegt hier voorbij, enigste voordeel als je het druk hebt.
Verder heb ik het zo heet alsof het 35 graden diepzomer is.
  donderdag 23 december 2004 @ 14:51:17 #86
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24159361
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:39 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Tijd vliegt hier voorbij, enigste voordeel als je het druk hebt.
Verder heb ik het zo heet alsof het 35 graden diepzomer is.
Same here alleen jammer dat het maar 8 graden is ipv 28 ofzo
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  donderdag 23 december 2004 @ 15:08:33 #87
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24159712
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:51 schreef Makster het volgende:

[..]

Same here alleen jammer dat het maar 8 graden is ipv 28 ofzo
Ik heb de zon recht in mijn snufferd, moet zeggen dat dit ook wel doorwerkt in de hitte opbouw.

Dramatische is alleen dat ik voor het donker niet wegben hier.
De zon gaat onder om 16:31.
En ik zie dat hij pas op komt als ik al 3 kwartier aan het werk ben. Klik!
  donderdag 23 december 2004 @ 15:42:53 #88
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24160354
Even een momentje voor mijzelf.
quote:
Hoi ik zag je SM staan op Marktplaats.

Wat voor een motor kan ik inruilen?
Ik heb een BMW R1100S speciale uitvoering met chiptuning en laser uitlaten t.w.v. 9.500 euro .......

Groeten
P... B..
mail buiten kantoortijden pbart <at> chello.nl
Thuis heb ik een veeel langere versie aan alweer zo'n 40 mensen verstuurd.

Gisteren nog aan deze Husky.

pi_24160464
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:42 schreef Patrick281 het volgende:
Even een momentje voor mijzelf.
[..]

Thuis heb ik een veeel langere versie aan alweer zo'n 40 mensen verstuurd.
hopen dat ie interesse heeft (mooi ding trouwens? Je zal vast wel een pic hebben gepost maar helaas geen tijd gehad om te kijken…)

* One_Punch_Mickey heeft t een beetje gehad nu… al 2 weken lang meer werk dan tijd, en het ziet er niet naar uit dat dat gaat veranderen tot feb

Vandaag kerstpakket gekregen met envelope toch aardig
  donderdag 23 december 2004 @ 15:59:13 #90
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24160651
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vandaag kerstpakket gekregen met envelope toch aardig
Zeker .. ik ben ooit een leuke bonus misgelopen omdat ik er toen net geen half jaar werkte zoals jij.
Dat was de regel bij dat bedrijf, heb er 5 jaar gewerkt maar de erop volgende jaren was de gratificatie geschrapt.

Check trouwens de rechterbovenkant van die foto met de Husk.
pi_24160859
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:42 schreef Patrick281 het volgende:
Even een momentje voor mijzelf.
[..]

Thuis heb ik een veeel langere versie aan alweer zo'n 40 mensen verstuurd.

Gisteren nog aan deze Husky.

[afbeelding]
Hee die is gaaf! Specs?
pi_24160956
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:59 schreef Patrick281 het volgende:
Check trouwens de rechterbovenkant van die foto met de Husk.
Wat zullen ze aan het doen zijn?
  donderdag 23 december 2004 @ 16:27:52 #93
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24161133
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee die is gaaf! Specs?
quote:
Type(nummer): 610 TE SUPERMOTARD
Soort: Overig
Kleur: zwart
Cylinderinhoud: 501 - 600cc
Aantal cylinders: 1-cilinder
Bouwjaar: aug - 2000
Kilometerstand: 10.000-20.000 km
Advertentie tekst: Supermotard
Husqvarna 610 TE

Inclusief:

- kenteken
- set croswielen
- originele dempers
- orineel spartbord (cros)
- technosel zadel
quote:
Model: Husqvarna TE 610 E
Year: 2000
Category: Enduro / offroad
Engine and transmission
Displacement: 577.00 ccm (35.21 cubic inches)
Engine type: Single cylinder
Stroke: 4
Power: 46.00 HP (33.6 kW)) @ 7100 RPM
Compression: 9.0:1
Bore x stroke: 98.0 x 76.5 mm (3.9 x 3.0 inches)
Valves per cylinder: 4
Cooling system: Air
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
Starter: Electric & kick
Physical measures
Weight incl. oil, gas, etc: 156.0 kg (343.9 pounds)
Front percentage of weight: 47.0
Seat height: 890 mm (35.0 inches) If adjustable, lowest setting.
Wheelbase: 1,500 mm (59.1 inches)
Chassis and dimensions
Front suspension travel: 280 mm (11.0 inches)
Rear suspension travel: 285 mm (11.2 inches)
Front tyre dimensions: 90/90-R21
Rear tyre dimensions: 140/80-R18
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 260 mm (10.2 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Speed and acceleration
Top speed: 160.0 km/h (99.4 mph)
0-100 km/h (0-62 mph): 5.600 seconds
60-140 km/h (37-87 mph), highest gear: 16.800 seconds
Other specifications
Fuel capacity: 9.10 litres (2.40 gallons)
Fuel consumption pr. 10 km (6.2 miles): 0.54 litres (0.14 gallons)
Niet echt veel vermogen, maar ja zal wel betrouwbaar zijn.
  donderdag 23 december 2004 @ 16:33:37 #94
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24161213
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:16 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat zullen ze aan het doen zijn?
Supersportje aan het omkatten?

Ik vind het niet echt betrouwbaar overkomen, of op zijn minst knullig zo'n foto.

Dik frame trouwens, of een oude grove Jap of een technologisch hoog ontwikkelde Bimota met raceframe.
pi_24161546
Nee klopt, wekt bij mij een beetje de indruk als een groepje 16-jarige prutsers die aan het opvoeren zijn Dat helmpje ook.....

Hoeveel moet die Husky kosten?
pi_24161569
quote:
Groeten
P... B..
mail buiten kantoortijden pbart <at> chello.nl
pi_24161654
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

  donderdag 23 december 2004 @ 18:10:02 #98
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24163009
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is .. ik heb een vrij speciale achternaam. (alhoewel hij voor mij uiteraard heel gewoon is)

Blijkbaar is dat je nog nooit opgevallen via mijn mailtjes > e-mailadres.

Vroeger was het leuker toen mijn internet provider nog Bart was.
Helaas stopten die met het aanbieden van services aan partikulieren.
Allle klanten gingen 1:1 over naar Chello .. en zo werd mijn leuke mailadres ook anders ...nu zonder bart.nl..
pi_24163153
Wij hebben ook nog bART gehad idd...... toen naar Chello

* Rietvaerder heeft zojuist een Maxtor 200GB 7200rpm hdd besteld
  donderdag 23 december 2004 @ 18:41:02 #100
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24163537
quote:
Op donderdag 23 december 2004 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:
* Rietvaerder heeft zojuist een Maxtor 200GB 7200rpm hdd besteld
Ik heb een 160 Hb Maxtor moeten kopen wegens overmacht omdat de WD 80 Gb het begaf in augustus.
Op zich had ik daar qua ruimte al meer dan genoeg aan, zeker omdat ik geregeld bijna alles opruim wat los en vastzit aan data.

Jij kwam inderdaad al aardig wat tekort zagen we op eerdere screendumps deze maand.
En je had nog FAT 8 op je systeem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')